;
تفریح و سرگرمی

آزمون شناسایی آدم در معرض خطر:فکر می‌کنید چه کسی ممکن است با قطار تصادف کند!؟

آزمون شناسایی آدم در معرض خطر: سلول های خاکستری مغز مهمترین بخش وجودی انسان است که بهبود عملکرد آن می تواند بر زندگی انسان تأثیر مثبت بگذارد. همان گونه که جسم نیاز به ورزش دارد، مغز نیز نیاز به تمرین و ورزش دارد. بازی های فکری بهترین گزینه برای ورزش مغز به شمار می رود. مجله خبری چشمک در بخش تفریح و سرگرمی خود به صورت مرتب جذاب ترین و چالش برانگیزترین سوالات و معماهای تصویری را با شما به اشتراک می گذارد. با ما همراه باشید.

آزمون شناسایی زن معروف: اگر تیزی، سریع بگو کدوم یک از این زنها معروف هستند!؟

سوال هوش تصویری امروز که تحت عنوان آزمون شناسایی آدم در معرض خطر از جمله سوالات هوش تصویری است مه فعالبت های مغز را دو چندان می کند.انجام این آزمون تنها برای کسانی که دارای مهارت های ذهنی و شناختی بالا هستید، در زمان مشخص شده ممکن است. آزمون شناسایی آدم در معرض خطر می تواند میزان احاطه تان بر حواس های پنج گانه را تعیین کند.

شاید بپسندید: آزمون شناسایی احمق ترین آدم: فرد احمق تصویر چه کسی است!؟

آزمون شناسایی آدم در معرض خطر

همان گونه که بارها اشاره شد، مهارت های شناختی به وسیله بازی های فکری و انواع و اقسام سوالات و معماهای هوش توسعه و بهبود پیدا می کند. به واقع شما برای پاسخ به این گونه سوالات، نیاز دارید که از تمام ظرفیت های هوش، دقت و تمرکز خود استفاده کنید تا در زمان محدود مشخص شده، آن را حل کنید. به این ترتیب فعالیت های مغز شما افزایش پیدا می کند.

در تصویر آزمون شناسایی آدم در معرض خطر شما با یک صحنه خطرناک روبرو هستید. دو فرد در حال نزدیک شدن به مسیر قطار هستند. قطار در حال نزدیک شدن هست. در حالی که یکی از افراد هدفون به گوش داشته و احتمالا با صدای بلند آهنگ گوش می دهد و متوجه نزدیک شدن قطار نیست. در سمت دیگر یک روشندل (نابینا) هم به خط قطار در حال نزدیک شدن است. هر لحظه امکان تصادف وجود دارد. به نظر شما کدامیک از افراد تصویر در معرض خطر بیشتر قرار دارند؟ دلیل شما چیست؟

با دقت به تصویر نگاه کنید و تلاش کنید در کمتر از 5 ثانیه بهترین و معقولانه ترین پاسخ را ارائه دهید.

شاید بپسندید:کدام زن زندانی ماریا است و به زودی می خواهد ازدواج کند؟

آزمون شناسایی آدم در معرض خطر

.

برایتان جالب خواهد بود:معمای خون آشام مهمانی کیست؟ پاسخ به آن زبل بودن می خواهد!

.

.

.

.

.

.

.

.

برایتان جالب خواهد بود:آزمون شناسایی زندانی فراری تازه: چه کسی از زندان فرار کرده است؟

.

پاسخ آزمون شناسایی آدم در معرض خطر

سعی کنید از تمام نبوغ و استعداد خود استفاده کنید تا بتوانید در زمان مشخص این بازی فکری را رمزگشایی کنید. تا آنجا که می توانید تصویر و احتمالات را تجزیه و تحلیل کنید. اگر پاسخ را تاکنون پیدا نکرده اید؛ می توانید به بالا برگشته و بیشتر تصویر را بررسی کنید و وضعیت را تحیل کنید.

برایتان جالب خواهد بود:آزمون شناسایی مجرم تحت تعقیب:کدامیک از افراد در فروشگاه، متهم تحت تعقیب است!؟

.

.

.

 

 

شاید بپسندید: آزمون شناخت مراسم خواستگاری واقعی:کدامیک از دو تصویر، یک مراسم خواستگاری واقعی است!؟

 

به نظر می رسد که فرد سمت راست بیشتر در معرض خطر است. چرا که مشغول گوش دادن آهنگ است. کلاه سویشرت را به سر خود کشیده و نمی تواند سمت راست و چپ خود را به درستی ببیند. لذا امکان تصادف او زیاد است. اما فرد سمت چپ اگر چه نابیناست، و حس بینایی خود را از دست داده است، اما دیگر حواس او قوی است. قطعا او با عصای خود متوجه خطوط آهن شده است و همچنین صدای قطار را شنیده است. لذا او قطعا متوجه نزدیک شدن قطار شده و صبر خواهد کرد تا قطار عبور کند.

شاید بپسندید:سوال هوش ریاضی چالش برانگیز: نابغه ای اگر در 10 ثانیه جواب سوال را بدست بیاری!

پاسخ آزمون

بازی های فکری و زوال عقل

بر اساس تحقیقات، مشخص شده است که افراد مسن که به طور منظم در پازل کلمات و اعداد شرکت می کنند، مغز تیزتری دارند. هر چه بیشتر پازل بازی کنند، عملکرد مغزشان بهتر می شود. یک مطالعه نشان داد که انجام جدول کلمات متقاطع می تواند شروع زوال عقل را تا دو سال و نیم کاهش دهد.

شاید بپسندید: بر اساس گزارشات،یکی از این دو زندانی از زندان فرار کرده است، اما کدامیک؟ چگونه؟

بازی های فکری و ورزش مغز

ورزش و ورزش منظم که نقش مهمی در کنترل بیماری هایی مانند قلبی عروقی، دیابت و فشار خون دارد، تأثیرات مثبتی بر مغز نیز دارد. ورزش با افزایش ترشح هورمون اندورفین که به هورمون شادی معروف است، عملکرد سازنده تری در روابط انسانی ایجاد می کند و در عین حال زمینه را برای بالا بردن آستانه شادی فراهم می کند. ورزش منظم باید بخشی از زندگی باشد تا از بیماری های تخریب کننده عصبی مانند زوال عقل، آلزایمر و پارکینسون جلوگیری شود. نباید فراموش کرد که یک فعالیت ذهنی با مهارت کامل، اساس یک فعالیت ورزشی است که به درستی انجام شده است.

برایتان جالب خواهد بود:سوال هوش ماشین زمان: کدام مرد از آینده آمده است؟

معماها برای مغز مفید هستند؟

به باور محققان معماها و سوالات هوش، منطق و استدلال شما را تقویت می کنند پازل ها برای تمرین مغز ساخته می شوند. جدول کلمات متقاطع، معماها، جستجوی کلمات و مسائل منطقی همگی می توانند بخش های مختلف مغز شما را فعال کنند و به شما کمک کنند تا مهارت های تفکر انتقادی و تحلیلی خود را تقویت کنید.

شاید بپسندید: سوال هوش: آیا می توانید دزد را در این تصویر تشخیص دهید؟!

معمای تصویری چیست؟

معمای تصویری یک سرگرمی عالی برای کاربرانی است که وقت آزاد دارند و می‌خواهند از آن بهترین استفاده را ببرند. این چالش شامل یافتن یک شخص، حیوان، شی یا عدد در یک تصویر است. برخی محدودیت زمانی دارند و برخی نه. آنها همچنین به عنوان چالش ها، تست های تصویری، پازل های تصویری یا منطقی شناخته می شوند.

شاید بپسندید: آزمون شناسایی فرد غیر عادی:کدامیک از افراد تصویر یک انسان معمولی نیست!؟

 

تأثیر بازی های فکری بر مغز

کار بر روی یک پازل ارتباطات بین سلول های مغز را تقویت می کند، سرعت ذهن را بهبود می بخشد و روشی موثر برای بهبود حافظه کوتاه مدت است. پازل ها تولید دوپامین را افزایش می دهند، ماده ای شیمیایی که خلق و خو، حافظه و تمرکز را تنظیم می کند. وقتی معما را حل می کنیم، دوپامین با موفقیت آزاد می شود.

امیدوارم ازآزمون شناسایی آدم در معرض خطر استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

19 − یازده =

دکمه بازگشت به بالا