;
تفریح و سرگرمی

آزمون شناسایی قاتل واقعی: با ذهن منطقی خود قاتل کشاورز را پیدا کنید!

آزمون شناسایی قاتل واقعی: سوالات هوش تصویری از جمله مطالب جذاب در شبکه های اجتماعی است. تصویر آزمون شناسایی قاتل واقعی پس از انتشار در ردیت (Reddit) در کمتر از یکساعت نزدیک به هزار مرتبه همرسانی شده و عده زیادی تلاش کردند در زمان 3 ثانیه ای این معمای تصویری را با دلایل و منطق خاص خود حل کنند. مجله خبری چشمک نیز با توجه به علاقمندی مخاطبان خود، امروز این معمای تصویری جذاب را به اشتراک گذاشته است.

این قبیل سوالات هوش تصویری بسیار جالب و در عین حال چالش برانگیز هستند. شما باید بتوانید در زمان محدود با بررسی تمام جوانب و زوایای تصویر به یک نتیجه منطقی و درست دست پیدا کنید. همین مسئله باعث می شود که شما از تمام دقت و تمرکز خود استفاده کنید وسلول های خاکستری مغز خود را به فعالیت وادار کنید.

آزمون شناسایی زن معروف: اگر تیزی، سریع بگو کدوم یک از این زنها معروف هستند!؟

به باور پژوهشگران انجام منظم بازی های فکری می تواند شما را در مقابل بیماری های مربوط به مغز همچون ضعف حافظه، فراموشی و … تا اندازه زیادی واکسینه کند. چرا که این بازی ها مغز شما را به فعالیت وادار می کند و آن را مجبور می کند که ورزش کند. با مجله خبری چشمک و یک ازمون جذاب دیگر همراه باشید.

شاید بپسندید: به نظر شما کدام زن تصویر می‌خواهد چیزی را پنهان کند!؟

آزمون شناسایی قاتل واقعی

همانطور که اشاره شد شما برای حل سوالات تصویری باید به جزئیات تصاویر و همچنین توضیحات سوال توجه کنید. این موضوع میتواند دست یافتن به سوال را برای شما آسان کند. در تصویر مربوط به آزمون شناسایی قاتل واقعی شما با دو فرد روبرو هستید. بنا به گفته سازنده این معما، یکی از این دو نفر در واقع یک قاتل یک کشاورز است. شما در تصویر هر دو را مشغول به کاشتن درخت می بینید. به نظر شما کدامیک از افراد ذیل قاتل کشاورز است؟ دلیل منطقی شما چیست.

زمان خود را نگه دارید.باید بتوانید در 3 ثانیه تمام جزئیات را بررسی کرده و سپس پایخ دهید.لذا نفس عمیقی بکشید.برای مدتی کوتاه چشکان خود را ببندید و سپس با دقت به تصویر ذیل نگاه کنید.

شاید بپسندید: فقط یک ذهن خلاق قادر به شناسایی دانش آموز خاطی در این تصویر است!

آزمون شناسایی قاتل واقعی

شاید بپسندید:آزمون شناسایی زن فقیر: کدام زن تصویر، اوضاع اقتصادی چندان مناسب ندارد!؟

.

.

.

.

.

.

.

.

.

شاید بپسندید:معمای خون آشام مهمانی کیست؟ پاسخ به آن زبل بودن می خواهد!

.

پاسخ آزمون شناسایی قاتل واقعی

ایا توانستید در زمان مشخص شده قاتل را با ذهن تحلیلی و منطقی خود شناسایی کنید؟ اگر هنوز به دنبال پاسخ و ارائه یک تحلیل هستید، بهتر است زمان بیشتری در اختیار داشته باشید. 5 ثانیه دیگر به شما فرصت داده می شود که بیشتر فکر کنید.

.

برایتان جالب خواهد بود: آزمون شناسایی تفنگ مخفی: چه کسی تلاش دارد یک تفنگ واقعی را وارد اتوبوس کند!

.

.

 

 

شاید بپسندید: آزمون شناخت دروغگو: نابغه ها جواب بدن:چه کسی در حال دروغ گفتن است!؟| زن یا مرد!؟

 

احتمالا پاسخ آزمون شناسایی قاتل واقعی را پیدا کرده باشید. بله کاملا درست حدس زدید.قاتل فرد سمت چپ است! اما چرا؟

فرد سمت راست بیل در دست دارد و در حال کندن زمین است تا نهالی را بکارد. مشخص است که شغل واقعی این مرد کشاورزی است. اما در تصویر سمت چپ شما با فردی روبرو هستید که دقیقا مشخص نیست چه کاره است.لباس های او رنگی است. قوطی رنگ هم دیده می شود. اما هیچ اثاری از رنگرزی نرده ها دیده نمی شود. اره در تصویر چه کار می کند؟به نظر می رسد که نهال توسط کشاورز به قتل رسیده شده کاشته شده است.اگر این مرد این نهال را به تازگی کاشته بود، باید بیل نیز در تصویر مشاهده می شد.

شاید بپسندید: معمای اعداد با حیوانات: مجموع عددی تصاویر حیوانات را پیدا کنید!

پاسخ آزمون

شاید برایتان جالب باشد: آزمون شناسایی مادر کودک فراموشکار:کدامیک از این دو زن مادر دخترک است، چرا؟

 

همه این موارد نشان می دهد که این فرد (مرد سمت چپ تصویر) یک قاتل است و تلاش دارد با صحنه سازی، خود را یک کشاورز جا بزند.

تأثیر بازی های فکری بر مغز

کار بر روی یک پازل ارتباطات بین سلول های مغز را تقویت می کند، سرعت ذهن را بهبود می بخشد و روشی موثر برای بهبود حافظه کوتاه مدت است. پازل ها تولید دوپامین را افزایش می دهند، ماده ای شیمیایی که خلق و خو، حافظه و تمرکز را تنظیم می کند. وقتی معما را حل می کنیم، دوپامین با موفقیت آزاد می شود.

شاید بپسندید: بر اساس گزارشات،یکی از این دو زندانی از زندان فرار کرده است، اما کدامیک؟ چگونه؟

معماها برای مغز مفید هستند؟

به باور محققان معماها و سوالات هوش، منطق و استدلال شما را تقویت می کنند پازل ها برای تمرین مغز ساخته می شوند. جدول کلمات متقاطع، معماها، جستجوی کلمات و مسائل منطقی همگی می توانند بخش های مختلف مغز شما را فعال کنند و به شما کمک کنند تا مهارت های تفکر انتقادی و تحلیلی خود را تقویت کنید.

شاید بپسندید: سوال هوشی که همه را متعجب کرد: چگونه او زنده ماند؟!

اهمیت بازی های فکری

به گفته Psychology Today، ورزش منظم مغز می تواند حافظه، تمرکز و توانایی های تفکر جانبی را بهبود بخشد. باور نکردنی است که چگونه یک سرگرمی دلپذیر مانند حل پازل یا جدول کلمات متقاطع ممکن است چنین مزایای عظیمی بر سلامت کلی شما داشته باشد.

برایتان جالب خواهد بود: آزمون شناسایی نجات یافته: کدامیک از افراد تصویر، احتمال نجات بیشتری (از مرگ) دارد!؟

معمای تصویری چیست؟

معمای تصویری یک سرگرمی عالی برای کاربرانی است که وقت آزاد دارند و می‌خواهند از آن بهترین استفاده را ببرند. این چالش شامل یافتن یک شخص، حیوان، شی یا عدد در یک تصویر است. برخی محدودیت زمانی دارند و برخی نه. آنها همچنین به عنوان چالش ها، تست های تصویری، پازل های تصویری یا منطقی شناخته می شوند.

بازی های فکری و ورزش مغز

ورزش و ورزش منظم که نقش مهمی در کنترل بیماری هایی مانند قلبی عروقی، دیابت و فشار خون دارد، تأثیرات مثبتی بر مغز نیز دارد. ورزش با افزایش ترشح هورمون اندورفین که به هورمون شادی معروف است، عملکرد سازنده تری در روابط انسانی ایجاد می کند و در عین حال زمینه را برای بالا بردن آستانه شادی فراهم می کند. ورزش منظم باید بخشی از زندگی باشد تا از بیماری های تخریب کننده عصبی مانند زوال عقل، آلزایمر و پارکینسون جلوگیری شود. نباید فراموش کرد که یک فعالیت ذهنی با مهارت کامل، اساس یک فعالیت ورزشی است که به درستی انجام شده است.

امیدوارم از آزمون شناسایی قاتل واقعی استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

نوشته های مشابه

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

12 − 10 =

دکمه بازگشت به بالا