;
تفریح و سرگرمی

افراد تیزبین در 6 ثانیه همه موجودات استتار شده در تصویر را پیدا می‌کنند!

آزمون شناسایی شش حیوان: در شش ثانیه رکورد جهانی را بشکنید! چشمان کاربران شبکه‌های اجتماعی در این معمای تصویری شگفت‌انگیز برای یافتن شش حیوان به چالش کشیده شده است. این چالش تصویری برای اولین بار در اوایل ماه ژوئن در سایت بازی فکری BhaviniOnline منتشر شد و خیلی سریع به یک پازل تصویری داغ در شبکه های اجتماعی داغ شده است. آیا شما می توانید 6 حیوان پنهان شده در تصویر را پیدا کنید؟ با تست قدرت بینایی شش حیوان با بخش سرگرمی چشمک همراه باشید. تصویر بزرگتر و کامل تر را در پایین صفحه می توانید ببینید.

شاید بپسندید: آزمون شناسایی آدم ربای واقعی: کدامیک از افراد تصویر قصد دارد کودک را بدزدد!؟

آزمون شناسایی شش حیوان

به گزارش وب سایت د سان، تنها 17 درصد از مردم می توانند همه موجودات استتار شده را پیدا کنند، در حالی که می توان با پیدا کردن هر شش حیوان در کمتر از شش ثانیه رکورد جهانی را شکست. در تصویر، یک منظره است که دارای انبوهی از کوه ها، علفزارها، درختان و درختچه های مختلف است.با این حال، با بررسی دقیق تر، مشخص می شود که تصویر شش موجود را پنهان کرده است. پس با دقت به تصویر آزمون شناسایی شش حیوان نگاه کنید.

شاید بپسندید: آزمون شناسایی حرف  V:تیزبین باشی در 5 ثانیه حرف V را در میان حروف Y پیدا می‎‌کنی!

آزمون شناسایی شش حیوان

.

شاید برایتان جالب باشد:  تست بینایی: بین دو تصویر مونالیزا چقدر تفاوت می بینید؟

.

.

آزمون شناسایی مرد خیانتکار: کدامیک از مردان تصویر به همسرش خیانت کرده است!؟

.

.

.

شاید برایتان جالب باشد: آزمون شناسایی نجات یافته: کدامیک از افراد تصویر، احتمال نجات بیشتری (از مرگ) دارد!؟

.

یک راهنمایی برای شما برای یافتن این حیوانات ارائه می دهیم. حیوانات شامل یک شتر خاکستری استتار شده ، یک تمساح، یک گوزن یک مار واقعی و یک پروانه  و یک خرگوش است.

پاسخ آزمون شناسایی شش حیوان

اگر تصاویر را ندیده اید به تصویر پائین صفحه مراجعه کنید.

.

.

.

شاید بپسندید:آزمون شناسایی خانواده واقعی: کدام خانواده واقعی هستند!؟

پاسخ آزمون

 

برایتان جالب خواهد بود: آزمون خطای دوقلوها: اگر فکر می کنی تیزبنی اشتباه مربوط به دوقلوها را شناسایی کن!

 

ظاهراً تنها 17٪ از مردم می توانند همه حیوانات را در این تصویر شگفت انگیز را در کمتر از 10 ثانیه می توانند شناسایی کنند.امیدوارم شما جزو این هفده درصد باشید.

شاید بپسندید: آزمون شناسایی فرد غیر عادی:کدامیک از افراد تصویر یک انسان معمولی نیست!؟

فرآیند تأثیر بازی های فکری بر مغز

کار بر روی یک پازل ارتباطات بین سلول های مغز را تقویت می کند، سرعت ذهن را بهبود می بخشد و روشی موثر برای بهبود حافظه کوتاه مدت است. پازل ها تولید دوپامین را افزایش می دهند، ماده ای شیمیایی که خلق و خو، حافظه و تمرکز را تنظیم می کند. وقتی معما را حل می کنیم، دوپامین با موفقیت آزاد می شود.

برایتان جالب خواهد بود: آزمون شناسایی همسر اصلی مرد: کدامیک از این دو زن دروغ می گوید؟

بازی های فکری و زوال عقل

بر اساس تحقیقات، مشخص شده است که افراد مسن که به طور منظم در پازل کلمات و اعداد شرکت می کنند، مغز تیزتری دارند. هر چه بیشتر پازل بازی کنند، عملکرد مغزشان بهتر می شود. یک مطالعه نشان داد که انجام جدول کلمات متقاطع می تواند شروع زوال عقل را تا دو سال و نیم کاهش دهد.

شاید بپسندید:کدامیک از این دو زندانی زن، قرار است بزودی از زندان آزاد شود!؟

اهمیت بازی های فکری

به گفته Psychology Today، ورزش منظم مغز می تواند حافظه، تمرکز و توانایی های تفکر جانبی را بهبود بخشد. باور نکردنی است که چگونه یک سرگرمی دلپذیر مانند حل پازل یا جدول کلمات متقاطع ممکن است چنین مزایای عظیمی بر سلامت کلی شما داشته باشد.

شاید بپسندید:سوال هوش ماشین زمان: کدام مرد از آینده آمده است؟

بازی های فکری و ورزش مغز

ورزش و ورزش منظم که نقش مهمی در کنترل بیماری هایی مانند قلبی عروقی، دیابت و فشار خون دارد، تأثیرات مثبتی بر مغز نیز دارد. ورزش با افزایش ترشح هورمون اندورفین که به هورمون شادی معروف است، عملکرد سازنده تری در روابط انسانی ایجاد می کند و در عین حال زمینه را برای بالا بردن آستانه شادی فراهم می کند. ورزش منظم باید بخشی از زندگی باشد تا از بیماری های تخریب کننده عصبی مانند زوال عقل، آلزایمر و پارکینسون جلوگیری شود. نباید فراموش کرد که یک فعالیت ذهنی با مهارت کامل، اساس یک فعالیت ورزشی است که به درستی انجام شده است.

معمای تصویری چیست؟

معمای تصویری یک سرگرمی عالی برای کاربرانی است که وقت آزاد دارند و می‌خواهند از آن بهترین استفاده را ببرند. این چالش شامل یافتن یک شخص، حیوان، شی یا عدد در یک تصویر است. برخی محدودیت زمانی دارند و برخی نه. آنها همچنین به عنوان چالش ها، تست های تصویری، پازل های تصویری یا منطقی شناخته می شوند.

 

برایتان جالب خواهد بود: آزمون شناسایی پدر واقعی نوزاد: کدامیک از این دو مرد، نوزاد را از بیمارستان ربوده است!؟

معماها برای مغز مفید هستند؟

به باور محققان معماها و سوالات هوش، منطق و استدلال شما را تقویت می کنند پازل ها برای تمرین مغز ساخته می شوند. جدول کلمات متقاطع، معماها، جستجوی کلمات و مسائل منطقی همگی می توانند بخش های مختلف مغز شما را فعال کنند و به شما کمک کنند تا مهارت های تفکر انتقادی و تحلیلی خود را تقویت کنید.

همکاران ما در بخش تفریح و سرگرمی چشمک، تست های متعددی را برای شما فراهم ساخته اند. شما برای اینکه بهتر از ویژگی های پنهان و آشکار خود مطلع شوید می توانید به این تست ها مراجعه کنید. لطفا این تست و آزمونها را با دوستان خود نیز به اشتراک بگذارید، احتمالا آنان نیز در کنار سرگرمی علاقمند به شناخت خود هستند. برای ارائه نظرات و پیشنهادات خود می توانید از بخش نظرات یا صفحات چشمک در شبکه های اجتماعی آن  در اینستاگرام و فیس بوک استفاده کنید.

ممکن است برایتان جالب باشد:

شخصیت شناسی بر اساس نوع راه رفتن: نوع شخصیت شما بر روی راه رفتن شما تأثیر دارد!؟

یکی از این سه نفر، پس از پریدن از هواپیما دچار سانحه شد!| کدامیک و چرا؟

ثابت کنید که یک متفکر منطقی هستید|کدام فرد تصویر مدیر یک شرکت است؟

آزمون شناسایی مرد مخفی: آیا مردی که زنگ‌ها را به صدا در می آورد را می‌بینی!؟

شناخت سن عقلی: ابتدا در تصویر چه حیوانی را دیدید!؟

آزمون شناسایی خرس مخفی: تیزبین‌ها در یک نگاه خرس مخفی تصویر را پیدا می‌کنند!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوزده − 17 =

دکمه بازگشت به بالا