;
تفریح و سرگرمی

آزمون شناسایی خرس مخفی: تیزبین‌ها در یک نگاه خرس مخفی تصویر را پیدا می‌کنند!

آزمون شناسایی خرس مخفی: یکی از بخش های جالب شبکه های اجتماعی، بخش سرگرمی آن است. در بخش سرگرمی، انواع و اقسام بازی های فکری، ویدیو و تصاویر ممختلف به اشتراک گذاشته می شود. بازی های فکری و سوالات هوش می توانند زمینه خوبی برای سرگرم شدن باشند. مجله خبری چشمک با یکی از جذاب ترین سرگرمی تصویری یعنی آزمون شناسایی خرس مخفی همراه باشید.

آزمون شناخت زن ثروتمند: با نکته سنجی و هوش بالای خودت، زن ثروتمند تصویر را شناسایی کنید!

آیا توانستید خرس پنهان شده در جنگل را پیدا کنید!؟ در این تصویر نقاشی شده یک خرس پنهان شده است. این تصویر در واقع آزمون شناسایی خرس مخفی است. با یک نگاه 5 ثانیه ای باید بتوانید خرس را پیدا کنید. در صورت پیدا کردن خرس، می توان گفت که دقت نظر و توجه شما زیاد است.

شاید بپسندید: آزمون شناسایی تعداد فرزندان: پرستار راست می گوید یا زن بیمار!؟

آزمون شناسایی خرس مخفی

بخش تفریح و سرگرمی چشمک با یک تصویر جالب با شماست. این تصویر شگفت‌انگیز توجه و دقت ذهن شما را به چالش می‌کشد تا یک خرس پنهان شده در جنگل را پیدا کنید. در ان تصویر مردی در حال شکار  با یک جفت کفش برفی و یک تفنگ شکاری دیده می شود.

اما در این نقاشی یک خرس کریزلی پنهان شده است، اما شکارچی آن را ندیده است. آیا شما توانستید آن را پیدا کنید؟ برای دیدن خرس به پایین صفحه بروید. باید بتوانید این خرس را در عرض 5 ثانیه پیدا کنید!

شاید بپسندید: قابل توجه باهوشا: آیا زن جوان تصویر، واقعا از زندان فرار کرده است!؟

آزمون شناسایی خرس مخفی

.

شاید بپسندید: آزمون شناسایی قاتل واقعی: با ذهن منطقی خود قاتل کشاورز را پیدا کنید!

.

.

.

.

برایتان جالب خواهد بود: آزمون شناسایی مادر راستگو: کدامیک از این سه زن، حقیقت را می گوید!؟

.

.

.

.

شاید بپسندید: آزمون شناسایی پیشخدمت خیانتکار: چه کسی نوشیدنی ها را مسموم کرده است؟

.

پاسخ آزمون شناسایی خرس مخفی

اگر تاکنون خرس مخفی را پیدا نکرده اید، بهتر است با دقت بیشتر جزئیات تصویر را مورد بررسی قرار دهید. لذا 5 ثانیه دیگر بیشتر وقت دارید.

.

برایتان جالب خواهد بود:آزمون شناخت گارسون واقعی: یک تیزبین در یک نگاه، گارسون واقعی را شناسایی می کند!

 

 

 

 

 

 

 

.

برایتان جالب خواهد بود: آزمون شناسایی خدمتکار قاتل: کدامیک از این خدمتکاران هتل، قتل انجام داده است!؟

.

برای یافتن این خرس گریزلی پنهان، باید گوشی خود را برعکس کنید. در قسمت سمت راست تصویر اکنون می توانید، تصویر یک خرس را مشاهده کنید.

شاید بپسندید: آزمون شناسایی آدم دروغگو: چه کسی خود را مریض جا زده تا از زیر کار در بره!؟

پاسخ آزمون

 

شاید برایتان جالب باشد: آزمون شناسایی دکتر واقعی آزمایشگاه: اگر نکته سنج و تیزبنی،دکتر واقعی آزمایشگاه را شناسایی کنید!.

معماها برای مغز مفید هستند؟

به باور محققان معماها و سوالات هوش، منطق و استدلال شما را تقویت می کنند پازل ها برای تمرین مغز ساخته می شوند. جدول کلمات متقاطع، معماها، جستجوی کلمات و مسائل منطقی همگی می توانند بخش های مختلف مغز شما را فعال کنند و به شما کمک کنند تا مهارت های تفکر انتقادی و تحلیلی خود را تقویت کنید.

برایتان جالب خواهد بود: اگر فکر می‌کنی ریاضی‌ات خوبه، سوال هوش ریاضی چالشی را در 10 ثانیه حل کن!

اهمیت بازی های فکری

به گفته Psychology Today، ورزش منظم مغز می تواند حافظه، تمرکز و توانایی های تفکر جانبی را بهبود بخشد. باور نکردنی است که چگونه یک سرگرمی دلپذیر مانند حل پازل یا جدول کلمات متقاطع ممکن است چنین مزایای عظیمی بر سلامت کلی شما داشته باشد.

شاید بپسندید: سوال هوش سیب: دکتر استرنج کدام را باید انتخاب کند؟!

بازی های فکری و زوال عقل

بر اساس تحقیقات، مشخص شده است که افراد مسن که به طور منظم در پازل کلمات و اعداد شرکت می کنند، مغز تیزتری دارند. هر چه بیشتر پازل بازی کنند، عملکرد مغزشان بهتر می شود. یک مطالعه نشان داد که انجام جدول کلمات متقاطع می تواند شروع زوال عقل را تا دو سال و نیم کاهش دهد.

بازی های فکری و ورزش مغز

ورزش و ورزش منظم که نقش مهمی در کنترل بیماری هایی مانند قلبی عروقی، دیابت و فشار خون دارد، تأثیرات مثبتی بر مغز نیز دارد. ورزش با افزایش ترشح هورمون اندورفین که به هورمون شادی معروف است، عملکرد سازنده تری در روابط انسانی ایجاد می کند و در عین حال زمینه را برای بالا بردن آستانه شادی فراهم می کند. ورزش منظم باید بخشی از زندگی باشد تا از بیماری های تخریب کننده عصبی مانند زوال عقل، آلزایمر و پارکینسون جلوگیری شود. نباید فراموش کرد که یک فعالیت ذهنی با مهارت کامل، اساس یک فعالیت ورزشی است که به درستی انجام شده است.

معمای تصویری چیست؟

معمای تصویری یک سرگرمی عالی برای کاربرانی است که وقت آزاد دارند و می‌خواهند از آن بهترین استفاده را ببرند. این چالش شامل یافتن یک شخص، حیوان، شی یا عدد در یک تصویر است. برخی محدودیت زمانی دارند و برخی نه. آنها همچنین به عنوان چالش ها، تست های تصویری، پازل های تصویری یا منطقی شناخته می شوند.

 

برایتان جالب خواهد بود: آیا شما می توانید در یک نگاه مامور مخفی را پیدا کنید؟

اهمیت بازی های فکری

به گفته Psychology Today، ورزش منظم مغز می تواند حافظه، تمرکز و توانایی های تفکر جانبی را بهبود بخشد. باور نکردنی است که چگونه یک سرگرمی دلپذیر مانند حل پازل یا جدول کلمات متقاطع ممکن است چنین مزایای عظیمی بر سلامت کلی شما داشته باشد.

امیدوارم از آزمون شناسایی خرس مخفی استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شش − 5 =

دکمه بازگشت به بالا