;
تفریح و سرگرمی

آزمون شناسایی خدمتکار قاتل: کدامیک از این خدمتکاران هتل، قتل انجام داده است!؟

آزمون شناسایی خدمتکار قاتل: سرگرمی های فکری در شبکه های اجتماعی طرفداران زیادی دارند. این بازی ها و انواع و اقسام آنها مانند سوالات هوش تصویری، معماها، جداول، تست ها و … در عین حال که سرگرم کننده هستند و افراد می توانند اوقات فراغت خود را پر کنند، می توانند در رشد و توسعه مهارت های شناختی افراد موثر باشد.

هیچ چیز سرگرم کننده‌تر و جذاب تر از یک بازی فکری وسوال و معمای تصویری شبیه آزمون شناسایی خدمتکار قاتل نیست. تصاویری که می توانند یک ورزش مناسب برای مغز شما باشند. محققان توانسته اند بخش مهمی ازسمت راست مغز را شناسایی کنند که وظیفه آن حل بازی و چالش‌های فکری است. پس به این ترتیب مغز نیازمند هر روز با بازی های فکری مختلف تحت چالش قرار بگیرد و عدم فعالیت ممکن است به سلامت مغز اسیب جدی وارد کند.

آزمون شناخت زن ثروتمند: با نکته سنجی و هوش بالای خودت، زن ثروتمند تصویر را شناسایی کنید!

به باور بسیاری، مشکلات سلامت مغز که در سنین کهنسالی ممکن است بسیاری را گرفتار خود کند، بواسطه نوع رژیم غذایی و عدم تحرک ذهنی و مغزی است. بازی های فکری می توانند زمینه فعالیت مغز فراهم شوند، فقط کافی است به صورت مستمر و مرتب دقایقی از روز را با حل معماها و بازی های فکری سپری کنیم. با آزمون شناسایی خدمتکار قاتل و مجله خبری چشمک همراه باشید.

شاید بپسندید:12 سیب را چگونه می شود بین 12 کودک تقسیم کرد که یک سیب در کاسه بماند!؟

آزمون شناسایی خدمتکار قاتل

این چالش را در 5 ثانیه حل کنید و اثبات کنید که نابغه اید. همانطور که اشاره شده این گونه سوالات تصویری، ذهن و مهارت های شناختی شما را تمرین می دهد. برای انجام این چالش، باید گوشی خود را بیرون بیاورید و تایمر را بر  روی 3 ثانیه تنظیم کنید. سپس به تصویر نگاه کنید و ببینید آیا می توانید در 5 ثانیه یا به عبارت دیگر بلافاصله خدمتکار قاتل را در آزمون شناسایی خدمتکار قاتل شناسایی کنید.

ساده به نظر می رسد، اما به خاطر داشته باشید که ذهن ما بدلیل بی توجهی به بدیهیات، نمی تواند به راحتی پاسخ را تشخیص دهد. پس با دقت به تصویر ذیل نگاهی بیندازید. یادتان باشد برای حل این پازل فقط 3 ثانیه فرصت دارید. تنها پیدا کردن یک نشانه کوچک می تواند به شما کمک کند تا این پازل تصویری را حل کنید.با هم تصویر سوال آزمون شناسایی خدمتکار قاتل را مرور می کنیم.

شاید بپسندید: آزمون شناسایی اشتباه میز غذاخوری: اگر جزئی نگری،اشتباه تصویر را شناسایی کن!

آزمون شناسایی خدمتکار قاتل

.

شاید بپسندید: آزمون شناسایی فرد باردار: آیا از طریق تصویر پاها، می توانید بفهمید چه کسی باردار است؟

.

.

.

 

احتمالا بپسندید: آزمون شناخت اشتباه در فروشگاه: فقط افراد باهوش اشتباه موجود در فروشگاه را پیدا می کنند!

.

.

.

.

برایتان جالب خواهد بود: آزمون شناسایی فرد مشکوک به آدم ربایی: کدامیک از افراد تصویر می تواند یک بچه دزد باشد!؟

.

پاسخ آزمون شناسایی خدمتکار قاتل

حتما همه شما توانسته اید این معمای ساده را حل کرده باشید. پاسخ در جزئیات بود و احتمالا اگر شما جزئی نگر باشید می توانید این پازل را حتی در یک نگاه حل کنید. در تصویر زیر ما پاسخ را مشخص کرده ایم. اما قبل از آن به بالا برگشته و اگر پاسخ را پیدا نکرده اید با دقت بیشتر جزئیات تصویر را مورد مطالعه قرار دهید.

شاید بپسندید: معمای تصویری چهره در جنگل را پیدا کنید! 8 ثانیه وقت دارید

.

.

 

شاید بپسندید: معمای چگونگی نجات از سقوط: زن تصویر از طبقه سی ام سقوط کرد، اما نجات پیدا کرد، چطور!؟

 

 

.

.

برایتان جالب خواهد بود: تیزبینی و نکته سنجی خود را با شناسایی قاتل سریالی تصویر اثبات کنید!

.

خدمتکار اولی از سمت راست قاتل است. به چهارچرخ دقت کنید. اوتلاش کرده است که با دستمال صورتی فضای داخلی چهار چرخ را بپوشاند. اما متوجه نیست که یکی از دستان مقتول از چهار چرخ بیرون زده است. به تصویر با دقت نگاه کنید. همانطور که در بالا هم اشاره شد، پاسخ در جزئیات و نشانه بود که شما باید به آن توجه نشان می دادید. در این آزمون قدرت دید و تمرکز شما برای ارائه پاسخ، حرف اول را می زد.

شاید بپسندید: آزمون شناسایی مرد اسیر: یکی از ربایندگان، همسر مرد است، اما کدامیکی!؟

پاسخ آزمون

شاید بپسندید: شخصیت شناسی براساس برگهای پائیزی:کدام برگ زیباتر است|بیشتر درباره خودتان بدانید!

بازی های فکری و ورزش مغز

ورزش و ورزش منظم که نقش مهمی در کنترل بیماری هایی مانند قلبی عروقی، دیابت و فشار خون دارد، تأثیرات مثبتی بر مغز نیز دارد. ورزش با افزایش ترشح هورمون اندورفین که به هورمون شادی معروف است، عملکرد سازنده تری در روابط انسانی ایجاد می کند و در عین حال زمینه را برای بالا بردن آستانه شادی فراهم می کند. ورزش منظم باید بخشی از زندگی باشد تا از بیماری های تخریب کننده عصبی مانند زوال عقل، آلزایمر و پارکینسون جلوگیری شود. نباید فراموش کرد که یک فعالیت ذهنی با مهارت کامل، اساس یک فعالیت ورزشی است که به درستی انجام شده است.

برایتان جالب خواهد بود:تست منظره: کدام یک را برای پیاده روی انتخاب می کنید؟

معماها برای مغز مفید هستند؟

به باور محققان معماها و سوالات هوش، منطق و استدلال شما را تقویت می کنند پازل ها برای تمرین مغز ساخته می شوند. جدول کلمات متقاطع، معماها، جستجوی کلمات و مسائل منطقی همگی می توانند بخش های مختلف مغز شما را فعال کنند و به شما کمک کنند تا مهارت های تفکر انتقادی و تحلیلی خود را تقویت کنید.

شاید بپشندید:5 مزیت مجرد ماندن برای سلامتی که ممکن است شما را شگفت زده کند

معمای تصویری چیست؟

معمای تصویری یک سرگرمی عالی برای کاربرانی است که وقت آزاد دارند و می‌خواهند از آن بهترین استفاده را ببرند. این چالش شامل یافتن یک شخص، حیوان، شی یا عدد در یک تصویر است. برخی محدودیت زمانی دارند و برخی نه. آنها همچنین به عنوان چالش ها، تست های تصویری، پازل های تصویری یا منطقی شناخته می شوند.

برایتان جالب خواهد بود: آزمون شناسایی قاتل در ساختمان: یک باهوش می‌تواند در 3 ثانیه قاتل را در تصویر شناسایی کند!

بازی های فکری و زوال عقل

بر اساس تحقیقات، مشخص شده است که افراد مسن که به طور منظم در پازل کلمات و اعداد شرکت می کنند، مغز تیزتری دارند. هر چه بیشتر پازل بازی کنند، عملکرد مغزشان بهتر می شود. یک مطالعه نشان داد که انجام جدول کلمات متقاطع می تواند شروع زوال عقل را تا دو سال و نیم کاهش دهد.

شاید بپسندید: آزمون شناسایی مجرم تحت تعقیب:کدامیک از افراد در فروشگاه، متهم تحت تعقیب است!؟

اهمیت بازی های فکری

به گفته Psychology Today، ورزش منظم مغز می تواند حافظه، تمرکز و توانایی های تفکر جانبی را بهبود بخشد. باور نکردنی است که چگونه یک سرگرمی دلپذیر مانند حل پازل یا جدول کلمات متقاطع ممکن است چنین مزایای عظیمی بر سلامت کلی شما داشته باشد.

جالب خواهد بود: تست بینایی دهکده: فیل را در آلاسکا پیدا کنید!!

تأثیر بازی های فکری بر مغز

کار بر روی یک پازل ارتباطات بین سلول های مغز را تقویت می کند، سرعت ذهن را بهبود می بخشد و روشی موثر برای بهبود حافظه کوتاه مدت است. پازل ها تولید دوپامین را افزایش می دهند، ماده ای شیمیایی که خلق و خو، حافظه و تمرکز را تنظیم می کند. وقتی معما را حل می کنیم، دوپامین با موفقیت آزاد می شود.

آیا دوست دارید در چالش تصویری دیگری شرکت کنید؟

این چالش ویروسی افراد بی‌شماری را سرگرم کرده است، اما وقتی به شما می‌گوییم این تنها چالش نیست، باور کنید. اگر می‌خواهید در چالش دیگری شرکت کنید، به شما اطلاع می‌دهیم که در مجله خبری چشمک تعداد زیادی را منتشر کرده‌ایم. همه آنها یک هدف دارند: سرگرم کردن شما.

امیدوارم از آزمون شناسایی خدمتکار قاتل استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

شاید برایتان جالب باشد

آزمون شناسایی راننده مجرم: کدامیک از راننده های تاکسی، یک مجرم فراری خطرناک است!؟

فقط یک نگاه تیزبین می‌تواند، زن مخفی شده در میان فلامینگوها را پیدا کند!

آزمون شناسایی پیشخدمت خیانتکار: چه کسی نوشیدنی ها را مسموم کرده است؟

شناسایی زندانی ثروتمند: به نظر شما کدامیک از این زندانی ها ثروتمند است؟

آزمون شناسایی پرستار ربات: کدامیک از این دو زن پرستار یک ربات است!؟

شناسایی پرستار دزد: اگر ذهن کارآگاهی داری، دزد کودک را شناسایی کن!

نوشته های مشابه

2 دیدگاه

  1. ای وای این سوالم غلطه که

    خدمتکار سیاهپوست نیست که

    چرا سوالای نادرست میپرسین

    من امتیاز منفی۵ از ۱۰ میدم.

    از اینا ارسال نکنین.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

20 − هفت =

دکمه بازگشت به بالا