;
تفریح و سرگرمی

آزمون شناخت اشتباه در فروشگاه: فقط افراد باهوش اشتباه موجود در فروشگاه را پیدا می کنند!

آزمون شناخت اشتباه در فروشگاه: برای شناسایی اشتباهات و جزئیات یک تصویر باید ذهنی متمرکز و توانایی دیدی عالی داشته باشید. جزئی نگری به معنای قدرت توانائیهای شناختی شماست وبرای تقویت این توانائی ها شما نیاز دارید به صورت مرتب و مستمر سطح توانائیهای خود را تمرین داده و مانع از رکود آنها شوید. اما چه چیز برای رشد مهارت های شناختی مفید است؟

آزمون شناسایی آدم واقعی: آدم واقعی را در میان مانکن ها شناسایی کنید!

به باور محققان مغز و ذهن همچون جسم برای بهبود عملکرد و کارآیی خود نیازمندتمرین و ورزش روزانه است. انواع بازی های فکری، ورزش مناسبی برای مغز هستند. شما با کمک سوالات و معماهای تصویری چشمک میتوانید به خوبی یک تمرین عالی برای ذهن و مغز خود داشته است. کافی است هر روز با بخش تفریح و سرگرمی مجله خبر چشمک همراه باشید. امروز نیز با آزمون شناخت اشتباه در فروشگاه با شما همراه هستیم.

آزمون شناسایی درب زندان: به شاهزاده خانم کمک کنید تا از برجی که زندانی شده، فرار کند!

آزمون شناخت اشتباه در فروشگاه

این معمای تصویری که تحت عنوان آزمون شناخت اشتباه در فروشگاه در مجله خبری چشمک منتشر شده است و اثبات کنید واقعا یک نکته سنج و تیزبین هستید. تنها 16 درصد از شرکت کنندگان توانسته اند در زمان مشخص شده، آزمون را حل کنند.  تلاش کنید شما نیز آزمون شناخت اشتباه در فروشگاه را امتحان و در زمان مشخص شده 3 ثانیه ای حل کنید.

آزمون شناخت اشتباه تصویر خیابان: اگر تیزبین باشی، در یک نگاه اشکال تصویر را متوجه میشی!

شما بهترین و جذاب ترین معماها و پازل های تصویری را می توانید در مجله خبری چشمک مشاهده کنید. این معماها برای نابغه ها بسیار آسان هستند و می توانند در یک نگاه حل کنند. در تصویر آزمون شناخت اشتباه در فروشگاه، با تصویری از آدمهایی روبرو هستید که در صف صندوق یک فروشگاه ایستاده اند. در نگاه اول همه چیز طبیعی به نشر می رشد، اما اگر خوب نگاه کنید اشتباه فاحشی را در تصویر می بینید.

یک نگاه تیزبین در همان نگاه اول این اشتباه را شناسایی می کند! آیا شما نیز تیزبین هستید؟ با چشمک همراه باشید.

 

شاید بپسندید:اگر تیزبین هستی به شناسایی فرد سالم در میان روانی ها اقدام کنید!

آزمون شناخت اشتباه در فروشگاه

.

برایتان جالب خواهد بود:با تشخیص اشتباه موجود در جلسه پرسش و پاسخ رسمی، اثبات کنید که نابغه اید!

.

.

.

 

برایتان جالب خواهد بود: آزمون شناخت کودک ربا:یک چشم تیزبین در یک نگاه،بچه دزد را در این تصویر پیدا می کند!

.

.

.

.

.

حتماً می پسندید:آزمون شناسایی جادوگر: کدامیک از زنان زیر می تواند یک جادوگر باشد!؟

.

پاسخ آزمون شناخت اشتباه در فروشگاه

آزمونی که در شرف حل آن بودید، نیاز به توجه و تمرکز زیادی دارد. به همین دلیل توصیه می کنیم در محیط ارامی قرار بگیرید. زمان به پایان رسیده است! امیدواریم توانسته باشید این پرونده پیچیده را در زمان مشخص شده حل کنید. اگر نه، نگران نباشید، پاسخ را در زیر به اشتراک خواهیم گذاشت. اما بهتر است قبل از دیدن پایخ به بالا برگشته و بیشتر تصویر را بررسی کنید.

 

برایتان جالب خواهد بود:سوال هوش دزد کلیه: آیا می توانید بگویید چه کسی کلیه را دزدیده است؟

.

.

 

 

جالب خواهد بود: از لحاظ منطقی کدامیک از این دو عروس با توجه به موقعیت، زودتر در معرض خطر مرگ قرار می گیرد!؟

.

.

.

.

شاید بپسندید: آزمون شناسایی دندانپزشک قاتل: کدام یک از این دو دندانپزشک قاتل است؟

 

از خرید افراد دیگر مشخص است که ما با صندوق یک سوپرمارکت روبرو هستیم. لذا غیر طبیعی است که کسی اینجا بیاید و پول پیتزا را در صندوق حساب کنید. در صورتی که این سوپرمارکت یک پیتزایی هم داشته باشد، معمول این است که افراد همزمان با سفارش، هزینه سفارش را تحویل صندوق داده و سپس پیتزای خود را دریافت می کنند.

 

برایتان جالب خواهد بود:آزمون شناخت زن باردار: کدامیک از زنان تصویر واقعاً باردار هستند!؟ چرا؟

 

پاسخ آزمون اشتباه

 

حتماً می پسندید: بگو چطور دستا رو را بهم قلاب می کنی، تا بگم چقدر تو زندگی صداقت داری!؟

امیدوارم از آزمون شناسایی مادر بی خیال استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

جالب خواهد بود:آزمون شناسایی انسان سالم:تیزبین‌ها در یک نگاه، فرد سالم را در میان زامبی ها شناسایی می کنند!

بازی های فکری و زوال عقل

بر اساس تحقیقات، مشخص شده است که افراد مسن که به طور منظم در پازل کلمات و اعداد شرکت می کنند، مغز تیزتری دارند. هر چه بیشتر پازل بازی کنند، عملکرد مغزشان بهتر می شود. یک مطالعه نشان داد که انجام جدول کلمات متقاطع می تواند شروع زوال عقل را تا دو سال و نیم کاهش دهد.

برایتان جالب خواهد بود:آزمون شناخت قاتل در رستوران: اگر هوش کارآگاهی داری، سریع بگو که قاتل کیست؟

معماها برای مغز مفید هستند؟

به باور محققان معماها و سوالات هوش، منطق و استدلال شما را تقویت می کنند پازل ها برای تمرین مغز ساخته می شوند. جدول کلمات متقاطع، معماها، جستجوی کلمات و مسائل منطقی همگی می توانند بخش های مختلف مغز شما را فعال کنند و به شما کمک کنند تا مهارت های تفکر انتقادی و تحلیلی خود را تقویت کنید.

برایتان جالب خواهد بود: آزمون شناخت شوهر فقیر: کدام شوهر در این دو تصویر فقیرتر است!؟ چرا؟

معمای تصویری چیست؟

معمای تصویری یک سرگرمی عالی برای کاربرانی است که وقت آزاد دارند و می‌خواهند از آن بهترین استفاده را ببرند. این چالش شامل یافتن یک شخص، حیوان، شی یا عدد در یک تصویر است. برخی محدودیت زمانی دارند و برخی نه. آنها همچنین به عنوان چالش ها، تست های تصویری، پازل های تصویری یا منطقی شناخته می شوند.

 

شاید بپسندید:آزمون شناخت زن در معرض خطر: کدامیک از زنان تصویر را باید نجات داد!؟

بازی های فکری و ورزش مغز

ورزش و ورزش منظم که نقش مهمی در کنترل بیماری هایی مانند قلبی عروقی، دیابت و فشار خون دارد، تأثیرات مثبتی بر مغز نیز دارد. ورزش با افزایش ترشح هورمون اندورفین که به هورمون شادی معروف است، عملکرد سازنده تری در روابط انسانی ایجاد می کند و در عین حال زمینه را برای بالا بردن آستانه شادی فراهم می کند. ورزش منظم باید بخشی از زندگی باشد تا از بیماری های تخریب کننده عصبی مانند زوال عقل، آلزایمر و پارکینسون جلوگیری شود. نباید فراموش کرد که یک فعالیت ذهنی با مهارت کامل، اساس یک فعالیت ورزشی است که به درستی انجام شده است.

 

برایتان جالب خواهد بود: آزمون شناخت فرد دروغگو: یک نابغه می تواند در یک نگاه بگوید که کدامیک از این دو نفر دروغ می گوید!

اهمیت بازی های فکری

به گفته Psychology Today، ورزش منظم مغز می تواند حافظه، تمرکز و توانایی های تفکر جانبی را بهبود بخشد. باور نکردنی است که چگونه یک سرگرمی دلپذیر مانند حل پازل یا جدول کلمات متقاطع ممکن است چنین مزایای عظیمی بر سلامت کلی شما داشته باشد.

جالب است: قابل توجه باهوشا: با دلیل و منطق بگوئید کدامیک از والدین تصویر، احمق تر و بی فکرتر است!؟

تأثیر بازی های فکری بر مغز

کار بر روی یک پازل ارتباطات بین سلول های مغز را تقویت می کند، سرعت ذهن را بهبود می بخشد و روشی موثر برای بهبود حافظه کوتاه مدت است. پازل ها تولید دوپامین را افزایش می دهند، ماده ای شیمیایی که خلق و خو، حافظه و تمرکز را تنظیم می کند. وقتی معما را حل می کنیم، دوپامین با موفقیت آزاد می شود.

آزمون هوش جالب: در این مبارزه نفس گیر چه کسی، جان خود را از دست خواهد داد!؟

بازی های فکری باعث بهبود عملکرد مغز می‌شود

در بازی‌های فکری، باید دائما همه چیز را در نظر بگیریم و به آنها فکر کنیم. رفتار رقبا، شرایطی که در آن گیر افتاده‌ایم، تصمیماتی که باید در مقابل رفتار طرف مقابل بگیریم و حتی، شرایطی که ممکن است بعد از هر انتخاب برایمان رخ بدهد. این یعنی، استفاده کامل از سلول‌های مغزی.

بهتر است بدانید که هر چقدر بیشتر به سلول‌های مغزتان استراحت بدهید، آنها را تنبل‌تر می‌کنید. وقتی از آنها استفاده نشود، می‌میرند و این باعث می‌شود تا در معرض کندی ذهن یا آلزایمر قرار بگیریم.

اگر روال زندگی شما یک چیز روتین شده است و در طول روز، کاری ندارید که بخواهید برای انجامش، به مغزتان فشار بیاورید، باید به فکر یک جایگزین خوب باشید. چه چیزی بهتر از  بازی فکری! با انجام بازی‌های فکری می‌توانید مغزتان را در بهترین وضعیت ممکن حفظ کنید. به ذهن ورزش بدهید و حالا حالاها، آن را جوان نگه‌دارید.

شاید بپسندید: اگر فردی که در حال طراحی برای کودک ربایی است را پیدا کنی، نابغه ای!

آیا دوست دارید در چالش تصویری دیگری شرکت کنید؟

این چالش ویروسی افراد بی‌شماری را سرگرم کرده است، اما وقتی به شما می‌گوییم این تنها چالش نیست، باور کنید. اگر می‌خواهید در چالش دیگری شرکت کنید، به شما اطلاع می‌دهیم که در مجله خبری چشمک تعداد زیادی را منتشر کرده‌ایم. همه آنها یک هدف دارند: سرگرم کردن شما.

جالب است: آزمون شناخت خانواده ثروتمند: اگه باهوشی سریع بگو کدوم خانواده ثروتمندتره؛ چرا؟

شاید برایتان جالب باشد

آزمون شناخت قاتل در خانه: در کدامیک از تصاویر، زن می خواهد همسرش را بکشد!؟

شناسایی فرد خطرناک برای کودک: جان کودک، توسط کدامیک از این افراد در خطر است!؟

آزمون شناخت مرد فقیر: کدامیک از این دو مرد وضعیت مالی خوبی ندارد!؟

چه اشکالی در تصویر شادمانی زن از دریافت نتیجه تست بارداری می بینید!؟

اگر فکر می کنی جزئی‌نگر هستی، رباینده کودک را در 3 ثانیه شناسایی کن!

نوشته های مشابه

2 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × دو =

دکمه بازگشت به بالا