;
تفریح و سرگرمی

چه اشکالی در تصویر شادمانی زن از دریافت نتیجه تست بارداری می بینید!؟

آزمون شناخت اشکال تصویر: بازی های فکری  انواع و اقسام مختلف دارد. شناسایی تفاوت ها، یافتن تصاویر متفاوت با روند معمول یک تصویر، تصاویر معمای و … همه از آن دست سوالات تصویری هستند که می توانند به خوبی توانایی های شناختی و حتی قدرت منطق و تحلیل شما را به چالش بکشند. امروزه معماهای تصویری از پرمخاطب ترین مطالب موجود در شبکه های اجتماعی هستند. آزمون شناخت اشکال تصویر چشمک هم مخاطب را سرگرم می کند و هم می تواند دقایقی با نوع سوال خود، مغز فرد را وادار به فعالیت کند.

احتمالاً بپسندید: اگر قاتل عروس را در یک نگاه پیدا کنی قابلیت این را داری در FBI استخدام شوی!

بسیاری معتقدند که سوالات هوش و به طور کلی بازی های فکری سببب افزایش فعالیت های مغزی می شوند. این فعالیت نقش مستقیم در افزایش و رشد توانائیهای ذهنی و شناختی افراد دارد. آزمون شناخت اشکال تصویر می تواند به خوبی توانائیهای شناختی و تیزبینی و حتی جزئی نگری شما را به چالش بکشد.

قابل توجه چشم عقابی ها: نکته کلاس درس را پیدا کنی، باید بگم خیلی تیزبینی!

جزئی نگری یکی از دستاوردهایی است که شما با انجام منظم پازل تصویری به آن دست پیدا کنید. چون مغز شما برای یافتن پاسخ کم کم عادت می کند جزئیات را بررسی و این مسئله در افزایش جزئی نگری شما نقشی مهمی ایفا می کند. آزمون شناخت اشکال تصویر که امروز در بخش سرگرمی چشمک منتشر شده است از همین نوع سوالات معمایی است. با ما همراه باشید.

شاید بپسندید:آزمون شناسایی قاتل خطرناک: اگر مهارت کارآگاهی داشته باشی در 3 ثانیه قاتل را پیدا می کنی!

آزمون شناخت اشکال تصویر

اگر حوصله و وقت دارید شما را با آزمون شناخت اشکال تصویر به یک چالش تصویری چالب دعوت می کنیم. در این آزمون شما باید در مدت 4 ثانیه، پاسخی مناسب و درست به آزمون شناخت دروغگو ارائه دهید. برای موفقیت در این آزمون قدرت دید، دقت و تمرکز نقش اصلی را ایفا می کند و شما باید بتوانید در زمان مشخص شده، اشکال موجود در تصویر آزمون شناخت اشکال تصویر را پیدا کنید. اگر در زمان تعیین شده توانستید آزمون را بررسی و اشکال را پیدا کنید، شما از قدرت دقت و تمرکز بسیار بالا برخوردار هستید.

در تصویر آزمون شناخت اشکال تصویر شما با صحنه جالب روبرو هستید. در تصویر یک زوج را می بینید. زن با خوشحالی نتیجه ازمایش بارداری را به همسر خود نشان می دهد و با خوشحالی از پدر شدن او خبر می دهد. اما مرد از این خبر شوکه شده و بچه دار شدن را برای خود و همسرش زود می داند. به هر حال همه چیز ، روند معمول از یک زندگی زن و شوهر را به تصویر می کشد. اما یک اشکال کوتاه در تصویر دیده می شود. آن اشکال چیست؟

قدرت دید و دقت شما حرف اول را برای پاسخگویی به آزمون شناخت دروغگو می زند. زمان 4 ثانیه ای شما از هم اکنون آغاز شده است. با دقت به تصویر زیر نگاه کنید.

شاید بپسندید:آزمون شناخت گارسون واقعی: یک تیزبین در یک نگاه، گارسون واقعی را شناسایی می کند!

آزمون شناخت اشکال تصویر

.

برایتان جالب خواهد بود: آزمون شناسایی فرد خطرناک برای کودک: جان کودک، توسط کدامیک از این افراد در خطر است!؟

.

.

.

 

برایتان جالب خواهد بود: آزمون شناسایی سوپر قهرمان: در کتابخانه، سوپرقهرمان را شناسایی کنید!؟

.

.

.

.

برایتان جالب خواهد بود:با تشخیص اشتباه موجود در جلسه پرسش و پاسخ رسمی، اثبات کنید که نابغه اید!

.

پاسخ آزمون شناخت اشکال تصویر

اشکال تصویر آزمون شناخت اشکال تصویر را پیدا کردید؟ اگر هنوز آزمون شناخت اشکال تصویر را حل نکردید، می توانید به بالا برگشته و تصویر را با دقت بیشتریی بررسی کنید.

برایتان جالب خواهد بود: آزمون شناخت کودک شیطون: کدامیک از این کودکان، موش را در غذا خوری مدرسه رها کرده است!

 

.

.

جالب خواهد بود: آزمون شناسایی قاتل در سینما: قاتلی در سالن سینما حضور دارد، آن را شناسایی کنید!

 

.

.

.

برایتان جالب خواهد بود: معمای تصویری جنگل: با توجه به آنچه در تصویر می بینید، آنکه آسیبی نمی بیند را شناسایی کنید!؟

.

پاسخ: اگر با دقت به تصویر آزمون شناخت اشکال تصویر دقت کنید متوجه می شوید که زن به دروغ در نتیجه آزمایش تقلب کرده و با ماژیک قرمزی که در جیبش قرار داده، نتیجه بارداری را مثبت کرده است. این اشکال تصویر است که مرد متوجه آن نشده است. رنگ ماژیک با رنگ نتیجه آزمایش بارداری کاملا با یکدیگر متفاوت است که گویا مرد متوجه نشده است.

 

شاید بپسندید:آزمون شناسایی قاتل زرنگ: با توجه به شواهد، کدامیک از سه زن تصویر می تواند قاتل باشد!؟

 

احتمالا بپسندید: اگر در یک نگاه کودک گم شده زن تصویر را پیدا کنی، یک چشم عقابی تمام عیار هستی!

 

پاسخ ازمون بارداری

 

برایتان جالب خواهد بود: یه اشتباه عجیب و غریب تو تصویره،آیا می تونی پیداش کنی؟

امیدوارم از آزمون شناخت اشکال تصویر استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

شاید بپسندید:آزمون شناسایی مرد تصویر: اگر فکر می کنی نکته سنج و تیزبینی، مرد تصویر را پیدا کن!

معماها برای مغز مفید هستند؟

به باور محققان معماها و سوالات هوش، منطق و استدلال شما را تقویت می کنند پازل ها برای تمرین مغز ساخته می شوند. جدول کلمات متقاطع، معماها، جستجوی کلمات و مسائل منطقی همگی می توانند بخش های مختلف مغز شما را فعال کنند و به شما کمک کنند تا مهارت های تفکر انتقادی و تحلیلی خود را تقویت کنید.

برایتان جالب خواهد بود: آزمون شناخت اشتباه پارک: اگر تیزبنی در یک نگاه، اشکال را در این تصویر پیدا کن!

معمای تصویری چیست؟

معمای تصویری یک سرگرمی عالی برای کاربرانی است که وقت آزاد دارند و می‌خواهند از آن بهترین استفاده را ببرند. این چالش شامل یافتن یک شخص، حیوان، شی یا عدد در یک تصویر است. برخی محدودیت زمانی دارند و برخی نه. آنها همچنین به عنوان چالش ها، تست های تصویری، پازل های تصویری یا منطقی شناخته می شوند.

آزمون هوش جالب: آزمون شناسایی حیوانات مخفی: تتیزبینی خودت رو با پیدا کردن خرگوشهای مخفی درون درخت ثابت کن!

بازی های فکری و ورزش مغز

ورزش و ورزش منظم که نقش مهمی در کنترل بیماری هایی مانند قلبی عروقی، دیابت و فشار خون دارد، تأثیرات مثبتی بر مغز نیز دارد. ورزش با افزایش ترشح هورمون اندورفین که به هورمون شادی معروف است، عملکرد سازنده تری در روابط انسانی ایجاد می کند و در عین حال زمینه را برای بالا بردن آستانه شادی فراهم می کند. ورزش منظم باید بخشی از زندگی باشد تا از بیماری های تخریب کننده عصبی مانند زوال عقل، آلزایمر و پارکینسون جلوگیری شود. نباید فراموش کرد که یک فعالیت ذهنی با مهارت کامل، اساس یک فعالیت ورزشی است که به درستی انجام شده است.

بازی های فکری و زوال عقل

بر اساس تحقیقات، مشخص شده است که افراد مسن که به طور منظم در پازل کلمات و اعداد شرکت می کنند، مغز تیزتری دارند. هر چه بیشتر پازل بازی کنند، عملکرد مغزشان بهتر می شود. یک مطالعه نشان داد که انجام جدول کلمات متقاطع می تواند شروع زوال عقل را تا دو سال و نیم کاهش دهد.

برایتان جالب خواهد بود:  قابل توجه باهوشا: با دلیل و منطق بگوئید کدامیک از والدین تصویر، احمق تر و بی فکرتر است!؟

تأثیر بازی های فکری بر مغز

کار بر روی یک پازل ارتباطات بین سلول های مغز را تقویت می کند، سرعت ذهن را بهبود می بخشد و روشی موثر برای بهبود حافظه کوتاه مدت است. پازل ها تولید دوپامین را افزایش می دهند، ماده ای شیمیایی که خلق و خو، حافظه و تمرکز را تنظیم می کند. وقتی معما را حل می کنیم، دوپامین با موفقیت آزاد می شود.

شاید بپسندید: اگر می توانید معمای پیرزن خطرناک را در 5 ثانیه حل کنید!

اهمیت بازی های فکری

به گفته Psychology Today، ورزش منظم مغز می تواند حافظه، تمرکز و توانایی های تفکر جانبی را بهبود بخشد. باور نکردنی است که چگونه یک سرگرمی دلپذیر مانند حل پازل یا جدول کلمات متقاطع ممکن است چنین مزایای عظیمی بر سلامت کلی شما داشته باشد.

بازی های فکری باعث بهبود عملکرد مغز می‌شود

در بازی‌های فکری، باید دائما همه چیز را در نظر بگیریم و به آنها فکر کنیم. رفتار رقبا، شرایطی که در آن گیر افتاده‌ایم، تصمیماتی که باید در مقابل رفتار طرف مقابل بگیریم و حتی، شرایطی که ممکن است بعد از هر انتخاب برایمان رخ بدهد. این یعنی، استفاده کامل از سلول‌های مغزی.

بهتر است بدانید که هر چقدر بیشتر به سلول‌های مغزتان استراحت بدهید، آنها را تنبل‌تر می‌کنید. وقتی از آنها استفاده نشود، می‌میرند و این باعث می‌شود تا در معرض کندی ذهن یا آلزایمر قرار بگیریم.

اگر روال زندگی شما یک چیز روتین شده است و در طول روز، کاری ندارید که بخواهید برای انجامش، به مغزتان فشار بیاورید، باید به فکر یک جایگزین خوب باشید. چه چیزی بهتر از  بازی فکری! با انجام بازی‌های فکری می‌توانید مغزتان را در بهترین وضعیت ممکن حفظ کنید. به ذهن ورزش بدهید و حالا حالاها، آن را جوان نگه‌دارید.

آیا دوست دارید در چالش تصویری دیگری شرکت کنید؟

این چالش ویروسی افراد بی‌شماری را سرگرم کرده است، اما وقتی به شما می‌گوییم این تنها چالش نیست، باور کنید. اگر می‌خواهید در چالش دیگری شرکت کنید، به شما اطلاع می‌دهیم که در مجله خبری چشمک تعداد زیادی را منتشر کرده‌ایم. همه آنها یک هدف دارند: سرگرم کردن شما.

شاید برایتان جالب باشد:

نوشته های مشابه

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × دو =

دکمه بازگشت به بالا