;
تفریح و سرگرمی

آزمون شناسایی خطای مادر نوزاد:در یک نگاه تشخیص دهید که کدام مادر بی مسئولیت تر است!؟

آزمون شناسایی خطای مادر نوزاد از جمله سوالات و معماهای تصویری است که ذهن را به چالش کشیده و سلول های خاکستری را مجبور به فعالیت می کند. طراح آزمون شناسایی خطای مادر نوزاد معتقد است که شرکت کنندگان در این آزمون تنها زمانی می توانند به این سوال تصویری چشمک پاسخ دهند که تا اندازه ای مهارت های ذهنی و تحلیلی بالا داشته باشند.

قابل توجه چشم عقابی ها: نکته کلاس درس را پیدا کنی، باید بگم خیلی تیزبینی!

همانطور که همواره گفته شده است، شما با کمک سوالات هوش و معماهای تصویری مجله خبری چشمک می توانید توانائی های شناختی خود را افزایش دهید. در سوالات هوش به توضیحات باید دقت کنید و براساس توضیخات معقولانه ترین و بهترین پاسخ را ارائه دهید. این سوالات مغز شما را به فعالیت وادار می کند و بهترین تمرین ورزشی برای مغزتان به شمار می رود. با آزمون شناسایی خطای مادر نوزاد: و بخش تفریح و سرگرمی مجله خبری چشمک همراه باشید.

شاید بپسندید:به نظر شما کدامیک از افراد زیر احمق تر هستند!؟| خود را بهتر بشناسید!

آزمون شناسایی خطای مادر نوزاد

آزمون شناسایی خطای مادر نوزاد از دو تصویر متفاوت تشکیل شده است. در هر تصویر یک نوزاد و مادر دیده می شود. در هر دو تصویر، درون کالسکه یک نوزاد حضور دارد و در هر دو تصویر مادری که کالسکه را به دست گرفته و حرکت می دهد. به نظر شما مادری که بسیار بی مسئولیت است، کدامیک از زنان تصویر است؟

 

احتمالاً بپسندید: اگر قاتل عروس را در یک نگاه پیدا کنی قابلیت این را داری در FBI استخدام شوی!

سعی کنید از تمام نبوغ و استعداد خود استفاده کنید تا بتوانید در زمان مشخص این بازی فکری را رمزگشایی کنید. شما برای حل این معمای تصویری یا  آزمون شناسایی خطای مادر نوزاد تنها 6 ثانیه فرصت دارید. این سوال معمایی، تمام حواس و مهارت های شما را مورد آزمایش قرار می دهد.

شما برای ارائه پاسخ منطقی باید به جزئیات، توجه دقیق داشته باشید. بنابراین، تا آنجا که می توانید فکر کنید و تجزیه و تحلیل کنید. اگر آماده هستید با توجه کامل به تصویر زیر نگاه کنید. فقط یادتان باشد که برای حل و ارائه پاسخ درست و منطقی تنها 6 ثانیه وقت دارید.

 

شاید بپسندید:آزمون شناسایی فرد غیرعادی: در این مراسم ازدواج، چه کسی یک انسان نیست!؟

آزمون شناسایی خطای مادر نوزاد

.

برایتان جالب خواهد بود:  آزمون شناسایی قاتل زرنگ: با توجه به شواهد، کدامیک از سه زن تصویر می تواند قاتل باشد!؟

.

.

.

.

برایتان جالب خواهد بود:آزمون شناسایی سوپر قهرمان: در کتابخانه، سوپرقهرمان را شناسایی کنید!؟

 

.

.

.

برایتان جالب خواهد بود: آزمون شناخت زن در معرض خطر: کدامیک از زنان تصویر را باید نجات داد!؟

.

پاسخ آزمون شناسایی خطای مادر نوزاد

اگر تاکنون نتوانستید پاسخ شایسته ای برای این معما یا آزمون شناسایی خطای مادر نوزاد ارائه دهید، ثانیه های بیشتری برای شما در نظر می گیریم. امیدوارم در 5 ثانیه اضافی بتوانید با توجه به شواهد مادری که بسیار بی مسئولیت است را شناسایی کنید.

برایتان جالب خواهد بود:با تشخیص اشتباه موجود در جلسه پرسش و پاسخ رسمی، اثبات کنید که نابغه اید!

.

.

 

برایتان جالب خواهد بود: قابل توجه ریاضیدان ها: به جای علامت سوال، چه عددی باید بگذاریم!؟

 

 

.

 

شاید بپسندید: به هوش تصویری امروز نگاه کنید، به نظر شما کدام شخص یک دکتر نیست؟

 

به نظر می رسد مادر سمت چپی آزمون شناسایی خطای مادر نوزاد بی مسئولیت تر است. شاید شما هر دو مادر تصویر را بی مسئولیت بدانید، اما اگر خوب دقت کنید مادر سمت راستی در یک خیابان در حال رفتن با نوزاد خود است. شاید برای کار مهمی از خانه بیرون آمده و گرفتار باران شده است. اما مادر سمت چپ کودک خود را بدون محافظ (در مقابل نور افتاب)برای گردش و پیاده روی  به ساحل آورده است، لذا کاملا اشتباه کرده است. این گردش می تواند افتاب سوختگی شدید برای کودک به همراه داشته باشد. شما چه فکر می کنید. دیدگاهها و دلایل خود را در بخش نظرات با ما به اشتراک بگذارید.

 

شاید بپسندید:آزمون شناسایی دزد کیف: کدامیک از افراد تصویر راست می گویند! کیف دختر را کی دزدیده!؟

 

احتمالا بپسندید: معمای چگونگی نجات از سقوط: زن تصویر از طبقه سی ام سقوط کرد، اما نجات پیدا کرد، چطور!؟

 

پاسخ آزمون نوزاد

جالب خواهد بود:با پیدا کردن اشکال تصویر در 3 ثانیه، هوش بالا و نکته سنجی خود را اثبات کنید!

امیدوارم از آزمون شناسایی خطای مادر نوزاد استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

شاید بپسندید: آزمون شناخت اشتباه پارک: اگر تیزبنی در یک نگاه، اشکال را در این تصویر پیدا کن!

معماها برای مغز مفید هستند؟

به باور محققان معماها و سوالات هوش، منطق و استدلال شما را تقویت می کنند پازل ها برای تمرین مغز ساخته می شوند. جدول کلمات متقاطع، معماها، جستجوی کلمات و مسائل منطقی همگی می توانند بخش های مختلف مغز شما را فعال کنند و به شما کمک کنند تا مهارت های تفکر انتقادی و تحلیلی خود را تقویت کنید.

آزمون هوش جالب: آزمون شناسایی زن معروف: اگر تیزی، سریع بگو کدوم یک از این زنها معروف هستند!؟

بازی های فکری و زوال عقل

بر اساس تحقیقات، مشخص شده است که افراد مسن که به طور منظم در پازل کلمات و اعداد شرکت می کنند، مغز تیزتری دارند. هر چه بیشتر پازل بازی کنند، عملکرد مغزشان بهتر می شود. یک مطالعه نشان داد که انجام جدول کلمات متقاطع می تواند شروع زوال عقل را تا دو سال و نیم کاهش دهد.

شاید بپسندید:با شناخت موجود شبه انسان تصویر، تیزبینی خود را محک بزنید!

اهمیت بازی های فکری

به گفته Psychology Today، ورزش منظم مغز می تواند حافظه، تمرکز و توانایی های تفکر جانبی را بهبود بخشد. باور نکردنی است که چگونه یک سرگرمی دلپذیر مانند حل پازل یا جدول کلمات متقاطع ممکن است چنین مزایای عظیمی بر سلامت کلی شما داشته باشد.

شاید بپسندید:سوال هوش مرد پولدار: با توجه به تصویر بگویید کدام مرد پولدارتر است؟

تأثیر بازی های فکری بر مغز

کار بر روی یک پازل ارتباطات بین سلول های مغز را تقویت می کند، سرعت ذهن را بهبود می بخشد و روشی موثر برای بهبود حافظه کوتاه مدت است. پازل ها تولید دوپامین را افزایش می دهند، ماده ای شیمیایی که خلق و خو، حافظه و تمرکز را تنظیم می کند. وقتی معما را حل می کنیم، دوپامین با موفقیت آزاد می شود.

شاید بپسندید: اگر می توانید معمای پیرزن خطرناک را در 5 ثانیه حل کنید!

معمای تصویری چیست؟

معمای تصویری یک سرگرمی عالی برای کاربرانی است که وقت آزاد دارند و می‌خواهند از آن بهترین استفاده را ببرند. این چالش شامل یافتن یک شخص، حیوان، شی یا عدد در یک تصویر است. برخی محدودیت زمانی دارند و برخی نه. آنها همچنین به عنوان چالش ها، تست های تصویری، پازل های تصویری یا منطقی شناخته می شوند.

برایتان جالب خواهد بود:آیا قادر هستید تشخیص دهید که چه کسی در تصویر مشکوک به نظر می رسد؟

بازی های فکری و ورزش مغز

ورزش و ورزش منظم که نقش مهمی در کنترل بیماری هایی مانند قلبی عروقی، دیابت و فشار خون دارد، تأثیرات مثبتی بر مغز نیز دارد. ورزش با افزایش ترشح هورمون اندورفین که به هورمون شادی معروف است، عملکرد سازنده تری در روابط انسانی ایجاد می کند و در عین حال زمینه را برای بالا بردن آستانه شادی فراهم می کند. ورزش منظم باید بخشی از زندگی باشد تا از بیماری های تخریب کننده عصبی مانند زوال عقل، آلزایمر و پارکینسون جلوگیری شود. نباید فراموش کرد که یک فعالیت ذهنی با مهارت کامل، اساس یک فعالیت ورزشی است که به درستی انجام شده است.

بازی ها کمک می‌کنند تا بهتر بتوانیم روی کارهای مهم تمرکز کنیم

تمرکز کردن کار سختی نیست ولی، گاهی به کاری غیرممکن تبدیل می‌شود. مخصوصا زمان‌هایی که با مسائل زیادی روبرو هستیم. نداشتن تمرکز باعث می‌شود نتوانیم کارهایمان را به خوبی و سر موقعی که باید به اتمام برسانیم. اگر یاد بگیریم که در هر زمان، فقط به یک چیز فکر کنیم مطمئنا می‌توانیم کارها را بهتر انجام دهیم و زودتر تمام کنیم.

انجام بازی های فکری، تمرین خوبی هستند تا میزان تمرکزمان را افزایش بدهیم. هدف ما در انجام بازی‌‌های فکری نزدیک است. می‌دانیم چه چیزی از بازی می‌خواهیم و قرار است چه کاری انجام بدهیم. مسیر مشخص است. حتی می‌دانیم که قرار است کی آن را تمام کنیم. همه‌ی این عوامل در کنار هم، باعث می‌شود تا موقع انجام دادن بازی‌ فکری، بیشترین تمرکز را داشته باشیم و اجازه ندهیم که فکرمان درگیر مسائل دیگر شود.

آیا دوست دارید در چالش تصویری دیگری شرکت کنید؟

این چالش ویروسی افراد بی‌شماری را سرگرم کرده است، اما وقتی به شما می‌گوییم این تنها چالش نیست، باور کنید. اگر می‌خواهید در چالش دیگری شرکت کنید، به شما اطلاع می‌دهیم که در مجله خبری چشمک تعداد زیادی را منتشر کرده‌ایم. همه آنها یک هدف دارند: سرگرم کردن شما.

شاید برایتان جالب باشد

نوشته های مشابه

11 دیدگاه

  1. دقیقا برعکس گفتید. مادر سمت راست بی احتیاط تر است چون روز بارانی که خیابان لغزنده است بجای عبور از پیاده رو از خیابان استفاده میکند و چون ماشینها در این روزها کنترل ترمز ندارند کار احمقانه ای بنظر می رسد

  2. هردو مادر، مادر سمت راست بچه اش را در باران بیرون اورده و به بچه اش لباس گرم نپوشانده و این باعث میشود بچه اش سرما بخورد 🌊💙 و مادر سمت چپ هم بدون محافظ برای گردش بچه اش رو بیرون آورده که این دچار گرما زدگی و افتاب سوختگی بچه میشود🌶❤

  3. جواب درسته اما دلیلش این نیست، مادر سمت راست در جهت بارون حرکت میکنه و بارون از پشت به خودش و کالسکه میخوره، اما مادر سمت چپ کودکش رو به سمت آفتاب گرفته که از سایه کالسکه میشه فهمید

  4. جالبه بدونید که مادر سمت راست احمق تر هستش
    مادر سمت راست در یک روزه بارانی و سرد بدونه پوشاندن لباس گرم بچه رو به خیابان برده
    احتمال داره که مادر سمت چپ به بچش زد آفتاب زده باشه

  5. چپیه شما گفتین که اشتباه تصویر چیست اگه اینجوری باشه چپیه چون در هوای صاف چتر دست گرفته

  6. سلام به نظر من مادر سمت چپی احمق تره چون مادر سمت راستی خودش هم لباس مناسبی نداره پس یعنی اصلا پیش بینی باران رو نمی کرده اما مادر سمت چپی که میدونسته الان ظهر هست و وقت مناسبی برای پیاده روی نیست نباید بچه رو میاورد بیرون

      1. بخاطر آفتاب چتر میگیرن
        توی کشورای خارجی فرهنگش جا افتاده
        بخاطر اینکه جلوگیری از افتاب سوختگی کنن از چتر استفاده میکنن

  7. اگر به مادر سمت راست دقت کنید خودش هم لباس مناسبی ندارد پس یعنی اصلا انتظار باران را نداشته ولی اگر به مادر سمت چپ نگاه کنید میبینید که بچه را در وسط ظهر برای پیاده روی اورده و این کار از روی ندونستن نبوده پس مادر سمت چپ بی ملاحظه تره

  8. وقتی بارون اومده مادره چتر رو نکشیده و بچه ممکنه سرما بخوره اما آفتاب سوختگی چیز مهمی نیست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

19 + پنج =

دکمه بازگشت به بالا