;
تفریح و سرگرمی

آزمون شناسایی دزد کیف: کدامیک از افراد تصویر راست می گویند! کیف دختر را کی دزدیده!؟

آزمون شناسایی دزد کیف: شوالات و معماهای تصویری، تست های هوش، شخصیت شناسی ها و … تنها بخشی از انواع بازی های فکری است که طرفرداران زیادی در شبکه های اجتماعی دارند. به خصوص بازی هایی که هر چه بیشتر تمرکز و ذهن افراد را وادار به فالیت می کند، بیشتر مورد توجه قرار می گیرند. برای تحلیل و حل هر کدام از این بازی های فکری نیاز دارید که از قدرت بینایی، دقت و تمرکز و همچنین تفکر منطقی خود استفاده کنید.

 در آزمون شناسایی دزد کیف چشمک باید در کمتر از 5 ثانیه، فرد راستگو را پیدا کنید! همچنین کسی که واقعا کیف دختر را دزدیده است را شناسایی کنید. زمان شما محدود است و شما فرصت کمی دارید تا آزمون امروز چشمک را حل کنید. با مجله خبری چشمک همراه باشید.

آزمون شناخت اشتباه در تصویر: اگر در 3 ثانیه، خطای موجود در تصویر این خانواده را پیدا کنی نابغه ای!

این بازی ها می تواند تمام ذهن شما را درگیر کند. این مسئله به افزایش فعالیت های مغزی شما منجر شده، توانائیهای شناختی شما را افزایش می دهد. مجله خبری چشمک با جدیدترین و چالش برانگیزترین بازی های فکری با شماست. شما می توانید با کمک این چالش ها، مهارت های شناختی خود را بهتر بشناسید. با آزمون شناسایی دزد کیف همراه باشید و به دوستان و اطرافیان خود اثبات کنید که یک نابغه هستید.

شاید بپسندید:آنکته سنجی خود را با پیدا کردن، اشتباهات موجود در آشپزخانه ماریا اثبات کن!

آزمون شناسایی دزد کیف

آزمون شناسایی دزد کیف به مانند بازی شطرنج می تواند سلول های خاکستری شما را تحت تأثیر قرار دهد.شما در تصویر آزمون شناسایی دزد کیف با یک معمای تصویری جالب روبرو هستیم.

در تصویر آزمون شناسایی دزد کیف، شما باید بدنبال کسی باشید که واقعیت را ذکر می کند. زنی مدعی است که کیف پول او توسط پسر جوانی دزدیده شده است. پلیس جوان را دستگیر کرده است. اما جوان مدعی است که پلیس کیف را دزدیده است. کدامکی راست می گویند؟ دلیل شما چیست؟

شاید بپسندید:آزمون شناسایی چهره های استتار شده: اگر میگی تیزبینی، 2 چهره استتار شده را پیدا کن!؟

 

آزمون شناسایی دزد کیف

.

برایتان جالب خواهد بود:آزمون شناسایی فرد آزاد: کدامیک از افراد تصویر، زندانی نیستند!؟

.

.

 

 

شاید بپسندید: به هوش تصویری امروز نگاه کنید، به نظر شما کدام شخص یک دکتر نیست؟

.

.

.

.

.

برایتان جالب خواهد بود: آزمون شناخت زن در معرض خطر: کدامیک از زنان تصویر را باید نجات داد!؟

.

پاسخ آزمون شناسایی دزد کیف

برای حل این چالش یا آزمون شناسایی دزد کیف، شما نیازمند دقت کافی باشید. اگر در یافتن مقصر موفق نبودید، نگران نباشید، این چالش ها به زمان و صبر زیادی نیاز دارد. ما راه حل را با مشخص کردن آزمون شناسایی دزد کیف در تصویر پایین ارائه کرده ایم.

.

شاید بپسندید: آزمون شناخت اشتباه در فروشگاه: فقط افراد باهوش اشتباه موجود در فروشگاه را پیدا می کنند!

.

 

 

 

برایتان جالب خواهد بود:آزمون: کدام بازیکن فوتبالی در رختکن دچار حمله قلبی شده و فوت کرده است!؟

 

.

.

 

برایتان جالب خواهد بود:آزمون شناسایی سوپر قهرمان: در کتابخانه، سوپرقهرمان را شناسایی کنید!؟

 

همانطور که در تضویحات آزمون شناسایی دزد کیف ارائه شده است و شما در گفتگوی تصویری هم می بینید، متوجه می شوید که تقریبا همگی راست می گویند. پسر کیف را از دختر قاپیده بوده است. پلیس که متوجه دزدی شده بوده است، پسر را دستگیر می کند. اما به هر دلیلی این پلیس، کیف دختر را پنهان کرده است. اما بند کیف از پشت سر دیده می شود. او مدعی است که سارق را دستگیر کرده است. اما سارق یا همان پسر جوان اکنون مدعی است که پلیس کیف را دزدیده است. با توجه به اینکه پلیس تلاش می کند کیف را پنهان نگه دارد، می تواند پلیس تصویر هم سارق باشد.

 

شاید بپسندید:آزمون شناسایی عروس زندانی: کدامیک از سه عروس تصویر در زندان بوده است!؟

 

احتمالا بپسندید: از لحاظ منطقی کدامیک از این دو عروس با توجه به موقعیت، زودتر در معرض خطر مرگ قرار می گیرد!؟

 

پاسخ آزمون سارق

 

جالب خواهد بود: با شناسایی فرد متهم به کودک ربایی، میزان قدرت تحلیل و هوش خود را بسنجید!

 

امیدوارم از آزمون شناسایی دزد کیف استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

 

برایتان جالب خواهد بودآزمون شناخت کودک ربا:یک چشم تیزبین در یک نگاه،بچه دزد را در این تصویر پیدا می کند!

معمای تصویری چیست؟

معمای تصویری یک سرگرمی عالی برای کاربرانی است که وقت آزاد دارند و می‌خواهند از آن بهترین استفاده را ببرند. این چالش شامل یافتن یک شخص، حیوان، شی یا عدد در یک تصویر است. برخی محدودیت زمانی دارند و برخی نه. آنها همچنین به عنوان چالش ها، تست های تصویری، پازل های تصویری یا منطقی شناخته می شوند.

برایتان جالب خواهد بود: به نظر شما کدامیک از افراد زیر احمق تر هستند!؟| خود را بهتر بشناسید!

معماها برای مغز مفید هستند؟

به باور محققان معماها و سوالات هوش، منطق و استدلال شما را تقویت می کنند پازل ها برای تمرین مغز ساخته می شوند. جدول کلمات متقاطع، معماها، جستجوی کلمات و مسائل منطقی همگی می توانند بخش های مختلف مغز شما را فعال کنند و به شما کمک کنند تا مهارت های تفکر انتقادی و تحلیلی خود را تقویت کنید.

برایتان جالب خواهد بود: تست هوش: یک چوب کبریت را حرکت دهید تا تساوی 2=7+5 تصحیح شود

اهمیت بازی های فکری

به گفته Psychology Today، ورزش منظم مغز می تواند حافظه، تمرکز و توانایی های تفکر جانبی را بهبود بخشد. باور نکردنی است که چگونه یک سرگرمی دلپذیر مانند حل پازل یا جدول کلمات متقاطع ممکن است چنین مزایای عظیمی بر سلامت کلی شما داشته باشد.

برایتان جالب خواهد بود:آیا قادر هستید تشخیص دهید که چه کسی در تصویر مشکوک به نظر می رسد؟

بازی های فکری و زوال عقل

بر اساس تحقیقات، مشخص شده است که افراد مسن که به طور منظم در پازل کلمات و اعداد شرکت می کنند، مغز تیزتری دارند. هر چه بیشتر پازل بازی کنند، عملکرد مغزشان بهتر می شود. یک مطالعه نشان داد که انجام جدول کلمات متقاطع می تواند شروع زوال عقل را تا دو سال و نیم کاهش دهد.

شاید بپسندید: معمای پرستار واقعی: کدام فرد نقش یک پرستار را بازی می کند؟

تأثیر بازی های فکری بر مغز

کار بر روی یک پازل ارتباطات بین سلول های مغز را تقویت می کند، سرعت ذهن را بهبود می بخشد و روشی موثر برای بهبود حافظه کوتاه مدت است. پازل ها تولید دوپامین را افزایش می دهند، ماده ای شیمیایی که خلق و خو، حافظه و تمرکز را تنظیم می کند. وقتی معما را حل می کنیم، دوپامین با موفقیت آزاد می شود.

آزمون هوش جالب: آزمون شناسایی زن معروف: اگر تیزی، سریع بگو کدوم یک از این زنها معروف هستند!؟

بازی های فکری و ورزش مغز

ورزش و ورزش منظم که نقش مهمی در کنترل بیماری هایی مانند قلبی عروقی، دیابت و فشار خون دارد، تأثیرات مثبتی بر مغز نیز دارد. ورزش با افزایش ترشح هورمون اندورفین که به هورمون شادی معروف است، عملکرد سازنده تری در روابط انسانی ایجاد می کند و در عین حال زمینه را برای بالا بردن آستانه شادی فراهم می کند. ورزش منظم باید بخشی از زندگی باشد تا از بیماری های تخریب کننده عصبی مانند زوال عقل، آلزایمر و پارکینسون جلوگیری شود. نباید فراموش کرد که یک فعالیت ذهنی با مهارت کامل، اساس یک فعالیت ورزشی است که به درستی انجام شده است.

بازی های فکری،هوش هیجانی را در ما پرورش می‌دهد

از دیگر مزایای بازی فکری پرورش هوش هیجانی و تقویت آن می باشد. هوش هیجانی به مجموعه‌ای از مهارت‌ها و صلاحیت‌های اجتماعی می‌گویند که بر توانایی‌های ما برای درک و تشخیص و مدریت هیجان، حل مسائل تاثیر می‌گذارد و کمک می‌کند تا بتوانیم با چالش‌ها، نیازها و فشارهای زندگی سازگار شویم.

به این هوش EQ می‌گویند.  که با ضریب هوشی یا همان IQ فرق میکند. همه فکر می‌کنند که ضریب هوشی از اهمیت بیشتری برخوردار است و همان است که تایین می‌کند چه کسی در زندگی موفق باشد و چه کسی نباشد! اما تحقیقات چیز دیگری نشان می‌دهد! هوش هیجانی در میزان موفقیت ما تاثیر بیشتری دارد.

آیا دوست دارید در چالش تصویری دیگری شرکت کنید؟

این چالش ویروسی افراد بی‌شماری را سرگرم کرده است، اما وقتی به شما می‌گوییم این تنها چالش نیست، باور کنید. اگر می‌خواهید در چالش دیگری شرکت کنید، به شما اطلاع می‌دهیم که در مجله خبری چشمک تعداد زیادی را منتشر کرده‌ایم. همه آنها یک هدف دارند: سرگرم کردن شما.

شاید برایتان جالب باشد

 

نوشته های مشابه

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

10 − سه =

دکمه بازگشت به بالا