;
تفریح و سرگرمی

تیزبینی خود را با شناسایی معلمی که در حال تبدیل شدن به زامبی است، محک بزنید!

آزمون شناسایی معلم زامبی: سعی کنید این چالش تصویری- ذهنی را که به سطح بالایی از IQ نیز نیاز دارد، حل کنید. این مسئله از آن جهت اهمیت پیدا می کند که 70 درصد از شرکت کنندگان در این آزمون نتوانستند این معمای تصویری را حل کنند. به همین اساس به نظر می رسد که تنها افرادی که نکته سنج و تیزبین باشند می توانند به آسانی آزمون شناسایی معلم زامبی را پاسخ دهند.

احتمالاً بپسندید: تست هوش اشتباه در عکس: اگر در 3 ثانیه اشتباه تصویر این دو زن را تشخیص بدی، باهوش و نابغه ای!

شما در آزمون شناسایی معلم زامبی  باید شناسایی کنید که کدام معلم در تصویر دیگر زنده نیست؟ فقط یک نابغه می تواند در زمان اندک 5 ثانیه ای این آزمون را پشت سر بگذارد. مجله خبری چشمک هر روز با ارائه جدیدترین و جذاب ترین معماهای تصویری تلاش می کند که هوش و مهارت های شناختی مخاطبان خود را افزایش دهد. با آزمون شناسایی معلم زامبی چشمک همراه باشید.

شاید بپسندید: آزمون شناسایی مادر بزرگ واقعی: کدامیک از دو پیرزن با نوه خود به گردش آمده است!؟

آزمون شناسایی معلم زامبی

آیا شما مانند یک نابغه فکر می کنید؟ آیا فکر می کنید در پاسخ دهی به سوالات تصویری یک خبره و متخصص هستد؟ اگر مدعی هستید که فردی بسیار تیزبین و نکته سنج هستید، آزمون شناسایی معلم زامبی را از دست ندهید.

در نمودار، سه معلم را می بینید که امروز، شما یک ماموریت بزرگ خواهید داشت و آن این است که بتوانید معلمی را که دیگر زنده نیست، یعنی یک زامبی است را شناسایی کنید. آیا فکر می کنید توانایی پاسخ دادن به آزمون شناسایی معلم زامبی را در 5 ثانیه دارید؟

آزمون شناسایی مرد خیانتکار: کدامیک از مردان تصویر به همسرش خیانت کرده است!؟

آزمون شناسایی معلم زامبی تمام ادراک تصویری و ذهنی شما را به چالش می کشد تا بتوانید عنوان متخصص پاسخگویی واقعی تست های تصویری را به خود اختصاص دهید. با دقت به تصویر زیر نگاه کنید. زمان 5 ثانیه شما از هم اکنون شروع شد.

 

شاید بپسندید:آزمون شناسایی ریچارد: تنها در صورتی که یک تیزبین باشی ریچارد واقعی را پیدا می کنی!

آزمون شناسایی معلم زامبی

.

برایتان جالب خواهد بود: نکته سنجی خود را با پیدا کردن، اشتباهات موجود در آشپزخانه ماریا اثبات کن!

.

.

.

.

.

برایتان جالب خواهد بود: آزمون شناسایی خطای مادر نوزاد:در یک نگاه تشخیص دهید که کدام مادر بی مسئولیت تر است!؟

 

 

.

.

 

برایتان جالب خواهد بود: آزمون شناسایی دزدهای بانک: اگر باهوشی بگو که کدامیک از دزدهای بانک، یک زن است!؟

.

پاسخ آزمون شناسایی معلم زامبی

ثانیه های شما برای ارائه پاسخ به آزمون شناسایی معلم زامبی پایان رسید. احتمالا به پاسخ رسیده اید و شاید کمی شک دارید. پس بهتر است به بالا برگشته و قبل از دیدن پاسخ، بار دیگر تصویر آزمون شناسایی معلم زامبی را مورد بررسی قرار دهید.

.

برایتان جالب خواهد بود:آزمون شناخت اشتباه تصویر خیابان: اگر تیزبین باشی، در یک نگاه اشکال تصویر را متوجه میشی!

 

 

.

 

شاید بپسندید:آزمون شناسایی خطای تصویر اسکلت: اگر باهوش باشید می توانید در عرض 5 ثانیه متوجه آن شوید!

 

.

.

.

برایتان جالب خواهد بود: با تشخیص اشتباه موجود در جلسه پرسش و پاسخ رسمی، اثبات کنید که نابغه اید!

 

آیا باز هم زمان بیشتری می خواهید؟ متأسفیم، این بار امکان پذیر نخواهد بود زیرا ایده آل این بود که بتوانید تمام توانایی های شناختی خود را در این دو زمان نشان دهید.

بسیاری ممکن است معلم خانم با بلوز صورتی را بواسطه چیزی که سبب آسیب رسیدن به دستش شده است و او بی خیال است، را زامبی بدانند. اما اگر خوب به چهره او نگاه کنید، تغییری در رنگ پوست او ایجاد نشده است. سیبی بر روی میز دیده می شود که احتمالا زن که بشدت مشغول نوشتن شده و از خود بی خود است، آن را می خورد. یک زامبی سیب نمی خورد. معلم سمت چپ نیز چیزی شبیه کرم می خورد، اما واقعا ملوم نیست که غذای او چیست. این مرد نیز رنگ پوستش نرمال است.

 

شاید بپسندید: از لحاظ منطقی کدامیک از این دو عروس با توجه به موقعیت، زودتر در معرض خطر مرگ قرار می گیرد!؟

 

اما معلم وسط، رنگ پوستش در حال تغییر است و رنگ چسمان و شکل چشمان نیزوضعیت مشابه را تجربه می کند. لذا معلم وسطی یک زامبی است.

 

شاید بپسندید:با پیدا کردن اشکال تصویر در 3 ثانیه، هوش بالا و نکته سنجی خود را اثبات کنید!

 

پاسخ ازمون زامبی

 

برایتان جالب خواهد بود:آزمون شناخت تفاوت تصویر پیرزن:اگر تیزبین باشی،تفاوتها را در دو تصویر پیرزن پیدا می کنی!؟

 

امیدوارم از آزمون شناسایی معلم زامبی استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

شاید بپسندید: یه اشتباه عجیب و غریب تو تصویره،آیا می تونی پیداش کنی؟

معمای تصویری چیست؟

معمای تصویری یک سرگرمی عالی برای کاربرانی است که وقت آزاد دارند و می‌خواهند از آن بهترین استفاده را ببرند. این چالش شامل یافتن یک شخص، حیوان، شی یا عدد در یک تصویر است. برخی محدودیت زمانی دارند و برخی نه. آنها همچنین به عنوان چالش ها، تست های تصویری، پازل های تصویری یا منطقی شناخته می شوند.

برایتان جالب خواهد بود:  تست هوش: یک چوب کبریت را حرکت دهید تا تساوی 2=7+5 تصحیح شود

اهمیت بازی های فکری

به گفته Psychology Today، ورزش منظم مغز می تواند حافظه، تمرکز و توانایی های تفکر جانبی را بهبود بخشد. باور نکردنی است که چگونه یک سرگرمی دلپذیر مانند حل پازل یا جدول کلمات متقاطع ممکن است چنین مزایای عظیمی بر سلامت کلی شما داشته باشد.

برایتان جالب خواهد بود: سوال هوش بی فکر ترین کدومه، مادره یا پدره؟ چرا؟!

 

معماها برای مغز مفید هستند؟

به باور محققان معماها و سوالات هوش، منطق و استدلال شما را تقویت می کنند پازل ها برای تمرین مغز ساخته می شوند. جدول کلمات متقاطع، معماها، جستجوی کلمات و مسائل منطقی همگی می توانند بخش های مختلف مغز شما را فعال کنند و به شما کمک کنند تا مهارت های تفکر انتقادی و تحلیلی خود را تقویت کنید.

برایتان جالب خواهد بود:آزمون شناسایی مجرم فراری: توانایی شناختی خود را با شناخت مجرم فراری تصویر اثبات کن!

 

تأثیر بازی های فکری بر مغز

کار بر روی یک پازل ارتباطات بین سلول های مغز را تقویت می کند، سرعت ذهن را بهبود می بخشد و روشی موثر برای بهبود حافظه کوتاه مدت است. پازل ها تولید دوپامین را افزایش می دهند، ماده ای شیمیایی که خلق و خو، حافظه و تمرکز را تنظیم می کند. وقتی معما را حل می کنیم، دوپامین با موفقیت آزاد می شود.

برایتان جالب خواهد بود:آیا قادر هستید تشخیص دهید که چه کسی در تصویر مشکوک به نظر می رسد؟

بازی های فکری و ورزش مغز

ورزش و ورزش منظم که نقش مهمی در کنترل بیماری هایی مانند قلبی عروقی، دیابت و فشار خون دارد، تأثیرات مثبتی بر مغز نیز دارد. ورزش با افزایش ترشح هورمون اندورفین که به هورمون شادی معروف است، عملکرد سازنده تری در روابط انسانی ایجاد می کند و در عین حال زمینه را برای بالا بردن آستانه شادی فراهم می کند. ورزش منظم باید بخشی از زندگی باشد تا از بیماری های تخریب کننده عصبی مانند زوال عقل، آلزایمر و پارکینسون جلوگیری شود. نباید فراموش کرد که یک فعالیت ذهنی با مهارت کامل، اساس یک فعالیت ورزشی است که به درستی انجام شده است.

 

برایتان جالب خواهد بود:آزمون شناخت کودک ربا:یک چشم تیزبین در یک نگاه،بچه دزد را در این تصویر پیدا می کند!

بازی های فکری و زوال عقل

بر اساس تحقیقات، مشخص شده است که افراد مسن که به طور منظم در پازل کلمات و اعداد شرکت می کنند، مغز تیزتری دارند. هر چه بیشتر پازل بازی کنند، عملکرد مغزشان بهتر می شود. یک مطالعه نشان داد که انجام جدول کلمات متقاطع می تواند شروع زوال عقل را تا دو سال و نیم کاهش دهد.

شاید بپسندید:آزمون شناسایی بیمار قلابی:کدامیک از افراد زیر واقعا بیمار نیست!؟

 

آیا دوست دارید در چالش تصویری دیگری شرکت کنید؟

این چالش ویروسی افراد بی‌شماری را سرگرم کرده است، اما وقتی به شما می‌گوییم این تنها چالش نیست، باور کنید. اگر می‌خواهید در چالش دیگری شرکت کنید، به شما اطلاع می‌دهیم که در مجله خبری چشمک تعداد زیادی را منتشر کرده‌ایم. همه آنها یک هدف دارند: سرگرم کردن شما.

شاید برایتان جالب باشد

نوشته های مشابه

4 دیدگاه

  1. سمت راستی باید میبود
    چون بدون هیچ توجه کردن به زخم شدن دستش داشت ادامه میداد

  2. حق.
    راستی شاید منگنه زده خون یکم از دستش بریزه تا خون کثیف شده توسط زامبی دوباره به قلبش برنگرده. که دوباره تبدیل به زامبی بشه.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شش − یک =

دکمه بازگشت به بالا