;
تفریح و سرگرمی

آزمون شناسایی پدر دختر: اگر در یک نگاه پدر دختر را شناسایی کنی، یک نابغه ای!

آزمون شناسایی پدر دختر: شما می توانید با کمک ازمون شناسایی پدر دختر درب خش تفریح و سرگرمی چشمک، مهارت ها و توانائیهای شناختی خود را محک بزنید. سوالات و معماهای تصویر از جمله آزمون هایی هستند که بیشتر میزان تیزبینی و نکته سنجی شما را مورد آزمایش قرار می دهند. در این ازمون ها یک نشانه کوچک می تواند به شما در رسیدن به پاسخ کمک کند. اما دیدن این نشانه ها در زمان محدود برای هر کسی امکان پذیر نیست.

اجتمالا بپسندید: تست هوش اشتباه در عکس: اگر در 3 ثانیه اشتباه تصویر این دو زن را تشخیص بدی، باهوش و نابغه ای!

زندگی مدرن سبب شده است که روند جزئی نگری در افراد کاهش پیدا کند. فعالیت های مغز کاهش پیدا کند و همه این موارد سبب گردیده است تا افراد کلی نگر شوند. ظرفیت توانائیهای شناختی افراد کاهش پیدا کند و پس از مدتی ذهن و مغز به تنبلی عادت کند. به باور کارشناسان کاهش فعالیت مغز می تواند در سنین کهنسالی و میانسالی، سبب شکل گیری عوارضی همچون فراموشی و آلزایمر و … در افراد شود.

اما پرداختن و درگیر کردن ذهن و مغز با بازی های فکری می تواند علاوه بر سرگرمی، سبب رشد تفکر خلاق و مهارت های شناختی شوند. این خود به رشد مثبت فعالیت های مغز کمک زیادی می کند. مجله خبری چشمک با نظر داشت این نکته به صورت مرتب بهترین سوالات و معماهای تصویری را با مخاطبان خود به اشتراک می گذارد. با آزمون شناسایی پدر دختر و مجله خبری چشمک همراه باشید.

 

شاید بپسندید:در صورت حرکت از روی تخته چوب، کدامیک از این دو نفر به دره سقوط می کند!؟

آزمون شناسایی پدر دختر

همانطور که اشاره شد شما می توانید بهترین مهارت های شناختی و منطقی خود را با تکمیل کردن آزمون شناسایی پدر دختر  چشمک در 5 ثانیه اثبات کنید. آیا می توانید در اولین تلاش ادعای پیروزی کنید؟

اگر به دنبال داشتن اوقاتی بسیار سرگرم کننده هستید، پس باید این معمای تصویری را حل کنید. آزمون شناسایی پدر دختر و ازمون های مشابه به شما کمک می کند استدلال منطقی و قیاسی خود را بهبود بخشید.

در تصویر آزمون شناسایی پدر دختر  شما به دو مرد و یک دختر بچه روبرو هستید. هر کدام از مزدان مدعی است که این دختربچه، فرزند اوست. اما واقعا کدامیک راست می گوید؟ واقعاً پدر دختر کیست؟

حالت کارآگاهی خود را فعال کنید و تمام جزئیات تصویر را تجزیه و تحلیل کنید، زیرا تنها از این طریق می توانید پاسخ صحیح را بدهید. به یاد داشته باشید که شما فقط 5 ثانیه فرصت دارید.

 

شاید بپسندید:آزمون شناسایی دزد بانک: تنها یک ذهن خلاق قادر به شناسایی دزد بانک در این تصویر است!

آزمون شناسایی پدر دختر

.

برایتان جالب خواهد بود:چالش شناسایی احمق ترین فرد: کدامیک از افراد تصویر یک احمق به تمام معناست!؟

.

.

.

 

 

برایتان جالب خواهد بود: آزمون شناسایی عروس زندانی: کدامیک از سه عروس تصویر در زندان بوده است!؟

.

.

.

.

.

برایتان جالب خواهد بود:آزمون شناسایی خطای تصویر: باهوش باشی، خطای تصویر زن مقابل آینه را در یک نگاه می بینی!

.

پاسخ آزمون شناسایی پدر دختر

اگر به این قسمت از متن آزمون شناسایی پدر دختر رسیدید و پاسخ را هنوز پیا نکردید، اشکالی ندارد. این آزمون یک تمرین ذهنی برای شماست که بتوانید به مرور زمان مهارت های شناختی خود را توسعه دهید و در عین به صورت روزانه مغز خود را ورزش و تمرین دهید. می توانید به بالا برگشته و به مدت 5 ثانیه دیگر به تصویر نگاه کنید.

 

برایتان جالب خواهد بود:اگر تیزبین هستی به شناسایی فرد سالم در میان روانی ها اقدام کنید!

.

.

.

شاید بپسندید:قابل توجه چشم عقابی ها:تیزبینی خودت را با پیدا کردن تفاوت های دو تصویر و خطای آن اثبات کن!

 

.

.

.

.

برایتان جالب خواهد بود:آزمون شناخت کودک شیطون: کدامیک از این کودکان، موش را در غذا خوری مدرسه رها کرده است!

.

.

اگر به تصویر خوب دقت کنید، شما هیچ نشانه و وجه اشتراکی میان دختر و دو مرد پیدا نخواهید کرد. هیچ یک از این دو مرد پدر دختر نیستند، چرا که ما نتوانستیم در هر دو مرد، ویژگی های ظاهری شبیه دختر بچه پیدا کنیم.

 

شاید بپسندید:آزمون شناسایی احمق ترین فرد تصویر: کدامیک از زنان تصویر در حال انجام کار احمقانه است!

پاسخ آزمون دختر بچه

 

جالب خواهد بود: با شناسایی فرد متهم به کودک ربایی، میزان قدرت تحلیل و هوش خود را بسنجید!

 

امیدوارم از آزمون شناسایی پدر دختر استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

شاید بپسندید: آزمون شناخت تفاوت تصویر پیرزن:اگر تیزبین باشی،تفاوتها را در دو تصویر پیرزن پیدا می کنی!؟

معمای تصویری چیست؟

معمای تصویری یک سرگرمی عالی برای کاربرانی است که وقت آزاد دارند و می‌خواهند از آن بهترین استفاده را ببرند. این چالش شامل یافتن یک شخص، حیوان، شی یا عدد در یک تصویر است. برخی محدودیت زمانی دارند و برخی نه. آنها همچنین به عنوان چالش ها، تست های تصویری، پازل های تصویری یا منطقی شناخته می شوند.

برایتان جالب خواهد بود:کدام عروسی لاکچری است؟ کدام زوج پولدارتر هستند؟

معماها برای مغز مفید هستند؟

به باور محققان معماها و سوالات هوش، منطق و استدلال شما را تقویت می کنند پازل ها برای تمرین مغز ساخته می شوند. جدول کلمات متقاطع، معماها، جستجوی کلمات و مسائل منطقی همگی می توانند بخش های مختلف مغز شما را فعال کنند و به شما کمک کنند تا مهارت های تفکر انتقادی و تحلیلی خود را تقویت کنید.

 

برایتان جالب خواهد بود: سوال هوش سلفی: کدام فرد خون آشام است؟

اهمیت بازی های فکری

به گفته Psychology Today، ورزش منظم مغز می تواند حافظه، تمرکز و توانایی های تفکر جانبی را بهبود بخشد. باور نکردنی است که چگونه یک سرگرمی دلپذیر مانند حل پازل یا جدول کلمات متقاطع ممکن است چنین مزایای عظیمی بر سلامت کلی شما داشته باشد.

برایتان جالب خواهد بود:تمام تفاوت های بین این 2 عکس را پیدا کنید! اگر این کار را در 15 ثانیه انجام دهید، یک نابغه هستید

تأثیر بازی های فکری بر مغز

کار بر روی یک پازل ارتباطات بین سلول های مغز را تقویت می کند، سرعت ذهن را بهبود می بخشد و روشی موثر برای بهبود حافظه کوتاه مدت است. پازل ها تولید دوپامین را افزایش می دهند، ماده ای شیمیایی که خلق و خو، حافظه و تمرکز را تنظیم می کند. وقتی معما را حل می کنیم، دوپامین با موفقیت آزاد می شود.

 

برایتان جالب خواهد بود:گر فکر می کنی خیلی تیزبینی، در یک نگاه زن و شوهر واقعی را شناسایی کن!

بازی های فکری و زوال عقل

بر اساس تحقیقات، مشخص شده است که افراد مسن که به طور منظم در پازل کلمات و اعداد شرکت می کنند، مغز تیزتری دارند. هر چه بیشتر پازل بازی کنند، عملکرد مغزشان بهتر می شود. یک مطالعه نشان داد که انجام جدول کلمات متقاطع می تواند شروع زوال عقل را تا دو سال و نیم کاهش دهد.

 

برایتان جالب خواهد بود:به نظر شما کدامیک از افراد زیر احمق تر هستند!؟| خود را بهتر بشناسید!

بازی های فکری و ورزش مغز

ورزش و ورزش منظم که نقش مهمی در کنترل بیماری هایی مانند قلبی عروقی، دیابت و فشار خون دارد، تأثیرات مثبتی بر مغز نیز دارد. ورزش با افزایش ترشح هورمون اندورفین که به هورمون شادی معروف است، عملکرد سازنده تری در روابط انسانی ایجاد می کند و در عین حال زمینه را برای بالا بردن آستانه شادی فراهم می کند. ورزش منظم باید بخشی از زندگی باشد تا از بیماری های تخریب کننده عصبی مانند زوال عقل، آلزایمر و پارکینسون جلوگیری شود. نباید فراموش کرد که یک فعالیت ذهنی با مهارت کامل، اساس یک فعالیت ورزشی است که به درستی انجام شده است.

برایتان جالب خواهد بود:بیمار باندپیچی شده تصویر مرد است یا زن!؟ | دکتر راست می گوید یا زن تصویر!؟

آیا دوست دارید در چالش تصویری دیگری شرکت کنید؟

این چالش ویروسی افراد بی‌شماری را سرگرم کرده است، اما وقتی به شما می‌گوییم این تنها چالش نیست، باور کنید. اگر می‌خواهید در چالش دیگری شرکت کنید، به شما اطلاع می‌دهیم که در مجله خبری چشمک تعداد زیادی را منتشر کرده‌ایم. همه آنها یک هدف دارند: سرگرم کردن شما.

در این مبارزه نفس گیر چه کسی، جان خود را از دست خواهد داد!؟

شاید برایتان جالب باشد

 

آزمون شناسایی همسر مرد: به نظر شما کدامیک از دو زن بیمار، همسر مرد بیمار است!؟

آزمون شناسایی نوزاد دختر: اگر نوزاد دختر را در میان نوزادان پسر شناسایی کنی، نابغه ای!

چالش تصویری شناخت پدر نوزاد: حدس بزنید پدر نوزاد کدام یک از این سه مرد است؟

آزمون شناسایی زن باردار: کدامیک از زنان تصویر ممکن است باردار باشد!؟

آزمون شناسایی اشتباه در تصویر: اگر نکته سنجی، اشتباه تصویر را در یک نگاه پیدا کن!

آزمون شناسایی چهره پنهان عکس: تیزبینی خود را با پیدا کردن چهره پنهان تصویر اثبات کنید!

آزمون شناسایی کارآگاه خصوصی زرنگ: به نظر شما کدامیک از افراد زیر یک کارآگاه است!؟

نوشته های مشابه

15 دیدگاه

  1. سلام و خسته نباشید
    مرد سمت راست نشانه‌هایی از اشک بر گونه‌اش نقش بسته، یک پدر واقعی میتواند در برابر ادعای پدر بودن شخص دیگر نسبت به فرزندش، تحت تاثیر قرار گرفته و اشک از چشمانش جاری شود.
    از طرفی منطقی نیست خالق این اثر معمایی بدون جواب طرح نماید.

    1. با صحبت شما کاملا موافق هستم
      نکته دیگر اینکه مرد حالت موهای مرد سمت راست مشابه حالت موهای دختر هست

  2. جواب رو پیدا نکردید…جواب میشه پدر سبز پوش است چون با توجه به علایم ژنتیکی دختر و مردان لاله گوش مرد سبز پوش پیوسته و دیگری جدا است که یک نشانه ژنتیکی است و طبق عکس و پرسپکتیو دیدمون میتونیم بگیم پدر سبز پوش هست البته مشخصا پدر واقعی اشک میریزه و مدعی همیشه فریاد میزنه

  3. مرد سمت راستی پدر دختر هست مدل مو سایه زیر چشم و پف بالای چشم گردی ابرو نیز بودن نوک بینی که با دقت به بینی دختر میشه متوجه شد

    1. مردسمت راستپدر هست در زبان بدن دست های مشت کرده یا قایم شده نشان دروغ ودستان باز نشان صداقت هست که میشه بر نظریات جالب دوستان اضافه کرد

  4. چرا وقتی میگید فقط یک نابغه می تونه، معماتون رو بدون جواب میگذارید؟ اگر جوابی پیدا نکردید، خب نگذارید. به نظرم معما های سایتتون خیلی جالبن و با این همه معماهای جالب، بده یه همچین چیزی تو سایتتون.
    اگر هم یه همچین معمایی دارید می تونید توی تیتر سایتتون بنویسید: نظر بدید. 🌹🌹

    1. من نظرم متفاوته … مرد سمت چپ پدره به نظرم چون وقتی یکی پدر بچه باشه نمیاد به بچه من پدرتم … مگه توی مواردی خاصی که بچه تا این سن پدرش رو ندیده باشه که عمومیت نداره … همیشه اشک و احساسات هم نباید خیلی تحت تاثیر مون قرار بده از نظرم

  5. اگه توجه کنید حالت بیضی مانند چشمهایه دختر بچه با مرد سمت راست و اشک ریختن مرد راست و همچنین حالت مژه هایه پاینشون هست،و اینکه دختر ها بابایی هستن و یک پدر همیشه با دختر بچش نهایت مهربانیو انجام میده نه که سرش داد بزنه که دخترش بترسه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یازده + 6 =

دکمه بازگشت به بالا