;
تفریح و سرگرمی

آزمون شناسایی احمق ترین فرد تصویر: کدامیک از زنان تصویر در حال انجام کار احمقانه است!

آزمون شناسایی احمق ترین فرد تصویر: شما با کمک آزمون شناسایی احمق ترین فرد تصویر می توانید خود را بهتر بشناسید. تلاش کنید این آزمون را در کمتر از 5 ثانیه حل کنید. با پاسخ دادن به این چالش تصویری گیج کننده در زمان محدودی که توسط سازنده این سوال تصویری در نظر گرفته شده است می توانید نبوغ، تیزبینی و ضریب هوشی خود را اثبات کنید. آیا فکر می کنید آزمون امروز  مجله خبری چشمک را در زمان مشخص شده انجام دهید؟

شاید بپسندید:آزمون شناسایی همسر مرد: به نظر شما کدامیک از دو زن بیمار، همسر مرد بیمار است!؟

آزمون شناسایی احمق ترین فرد تصویر

بسیاری از معماها و سوالات هوش تصویری برای این طراحی می شوند تا میزان توانائیهای شناختی شما را مورد ارزیابی قرار دهند. بسیاری از افراد بدلیل نوع زندگی مدرن، کمتر با چالش هایی که نیازمند تفکر و تحلیل منطقی و در عین حال جزئی نگری است روبرو هستند، به همین دلیل چشمان عادت می کند تا کلی نگر شود. این سوالات تصویری با به چالش کشیدن دقت و تمرکز افراد، تلاش کرده میزان فعالیت های مغزی را افزایش و سبب رشد مهارت های شناختی از جمله دقت و جزئی نگری شوند.

 

آزمون شناسایی احمق ترین فرد تصویر که امروز در مجله خبری چشمک منتشر شده است، می تواند به بهترین شکل ممکن شما وتمام توانائی هایتان را به چالش بکشد. در تصویر آزمون شناسایی احمق ترین فرد تصویر شما با دو تصویر متفاوت روبرو هستید. دو زن که به نظر می رسد هر دو باردار هستند در حال انجام یک کار سخت هستند. یکی در حال صخره نوردی و دیگری در حال بالا رفتن از درخت برای نجات گربه! به نظر شما کدامیک احمق تر است؟

اجتمالا بپسندید: تست هوش اشتباه در عکس: اگر در 3 ثانیه اشتباه تصویر این دو زن را تشخیص بدی، باهوش و نابغه ای!

برای انجامن این آزمون شما تنها 5 ثانیه فرصت دارید. این زمان محدود در واقع به علت سخت تر شدن این آزمون می باشد. آزمون شناسایی احمق ترین فرد تصویر مجله خبری چشمک را تحلیل و پاسخ دهید و به این طریق اثبات کنید که یک نابغه به تمام معنا هستید!

 

شاید بپسندید:آزمون شناسایی نوزاد دختر: اگر نوزاد دختر را در میان نوزادان پسر شناسایی کنی، نابغه ای!

آزمون شناسایی احمق ترین فرد تصویر

.

برایتان جالب خواهد بود:آزمون شناسایی ریچارد: تنها در صورتی که یک تیزبین باشی ریچارد واقعی را پیدا می کنی!

.

.

.

.

 

برایتان جالب خواهد بود: آزمون شناسایی عروس زندانی: کدامیک از سه عروس تصویر در زندان بوده است!؟

.

.

.

.

.

.

.

برایتان جالب خواهد بود:تیزبینی و نکته سنجی خود را با شناسایی قاتل سریالی تصویر اثبات کنید!

.

پاسخ آزمون شناسایی احمق ترین فرد تصویر

اگر به این قسمت از متن آزمون شناسایی احمق ترین فرد تصویر  رسیدید و هنوز به پاسخی دست پیدا نکردید، می توانید بیشتر فکر وتمرکز کنید. این آزمون نیازمند فکر و تحلیل بیشتر است.

.

برایتان جالب خواهد بود: آزمون شناخت زن در معرض خطر: کدامیک از زنان تصویر را باید نجات داد!؟

.

.

 

 

شاید بپسندید:قابل توجه چشم عقابی ها:تیزبینی خودت را با پیدا کردن تفاوت های دو تصویر و خطای آن اثبات کن!

 

.

 

 

برایتان جالب خواهد بود: آزمون شناسایی فرد آزاد: کدامیک از افراد تصویر، زندانی نیستند!؟

.

پاسخ: حماقت هر دو زن کاملا روشن است.کار هر دو در زمان بارداری کاملا اشتباه است. اما کار زن سمت راست احمقانه تر است. او در حال تلاش برای نجات گربه است، در حالی که گربه تصویر یک گربه کاملا بالغ است . لذا او هیچ مشکلی در بالا رفتن و پائین رفتن از درخت ندارد. به این ترتیب نیازی هم ندارد که نجات داده شود. زن سمت چپ اگر چه در حال صخره نوردی است اما با تجهیزات کامل در حال انجام این کار است. هر چند فعالیت او ممکن است برای بچه خطرناک باشد.

 

شاید بپسندید:چالش تصویری شناخت پدر نوزاد: حدس بزنید پدر نوزاد کدام یک از این سه مرد است؟

 

پاسخ آزموناحمق ترین

 

جالب خواهد بود: آزمون شناخت قاتل در رستوران: اگر هوش کارآگاهی داری، سریع بگو که قاتل کیست؟

 

شما چه فکر می کنید؟ در بخش نظرات با ما در میان بگذارید.

برایتان جالب خواهد بود: آزمون شناخت کودک شیطون: کدامیک از این کودکان، موش را در غذا خوری مدرسه رها کرده است!

معماها برای مغز مفید هستند؟

به باور محققان معماها و سوالات هوش، منطق و استدلال شما را تقویت می کنند پازل ها برای تمرین مغز ساخته می شوند. جدول کلمات متقاطع، معماها، جستجوی کلمات و مسائل منطقی همگی می توانند بخش های مختلف مغز شما را فعال کنند و به شما کمک کنند تا مهارت های تفکر انتقادی و تحلیلی خود را تقویت کنید.

برایتان جالب خواهد بود:آزمون شناسایی دزد بانک: تنها یک ذهن خلاق قادر به شناسایی دزد بانک در این تصویر است!

اهمیت بازی های فکری

به گفته Psychology Today، ورزش منظم مغز می تواند حافظه، تمرکز و توانایی های تفکر جانبی را بهبود بخشد. باور نکردنی است که چگونه یک سرگرمی دلپذیر مانند حل پازل یا جدول کلمات متقاطع ممکن است چنین مزایای عظیمی بر سلامت کلی شما داشته باشد.

برایتان جالب خواهد بود: لاک پاک کن طبیعی در منزل حتما امتحان کنید!

بازی های فکری و زوال عقل

بر اساس تحقیقات، مشخص شده است که افراد مسن که به طور منظم در پازل کلمات و اعداد شرکت می کنند، مغز تیزتری دارند. هر چه بیشتر پازل بازی کنند، عملکرد مغزشان بهتر می شود. یک مطالعه نشان داد که انجام جدول کلمات متقاطع می تواند شروع زوال عقل را تا دو سال و نیم کاهش دهد.

برایتان جالب خواهد بود: آزمون شناسایی خطای مادر نوزاد:در یک نگاه تشخیص دهید که کدام مادر بی مسئولیت تر است!؟

 

معمای تصویری چیست؟

معمای تصویری یک سرگرمی عالی برای کاربرانی است که وقت آزاد دارند و می‌خواهند از آن بهترین استفاده را ببرند. این چالش شامل یافتن یک شخص، حیوان، شی یا عدد در یک تصویر است. برخی محدودیت زمانی دارند و برخی نه. آنها همچنین به عنوان چالش ها، تست های تصویری، پازل های تصویری یا منطقی شناخته می شوند.

در این مبارزه نفس گیر چه کسی، جان خود را از دست خواهد داد!؟

بازی های فکری و ورزش مغز

ورزش و ورزش منظم که نقش مهمی در کنترل بیماری هایی مانند قلبی عروقی، دیابت و فشار خون دارد، تأثیرات مثبتی بر مغز نیز دارد. ورزش با افزایش ترشح هورمون اندورفین که به هورمون شادی معروف است، عملکرد سازنده تری در روابط انسانی ایجاد می کند و در عین حال زمینه را برای بالا بردن آستانه شادی فراهم می کند. ورزش منظم باید بخشی از زندگی باشد تا از بیماری های تخریب کننده عصبی مانند زوال عقل، آلزایمر و پارکینسون جلوگیری شود. نباید فراموش کرد که یک فعالیت ذهنی با مهارت کامل، اساس یک فعالیت ورزشی است که به درستی انجام شده است.

شاید بپسندید: اگر می توانید معمای پیرزن خطرناک را در 5 ثانیه حل کنید!

تأثیر بازی های فکری بر مغز

کار بر روی یک پازل ارتباطات بین سلول های مغز را تقویت می کند، سرعت ذهن را بهبود می بخشد و روشی موثر برای بهبود حافظه کوتاه مدت است. پازل ها تولید دوپامین را افزایش می دهند، ماده ای شیمیایی که خلق و خو، حافظه و تمرکز را تنظیم می کند. وقتی معما را حل می کنیم، دوپامین با موفقیت آزاد می شود.

برایتان جالب خواهد بود: راز لاغری سلبریتی ها: چگونه خوش هیکل شویم؟!

آیا دوست دارید در چالش تصویری دیگری شرکت کنید؟

این چالش ویروسی افراد بی‌شماری را سرگرم کرده است، اما وقتی به شما می‌گوییم این تنها چالش نیست، باور کنید. اگر می‌خواهید در چالش دیگری شرکت کنید، به شما اطلاع می‌دهیم که در مجله خبری چشمک تعداد زیادی را منتشر کرده‌ایم. همه آنها یک هدف دارند: سرگرم کردن شما.

 

امیدوارم از آزمون شناسایی احمق ترین فرد تصویر استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

شاید برایتان جالب باشد

 

آزمون شناسایی زن باردار: کدامیک از زنان تصویر ممکن است باردار باشد!؟

آزمون شناسایی اشتباه در تصویر: اگر نکته سنجی، اشتباه تصویر را در یک نگاه پیدا کن!

شناسایی چهره پنهان عکس: تیزبینی خود را با پیدا کردن چهره پنهان تصویر اثبات کنید!

آزمون شناسایی کارآگاه خصوصی زرنگ: به نظر شما کدامیک از افراد زیر یک کارآگاه است!؟

 شناسایی فرد بی پول: کدامیک از افراد تصویر، بی پول است!؟

نوشته های مشابه

9 دیدگاه

  1. کاملا اشتباهه
    زن سمت چپی یه کمربند کلفت بسته که داره به شکمش فشار میاره.
    ضمنا مشخصه داره فشار زیادی رو هم تحمل میکنه
    ولی فشار خاصی روی زن سمت راستی نیست
    چپیه احمق تره. زنیکه احمق 🤬

    1. سلام، خسته نباشید
      از آنجایی که خانمی که روی درخت است، بسیار مضطرب به پایین نگاه میکند، به احتمال زیاد از چیزی مانند سگ یا سیل یا موجود دیگری ترسیده و برای حفظ جان خود و جنین‌اش به ناچار به بالای درخت پناه برده و درضمن هیچ توجه‌ای به گربه ندارد.
      اما خانم کوهنورد با علم اینکه این عمل برای جنین‌اش خطرناک است، از روی اختیار مصمم به انجام ورزش دشوار صخره‌نوردی است.
      پس به نظر من خانم کوهنورد کار احمقانه‌تری انجام می‌دهد.

  2. سلام
    زن سمت راست اصلا مشخص نیست برا نجات گربه بالا رفته چونکه پشتش به گربه هستش و این آدم رو به اشتباه میندازه

  3. با احترام اشتباه میکنید بنظرم
    زن سمت چپ کمربند رو طوری بسته که فقط پاها رو پوشش میده و دور کمر بسته نشده پس اگر سقوط کنه سروته میشه و کمربند جدا میشه و به ته دره سقوط می‌کنه

  4. سمت راستی حتما بخاطر سگ یا چیزی رفته بالا و خودش عمدا مثل زن سمت چپی نرفته. اگه دستاشم ببینید از دو تا شاخه محکم گرفته و یک پاشو اون‌ور شاخه گذاشته و یکیشو اینور که فشار زیادی به یک شاخه نیاد و نشکنه ، اگه هم یه نفر ببینتش بهش کمک می‌کنه و زنده میمونه… ولی زن سمت چپی انگار مجبور بره اون بالا😂🗿 خودش رفته و علتی هم نداشته، اگه هم بیفته کسی نمیبینتش و کمکش نمیکنه و میمیره 🤦🏻‍♀️

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار + بیست =

دکمه بازگشت به بالا