;
تفریح و سرگرمی

آزمون شناسایی همسر مرد: به نظر شما کدامیک از دو زن بیمار، همسر مرد بیمار است!؟

آزمون شناسایی همسر مرد: مجله خبری چشمک با جدیدترین و بروزترین بازی های فکری با شماست. این بازی ها می توانند برای رشد توانائیهای شناختی شما مفید واقع شود. شما به مانند بسیاری از سوالات یا معماهای تصویری نیازمند نکته سنجی و قدرت دید عالی است. بسیاری از افراد نمی توانند در اولین تلاش آزمون شناسایی همسر مرد  را حل کنند.

در این مبارزه نفس گیر چه کسی، جان خود را از دست خواهد داد!؟

آزمون شناسایی همسر مرد نیز به مانند بسیاری از آزمون های مجله خبری چشمک با محدودیت زمانی روبرو است و شما باید در زمان مشخص شده پاسخ را ارائه دهید. آزمون شناسایی همسر مرد پس از انتشار در فیس بوک در کمتر از 3 ساعت بیش از 1000 مرتبه همرسانی شد و اکثر افراد تلاش کردند تا خود و دوستان و اطرافیان خود را مورد آزمایش قرار دهند.

شاید بپسندید: آزمون شناسایی نوزاد دختر: اگر نوزاد دختر را در میان نوزادان پسر شناسایی کنی، نابغه ای!

آزمون شناسایی همسر مرد

اگر فکر می کنید تیزبین و دقیق هستید، با مجله خبری چشمک و آزمون شناسایی همسر مرد همراه باشید. شما می توانید مهارت ها و توانائیهای شناختی خود را با کمک این آزمون مورد آزمایش قرار دهید. تلاش کنید در زمان مشخص شده 5 ثانیه ای این آزمون را حل کنید و دقت و تمرکز خود را رشد و توسعه دهید.

این معمای تصویری جدید یکی از سخت‌ترین معمای‌های موجود در اینترنت است زیرا تنها گروه کوچکی از مردم موفق به یافتن پاسخ شدند. لذا از شما دعوت می کنیم در کوتاه ترین زمان ممکن و بدون تقلب آن را حل کنید.

اجتمالا بپسندید: تست هوش اشتباه در عکس: اگر در 3 ثانیه اشتباه تصویر این دو زن را تشخیص بدی، باهوش و نابغه ای!

همانطور که اشاره شد، برای انجام آزمون شناسایی نوزاد دختر  تنها 5 ثانیه فرصت دارید. شما تنها در این صورت است که می توانید نشان دهید که آماده حل هر گونه سوال و معمای تصویری هستید. لازم به ذکر است که این نوع فعالیت ها به شما کمک می کند تا سطح تمرکز، چابکی تصویری و ذهنی خود را ارتقا دهید. بنابراین توصیه می شود هر روز برخی از این سوالات تصویری را حل کنید. اگر آماده هستید تصویر آزمون شناسایی همسر مرد را با هم مرور می کنیم.

حادثه دیدگان یک رویداد ترافیکی را به بیمارستان منتقل کردند. پس از بهبودی نسبی سه نفر از افراد را به یک اتاق منتقل کردند. در این اتاق که در تصویر مشاهده می کنید، دو زن مصدوم و یک مرد مصدوم بستری شدند. یکی از زنان همسر مرد آسیب دیده است. به نظر شما کدامیک از این دو زن همسر این مرد است. 5 ثانیه بیشتر فرصت ندارید.

 

شاید بپسندید:آزمون شناسایی زن باردار: کدامیک از زنان تصویر ممکن است باردار باشد!؟

آزمون شناسایی همسر مرد

.

برایتان جالب خواهد بود: آزمون شناسایی بیمار قلابی:کدامیک از افراد زیر واقعا بیمار نیست!؟

.

.

.

.

برایتان جالب خواهد بود:تیزبینی و نکته سنجی خود را با شناسایی قاتل سریالی تصویر اثبات کنید!

.

.

 

 

.

برایتان جالب خواهد بود:آزمون شناسایی فرد خطرناک برای کودک: جان کودک، توسط کدامیک از این افراد در خطر است!؟

.

پاسخ آزمون شناسایی همسر مرد

اگر موفق به غلبه بر این چالش شده اید، به شما تبریک می گوییم. شما نشان دادید که واقعا نکته سنج و تیزبین هستید و در انجام این آزمون ها متخصص هستید. اگر هنوز به دنبال پاسخ هستید 3 ثانیه دیگر فرصت داده می شود تا برای دومین بار شانس موفقیت خود را امتحان کنید.

 

برایتان جالب خواهد بود:نکته سنجی خود را با پیدا کردن، اشتباهات موجود در آشپزخانه ماریا اثبات کن!

.

.

.

.

شاید بپسندید:قابل توجه چشم عقابی ها:تیزبینی خودت را با پیدا کردن تفاوت های دو تصویر و خطای آن اثبات کن!

 

.

.

.

.

برایتان جالب خواهد بود: آزمون شناسایی همسر گنگستر:در یک نگاه تشخیص دهید که کدام زن،همسر مرد گنگستر است!؟

همسر واقعی مرد زن سمت راست است. برای اینکه زن سمت چپ تصویری از عکس خود و همسرش را در کنار تخت خود قرار داده است.

 

شاید بپسندید:چالش تصویری شناخت پدر نوزاد: حدس بزنید پدر نوزاد کدام یک از این سه مرد است؟

 

پاسخ آزمون همسر

 

برایتان جالب خواهد بود: هوش تصویری مادر: کدام کودک متعلق به مادری است که روی تاب نشسته است؟

 

بازی های فکری و ورزش مغز

ورزش و ورزش منظم که نقش مهمی در کنترل بیماری هایی مانند قلبی عروقی، دیابت و فشار خون دارد، تأثیرات مثبتی بر مغز نیز دارد. ورزش با افزایش ترشح هورمون اندورفین که به هورمون شادی معروف است، عملکرد سازنده تری در روابط انسانی ایجاد می کند و در عین حال زمینه را برای بالا بردن آستانه شادی فراهم می کند. ورزش منظم باید بخشی از زندگی باشد تا از بیماری های تخریب کننده عصبی مانند زوال عقل، آلزایمر و پارکینسون جلوگیری شود. نباید فراموش کرد که یک فعالیت ذهنی با مهارت کامل، اساس یک فعالیت ورزشی است که به درستی انجام شده است.

برایتان جالب خواهد بود: کدام زوج فقیر است؟ اگر باهوشی بگو چرا؟

فرآیند تأثیر بازی های فکری بر مغز

کار بر روی یک پازل ارتباطات بین سلول های مغز را تقویت می کند، سرعت ذهن را بهبود می بخشد و روشی موثر برای بهبود حافظه کوتاه مدت است. پازل ها تولید دوپامین را افزایش می دهند، ماده ای شیمیایی که خلق و خو، حافظه و تمرکز را تنظیم می کند. وقتی معما را حل می کنیم، دوپامین با موفقیت آزاد می شود.

 

برایتان جالب خواهد بود: تست بینایی وال ای کجاست؟ اگر کارتون را ندیده اید نمی توانید پیدایش کنید!

معمای تصویری چیست؟

معمای تصویری یک سرگرمی عالی برای کاربرانی است که وقت آزاد دارند و می‌خواهند از آن بهترین استفاده را ببرند. این چالش شامل یافتن یک شخص، حیوان، شی یا عدد در یک تصویر است. برخی محدودیت زمانی دارند و برخی نه. آنها همچنین به عنوان چالش ها، تست های تصویری، پازل های تصویری یا منطقی شناخته می شوند.

برایتان جالب خواهد بود:آزمون شناسایی ریچارد: تنها در صورتی که یک تیزبین باشی ریچارد واقعی را پیدا می کنی!

 

اهمیت بازی های فکری

به گفته Psychology Today، ورزش منظم مغز می تواند حافظه، تمرکز و توانایی های تفکر جانبی را بهبود بخشد. باور نکردنی است که چگونه یک سرگرمی دلپذیر مانند حل پازل یا جدول کلمات متقاطع ممکن است چنین مزایای عظیمی بر سلامت کلی شما داشته باشد.

برایتان جالب خواهد بود:معمای چالشی: کدام شخص نادان است؟

 

معماها برای مغز مفید هستند؟

به باور محققان معماها و سوالات هوش، منطق و استدلال شما را تقویت می کنند پازل ها برای تمرین مغز ساخته می شوند. جدول کلمات متقاطع، معماها، جستجوی کلمات و مسائل منطقی همگی می توانند بخش های مختلف مغز شما را فعال کنند و به شما کمک کنند تا مهارت های تفکر انتقادی و تحلیلی خود را تقویت کنید.

شاید بپسندید:  تست هوش: یک چوب کبریت را حرکت دهید تا تساوی 2=7+5 تصحیح شود

 

بازی های فکری و زوال عقل

بر اساس تحقیقات، مشخص شده است که افراد مسن که به طور منظم در پازل کلمات و اعداد شرکت می کنند، مغز تیزتری دارند. هر چه بیشتر پازل بازی کنند، عملکرد مغزشان بهتر می شود. یک مطالعه نشان داد که انجام جدول کلمات متقاطع می تواند شروع زوال عقل را تا دو سال و نیم کاهش دهد.

شاید بپسندید: آزمون شناسایی مجرم فراری: توانایی شناختی خود را با شناخت مجرم فراری تصویر اثبات کن!

 

آیا دوست دارید در چالش تصویری دیگری شرکت کنید؟

این چالش ویروسی افراد بی‌شماری را سرگرم کرده است، اما وقتی به شما می‌گوییم این تنها چالش نیست، باور کنید. اگر می‌خواهید در چالش دیگری شرکت کنید، به شما اطلاع می‌دهیم که در مجله خبری چشمک تعداد زیادی را منتشر کرده‌ایم. همه آنها یک هدف دارند: سرگرم کردن شما.

 

برایتان جالب خواهد بود: آزمون شناسایی احمق ترین فرد تصویر: کدامیک از زنان تصویر در حال انجام کار احمقانه است!

امیدوارم از آزمون شناسایی همسر مرد استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

جالب خواهد بود: آزمون شناخت قاتل در رستوران: اگر هوش کارآگاهی داری، سریع بگو که قاتل کیست؟

شاید برایتان جالب باشد

 

آزمون شناسایی اشتباه در تصویر: اگر نکته سنجی، اشتباه تصویر را در یک نگاه پیدا کن!

شناسایی چهره پنهان عکس: تیزبینی خود را با پیدا کردن چهره پنهان تصویر اثبات کنید!

آزمون شناسایی کارآگاه خصوصی زرنگ: به نظر شما کدامیک از افراد زیر یک کارآگاه است!؟

 شناسایی فرد بی پول: کدامیک از افراد تصویر، بی پول است!؟

نوشته های مشابه

11 دیدگاه

    1. میتونی راست و چپتو تشخیص بدی؟ داره میگه اون زنه که عکس خودش و شوهرشو گذاشته زنه مرده نیست چون شوهرش سالمه و اصن پیشش نیست ولی اون یکی که سمت راسته و هیچی دور و ورش نیست همسر واقعی مرده

      1. قبل از ازدواج مردها با عشق به صورت دوست دخترشان نگاه می کنند و بعد از ازدواج با ولع زنان دیگر را می نگرندولی خدایی از جوابتون کلی خندیدم

  1. اگه ما کور باشیم ، تو کور تری ، رنگ زنش تو عکس نارنجیه ، اونوقت چرا باید جواب مو قرمزه باشه تازشم ، شوهره موهاش تو عکس بلونده ، ولی چرا الان اینجوریه

  2. توروخدا کامنتا
    جواب رو هم‌نفهمیدن
    انتظار دارین سوالو جواب بدن

    میگن چرا مرده تو عکس موهاش زرده ولی الان دراز کشیده رنگ دیگه
    ای خدااااااا

    اخه کی گفت مرده که تو عکسه با مرده که بستریه یکیه بابا زن سمت راست و مرد جفتش زن و شوهرن

    زنه سمت چپ غریبست و عکس شوهرشو کنارخودش گذاشته که نیستش الان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × 2 =

دکمه بازگشت به بالا