;
تفریح و سرگرمی

آزمون شناسایی فرد خطرناک برای کودک: جان کودک، توسط کدامیک از این افراد در خطر است!؟

آزمون شناسایی فرد خطرناک برای کودک: کافی است به شبکه های اجتماعی توجه کنید. در هر کدام از این شبکه ها بخش سرگرمی و بازی های فکری بیشترین آنها، بیشترین طرفدار را دارند. اگر به محبوب ترین معمای شبکه های اجتماعی توجه کنید، می توانید حجم طرفداران این بازی های فکری را متوجه خواهید شد.

آزمون شناسایی آدم واقعی: آدم واقعی را در میان مانکن ها شناسایی کنید!

به واقع می توان گفت که این بازی ها از دو جهت اهمیت دارند. می توانند لحظاتی شاد را برای شما فراهم کنند. همچنین می توانند در رشد مهارت های شناختی شما نقش داشته باشند. به باور کارشناسان حوزه سلامت برای سلامت مغز نیاز است که این عضو مهم بدن به صورت مرتب و منظم، روزانه تمرین ورزشی داشته باشد. توجه و تمرکز به بازی های فکری بهترین ورزش برای مغز به شمار می روند. چشمک این زمینه را برای شما فراهم نموده است. با آزمون شناسایی فرد خطرناک برای کودک همراه باشید.

شاید بپسندید:آزمون شناخت مرد فقیر: کدامیک از این دو مرد وضعیت مالی خوبی ندارد!؟

آزمون شناسایی فرد خطرناک برای کودک

انجام پازل های تصویری در هر زمانی از روز عالی هستند، زیرا مهارت ها و توانائی ها را به حد معمول رشد می دهد. با توجه به این موضوع، یکی دیگر از چالش برانگیزترین آزمون های فکری را برای شما در بخش سرگرمی مجله خبری چشمک فراهم نموده است. شما برای شناسایی و حل این آزمون تنها 5 ثانیه فرصت دارید.

قبل از شروع، می‌خواهیم به شما توصیه کنیم که هر کاری را که انجام می‌دهید یک لحظه متوقف کنید و فقط بر روی آزمون شناسایی فرد خطرناک برای کودک تمرکز کنید. تنها 18٪ از تمام افرادی که آن را امتحان کردند، موفق شدند آن را با موفقیت حل کنند.

احتمالا بپسندید: اگر فردی که در حال طراحی برای کودک ربایی است را پیدا کنی، نابغه ای!

در تصویر می توانید کودکی را در میان دو نفر ببینید که ظاهراً یکی مادرش و دیگری پدرش است. با این حال، یکی از آنها یک فریبکار است. ممکن است جان او توسط یکی از این دو در خطر قرار باشد. آیا می توانید در عرض 5 ثانیه آزمون شناسایی فرد خطرناک برای کودک را حل کنید.

شاید بپسندید:چه اشکالی در تصویر شادمانی زن از دریافت نتیجه تست بارداری می بینید!؟

آزمون شناسایی فرد خطرناک برای کودک

.

برایتان جالب خواهد بود: آزمون شناخت قاتل در خانه: در کدامیک از تصاویر، زن می خواهد همسرش را بکشد!؟

.

.

.

 

برایتان جالب خواهد بود: آزمون شناخت اشتباه پارک: اگر تیزبنی در یک نگاه، اشکال را در این تصویر پیدا کن!

.

.

.

 

برایتان جالب خواهد بود:آزمون شناخت کودک شیطون: کدامیک از این کودکان، موش را در غذا خوری مدرسه رها کرده است!

.

پاسخ آزمون شناسایی فرد خطرناک برای کودک

فکر می کنید آزمون شناسایی فرد خطرناک برای کودک برای شما چگونه است؟ اگر موفق شدید آزمون را رمزگشایی کنید به شما تبریک می گوئیم. اما اگر شک دارید و از پاسخ خود مطمئن نیستید، می توانید به بالا برگشته و جزئیات را بیشتر بررسی کنید.

برایتان جالب خواهد بود:معمای تصویری جنگل: با توجه به آنچه در تصویر می بینید، آنکه آسیبی نمی بیند را شناسایی کنید!؟

.

.

 

جالب خواهد بود: آزمون شناسایی قاتل در سینما: قاتلی در سالن سینما حضور دارد، آن را شناسایی کنید!

 

.

 

حتما می پسندید: آزمون شناخت تفاوت تصویر پیرزن:اگر تیزبین باشی،تفاوتها را در دو تصویر پیرزن پیدا می کنی!؟

 

پاسخ: اگر دقت کنید متوجه می شوید که چشمان پدر قرمز است که نشان می دهد او خون آشام است و مادر تیغه ای چوبی دارد تا بتواند از پسرش در برابر مرد خون آشام دفاع کند.

 

شاید بپسندید:آزمون شناسایی زن ثروتمند: اگر فکر می کنی باهوشی، سریع بگو کدوم زن ثروتمندتره!؟

 

احتمالا بپسندید: اگر در یک نگاه کودک گم شده زن تصویر را پیدا کنی، یک چشم عقابی تمام عیار هستی!

 

پاسخ آزمون مرد خطرناک

 

برایتان جالب خواهد بود: به نظرت کدوم یکی یه سارق خفن هست؟

امیدوارم از آزمون شناسایی فرد خطرناک برای کودک استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

برایتان جالب خواهد بود: بگو چطور دستا رو را بهم قلاب می کنی، تا بگم چقدر تو زندگی صداقت داری!؟

معماها برای مغز مفید هستند؟

به باور محققان معماها و سوالات هوش، منطق و استدلال شما را تقویت می کنند پازل ها برای تمرین مغز ساخته می شوند. جدول کلمات متقاطع، معماها، جستجوی کلمات و مسائل منطقی همگی می توانند بخش های مختلف مغز شما را فعال کنند و به شما کمک کنند تا مهارت های تفکر انتقادی و تحلیلی خود را تقویت کنید.

برایتان جالب خواهد بود:خانواده قلابی: کدام خانواده قلابی است؟

اهمیت بازی های فکری

به گفته Psychology Today، ورزش منظم مغز می تواند حافظه، تمرکز و توانایی های تفکر جانبی را بهبود بخشد. باور نکردنی است که چگونه یک سرگرمی دلپذیر مانند حل پازل یا جدول کلمات متقاطع ممکن است چنین مزایای عظیمی بر سلامت کلی شما داشته باشد.

شاید بپسندید:اگر فکر می کنی جزئی‌نگر هستی، رباینده کودک را در 3 ثانیه شناسایی کن!

تأثیر بازی های فکری بر مغز

کار بر روی یک پازل ارتباطات بین سلول های مغز را تقویت می کند، سرعت ذهن را بهبود می بخشد و روشی موثر برای بهبود حافظه کوتاه مدت است. پازل ها تولید دوپامین را افزایش می دهند، ماده ای شیمیایی که خلق و خو، حافظه و تمرکز را تنظیم می کند. وقتی معما را حل می کنیم، دوپامین با موفقیت آزاد می شود.

آزمون هوش جالب: در این مبارزه نفس گیر چه کسی، جان خود را از دست خواهد داد!؟

بازی های فکری و زوال عقل

بر اساس تحقیقات، مشخص شده است که افراد مسن که به طور منظم در پازل کلمات و اعداد شرکت می کنند، مغز تیزتری دارند. هر چه بیشتر پازل بازی کنند، عملکرد مغزشان بهتر می شود. یک مطالعه نشان داد که انجام جدول کلمات متقاطع می تواند شروع زوال عقل را تا دو سال و نیم کاهش دهد.

برایتان جالب خواهد بود: اگر می توانید معمای پیرزن خطرناک را در 5 ثانیه حل کنید!

معمای تصویری چیست؟

معمای تصویری یک سرگرمی عالی برای کاربرانی است که وقت آزاد دارند و می‌خواهند از آن بهترین استفاده را ببرند. این چالش شامل یافتن یک شخص، حیوان، شی یا عدد در یک تصویر است. برخی محدودیت زمانی دارند و برخی نه. آنها همچنین به عنوان چالش ها، تست های تصویری، پازل های تصویری یا منطقی شناخته می شوند.

برایتان جالب خواهد بود:  قابل توجه باهوشا: با دلیل و منطق بگوئید کدامیک از والدین تصویر، احمق تر و بی فکرتر است!؟

بازی های فکری و ورزش مغز

ورزش و ورزش منظم که نقش مهمی در کنترل بیماری هایی مانند قلبی عروقی، دیابت و فشار خون دارد، تأثیرات مثبتی بر مغز نیز دارد. ورزش با افزایش ترشح هورمون اندورفین که به هورمون شادی معروف است، عملکرد سازنده تری در روابط انسانی ایجاد می کند و در عین حال زمینه را برای بالا بردن آستانه شادی فراهم می کند. ورزش منظم باید بخشی از زندگی باشد تا از بیماری های تخریب کننده عصبی مانند زوال عقل، آلزایمر و پارکینسون جلوگیری شود. نباید فراموش کرد که یک فعالیت ذهنی با مهارت کامل، اساس یک فعالیت ورزشی است که به درستی انجام شده است.

بازی های فکری،هوش هیجانی را در ما پرورش می‌دهد

از دیگر مزایای بازی فکری پرورش هوش هیجانی و تقویت آن می باشد. هوش هیجانی به مجموعه‌ای از مهارت‌ها و صلاحیت‌های اجتماعی می‌گویند که بر توانایی‌های ما برای درک و تشخیص و مدریت هیجان، حل مسائل تاثیر می‌گذارد و کمک می‌کند تا بتوانیم با چالش‌ها، نیازها و فشارهای زندگی سازگار شویم.

به این هوش EQ می‌گویند.  که با ضریب هوشی یا همان IQ فرق میکند. همه فکر می‌کنند که ضریب هوشی از اهمیت بیشتری برخوردار است و همان است که تایین می‌کند چه کسی در زندگی موفق باشد و چه کسی نباشد! اما تحقیقات چیز دیگری نشان می‌دهد! هوش هیجانی در میزان موفقیت ما تاثیر بیشتری دارد.

آیا دوست دارید در چالش تصویری دیگری شرکت کنید؟

این چالش ویروسی افراد بی‌شماری را سرگرم کرده است، اما وقتی به شما می‌گوییم این تنها چالش نیست، باور کنید. اگر می‌خواهید در چالش دیگری شرکت کنید، به شما اطلاع می‌دهیم که در مجله خبری چشمک تعداد زیادی را منتشر کرده‌ایم. همه آنها یک هدف دارند: سرگرم کردن شما.

شاید برایتان جالب باشد

نوشته های مشابه

7 دیدگاه

  1. اولا که رنگ چشم واضح نیست و میتونه قهوه ای باشه دوما زنه میتونه با اون چوب به بچه هه آسیب بزنه ولی مهم تر از همه اینه که بچه هه داره با نگرانی به زنه نگاه میکنه و اصلا به مرده نگاه نمیکنه این نشون میده که احساس نمیکنه از طرف مرده در خطر باشه برای همین هم مواظبش نیست در حالی که احساس میکنه باید حواسش به حرکات زنه باشه همینطور هم به طور ناخوداگاه بدنشو به سمت مرده متمایل کرده و خودشو از زنه دور کرده

    1. رنگ چشم و موی پسره دقیقاً رنگ چشم و موی زنه هست پس احتمال اینکه زنه مادرش باشه زیاده

  2. جواب شما درسته که مرده برای کودک خطرناکه نه بخاطر خون آشام بودنش برای اینکه پدرش نیست. اگه به رنگ چشم، مو، ابرو و دماغ زنه وپسر دقت کنیم، کاملا شبیه هم هستن که از لحاظ ژنیتیکی یعنی مادر وپسر اند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هشت + 16 =

دکمه بازگشت به بالا