;
تفریح و سرگرمی

آزمون شناسایی پرستار دزد: اگر ذهن کارآگاهی داری، دزد کودک را شناسایی کن!

آزمون شناسایی پرستار دزد: همانطور که بارها در بخش تفریح و سرگرمی مجله خبری چشمک اشاره شده است، تست ها، پازل ها، آزمون های هوش، جداول و … از جمله بخش های سرگرم کننده و پرطرفدار در شبکه های اجتماعی هستند. این بازی ها علاوه بر اینکه مخاطب را سرگرم می کنند، می توانند به آنها در افزایش توانائیها و مهارت های شناختی اشان کمک کند. بر همین اساس مجله خبری چشمک به صورت روزانه ومرتب جدیدترین و جذاب ترین مطالب در این حوزه را با مخاطبان خود به اشتراک می گذارد.

آزمون شناخت نامزد حقیقی: اگر نکته سنج باشی در 5 ثانیه نامزد واقعی این زن را شناسایی می کنید!

نرمش و ورزش سبک صبحگاهی می تواند سبب سلامت جسم باشد. بر همین اساس اکثر افراد تلاش می کنند تا به صورت مرتب ورزش صبحگاهی را در برنامه روزانه خود داشته باشند. بر همین اساس لازم است با انجام منظم بازی های فکری، ذهن و مغز خود را نیز ورزش دهید. آزمون شناسایی پرستار دزد از جمله سوال های معمایی است که می تواند ذهن شما را به خوبی درگیر کند. در نهایت سبب رشد و توسعه آن شود. با مجله خبری چشمک همراه باشید.

شاید بپسندید: آزمون شناسایی مرد اسیر: یکی از ربایندگان، همسر مرد است، اما کدامیکی!؟

آزمون شناسایی پرستار دزد

همانگونه که اشاره گردید و  کارشناسان حوزه سلامت نیز به آن اذعان کرده اند بازی ها و تست های معمایی می توانند فعالیت های مغز را افزایش دهند. رشد فعالیت مغزی می تواند از بیماری هایی همچون فراموشی،  آلزایمر و … جلوگیری کند. در آزمون شناسایی پرستار دزد شما باید بتوانید در کمتر از 5 ثانیه به کمک برخی نشانه ها پرستار بچه دزد  را شناسایی کنید.

در تصویر آزمون شناسایی پرستار دزد شما با دو تصویر متفاوت روبرو هستید. در هر دو تصویر یک پرستار بچه و یک کودک مشاهده می شود. اما در یکی از تصاویر پرستار کسی است که کودک را ربوده است. اما کدامیکی؟

تست بررسی داشتن زندگی سالم: یکی از چشم ها را انتخاب تا بفهمید آیا سبک زندگی سالمی دارید؟

یادتان باشد که برای ارائه پاسخ به آزمون ها و تست های تصویری باید از حداکثر دقت، تمرکز و نیز قدرت دید و حتی منطق و تحلیل خود استفاده کنید. ساده ترین جزئیات می تواند به شما کمک کند تا به پاسخ برسید. اگر آماده هستید تصویر را با هم مرور می کنیم.

 

شاید بپسندید: آزمون شناسایی اشتباه میز غذاخوری: اگر جزئی نگری،اشتباه تصویر را شناسایی کن!

 

آزمون شناسایی پرستار دزد

.

برایتان جالب خواهد بود: آزمون شناسایی فرد مشکوک به آدم ربایی: کدامیک از افراد تصویر می تواند یک بچه دزد باشد!؟

.

.

.

.

 

برایتان جالب خواهد بود:تیزبینی خود را با شناسایی معلمی که در حال تبدیل شدن به زامبی است، محک بزنید!

 

.

.

.

.

شاید بپسندید:معمای علمی سرما و گرما : اگر 24 ساعت در این شرایط باشند، چه کسی زنده خواهد ماند؟

.

پاسخ آزمون شناسایی پرستار دزد

شاید اکنون پاسخ آزمون شناسایی پرستار دزد را پیدا کرده باشید. اما اگر به هر دلیلی به دنبال پاسخ دقیق تر و درست تر هستید و می خواهید وقت بیشتری برای بررسی جزئیات تصویر داشته باشید، ما این زمان را در اختیار شما قرار می دهیم. 5 ثانیه دیگر فرصت دارید تا تصویر را بررسی کنید.

.

.

برایتان جالب خواهد بود: آزمون شناسایی خدمتکار قاتل: کدامیک از این خدمتکاران هتل، قتل انجام داده است!؟

.

.

 

 

 

 

شاید بپسندید: معمای چگونگی نجات از سقوط: زن تصویر از طبقه سی ام سقوط کرد، اما نجات پیدا کرد، چطور!؟

.

بله کاملا پاسخ آزمون شناسایی پرستار دزد را درست حدس زدید. مشخص است که ذهن و تفکر کارآگاهی خوبی دارید!

آدم ربا زنی است که در باران با چتر و کودک بیرون آمده است. بیرون رفتن با کودکی که خوابیده، آن هم در هنگام بارندگی چندان طبیعی نیست. حتی احتمال دارد پرستار به کودک داروی خواب آور داده باشد. زن دیگر دزد نیست، چرا که  اگر بچه را دزدیده بود، نمی گذاشت گریه کند. چون از اینکه ممکن است سبب حصاسیت اطرافیان بشود مطمئن است.

شاید بپسندید: 12 سیب را چگونه می شود بین 12 کودک تقسیم کرد که یک سیب در کاسه بماند!؟

پاسخ آزمون

 

برایتان جالب خواهد بود: آزمون شناخت دروغگو: نابغه ها جواب بدن:چه کسی در حال دروغ گفتن است!؟| زن یا مرد!؟

آیا دوست دارید در چالش تصویری دیگری شرکت کنید؟

این چالش ویروسی افراد بی‌شماری را سرگرم کرده است، اما وقتی به شما می‌گوییم این تنها چالش نیست، باور کنید. اگر می‌خواهید در چالش دیگری شرکت کنید، به شما اطلاع می‌دهیم که در مجله خبری چشمک تعداد زیادی را منتشر کرده‌ایم. همه آنها یک هدف دارند: سرگرم کردن شما.

 

شاید بپسندید: معمای قتل یا خودکشی؟ سناریوی واقعی چیست؟!

بازی های فکری و زوال عقل

بر اساس تحقیقات، مشخص شده است که افراد مسن که به طور منظم در پازل کلمات و اعداد شرکت می کنند، مغز تیزتری دارند. هر چه بیشتر پازل بازی کنند، عملکرد مغزشان بهتر می شود. یک مطالعه نشان داد که انجام جدول کلمات متقاطع می تواند شروع زوال عقل را تا دو سال و نیم کاهش دهد.

برایتان جالب خواهد بود: آیا می توانید با یک نگاه در تصویر، دزد نوزاد را شناسایی کنید!

بازی های فکری و ورزش مغز

ورزش و ورزش منظم که نقش مهمی در کنترل بیماری هایی مانند قلبی عروقی، دیابت و فشار خون دارد، تأثیرات مثبتی بر مغز نیز دارد. ورزش با افزایش ترشح هورمون اندورفین که به هورمون شادی معروف است، عملکرد سازنده تری در روابط انسانی ایجاد می کند و در عین حال زمینه را برای بالا بردن آستانه شادی فراهم می کند. ورزش منظم باید بخشی از زندگی باشد تا از بیماری های تخریب کننده عصبی مانند زوال عقل، آلزایمر و پارکینسون جلوگیری شود. نباید فراموش کرد که یک فعالیت ذهنی با مهارت کامل، اساس یک فعالیت ورزشی است که به درستی انجام شده است.

شاید برایتان جالب باشد: تست هوش موزه:چند نفر واقعا در این موزه وجود دارد؟!

تأثیر بازی های فکری بر مغز

کار بر روی یک پازل ارتباطات بین سلول های مغز را تقویت می کند، سرعت ذهن را بهبود می بخشد و روشی موثر برای بهبود حافظه کوتاه مدت است. پازل ها تولید دوپامین را افزایش می دهند، ماده ای شیمیایی که خلق و خو، حافظه و تمرکز را تنظیم می کند. وقتی معما را حل می کنیم، دوپامین با موفقیت آزاد می شود.

برایتان جالب خواهد بود: آزمون شناسایی راننده مجرم: کدامیک از راننده های تاکسی، یک مجرم فراری خطرناک است!؟

معماها برای مغز مفید هستند؟

به باور محققان معماها و سوالات هوش، منطق و استدلال شما را تقویت می کنند پازل ها برای تمرین مغز ساخته می شوند. جدول کلمات متقاطع، معماها، جستجوی کلمات و مسائل منطقی همگی می توانند بخش های مختلف مغز شما را فعال کنند و به شما کمک کنند تا مهارت های تفکر انتقادی و تحلیلی خود را تقویت کنید.

اهمیت بازی های فکری

به گفته Psychology Today، ورزش منظم مغز می تواند حافظه، تمرکز و توانایی های تفکر جانبی را بهبود بخشد. باور نکردنی است که چگونه یک سرگرمی دلپذیر مانند حل پازل یا جدول کلمات متقاطع ممکن است چنین مزایای عظیمی بر سلامت کلی شما داشته باشد.

امیدوارم از آزمون شناسایی پرستار دزد استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

برایتان جالب خواهد بود

آزمون شناسایی خون آشام: اگر تیزبینی، در 5 ثانیه خون‌آشام موجود در تصویر را شناسایی کن!؟

شناسایی مادر کودک بازیگوش:پلیس در یک نگاه مادر کودک را شناسایی کرد، شما چطور؟

آزمون شناسایی حرف F: فقط افراد تیزبین در 5ثانیه حرف F را در میان حروف E پیدا می‌کنند!

شناسایی مسیر امن: ماریا از کدام مسیر عبور کند تا بدون خطر به شهر برسد!؟

آزمون شناسایی قاتل فرد ثروتمند: کدامیک از این سه پیشخدمت قاتل است!؟

شناسایی فرد غیرعادی زندان: کدامیک از افراد زندان، یک آدم عادی نیست!؟

آزمون شناسایی نمایشگاه نقاشی: به نظر شما این آثار متعلق به کدامیک از این هنرمندان است؟

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

14 − 13 =

دکمه بازگشت به بالا