;
تفریح و سرگرمی

آزمون شناسایی مادر کودک بازیگوش:پلیس در یک نگاه مادر کودک را شناسایی کرد، شما چطور؟

آزمون شناسایی مادر کودک بازیگوش : پازل ها و معماهای تصویری یکی از اقسام بازی های فکری است که طرفدارن زیادی دارند. با رشد زندگی مدرن و کاهش فعالیت های جسمی و ذهنی، هر کس تلاش دارد تا به نحوی فعالیت های جسمی و ذهنی خود را افزایش داده و سلامت خود را تضمین کند. ورزش منظم روزانه سلامت جسم را تأمین می کند، اما برای سلامت مغز و ذهن چه باید کرد؟

آزمون شناخت نامزد حقیقی: اگر نکته سنج باشی در 5 ثانیه نامزد واقعی این زن را شناسایی می کنید!

به باور کارشناسان حوزه سلامت مغز نیز همچون جسم، نیاز به تمرین و ورزش کردن دارد. بازی های فکری و پرداختن به آنها می تواند سلامت این عنصر مهم و حیاتی بدن را تضمین کند. با توجه به این مهم، وب سایت خبری چشمک به صورت روزانه و مرتب، انواع و اقسام سوالات هوش را با مخاطبان خود به اشتراک می گذراد. بسیاری از این سوالات تلاش دارند با به چالش کشیدن مهارت های شناختی شما، سبب افزایش فعالیت مغز شوند. آزمون شناسایی مادر کودک بازیگوش شما با یکی دیگر از سوالات تصویری روبرو هستید که تمرکز و دقت شما را محک خواهد زد.

شاید بپسندید: تنها یک ذهن خلاق و تیزبین می تواند در یک نگاه خانواده ثروتمند را در این تصویر شناسایی کند!!

آزمون شناسایی مادر کودک بازیگوش

آیا فکرمی کنید دارای مهارت های شناختی بالایی هستید؟ یعنی قدرت دید، دقت و تمرکز شما آنقدر بالاست که می توانید در یک نگاه، تما جزئیات یک پدیده و تصویر را درک کنید! اگر این گونه است، مطلب امروز تحت عنوان آزمون شناسایی مادر کودک بازیگوش بهترین زمینه را برای اثبات ادعای شما فراهم می کند. شما اگر مدعی جزئی نگری و تیزبینی هستید؛ باید در یک نگاه آنچه که در این آزمون از شما خواسته شده است را پاسخ دهید.

تست بررسی داشتن زندگی سالم: یکی از چشم ها را انتخاب تا بفهمید آیا سبک زندگی سالمی دارید؟

در آزمون شناسایی مادر کودک بازیگوش، شما با یک تصویر جالب روبرو هستید. سازنده این آزمون معتقد است که کودکی در پارک گم می شود. پلیس کودک را پیدا می کند، اما کودک هیچ چیزی را به یاد نمی آورد. در همین زمان دو زن وارد اداره پلیس می شوند و مدعی هستند که کودک فرزند آنهاست. پلیس اظهارات و گفتگوهای هر دو زن را گوش می دهد و در نهایت با یک نشانه کوچک متوجه می شود که کودک فرزند کدامیک از این دو زن است؟ البته برای اینکه مطمئن شود بعدا از مادر واقعی این کودک می خواهد اوراق شناسایی و …ارائه دهد. به نظر شما قبل از ارائه اوراق شناسایی، پلیس چگونه مادر کودک را شناسایی کرد!؟

اگر آماده هستید با دقت به تصویر زیر نگاه کنید. شما باید در یک نگاه پاسخی درست به آزمون شناسایی مادر کودک بازیگوش، ارائه دهید!

شاید بپسندید: آزمون شناسایی نوه پیرزن: کدامیک از دو دختر، نوه این پیرزن است؟ چرا؟

آزمون شناسایی مادر کودک بازیگوش

.

برایتان جالب خواهد بود:آزمون شناسایی خطای تصویر: باهوش باشی، خطای تصویر زن مقابل آینه را در یک نگاه می بینی!

.

.

.

.

 

شاید برایتان جالب باشد: آزمون شناخت دروغگو: نابغه ها جواب بدن:چه کسی در حال دروغ گفتن است!؟| زن یا مرد!؟

.

.

.

.

آزمون شناسایی قاتل در ساختمان: یک باهوش می‌تواند در 3 ثانیه قاتل را در تصویر شناسایی کند!

.

پاسخ آزمون شناسایی مادر کودک بازیگوش

پاسخ را پیدا کردید؟ برای بررسی بیشتر نیازمند تمرکز بیشتر در تصویر هستید؟ خوب ما 3 ثانیه دیگر به شما فرصت می دهیم تا بیشتر عکس را بررسی کنید!

.

.

شاید بپسندید: اگر طرفدار فوتبال هستید، باید نیمار را در نگاه اول پیدا کنید

.

.

.

برایتان جالب خواهد بود: آزمون شناسایی اشتباه میز غذاخوری: اگر جزئی نگری،اشتباه تصویر را شناسایی کن!

 

بله کاملا درست است. پلیس از روی تصویر کفشدوزک که بر روی تی شرت کودک وجود داشت، متوجه شد که مادر واقعی کودک زن سمت راست تصویر است. اگر دقت داشته باشید زنسمت راستی، در دست خود گرمکنی دارد، که دقیقا همان تصویر کفشدوزک بر روی آن نقش بسته است.

 

شاید بپسندید: اگر قدرت دید و تمرکزت عالی باشه، در 10 ثانیه تمام اعداد 1 را در تصویر پیدا می‌کنی!

 

 بپسندید: از لحاظ منطقی کدامیک از این دو عروس با توجه به موقعیت، زودتر در معرض خطر مرگ قرار می گیرد!؟

 

پاسخ آزمون

شاید بپسندید: آزمون شناخت قاتل فراری: تیزبین‌ها در یک نگاه، قاتل فراری را شناسایی می کنند!

تأثیر بازی های فکری بر مغز

کار بر روی یک پازل ارتباطات بین سلول های مغز را تقویت می کند، سرعت ذهن را بهبود می بخشد و روشی موثر برای بهبود حافظه کوتاه مدت است. پازل ها تولید دوپامین را افزایش می دهند، ماده ای شیمیایی که خلق و خو، حافظه و تمرکز را تنظیم می کند. وقتی معما را حل می کنیم، دوپامین با موفقیت آزاد می شود.

شاید بپسندید: آزمون شناخت فرد سیگاری: تنها یک نابغه، فرد سیگاری را در 5 ثانیه تشخیص می دهد!

اهمیت بازی های فکری

به گفته Psychology Today، ورزش منظم مغز می تواند حافظه، تمرکز و توانایی های تفکر جانبی را بهبود بخشد. باور نکردنی است که چگونه یک سرگرمی دلپذیر مانند حل پازل یا جدول کلمات متقاطع ممکن است چنین مزایای عظیمی بر سلامت کلی شما داشته باشد.

برایتان جالب خواهد بود: یکی از زندانیان تصویر مدعی است که زندانی دیگر کودک است، آیا او راست می گوید!؟

معماها برای مغز مفید هستند؟

به باور محققان معماها و سوالات هوش، منطق و استدلال شما را تقویت می کنند پازل ها برای تمرین مغز ساخته می شوند. جدول کلمات متقاطع، معماها، جستجوی کلمات و مسائل منطقی همگی می توانند بخش های مختلف مغز شما را فعال کنند و به شما کمک کنند تا مهارت های تفکر انتقادی و تحلیلی خود را تقویت کنید.

شاید بپشندید: آزمون شناسایی دزد فروشگاه: دزد کیست و چه اقلامی را دزدیده است!

بازی های فکری و زوال عقل

بر اساس تحقیقات، مشخص شده است که افراد مسن که به طور منظم در پازل کلمات و اعداد شرکت می کنند، مغز تیزتری دارند. هر چه بیشتر پازل بازی کنند، عملکرد مغزشان بهتر می شود. یک مطالعه نشان داد که انجام جدول کلمات متقاطع می تواند شروع زوال عقل را تا دو سال و نیم کاهش دهد.

شاید بپسندید: تست منظره: کدام یک را برای پیاده روی انتخاب می کنید؟

معمای تصویری چیست؟

معمای تصویری یک سرگرمی عالی برای کاربرانی است که وقت آزاد دارند و می‌خواهند از آن بهترین استفاده را ببرند. این چالش شامل یافتن یک شخص، حیوان، شی یا عدد در یک تصویر است. برخی محدودیت زمانی دارند و برخی نه. آنها همچنین به عنوان چالش ها، تست های تصویری، پازل های تصویری یا منطقی شناخته می شوند.

شاید بپسندید: معمای اتاق نشیمن: تفاوت های دو تصویر در چیست؟

بازی های فکری و ورزش مغز

ورزش و ورزش منظم که نقش مهمی در کنترل بیماری هایی مانند قلبی عروقی، دیابت و فشار خون دارد، تأثیرات مثبتی بر مغز نیز دارد. ورزش با افزایش ترشح هورمون اندورفین که به هورمون شادی معروف است، عملکرد سازنده تری در روابط انسانی ایجاد می کند و در عین حال زمینه را برای بالا بردن آستانه شادی فراهم می کند. ورزش منظم باید بخشی از زندگی باشد تا از بیماری های تخریب کننده عصبی مانند زوال عقل، آلزایمر و پارکینسون جلوگیری شود. نباید فراموش کرد که یک فعالیت ذهنی با مهارت کامل، اساس یک فعالیت ورزشی است که به درستی انجام شده است.

برایتان جالب خواهد بود: کدام دختر وقتی برگردد جذاب‌تر خواهد بود؟ببینید انتخاب شما در مورد چه چیزی می گوید!؟

آیا دوست دارید در چالش تصویری دیگری شرکت کنید؟

این چالش ویروسی افراد بی‌شماری را سرگرم کرده است، اما وقتی به شما می‌گوییم این تنها چالش نیست، باور کنید. اگر می‌خواهید در چالش دیگری شرکت کنید، به شما اطلاع می‌دهیم که در مجله خبری چشمک تعداد زیادی را منتشر کرده‌ایم. همه آنها یک هدف دارند: سرگرم کردن شما.

امیدوارم از آزمون شناسایی مادر کودک بازیگوش استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

نوشته های مشابه

18 دیدگاه

  1. این که ملاک نیست،
    زن سمت چپی هم میتونه باشه چون رنگ چشمهاش با رنگ پسره یکیه

  2. اگر در واقعیت چنین اتفاقی بیفته، قطعا پلیس باید زن سمت چپی رو مادر واقعی حدس بزند. رنگ چشم و رنگ موی زن و کودک شبیه هم است. اوردن لباس شبیه لباس کودک می تواند برای گول زدن پلیس باشد.

  3. دست بچه ی عروسک کفش دوزک بود و دست زن سمت راست هم ی کُت به طرح کفش دوزک بود ، آکا این می‌تونه اتفاقی باشه اما رنگ مو و چشم های بچه با زن سمت چپ یکی بود ، این احتمالش کم تره که اتفاقی باشه

  4. زن سمت راستی میشه ولی لباس که ملاک نیس. سمت چپی قشنگ انگار داره با شکلات گولش میزنه
    ولی سمت راستی از نگرانی با عصبانیت داره بهش میگه من نگرانت شدم و این واکنش منطقی تره تا واکنش زن سمت راستی

  5. قانع کننده نیست چون که رنگ موهای زن سمت چپ و رنگ چشمای زن سمت چپ با مال پسره یکی هست

  6. زن سمت راست گفته پسرم کجا بودی نگران شدم
    دقیقا همین طوره کسی که بچش گم میکنه معلومه که نگران میشه نه که بره واسش شکلات بخره

  7. منم میگم زن سمت چپی مادر کودکه چون به جز رنگ چشم و مو ، شباهت زیادی با هم دارند،

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

20 + نوزده =

دکمه بازگشت به بالا