;
تفریح و سرگرمی

آزمون شناسایی دزد کتاب: کدامیک از افراد تصویر از کتابخانه، کتاب دزدیده است!؟

آزمون شناسایی دزد کتاب: شناسایی و ازائه پاسخ یه سوالات هوش تصویری نیازمند دقت، تمرکز و همچنین یک تحلیل درست است. بواقع این سوالات به گونه ای طراحی شده اند تا بیشتر توانائیهای شناختی شما را مورد آزمایش قرار داده و آنها را به چالش بکشند. در این معماها شما باید بتوانید در زمان مشخص شده با بررسی جزئیات تصویر و برخی نشانه ها به یک نتیجه درست و منطقی دست پیدا کنید. مجله خبری جشمک به صورت روزانه و مرتب انواع و اقسام بازی های فکری به ویژه سوالات تصویری را با مخاطبان خود به اشتراک می گذارد.

آزمون شناخت نامزد حقیقی: اگر نکته سنج باشی در 5 ثانیه نامزد واقعی این زن را شناسایی می کنید!

در این مطلب نیز یک معمای تصویری جالب را با شما به اشتراک می گذاریم. شما باید در آزمون شناسایی دزد کتاب، فرد دزد راشناسایی کنید. برای این کار در ابتدا لازم است که با دقت و تمرکز تمام، زوایای تصویر را بررسی کنید . سپس به یک نتیجه کلی دست پیدا کنید. با مجله خبری چشمک همراه باشید.

شاید بپسندید: آزمون هوش دخترک و نردبان:فکر می‌کنی باهوشی، دخترک را با شش حرکت به پشت بام برسون!

آزمون شناسایی دزد کتاب

ممکن است با دیدن تصویر بلافاصله با خود بگوئید از این ساده تر داریم! همین جمله کافی است که شما در ارائه پاسخ به آزمون شناسایی دزد کتاب و آزمون مشابه دچار اشتباه شوید. به واقع یافتن نشانه ها شرط موفقیت در این گونه سوالات است. یافتن نشانه ها نیز نیازمند دقت کردن و تمرکز شماست و این خود یک موفقیت است. موفقیت در ورزش دادن مغزتان تا سلامتی آن تضمین شود.

به باور بسیاری از محققان ورز دادن مغز به مقدار محدود و مستمر، می تواند شما را از بسیاری از مشکلات مغزی در سنین کهنسالی دور نگه دارد. با صرف کردن تنها 5 دقیقه از وقت روزانه برای حل انواع و اقسام بازی های مغزی شما این زمینه را برای مغزتان فراهم خواهید کرد.

تست بررسی داشتن زندگی سالم: یکی از چشم ها را انتخاب تا بفهمید آیا سبک زندگی سالمی دارید؟

به هر صورت آزمون شناسایی دزد کتاب نیز یک بازی فکری است. شما در تصویر این آزمون با یک فضای کتابخانه روبرو هستید. چندین نفر را در تصویر مشاهده می کنید. یکی از افراد تصویر کتابی را دزدیده است!؟ اما به نظر شما کدامیک!؟ تلاش کنید در زمان 5 ثانیه ای دزد کتاب را شناسایی کنید!

شاید بپسندید: کدامیک از افراد تصویر تلاش می کند خود را به جای یک فرد نابینا، جا بزند!؟

آزمون شناسایی دزد کتاب

.

برایتان جالب خواهد بود: آزمون شناسایی فرد باهوش تصویر:آیا فرد باندپیچی شده روی تخت، پدر کودک است؟

.

.

.

شاید بپسندید: آزمون شناسایی پرستار دزد: اگر ذهن کارآگاهی داری، دزد کودک را شناسایی کن!

.

.

.

.

برایتان جالب خواهد بود: سوال هوش: آیا می توانید دزد را در این تصویر تشخیص دهید؟!

.

پاسخ آزمون شناسایی دزد کتاب

احتمالا یک پاسخ برای ارائه دارید. اما قبل از ارائه ان باز هم بیشتر به تصویر نگاه کرده و جزئیات آن را مورد بررسی قرار دهید. 5 ثانیه دیگربه شما وقت داده می شود.

برایتان جالب خواهد بود: آزمون شناسایی مادر کودک بازیگوش:پلیس در یک نگاه مادر کودک را شناسایی کرد، شما چطور؟

.

.

.

 

برایتان جالب خواهد بود:آزمون شناخت مراسم خواستگاری واقعی:کدامیک از دو تصویر، یک مراسم خواستگاری واقعی است!؟

 

بلکه درست است. دزد کتاب زنی است که لباس گرم و کاپشن پوشیده است. ممکن است در نگاه اول شما مردی را بر روصی نیمکت نشسته است متهم کنید. او اگر قصد دزدی داشت، کتاب را پنهان می کرد. احتمالا او از مصالعه خسته شده و کتاب را زمین گذاشته است و در حال استراحت است. کودک تصویر یک خرس اسباب بازی دارد. شکم خرس صاف است اما دلیلی نمی شود که او دزد باشد. چنین کودک با سن کم تفکر دزدی ندارد. مادرش نیز گمان نمی رود دزد باشد. امکان ندارد او کتابی را در بدن خود جاسازی کند.

اما زنی که لباش زمستانی پوشیده مشکوک است. فضای کتابخانه گرم است. حتی ممکن است اکنون فصل تابستان باشد، با توجه به سبک پوشش دیگر افراد تصویر. لذا او کتابی را در زیر لباس زمستانی خود پنهان کرده است.

شاید بپسندید: تست قدرت دید با تصاویر جالب:قدرت دید و تمرکز خود را با پیدا کردن شکلک متفاوت امتحان کنید!

پاسخ آزمون

شاید بپسندید: آزمون شناسایی پیشخدمت خیانتکار: چه کسی نوشیدنی ها را مسموم کرده است؟

معماها برای مغز مفید هستند؟

به باور محققان معماها و سوالات هوش، منطق و استدلال شما را تقویت می کنند پازل ها برای تمرین مغز ساخته می شوند. جدول کلمات متقاطع، معماها، جستجوی کلمات و مسائل منطقی همگی می توانند بخش های مختلف مغز شما را فعال کنند و به شما کمک کنند تا مهارت های تفکر انتقادی و تحلیلی خود را تقویت کنید.

شاید بپسندید: آیا موفق می شوید 6 شی که مربوط به این دوره نیست بیابید؟!

معمای تصویری چیست؟

معمای تصویری یک سرگرمی عالی برای کاربرانی است که وقت آزاد دارند و می‌خواهند از آن بهترین استفاده را ببرند. این چالش شامل یافتن یک شخص، حیوان، شی یا عدد در یک تصویر است. برخی محدودیت زمانی دارند و برخی نه. آنها همچنین به عنوان چالش ها، تست های تصویری، پازل های تصویری یا منطقی شناخته می شوند.

برایتان جالب خواهد بود: معمای تفاوت تصویری را در این شیرینی پزی پیدا کنید!

فرآیند تأثیر بازی های فکری بر مغز

کار بر روی یک پازل ارتباطات بین سلول های مغز را تقویت می کند، سرعت ذهن را بهبود می بخشد و روشی موثر برای بهبود حافظه کوتاه مدت است. پازل ها تولید دوپامین را افزایش می دهند، ماده ای شیمیایی که خلق و خو، حافظه و تمرکز را تنظیم می کند. وقتی معما را حل می کنیم، دوپامین با موفقیت آزاد می شود.

برایتان جالب خواهد بود: معمای علمی سرما و گرما : اگر 24 ساعت در این شرایط باشند، چه کسی زنده خواهد ماند؟

بازی های فکری و ورزش مغز

ورزش و ورزش منظم که نقش مهمی در کنترل بیماری هایی مانند قلبی عروقی، دیابت و فشار خون دارد، تأثیرات مثبتی بر مغز نیز دارد. ورزش با افزایش ترشح هورمون اندورفین که به هورمون شادی معروف است، عملکرد سازنده تری در روابط انسانی ایجاد می کند و در عین حال زمینه را برای بالا بردن آستانه شادی فراهم می کند. ورزش منظم باید بخشی از زندگی باشد تا از بیماری های تخریب کننده عصبی مانند زوال عقل، آلزایمر و پارکینسون جلوگیری شود. نباید فراموش کرد که یک فعالیت ذهنی با مهارت کامل، اساس یک فعالیت ورزشی است که به درستی انجام شده است.

اهمیت بازی های فکری

به گفته Psychology Today، ورزش منظم مغز می تواند حافظه، تمرکز و توانایی های تفکر جانبی را بهبود بخشد. باور نکردنی است که چگونه یک سرگرمی دلپذیر مانند حل پازل یا جدول کلمات متقاطع ممکن است چنین مزایای عظیمی بر سلامت کلی شما داشته باشد.

امیداریم از آزمون شناسایی افراد نابینا استفاده کرده باشید. می توانید پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مطالعه کنید.آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. چشمک را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

نوشته های مشابه

9 دیدگاه

  1. درسته منم دختر رو گفتم🙂
    کامنت بالایی قشنگ سوال و جواب رو بخون اگه قصد دزدی داشت که کتاب رو قایم میکرد قشنگ
    تازه اون دختره هم عرق کرده معلومه یا گرمشه یا می‌ترسه یه نفر مچشو بگیره موقع دزدی

  2. به جز خانمی که پشتش را کرده همه دزدند خانم سمت راست در بارانی بچه در عروسکش کتاب پنهان کرده آقای سمت چپ روی یک کتاب،نشسته

      1. بنظر من بچه دزده جون انگار توی عروسکش کتابه چون خرسش به حالت مستطیل شکل در اومده
        (๑˙ー˙๑)

      2. از نظر من خیر چون جیب پشت شلوار انقدر بزرگ نیست که بخواد یک کتاب در آن جا شود

  3. از نظر من که هم اون پسربچه چون بدن یک خرس بیضی است اما بدن خرس به مستطیل تبدیل شده است و اینکه از نظر من اون دختره که کاپشن پوشیده هم دزد از بعدش کسایی که میگن اون دختره که پشت کرده توی جیبش قایم کرده باید بهشون بگم خیر چون که جیب پشت شلوار به اندازه ای بزرگ نیست که بخواد کتاب در آن جا بشود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

7 + 17 =

دکمه بازگشت به بالا