;
تفریح و سرگرمی

تست بررسی داشتن زندگی سالم: یکی از چشم ها را انتخاب تا بفهمید آیا سبک زندگی سالمی دارید؟

تست بررسی داشتن زندگی سالم: چگونه زندگی می کنید؟ آیا سبک زندگی سالمی دارید؟ این تست تصویری را بررسی و مطالعه کنید تا به جواب آن دست پیدا کنید. با حل تست بررسی داشتن زندگی سالم تنها در چند ثانیه جزئیات بیشتری در مورد شخصیت و نوع زندگی خود بیاموزید. باید بدانید که تست بررسی داشتن زندگی سالم، یک تست شخصیتی بسیار پیچیده و جالب است.

اعضای خانواده تصویر در حال گرفتن عکس یادگاری هستند، اما یکی فوت کرده، کدام یکی!؟

همانطور که می دانید زبان بدن، حرکات چشم و … می توانند درباره شخصیت شما و حقایق آن، نکات جالبی به شما ارائه دهند. پس با حل تست بررسی داشتن زندگی سالم که در فیس بوک و سایر شبکه های اجتماعی به یک ترند تبدیل شد، می توانید درباره خود بیشتر بدانید و به پاسخ سوال مقدمه دست پیدا کنید. با مجله خبری چشمک و تست بررسی داشتن زندگی سالم همراه باشید.

شاید بپسندید: آزمون شناخت نامزد حقیقی: اگر نکته سنج باشی در 5 ثانیه نامزد واقعی این زن را شناسایی می کنید!

تست بررسی داشتن زندگی سالم

برای بررسی تست بررسی داشتن زندگی سالم تنها لازم است که بررسی کنید که کدام یک از این رنگ های چشم بیشتر شما را به خود جلب کرده است. پاسخ شما مشخص خواهد کرد که آیا باید زندگی خود را تغییر دهید یا خیر؟

شاید بپسندید: فکر می کنی باهوشی، پس تو 6 ثانیه زندانی تازه وارد را شناسایی کن!

تست بررسی داشتن زندگی سالم

احتمالاً بپسندید: در این مبارزه نفس گیر چه کسی، جان خود را از دست خواهد داد!؟

اگر می خواهید بدانید که آیا سبک زندگی سالمی دارید، به جای درستی آمده اید زیرا در اینجا آزمایشی داریم که جزئیات مهمی در مورد آن به شما ارائه می دهد. در واقع هر کدام از این چشم ها پاسخ متفاوتی به شما می دهند، بنابراین انتخاب شما اهمیت دارد. در حالی که محدودیت زمانی وجود ندارد، سریع بودن بهترین کار خواهد بود.

کافی است یکی از این چشم ها را در تست بررسی داشتن زندگی سالم انتخاب کنید!

احتمالاً بپسندید:آزمون شناسایی زن معروف: اگر تیزی، سریع بگو کدوم یک از این زنها معروف هستند!؟

انتخاب چشم آبی

انتخاب چشم آبی

آزمون فرد در معرض خطر مرگ: کدامیک از افراد زودتر می میرد!؟| غواص یا فضا نورد؟

شما سبک زندگی بسیار سالمی دارید. فقط به یاد داشته باشید که نمی توانید بر روی آن تمرکز کنید. باید بدانید که نکات مهم در زندگی شما وجود دارد که شما باید به آنها توجه بیشتری بکنید. همچون ورزش منظم و ….

شاید بپسندید: اگر بینایی‌تان مشکلی نداشته باشد باید در 3 ثانیه نوشته تصویر را تشخیص دهید!

انتخاب چشم قهوه ای در تست بررسی داشتن زندگی سالم

 

 برایتان جالب خواهد بود: بگو چه جوری دست میدی، تا بگم به لحاظ شخصیتی چه جور آدمی هستی!

انتخاب چشم قهوه ای در تست بررسی داشتن زندگی سالم

احتمالاً بپسندید: آزمون شناسایی پرستار قاتل: اگر نکته سنج و دقیق باشی، خیلی سریع پرستار قاتل را پیدا می‌کنی!

متأسفانه شما آنقدر که فکر می کنید، سبک زندگی سالمی ندارید. سعی کنید مدام به راه های مختلف برای پیشرفت فکر کنید و در نهایت به مقصد خواهید رسید.

شاید بپسندید: با توجه به علائم و نشانه ها،کدامیک از افراد فروشگاه تصمیم به خودکشی دارد!؟

انتخاب چشم سبز

انتخاب چشم سبز

شاید بپسندید: آزمون شناخت فرد روانی: فقط یک نابغه تیزبین، فرد روانی را شناسایی کند!

اگر چشم سبز رنگ را در تست بررسی داشتن زندگی سالم انتخاب کنید، باید گفت که سبک زندگی شما گاهی اوقات سالم  و گاهی اوقات سالم نیست. شما ابایی ندارید که در هفته چندین بار ابه فست فوودها مراجعه کنید. ورزش نکنید و …. در هر صورت، باید عادات غذایی خود را تغییر دهید و تمرکز زیادی روی برنامه خود داشته باشید.

احتمالاً بپسندید:  اگه شوکه نمیشی در این آزمون مامور اف بی آی را تشخیص بده!

امیدوارم از تست بررسی داشتن زندگی سالم استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

آزمون شناخت حماقت: کدامیک از این دو فرد در حماقت رو دست ندارند!؟

معماها برای مغز مفید هستند؟

به باور محققان معماها و سوالات هوش، منطق و استدلال شما را تقویت می کنند پازل ها برای تمرین مغز ساخته می شوند. جدول کلمات متقاطع، معماها، جستجوی کلمات و مسائل منطقی همگی می توانند بخش های مختلف مغز شما را فعال کنند و به شما کمک کنند تا مهارت های تفکر انتقادی و تحلیلی خود را تقویت کنید.

شاید بپسندید: آزمون شناسایی زن احمق: کدامیک از این دو زن با توجه به فعالیت خود، می تواند یک احمق باشد!

بازی های فکری و ورزش مغز

ورزش و ورزش منظم که نقش مهمی در کنترل بیماری هایی مانند قلبی عروقی، دیابت و فشار خون دارد، تأثیرات مثبتی بر مغز نیز دارد. ورزش با افزایش ترشح هورمون اندورفین که به هورمون شادی معروف است، عملکرد سازنده تری در روابط انسانی ایجاد می کند و در عین حال زمینه را برای بالا بردن آستانه شادی فراهم می کند. ورزش منظم باید بخشی از زندگی باشد تا از بیماری های تخریب کننده عصبی مانند زوال عقل، آلزایمر و پارکینسون جلوگیری شود. نباید فراموش کرد که یک فعالیت ذهنی با مهارت کامل، اساس یک فعالیت ورزشی است که به درستی انجام شده است.

معمای تصویری چیست؟

معمای تصویری یک سرگرمی عالی برای کاربرانی است که وقت آزاد دارند و می‌خواهند از آن بهترین استفاده را ببرند. این چالش شامل یافتن یک شخص، حیوان، شی یا عدد در یک تصویر است. برخی محدودیت زمانی دارند و برخی نه. آنها همچنین به عنوان چالش ها، تست های تصویری، پازل های تصویری یا منطقی شناخته می شوند.

آزمون شناخت اشتباه در تصویر: اگر در 3 ثانیه، خطای موجود در تصویر این خانواده را پیدا کنی نابغه ای!

اهمیت بازی های فکری

به گفته Psychology Today، ورزش منظم مغز می تواند حافظه، تمرکز و توانایی های تفکر جانبی را بهبود بخشد. باور نکردنی است که چگونه یک سرگرمی دلپذیر مانند حل پازل یا جدول کلمات متقاطع ممکن است چنین مزایای عظیمی بر سلامت کلی شما داشته باشد.

شاید بپسندید: تیزبینی و هوش خود را با شناسایی خون آشام در غذاخوری اثبات کنید!

بازی های فکری و زوال عقل

بر اساس تحقیقات، مشخص شده است که افراد مسن که به طور منظم در پازل کلمات و اعداد شرکت می کنند، مغز تیزتری دارند. هر چه بیشتر پازل بازی کنند، عملکرد مغزشان بهتر می شود. یک مطالعه نشان داد که انجام جدول کلمات متقاطع می تواند شروع زوال عقل را تا دو سال و نیم کاهش دهد.

احتمالاً بپسندید: اگر می کنی خیلی تیزبینی، پس اشتباه تصویر اتاق نشیمن را در عرض 5 ثانیه پیدا کن؟

بازی ها کمک می‌کنند تا بهتر بتوانیم روی کارهای مهم تمرکز کنیم

تمرکز کردن کار سختی نیست ولی، گاهی به کاری غیرممکن تبدیل می‌شود. مخصوصا زمان‌هایی که با مسائل زیادی روبرو هستیم. نداشتن تمرکز باعث می‌شود نتوانیم کارهایمان را به خوبی و سر موقعی که باید به اتمام برسانیم. اگر یاد بگیریم که در هر زمان، فقط به یک چیز فکر کنیم مطمئنا می‌توانیم کارها را بهتر انجام دهیم و زودتر تمام کنیم.

انجام بازی های فکری، تمرین خوبی هستند تا میزان تمرکزمان را افزایش بدهیم. هدف ما در انجام بازی‌‌های فکری نزدیک است. می‌دانیم چه چیزی از بازی می‌خواهیم و قرار است چه کاری انجام بدهیم. مسیر مشخص است. حتی می‌دانیم که قرار است کی آن را تمام کنیم. همه‌ی این عوامل در کنار هم، باعث می‌شود تا موقع انجام دادن بازی‌ فکری، بیشترین تمرکز را داشته باشیم و اجازه ندهیم که فکرمان درگیر مسائل دیگر شود.

آیا دوست دارید در چالش تصویری دیگری شرکت کنید؟

این چالش ویروسی افراد بی‌شماری را سرگرم کرده است، اما وقتی به شما می‌گوییم این تنها چالش نیست، باور کنید. اگر می‌خواهید در چالش دیگری شرکت کنید، به شما اطلاع می‌دهیم که در مجله خبری چشمک تعداد زیادی را منتشر کرده‌ایم. همه آنها یک هدف دارند: سرگرم کردن شما.

برایتان جالب خواهد بود

 

با توجه به علائم و نشانه ها،کدامیک از افراد فروشگاه تصمیم به خودکشی دارد!؟

بگین چی جوری دستتون رو مشت می کنید، تا بگم چه شخصیتی دارید!؟

 آزمون شناسایی قاتل در ساندویچی: اگر هوش کارآگاهی داری، می تونی قاتل را پیدا کنی!

 شناسایی قاتل در شهربازی: اگر قاتل را در 3 ثانیه شناسایی کنی، باید بگم فوق العاده باهوشی!

اگر فردی که در حال طراحی برای کودک ربایی است را پیدا کنی، نابغه ای!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

14 + هشت =

دکمه بازگشت به بالا