;
تفریح و سرگرمی

آزمون شناخت حماقت: کدامیک از این دو فرد در حماقت رو دست ندارند!؟

آزمون شناخت حماقت: سوالات و معماهای تصویری به گونه ای طراحی می شوند که شما باید بتوانید از تمام حواس و مهارت های شناختی خود برای حل آنها استفاده کنید. آزمون شناخت حماقت از جمله معماها و سوالات تصویری است که شما برای حل آن باید از مهارت های شناختی خود به همراه قوه تحلیل و ادراک خود استفاده کنید. در خاطر داشته باشید این سوالات برای افزایش درجه سختی، دارای محدودیت زمانی هستند.

اگر ضریب هوشی بالایی دارید، می توانید فرد دروغگو فروشگاه را در 3 ثانیه شناسایی کنید!

این آزمون ها و سوالات در کنار آنکه می توانند وسیله خوبی برای پرکردن اوقات فراغت شما باشند، در عین حال می توانند زمینه سلامت مغز شما را فراهم کنند. به باور کارشناسان فعالیت مثبت مغز می تواند، این عضو مهم را در سنین کهنسالی و میانسالی از بیماری هایی همچون فراموشی و آلزایمر حفظ کند. با آزمون شناخت حماقت و بخش تفریح و سرگرمی مجله خبری چشمک همراه باشید.

شاید بپسندید: آزمون شناسایی افراد بینا: فردی را که ادای نابینایان را در می‌آورد را شناسایی کنید!

آزمون شناخت حماقت

کسانی که در این آزمون شرکت کردند معتقدند که رمزگشایی آزمون شناخت حماقت برای کسانی که از درجه تحلیل بالا برخوردار هستند، ممکن است. آیا شما می توانید آزمون شناخت حماقت را در زمان مشخص شده 7 ثانیه ای حل کنید. اگر آماده باشید پس از خواندن توضیحات، تصویر را با شما به اشتراک می گذاریم تا در نهایت شما بتوانید آزمون شناخت حماقت را حل کنید.

احتمالاً بپسندید: آزمون شناسایی فرد خاطی کلاس درس: باهوشی، نویسنده جمله روی تخته را شناسایی کن!

باید گفت که تصویر آزمون شناخت حماقت تصویر عحیب و در عین حال جالبی است. در یک تصویر دو تصویر از دو فرد مختلف منتشر شده است. در تصویر سمت راست خلبانی خسته که موقع خلبانی به خواب رفته است و در تصویر سمت چپ خانم راننده که شب قبل استراحت کافی نداشته است، موقع رانندگی در اتوبان به خواب رفته است.

آزمون شناخت فرد قدیمی: در میان افراد حاضر در فروشگاه، چه کسی از زمان گذشته آمده است؟

این صحنه بسیار عجیب است. اما ما می خواهیم که شما در تصویر  آزمون شناخت حماقت شناسایی کنیدکه جه کسی می تواند احمق تر باشد. پس بدون معطلی به تصویر پایین نگاه کنید و به آزمون شناخت حماقت پاسخ دهید.

شاید بپسندید: اگر تیزبینی، این چالش تصویری را با پیدا کردن 5 تفاوت میان دو تصویر شیر امتحان کنید !

آزمون شناخت حماقت

 برایتان جالب خواهد بود: آزمون تشخیص فرد ثروتمند: نکته سنجی خود را با شناسایی فرد ثروتمند تصویر اثبات کنید!

.

.

.

.

اعضای خانواده تصویر در حال گرفتن عکس یادگاری هستند، اما یکی فوت کرده، کدام یکی!؟

.

.

.

.

شاید بپسندید: اگه زبل و کارکشته ای تو این تست کدوم فرد قبلا گرگینه بوده؟!

.

پاسخ آزمون شناخت حماقت

شاید یافتن پاسخ در تلاش اول برای بسیاری ممکن نباشد. به همین خاطر 5 ثانیه دیگر هم به شما داده می شود تا بتوانید آزمون شناخت حماقت را حل کنید.

شاید بپسندید: عملکرد کدامیک از دو نفر درباره کسی که توسط مار نیش زده شده، درست نیست!؟

.

.

 

احتمالاً بپسندید: آزمون شناخت قاتل فراری در رستوران: به پلیس کمک کنید تا قاتل زنجیره ای را در رستوران پیدا کند!

.

.

.

 احتمالاً بپسندید:آزمون شناسایی پرستار قاتل: اگر نکته سنج و دقیق باشی، خیلی سریع پرستار قاتل را پیدا می‌کنی!

پاسخ آزمون شناخت حماقت:  به نظر می رسد خلبان هواپیما نماد یک انسان احمق و بی مسئولیت است. فردی که با کار احمقانه خود می تواند جان تمام مسافرین هواپیما را به خطر بیندازد. اگر چه برخی ممکن است بگویند که او هدایت هواپیما را به اتوپایلت گذاشته، اما به هر جال جان انسان های زیادی در دستان اوست. عملکرد زن نیز چندان جالب نیست. خوای در هنگام رانندگی ممکن است سبب تصادف او و مرگش شود. شما چه فکر می کنید!؟ دیدگاهها و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

شاید بپسندید: آزمون شناسایی زوج تقلبی: کدامیک از این 3 زوج،حاضر به ازدواج نبوده و تقلبی هستند!؟

پاسخ شناخت احمق

احتمالاً بپسندید: آزمون شناسایی خطای جالب: اگر در 3 ثانیه خطای جالب تصویر را پیدا کنید، نابغه اید!؟

امیدوارم از آزمون شناسایی افراد بینا استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

قابل توجه چشم عقابی ها: نکته کلاس درس را پیدا کنی، باید بگم خیلی تیزبینی!

معمای تصویری چیست؟

معمای تصویری یک سرگرمی عالی برای کاربرانی است که وقت آزاد دارند و می‌خواهند از آن بهترین استفاده را ببرند. این چالش شامل یافتن یک شخص، حیوان، شی یا عدد در یک تصویر است. برخی محدودیت زمانی دارند و برخی نه. آنها همچنین به عنوان چالش ها، تست های تصویری، پازل های تصویری یا منطقی شناخته می شوند.

برایتان جالب خواهد بود: آزمون هوش: کدام یک در موقعیت خطرناک تری قرار دارد؟

بازی های فکری و ورزش مغز

ورزش و ورزش منظم که نقش مهمی در کنترل بیماری هایی مانند قلبی عروقی، دیابت و فشار خون دارد، تأثیرات مثبتی بر مغز نیز دارد. ورزش با افزایش ترشح هورمون اندورفین که به هورمون شادی معروف است، عملکرد سازنده تری در روابط انسانی ایجاد می کند و در عین حال زمینه را برای بالا بردن آستانه شادی فراهم می کند. ورزش منظم باید بخشی از زندگی باشد تا از بیماری های تخریب کننده عصبی مانند زوال عقل، آلزایمر و پارکینسون جلوگیری شود. نباید فراموش کرد که یک فعالیت ذهنی با مهارت کامل، اساس یک فعالیت ورزشی است که به درستی انجام شده است.

برایتان جالب خواهد بود: چگونه می خندید!؟| نحوه خندیدن، اطلاعات زیادی را در مورد شما افشا می کند!

اهمیت بازی های فکری

به گفته Psychology Today، ورزش منظم مغز می تواند حافظه، تمرکز و توانایی های تفکر جانبی را بهبود بخشد. باور نکردنی است که چگونه یک سرگرمی دلپذیر مانند حل پازل یا جدول کلمات متقاطع ممکن است چنین مزایای عظیمی بر سلامت کلی شما داشته باشد.

احتمالاً بپسندید: آزمون شناسایی همسر مرد جوان: اگر فکر می کنی باهوشی، سریعاً همسر مرد جوان را شناسایی کن!

تأثیر بازی های فکری بر مغز

کار بر روی یک پازل ارتباطات بین سلول های مغز را تقویت می کند، سرعت ذهن را بهبود می بخشد و روشی موثر برای بهبود حافظه کوتاه مدت است. پازل ها تولید دوپامین را افزایش می دهند، ماده ای شیمیایی که خلق و خو، حافظه و تمرکز را تنظیم می کند. وقتی معما را حل می کنیم، دوپامین با موفقیت آزاد می شود.

برایتان جالب خواهد بود: تیز بینی و نکته سنجی خودتان را با شناسایی زنی که تظاهر به ثروتمندی می کند، اثبات کند!

بازی های فکری باعث بهبود عملکرد مغز می‌شود

در بازی‌های فکری، باید دائما همه چیز را در نظر بگیریم و به آنها فکر کنیم. رفتار رقبا، شرایطی که در آن گیر افتاده‌ایم، تصمیماتی که باید در مقابل رفتار طرف مقابل بگیریم و حتی، شرایطی که ممکن است بعد از هر انتخاب برایمان رخ بدهد. این یعنی، استفاده کامل از سلول‌های مغزی.

بهتر است بدانید که هر چقدر بیشتر به سلول‌های مغزتان استراحت بدهید، آنها را تنبل‌تر می‌کنید. وقتی از آنها استفاده نشود، می‌میرند و این باعث می‌شود تا در معرض کندی ذهن یا آلزایمر قرار بگیریم.

احتمالاً بپسندید: آزمون تشخیص نامزد واقعی زن: اگر باهوشی سریع بگو نامزد واقعی زن، کدامیک از مردان تصویر است!؟

اگر روال زندگی شما یک چیز روتین شده است و در طول روز، کاری ندارید که بخواهید برای انجامش، به مغزتان فشار بیاورید، باید به فکر یک جایگزین خوب باشید. چه چیزی بهتر از  بازی فکری! با انجام بازی‌های فکری می‌توانید مغزتان را در بهترین وضعیت ممکن حفظ کنید. به ذهن ورزش بدهید و حالا حالاها، آن را جوان نگه‌دارید.

احتمالاً بپسندید: آزمون تشخیص فرد مرده: با پیدا کردن فرد مرده تصویر در 3 ثانیه، تیزبینی و نکته سنجی خود را اثبات کنید!

برایتان جالب خواهد بود

آزمون فرد در معرض خطر مرگ: کدامیک از افراد زودتر می میرد!؟| غواص یا فضا نورد؟

تست روان شناسی جالب: در این موقعیت قرار بگیرید چه کسی را نجات می دهید!؟| همسر یا فرزند!؟

آزمون شناخت تصمیم دزد: یک سوال تحلیلی|دزد تصمیم دارد کدامیک از اشیای این گالری را بدزدد!؟

 قابل توجه باهوشا: با توجه به تصویر، چه کسی وزن بیشتری را تحمل می کند!؟

آزمون شناخت فرد روانی: فقط یک نابغه تیزبین، فرد روانی را شناسایی کند!

نوشته های مشابه

4 دیدگاه

  1. این نظر منه حالا ولی بنظرم کاره زنه احمقانه تره چون تو هوا پیما کمک خلبان هم داریم
    یا بهتره بگیم دوتاشون احمقن چون کمک خلبان به همچی دسترسی نداره

  2. این گزینه انتخاب از بد و بدتره و به نظر من خلبان کارش احمقانه تره چون زنه فقط جون خودشو به خطر میندازه اما خلبان به غیر خودش و کمک خلبان جان چند ها مسافر و حیوانات مسافران و خدمه های هواپیما را هم به خطر میندازه . 😐

    1. باید بگم که خلبان میتونه پرواز رو روی حالت اتومات بزاره و حتی میتونه بخوابه
      در صورت نیاز هم کمک خلبان میتونه بیدارش کنه
      چرا سختش میکنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیست + 18 =

دکمه بازگشت به بالا