;
تفریح و سرگرمی

آزمون شناسایی فرد باهوش تصویر:آیا فرد باندپیچی شده روی تخت، پدر کودک است؟

آزمون شناسایی فرد باهوش تصویر: هیچ چیز لذت بخش تر از یک عصر زیبایی پائیرزی در کنار خانواده و یک استکان چای خوشرنگ نیست. در این میان شیرینی که می تواند کام همه اعضای خانواده را شاد کند، یک بازی فکری است. امروزه انواع و اقسام بازی های فکری در شبکه های اجتماعی در حال انتشار هستند. این بازی ها مخاطبان زیادی دارند و توانسته اند جای خود را میان افراد زیادی باز کنند.

شناسایی بچه گمشده در باغ وحش: چه کسی بچه را در باغ وحش دزدیده است!؟

شاید این حجم از اقبال از سوی مردم از دو جهت باشد. این قبیل بازی ها می توانند، یک عنصر سرگرم کننده برای ذهن باشند. همچنین می توانند با افزایش عملکردهای مغز، زمینه را برای رشد و توسعه مهارت ها و توانائیهای شناختی فراهم کنند. شما با انجام مرتب بازی های فکری، پس از مدتی متوجه خواهید شد که این قبیل سوالات را در زمان کمتری حل می کنید و همچنین در زندگی شخصی تیزبین تر و جزئی نگر شده اید. مجله خبری چشمک با جذاب ترین و جدیدترین سوالات تصویری همواره با شماست.

آزمون شناسایی فرد باهوش تصویر از جمله این بازی های فکری است که می تواند به خوبی ذهن و فکر شما را درگیر کند. شما باید در این تصویر فردی که توانسته حقیقت را بفهمد را شناسایی کنید. با بخش تفریح و سرگرمی چشمک همراه باشید.

شاید بپسندید:آزمون شناسایی بیگانه در فروشگاه:فضایی ها را در میان انسان های فروشگاه شناسایی کنید!؟

آزمون شناسایی فرد باهوش تصویر

اگر شما از جمله کسانی هستید که مدعی تیزبینی و دقت کافی برای شناسایی جزئیات هستید، این آزمون میتواند به شما کمک کند تا ادعای خود را اثبات کنید. به باور سازنده این معمای تصویری، تنها 18 درصد از مشارکت کنندگان در آزمون شناسایی فرد باهوش تصویر توانسته اند در یک نگاه این معمای تصویری را تحلیل و پاسخ درست ارائه دهند.

شاید بپسندید: آزمون شناسایی فرد آزاد: کدامیک از افراد تصویر، زندانی نیستند!؟

در چالش تصویری امروز که بخش سرگرمی مجله خبری چشمک آن را با عنوان آزمون شناسایی فرد باهوش تصویر به اشتراک گذاشته است شما باید بتوانید در یک نگاه فردی را که توانسته حقیقت را شناسایی کنید تشخیص دهید. محیط یک بیماریتان به تصویر کشیده شده است. فردی باندپیچی شده بر روی تخت بیمارستان افتاده است و یک زن و کودک در کنار تخت حضور دارند.

زن به کودک خود اطمینان می دهد که فرد باندپیچی شده پدر اوست و او اکنون جانش نجات پیدا کرده است. اما کودک مدعی است که فرد بر روی تخت پدر او نیست و در واقع او یک آدم فضایی است! به نظر شما کدامیک از این دو درست می گویند. با دلیل ذکر کنید. برای انجام این تست شما زمانی ندارید و باید در یک نگاه همه چیز را تشخیص دهید.

شاید بپسندید:آزمون شناسایی دانش آموز شیطون: کدام دانش‌آموز از ماژیک قرمز استفاده کرده است!؟

آزمون شناسایی فرد باهوش تصویر

.

برایتان جالب خواهد بود:بیمار باندپیچی شده تصویر مرد است یا زن!؟ | دکتر راست می گوید یا زن تصویر!؟

.

.

.

 

.

برایتان جالب خواهد بود: آزمون شناخت قاتل در خانه: در کدامیک از تصاویر، زن می خواهد همسرش را بکشد!؟

.

.

.

.

.

.

برایتان جالب خواهد بود:آزمون شناسایی نوزاد دختر: اگر نوزاد دختر را در میان نوزادان پسر شناسایی کنی، نابغه ای!

.

پاسخ آزمون شناسایی فرد باهوش تصویر

زمان شما به پایان رسیده است. امیدوارم توانسته باشید به پاسخ دست پیدا کنید. اگر هنوز نتوانستید و فکر می کنید با یک بررسی کوتاه به پاسخ دست پیدا می کنید، می توانید به بالا برگشته و برای تنها 5 ثانیه به تصویر نگاه کنید. امیدوارم به پاسخ دست پیدا کنید.

.

برایتان جالب خواهد بود:آزمون شناسایی قاتل در ساختمان: یک باهوش می‌تواند در 3 ثانیه قاتل را در تصویر شناسایی کند!

.

 

 

 

شاید بپسندید: قابل توجه زرنگا: نکته سنج بودن خود را در آزمون شناسایی اشتباه مراسم ازدواج اثبات کنید!

 

 

.

.

برایتان جالب خواهد بود:آزمون شناسایی زندانی تحت نظر:نابغه ای اگر در یک نگاه زندانی تحت نظر را شناسایی کنی!

 

پاسخ شما کاملا درست . کودک چون تیزبین تر از مادر است، راست می گوید و حقیقت را فهمیده است. او به خوبی متوجه چشمهایی که بر روی موهای فرد بر روی تخت دراز کشیده است، شده است. به همین دلیل عصبی است گه چگونه مادر متوجه این مطئله نشده است. این کودک فهمیده است که پدر او فرد بر روی تخت نیست. لذا فریاد می زند که آن فرد پدر او نیست و او یک آدم فضایی است. از همه مهمتر قایفه او اصلا شبیه یک مرد نیست!

شاید بپسندید:در تصویر تعداد زیادی راکون وجود دارند، حیوان متفاوت تصویر کجاست!

 

آزمون شناسایی نامزد زن: نابغه ای اگر در 3 ثانیه، نامزد زن را در میان 3 مرد شناسایی کنی!

 

پاسخ آزمون

برایتان جالب خواهد بود: آزمون شناسایی مادر بی فکر: کدام مادر بی توجه تر و بی فکرتر به وضعیت کودک خود است!؟

آزمون شناخت اشتباه در فروشگاه: فقط افراد باهوش اشتباه موجود در فروشگاه را پیدا می کنند!

بازی های فکری و ورزش مغز

ورزش و ورزش منظم که نقش مهمی در کنترل بیماری هایی مانند قلبی عروقی، دیابت و فشار خون دارد، تأثیرات مثبتی بر مغز نیز دارد. ورزش با افزایش ترشح هورمون اندورفین که به هورمون شادی معروف است، عملکرد سازنده تری در روابط انسانی ایجاد می کند و در عین حال زمینه را برای بالا بردن آستانه شادی فراهم می کند. ورزش منظم باید بخشی از زندگی باشد تا از بیماری های تخریب کننده عصبی مانند زوال عقل، آلزایمر و پارکینسون جلوگیری شود. نباید فراموش کرد که یک فعالیت ذهنی با مهارت کامل، اساس یک فعالیت ورزشی است که به درستی انجام شده است.

برایتان جالب خواهد بود: آزمون شناسایی مادر راستگو: کدامیک از این سه زن، حقیقت را می گوید!؟

معماها برای مغز مفید هستند؟

به باور محققان معماها و سوالات هوش، منطق و استدلال شما را تقویت می کنند پازل ها برای تمرین مغز ساخته می شوند. جدول کلمات متقاطع، معماها، جستجوی کلمات و مسائل منطقی همگی می توانند بخش های مختلف مغز شما را فعال کنند و به شما کمک کنند تا مهارت های تفکر انتقادی و تحلیلی خود را تقویت کنید.

برایتان جالب خواهد بود: سوال هوش سیب: دکتر استرنج کدام را باید انتخاب کند؟!

اهمیت بازی های فکری

به گفته Psychology Today، ورزش منظم مغز می تواند حافظه، تمرکز و توانایی های تفکر جانبی را بهبود بخشد. باور نکردنی است که چگونه یک سرگرمی دلپذیر مانند حل پازل یا جدول کلمات متقاطع ممکن است چنین مزایای عظیمی بر سلامت کلی شما داشته باشد.

برایتان جالب خواهد بود: معمای سر به هوا ترین کدام است، پدر یا مادر؟!

بازی های فکری و زوال عقل

بر اساس تحقیقات، مشخص شده است که افراد مسن که به طور منظم در پازل کلمات و اعداد شرکت می کنند، مغز تیزتری دارند. هر چه بیشتر پازل بازی کنند، عملکرد مغزشان بهتر می شود. یک مطالعه نشان داد که انجام جدول کلمات متقاطع می تواند شروع زوال عقل را تا دو سال و نیم کاهش دهد.

برایتان جالب خواهد بود: سوال هوش خون آشام: کدامیک از سه نفر زیر خون آشام است؟!

 

بازی های فکری و ورزش مغز

ورزش و ورزش منظم که نقش مهمی در کنترل بیماری هایی مانند قلبی عروقی، دیابت و فشار خون دارد، تأثیرات مثبتی بر مغز نیز دارد. ورزش با افزایش ترشح هورمون اندورفین که به هورمون شادی معروف است، عملکرد سازنده تری در روابط انسانی ایجاد می کند و در عین حال زمینه را برای بالا بردن آستانه شادی فراهم می کند. ورزش منظم باید بخشی از زندگی باشد تا از بیماری های تخریب کننده عصبی مانند زوال عقل، آلزایمر و پارکینسون جلوگیری شود. نباید فراموش کرد که یک فعالیت ذهنی با مهارت کامل، اساس یک فعالیت ورزشی است که به درستی انجام شده است.

برایتان جالب خواهد بود:چالش تصویری شناخت پدر نوزاد: حدس بزنید پدر نوزاد کدام یک از این سه مرد است؟

معمای تصویری چیست؟

معمای تصویری یک سرگرمی عالی برای کاربرانی است که وقت آزاد دارند و می‌خواهند از آن بهترین استفاده را ببرند. این چالش شامل یافتن یک شخص، حیوان، شی یا عدد در یک تصویر است. برخی محدودیت زمانی دارند و برخی نه. آنها همچنین به عنوان چالش ها، تست های تصویری، پازل های تصویری یا منطقی شناخته می شوند.

برایتان جالب خواهد بود:سوال هوش مرد اشرافی چطور با وجود افتادن از پله زنده مانده است؟!

تأثیر بازی های فکری بر مغز

کار بر روی یک پازل ارتباطات بین سلول های مغز را تقویت می کند، سرعت ذهن را بهبود می بخشد و روشی موثر برای بهبود حافظه کوتاه مدت است. پازل ها تولید دوپامین را افزایش می دهند، ماده ای شیمیایی که خلق و خو، حافظه و تمرکز را تنظیم می کند. وقتی معما را حل می کنیم، دوپامین با موفقیت آزاد می شود.

راز لاغری سلبریتی ها: چگونه خوش هیکل شویم؟!

 

شاید بپسندید: نکته سنجی خود را با پیدا کردن، اشتباهات موجود در آشپزخانه ماریا اثبات کن!

 

آیا دوست دارید در چالش تصویری دیگری شرکت کنید؟

این چالش ویروسی افراد بی‌شماری را سرگرم کرده است، اما وقتی به شما می‌گوییم این تنها چالش نیست، باور کنید. اگر می‌خواهید در چالش دیگری شرکت کنید، به شما اطلاع می‌دهیم که در مجله خبری چشمک تعداد زیادی را منتشر کرده‌ایم. همه آنها یک هدف دارند: سرگرم کردن شما.

برایتان جالب خواهد بود: آزمون شناسایی عروس زندانی: کدامیک از سه عروس تصویر در زندان بوده است!؟

امیدوارم از آزمون شناسایی فرد باهوش تصویر استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

شاید بپسندید: گر فکر می کنی خیلی تیزبینی، در یک نگاه زن و شوهر واقعی را شناسایی کن!

شاید برایتان جالب باشد

آزمون شناخت زن ثروتمند: با نکته سنجی و هوش بالای خودت، زن ثروتمند تصویر را شناسایی کنید!

شناسایی فرد مشکوک به آدم ربایی: کدامیک از افراد تصویر می تواند یک بچه دزد باشد!؟

آزمون شناسایی خانواده غیر واقعی: آیا می توانید خانواده جعلی را شناسایی کنید؟

کدام دختر وقتی برگردد جذاب‌تر خواهد بود؟ببینید انتخاب شما در مورد چه چیزی می گوید!؟

آزمون شناسایی اشتباه پارک: اگر تیزبین باشی،اشتباه تصویر را در یک نگاه پیدا می کنی!

سوال هوش سلفی: کدام فرد خون آشام است؟

شناسایی پلیس مخفی: آیا می توانید پلیس مخفی را در 5 ثانیه شناسایی کنید!؟

آزمون شناسایی دزد واقعی فروشگاه: چه کسی از افراد تصویر از فروشگاه سرقت کرده است!؟

معمای برداشتن شمس طلا بدون خطر: کدام مخزن برای برداشتن شمش طلا ایمن است!؟

آزمون شناسایی مادر واقعی: مادر واقعی کودک تصویر کدامیک از زنان تصویر است!؟

نوشته های مشابه

7 دیدگاه

  1. زیر سر باباش عه باباش که نیست اوکی حالا زیر سر فضایی چنتا مار یا نمیدونم یچی کوچیک انگار ماره دیگه…

  2. زیر سر باباش عه باباش که نیست حالا زیر سر اقاش ای بابا زیر سر فضایی چند تا ماره یا یچی دیگس نمیدونم حالا شما فک کنید ماره دیگه):

  3. اگه میگه ازهمه مهمتر قیافش شبیه مرد نیست، پس چجوری زنه متوجه نشده که قیافه این شبیه شوهرش نیست؟🤔🤔🤔

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × 2 =

دکمه بازگشت به بالا