;
تفریح و سرگرمی

آزمون شناسایی مادر بی فکر: کدام مادر بی توجه تر و بی فکرتر به وضعیت کودک خود است!؟

آزمون شناسایی مادر بی فکر: امروز نیز وب سایت مجله خبری چشمک با یک سوال هوش تصویری با شماست. تقریبا 95 درصد از افرادی که در این آزمون شرکت کردند، پس از اینکه چند ثانیه ای به این معما و تصویر نگاه کردند، از ارائه پاسخ به آن عاجز ماندند. در واقع آزمون شناسایی مادر بی فکر از آن دست معماهایی است که افراد کمی می توانند به آن پاسخ دهند، مگر اینکه نسبت به استفاده حداکثری از مهارت های شناختی تبحر داشته باشید.

شاید بپسندید:آزمون شناسایی فردی که زنده می ماند: فردی که احتمال دارد، زنده بماند را پیدا کنید!

آزمون شناسایی مادر بی فکر

پس اگر خود را در حل پازل ها و معماهای تصویری متخصص می دانید، بهتر است برای اثبات ادعای خود به انجام آزمون شناسایی مادر بی فکر اقدام کنید و خود و اطرافیانتان را شگفت زده کنید. در این آزمون شما با قوه منطق و تحلیل خود و همچنین با درک صحیح از تصویر موجود بتوانید بی فکر ترین مادر را مورد شناسایی قرار دهید. در واقع این آزمون می تواند با توجه به نوع تحلیل و منطق شما پاسخ های متعدد داشته باشد.

تست هوش اشتباه در عکس: اگر در 3 ثانیه اشتباه تصویر این دو زن را تشخیص بدی، باهوش و نابغه ای!

در تصویر آزمون شناسایی مادر بی فکر شما با تصویری روبرو هستید که در آن دو مادر به تصویر کشیده شده است. در تصویر اول از سمت راست مادری در حال آرایش است. اما متوجه نیست که کودک او مشغول بازی با کبریت است. در تصویر دیگر مادری فرزند خود در صندلی جلو اتومبیل قرار داده است. فکر کدامیک از مادران تصویر بسیار بی فکر است؟ تلاش کنید این معما را در 5 ثانیه حل کنید.

آیا فکر می کنید می توانید از این چالش جدید پیروز بیرون بیایید؟ پس با دقت به تصویر زیر نگاه کنید.

شاید بپسندید:آزمون شناسایی مرد مرده: چه کسی در تصویر مرده است!؟

آزمون شناسایی مادر بی فکر

.

برایتان جالب خواهد بود:در صورت حرکت از روی تخته چوب، کدامیک از این دو نفر به دره سقوط می کند!؟

.

.

.

.

.

شاید بپسندید: آزمون شناسایی اشتباه در گروگان گیری:در یک نگاه، اشتباه حادثه گروگانگیری را پیدا کنی نابغه ای!

.

.

.

.

برایتان جالب خواهد بود: آزمون شناسایی مادر راستگو: کدامیک از این سه زن، حقیقت را می گوید!؟

.

پاسخ آزمون شناسایی مادر بی فکر

اگر پاسخ آزمون شناسایی مادر بی فکر را پیدا نکرده اید بهتر است بیشتر تمرکز کرده و فکر کنید. ارائه پاسخ به این معما شاید به آن سادگی که احساس نمی کردید نباشد. اما در کل فکر کردن و تحلیل این سوالات به رشد خلاقیت و توانائیهای ذهنی شما می افزاید. 5 ثانیه دیگر بیشتر فکر کنید.

 

شاید بپسندید: قابل توجه زرنگا: نکته سنج بودن خود را در آزمون شناسایی اشتباه مراسم ازدواج اثبات کنید!

 

.

.

برایتان جالب خواهد بود:تفاوت بین کرم و لوسیون بدن چیست؟ کدام را انتخاب کنیم؟

.

.

.

برایتان جالب خواهد بود:آزمون شناخت زن در معرض خطر: کدامیک از زنان تصویر را باید نجات داد!؟

 

به نظر می رسد هر دو مادر  بی توجه و بی فکر به وضعیت کودک خود هستند. اما آنچه که خطرناک تر است مادری است که فرزند خود را روی صندلی جلو اتومبیل قرار داده است. یکی از قوانین راهنمایی و رانندگی در خصوص نشستن کودکان در اتومبیل این است که کودکانی که کمتر از ۱۲ سال سن دارند نباید در صندلی جلویی بنشینند.

در صورت تصاوف و باز شدن کیسه هوا، ممکن است به طور جدی به کودک صدمه وارد شود و یا حتی او را بکشد. در تصویر اول نیز اگر چه بازی با کبریت خطرناک است، اما به اندازه مورد اول نمی تواند خطرناک باشد. اما به هر صورت هر دو مادر بی فکر هستند، اما مادری که فرزند را در صندلی جلو اتومبیل می گذارد، با دستان خود او را در معرض خطر قرار می دهد.

 

شاید بپسندید:کدامیک از این دو پدر یا مادر نسبت به رفتارهای فرزند خود بی‌خیال تر است!

 

پاسخ آزمون

شاید برایتان جالب باشد:14 تا از کاربردهای وازلین در زیبایی که شما را متعجب خواهد کرد!

امیدوارم از آزمون شناسایی مادر بی فکر استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

معمای تصویری چالش برانگیز:با کوچکترین حرکت، کدامیک خواهد مرد!؟| گرگینه، زامبی یا خون‌آشام!؟

تأثیر بازی های فکری بر مغز

کار بر روی یک پازل ارتباطات بین سلول های مغز را تقویت می کند، سرعت ذهن را بهبود می بخشد و روشی موثر برای بهبود حافظه کوتاه مدت است. پازل ها تولید دوپامین را افزایش می دهند، ماده ای شیمیایی که خلق و خو، حافظه و تمرکز را تنظیم می کند. وقتی معما را حل می کنیم، دوپامین با موفقیت آزاد می شود.

شاید برایتان جالب باشد: آزمون شناسایی مرد مرده: چه کسی در تصویر مرده است!؟

معماها برای مغز مفید هستند؟

به باور محققان معماها و سوالات هوش، منطق و استدلال شما را تقویت می کنند پازل ها برای تمرین مغز ساخته می شوند. جدول کلمات متقاطع، معماها، جستجوی کلمات و مسائل منطقی همگی می توانند بخش های مختلف مغز شما را فعال کنند و به شما کمک کنند تا مهارت های تفکر انتقادی و تحلیلی خود را تقویت کنید.

شاید بپسندید: سوال هوش سیب: دکتر استرنج کدام را باید انتخاب کند؟!

بازی های فکری و زوال عقل

بر اساس تحقیقات، مشخص شده است که افراد مسن که به طور منظم در پازل کلمات و اعداد شرکت می کنند، مغز تیزتری دارند. هر چه بیشتر پازل بازی کنند، عملکرد مغزشان بهتر می شود. یک مطالعه نشان داد که انجام جدول کلمات متقاطع می تواند شروع زوال عقل را تا دو سال و نیم کاهش دهد.

شاید برایتان جالب باشد:خواص پوست انار: پوست انار را دور نریزید + ۹  معجزه آن

اهمیت بازی های فکری

به گفته Psychology Today، ورزش منظم مغز می تواند حافظه، تمرکز و توانایی های تفکر جانبی را بهبود بخشد. باور نکردنی است که چگونه یک سرگرمی دلپذیر مانند حل پازل یا جدول کلمات متقاطع ممکن است چنین مزایای عظیمی بر سلامت کلی شما داشته باشد.

شاید برایتان جالب باشد: معمای چالشی: کدام زن همسرش را به قتل رسانده؟

 

شاید بپسندید: کدام خانواده فقیر است؟ از کجا می فهمید؟

بازی های فکری و ورزش مغز

ورزش و ورزش منظم که نقش مهمی در کنترل بیماری هایی مانند قلبی عروقی، دیابت و فشار خون دارد، تأثیرات مثبتی بر مغز نیز دارد. ورزش با افزایش ترشح هورمون اندورفین که به هورمون شادی معروف است، عملکرد سازنده تری در روابط انسانی ایجاد می کند و در عین حال زمینه را برای بالا بردن آستانه شادی فراهم می کند. ورزش منظم باید بخشی از زندگی باشد تا از بیماری های تخریب کننده عصبی مانند زوال عقل، آلزایمر و پارکینسون جلوگیری شود. نباید فراموش کرد که یک فعالیت ذهنی با مهارت کامل، اساس یک فعالیت ورزشی است که به درستی انجام شده است.

برایتان جالب خواهد بود:معمای شناسایی همسر استاد: اگر همسر استاد را در یک نگاه شناسایی کنی، نابغه ای!

در این مبارزه نفس گیر چه کسی، جان خود را از دست خواهد داد!؟

معمای تصویری چیست؟

معمای تصویری یک سرگرمی عالی برای کاربرانی است که وقت آزاد دارند و می‌خواهند از آن بهترین استفاده را ببرند. این چالش شامل یافتن یک شخص، حیوان، شی یا عدد در یک تصویر است. برخی محدودیت زمانی دارند و برخی نه. آنها همچنین به عنوان چالش ها، تست های تصویری، پازل های تصویری یا منطقی شناخته می شوند….

برایتان جالب خواهد بود:آزمون شناسایی دزد بانک: تنها یک ذهن خلاق قادر به شناسایی دزد بانک در این تصویر است!

 

آیا دوست دارید در چالش تصویری دیگری شرکت کنید؟

این چالش ویروسی افراد بی‌شماری را سرگرم کرده است، اما وقتی به شما می‌گوییم این تنها چالش نیست، باور کنید. اگر می‌خواهید در چالش دیگری شرکت کنید، به شما اطلاع می‌دهیم که در مجله خبری چشمک تعداد زیادی را منتشر کرده‌ایم. همه آنها یک هدف دارند: سرگرم کردن شما.

برایتان جالب خواهد بود:آزمون شناسایی کارآگاه خصوصی زرنگ: به نظر شما کدامیک از افراد زیر یک کارآگاه است!؟

امیدوارم از آزمون شناسایی مادر بی فکر استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

جالب خواهد بود: اگر فکر می کنی خیلی تیزبینی، در یک نگاه زن و شوهر واقعی را شناسایی کن!

شاید برایتان جالب باشد

آزمون شناسایی نامزد زن: نابغه ای اگر در 3 ثانیه، نامزد زن را در میان 3 مرد شناسایی کنی!

آزمون شناسایی فرد باهوش تصویر:آیا فرد باندپیچی شده روی تخت، پدر کودک است؟

شناسایی بیگانه در فروشگاه:فضایی ها را در میان انسان های فروشگاه شناسایی کنید!؟

آزمون شناسایی دانش آموز شیطون: کدام دانش‌آموز از ماژیک قرمز استفاده کرده است!؟

کدام دختر وقتی برگردد جذاب‌تر خواهد بود؟ببینید انتخاب شما در مورد چه چیزی می گوید!؟

آزمون شناسایی فرد مشکوک به آدم ربایی: کدامیک از افراد تصویر می تواند یک بچه دزد باشد!؟

شناسایی خانواده غیر واقعی: آیا می توانید خانواده جعلی را شناسایی کنید؟

آزمون شناسایی اشتباه پارک: اگر تیزبین باشی،اشتباه تصویر را در یک نگاه پیدا می کنی!

شناسایی پلیس مخفی: آیا می توانید پلیس مخفی را در 5 ثانیه شناسایی کنید!؟

آزمون شناسایی دزد واقعی فروشگاه: چه کسی از افراد تصویر از فروشگاه سرقت کرده است!؟

نوشته های مشابه

14 دیدگاه

  1. قبول ندارم این استدلال رو…اگر نسبت به دوتا تصویر قرار بر حل سوال بود!مادری که بچش با کبریت بازی میکرده پاسخ درست بود
    اولا که هر دو مادر بی خیالن
    دوم اینکه تو تصویر سمت چپ مادر هنوز کنار بچشه و معلوم نیست قرار چیکار کنه
    شاید قرار باشه کمربند یا هر وسیله ایمنی جانبی رو واسه بچه اعمال کنه…اما از اون طرف بچه یه کبریت روشن کرده ممکنه هر بلایی سر خودش بیاره با اون کبریت…نسبت به تصویری که گذاشتین …جوابتون خیلی دوراندیشانه و ناقص بود…تشکر

      1. بنظر من مادر سمت چپی ماشینو تو ار تفاع بلندی پارک کرده وفقط ابرو اسمون بیرون ماشین دیده میشه و فرمون ماشین کجه و دست ترمز هم پایینه امکان سقوط هست
        بچه سمت چپی هم مشخصه که کبریت روشن کرده ومادرش به فکر خودشهو…

  2. دوستان عزیز و ادمین سایت که آزمون میزارید
    لطفاً نگاهی به ترمز دستی بندازید ممنون 💔

  3. بچه کبریت را روشن کرده و آتش دستش هست . کودک درون ماشین شاید ماشین پارک باشد و قصد حرکت نداشته باشد . به نظر من کودک کبریت دست الان با خطر مواجه هست ولی کودک درون ماشین ممکن هست دچار خطر باشد

  4. احسنت به دوستان تیزبین و ریز بین. بچه ای که کبریت روشن کرده مادر بی فکری دارد . ولی خب ادمین هست و سر حل و پاسخ معما ها دست خودش هست و باید ناچار قبول کرد

  5. من بیشتر معماهایی ک میزارین و دنبال میکنم و قبول ندارم پاسخشونو ، اینم دقیقا همینه

  6. ب نظر من بچه ای که داخل ماشینه در امانه ولی بچه ای که داره با کبریت بازی می‌کنه در خطره….حالا خوبه مامانش داره داخل اینه میبینه

  7. دوستان تصویر سمت چپ که بچه تو ماشین هست اگه بچه ترمز دستی رو بگشه ماشین حرکت میکنه پس معلومه که مادر سمت چپ بی فکر تر است

  8. بنظر من مادر سمت چپی ماشینو تو ار تفاع بلندی پارک کرده وفقط ابرو اسمون بیرون ماشین دیده میشه و فرمون ماشین کجه و دست ترمز هم پایینه امکان سقوط هست
    بچه سمت چپی هم مشخصه که کبریت روشن کرده ومادرش به فکر خودشهو…

  9. به نظر من که شاید مادر تازه کودکش را سوار می‌کنه یا شاید هم اونی که شما ها دوستان عزیز میگید دستی ماشین نیست . مادر دیگه هم به بچش اهمیت نمیده
    ممکن که آتیش سوزی بشه پس مادری که آرایش می‌کنه
    یکم دقت کنید با تشکر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × یک =

دکمه بازگشت به بالا