;
تفریح و سرگرمی

آزمون شناسایی اشتباه پارک: اگر تیزبین باشی،اشتباه تصویر را در یک نگاه پیدا می کنی!

آزمون شناسایی اشتباه پارک: دقت و توجه به جزئیات، امروز با رشد فناوری و افزایش دغدغه ها و دل مشغولی ها بسیار کم رنگ شده است. متاسفانه عدم توجه به جزئیات، سبب می شود که عملکرد مغز کاهش بیابد. این مسئله سبب می گردد که خود به خود در بسیاری از  امور که با تمرکز و دقت رابطه مستقیم دارد، شکست بخوریم. با آزمون شناسایی اشتباه پارک با مجله خبری چشمک همراه باشید.

شاید بپسندید:آزمون شناسایی پلیس مخفی: آیا می توانید پلیس مخفی را در 5 ثانیه شناسایی کنید!؟

آزمون شناسایی اشتباه پارک

تصویر آزمون شناسایی اشتباه پارک را با دقت نگاه کنید. در ابتدا آنچه را که در تصویر با واقعیت مطابقت ندارد پیدا کنید. به این چالش بپیوندید که بارها و بارها در شبکه های اجتماعی همرسانی شده است. هزاران کاربر اینترنت از اوقات فراغت خود برای انجام فعالیت ها و بازی های سرگرمی مختلف استفاده می کنند که یکی از آنها چالش های تصویری موجود در فیس بوک است. مانند این تصویر که در آن باید اشتباه موجود را در تصویر پیدا کنید. شما باید در نگاه اول این کار را انجام دهید. آیا با این توضیحات جرات شرکت در آزمون شناسایی اشتباه پارک را دارید!؟

اگر آماده هستید، تصویر را نگاه کنید.

آزمون شناسایی قاتل در شهربازی: اگر قاتل را در 3 ثانیه شناسایی کنی، باید بگم فوق العاده باهوشی!

تصویر آزمون شناسایی اشتباه پارک، یک پارک زیبا را در ابتدای صبح نشان می دهد. زمانی که آدمها در خواب شیرین هستند و در پارک کسی نیست. همه چیز عادی و طبیعی به نظر می رسد. اما اگر تیزبین باشید در همان نگاه اول اشتباه موجود در تصویر را می بینید. آماده هستید به تصویر نگاه کنید؟ امیدوارم شما هم از جمله تیزبین ها و جزئی نگرهای معدود این کرده خاکی باشید.

 

شاید بپسندید:آزمون شناسایی دزد واقعی فروشگاه: چه کسی از افراد تصویر از فروشگاه سرقت کرده است!؟

 

آزمون شناسایی اشتباه پارک

.

برایتان جالب خواهد بود:تیزبینی خود را با شناسایی معلمی که در حال تبدیل شدن به زامبی است، محک بزنید!

.

.

.

.

برایتان جالب خواهد بود:آزمون شناسایی قاتل در ساختمان: یک باهوش می‌تواند در 3 ثانیه قاتل را در تصویر شناسایی کند!

.

اشتباه آزمون شناسایی اشتباه پارک را متوجه شدید.

.

.

.

شاید برایتان جالب باشد:آزمون شناسایی خانواده غیر واقعی: آیا می توانید خانواده جعلی را شناسایی کنید؟

.

پاسخ آزمون شناسایی اشتباه پارک

با انتشار این تصویر در شبکه های اجتماعی،بسیاری از کاربران اطمینان دادند که تصویر هیچ خطایی ندارد. با این حال، این مسئله دور از واقعیت است، زیرا چیزی وجود دارد که با واقعیت انطباق ندارد.

اگر در یک نگاه متوجه شدید باید به قدرت بینایی و جزئی نگری خودتان آفرین بگوئید. اگر هنوز هم پیدا نتوانستید می توانید زمان بیشتر صرف کنید. همین که دقت و تمرکز کردید شما پیروز آزمون شناسایی اشتباه تصویر پارک هستید. چرا که مغز خود را وادار به فعالیت بیشتر کردید. شما با انجام مستمر این گونه آزمون می توانید مهارت های شناختی خود را افزایش دهید.

.

شاید بپسندید:آزمون شناسایی اشتباه در گروگان گیری:در یک نگاه، اشتباه حادثه گروگانگیری را پیدا کنی نابغه ای!

.

.

 

 

شاید بپسندید: قابل توجه زرنگا: نکته سنج بودن خود را در آزمون شناسایی اشتباه مراسم ازدواج اثبات کنید!

 

.

.

.

.

شاید بپسندید:آزمون شناخت گارسون واقعی: یک تیزبین در یک نگاه، گارسون واقعی را شناسایی می کند!

 

بله. اشتباه در نیمکتی است که فاقد پایه می باشد. برخی دیگر وجود مرغ های دریایی در پارک را نیز اشتباه تصویر ذکر کرده اند. به باور آنها در اطراف پارک فقط ساختمان های شهری دیده می شود و هیچ دریایی وجود ندارد. پس وجود این پرندگان در پارک اشتباه است. به هر صورت نیمکت بدون پایه در تصویر علامتگذاری شده است. این ازمون را با دوستان خود نیز به اشتراک بگذرید و میزان جزئی نگری آنها را محک بزنید.

 

شاید بپسندید:معمای برداشتن شمس طلا بدون خطر: کدام مخزن برای برداشتن شمش طلا ایمن است!؟

آزمون شناخت زن ثروتمند: با نکته سنجی و هوش بالای خودت، زن ثروتمند تصویر را شناسایی کنید!

پاسخ آزمون

 

برایتان جالب خواهد بود:با تشخیص اشتباه موجود در جلسه پرسش و پاسخ رسمی، اثبات کنید که نابغه اید!

بازی های فکری و ورزش مغز

ورزش و ورزش منظم که نقش مهمی در کنترل بیماری هایی مانند قلبی عروقی، دیابت و فشار خون دارد، تأثیرات مثبتی بر مغز نیز دارد. ورزش با افزایش ترشح هورمون اندورفین که به هورمون شادی معروف است، عملکرد سازنده تری در روابط انسانی ایجاد می کند و در عین حال زمینه را برای بالا بردن آستانه شادی فراهم می کند. ورزش منظم باید بخشی از زندگی باشد تا از بیماری های تخریب کننده عصبی مانند زوال عقل، آلزایمر و پارکینسون جلوگیری شود. نباید فراموش کرد که یک فعالیت ذهنی با مهارت کامل، اساس یک فعالیت ورزشی است که به درستی انجام شده است.

 

برایتان جالب خواهد بود: اگر در یک نگاه، ربات موجود در میان آدم ها را تشخیص دهی، یک تیزبین واقعی هست!

تأثیر بازی های فکری بر مغز

کار بر روی یک پازل ارتباطات بین سلول های مغز را تقویت می کند، سرعت ذهن را بهبود می بخشد و روشی موثر برای بهبود حافظه کوتاه مدت است. پازل ها تولید دوپامین را افزایش می دهند، ماده ای شیمیایی که خلق و خو، حافظه و تمرکز را تنظیم می کند. وقتی معما را حل می کنیم، دوپامین با موفقیت آزاد می شود.

برایتان جالب خواهد بود: تست هوش موزه:چند نفر واقعا در این موزه وجود دارد؟!

معمای تصویری چیست؟

معمای تصویری یک سرگرمی عالی برای کاربرانی است که وقت آزاد دارند و می‌خواهند از آن بهترین استفاده را ببرند. این چالش شامل یافتن یک شخص، حیوان، شی یا عدد در یک تصویر است. برخی محدودیت زمانی دارند و برخی نه. آنها همچنین به عنوان چالش ها، تست های تصویری، پازل های تصویری یا منطقی شناخته می شوند.

برایتان جالب خواهود بود: آزمون شناسایی پدر واقعی نوزاد: کدامیک از این دو مرد، نوزاد را از بیمارستان ربوده است!؟

اهمیت بازی های فکری

به گفته Psychology Today، ورزش منظم مغز می تواند حافظه، تمرکز و توانایی های تفکر جانبی را بهبود بخشد. باور نکردنی است که چگونه یک سرگرمی دلپذیر مانند حل پازل یا جدول کلمات متقاطع ممکن است چنین مزایای عظیمی بر سلامت کلی شما داشته باشد.

برایتان جالب خواهد بود: معمای سر به هوا ترین کدام است، پدر یا مادر؟!

بازی های فکری و زوال عقل

بر اساس تحقیقات، مشخص شده است که افراد مسن که به طور منظم در پازل کلمات و اعداد شرکت می کنند، مغز تیزتری دارند. هر چه بیشتر پازل بازی کنند، عملکرد مغزشان بهتر می شود. یک مطالعه نشان داد که انجام جدول کلمات متقاطع می تواند شروع زوال عقل را تا دو سال و نیم کاهش دهد.

آزمون شناسایی چهره پنهان عکس: تیزبینی خود را با پیدا کردن چهره پنهان تصویر اثبات کنید!

بازی های فکری و ورزش مغز

ورزش و ورزش منظم که نقش مهمی در کنترل بیماری هایی مانند قلبی عروقی، دیابت و فشار خون دارد، تأثیرات مثبتی بر مغز نیز دارد. ورزش با افزایش ترشح هورمون اندورفین که به هورمون شادی معروف است، عملکرد سازنده تری در روابط انسانی ایجاد می کند و در عین حال زمینه را برای بالا بردن آستانه شادی فراهم می کند. ورزش منظم باید بخشی از زندگی باشد تا از بیماری های تخریب کننده عصبی مانند زوال عقل، آلزایمر و پارکینسون جلوگیری شود. نباید فراموش کرد که یک فعالیت ذهنی با مهارت کامل، اساس یک فعالیت ورزشی است که به درستی انجام شده است.

برایتان جالب خواهد بود:آزمون شناسایی زندانی تحت نظر:نابغه ای اگر در یک نگاه زندانی تحت نظر را شناسایی کنی!

آیا دوست دارید در چالش تصویری دیگری شرکت کنید؟

این چالش ویروسی افراد بی‌شماری را سرگرم کرده است، اما وقتی به شما می‌گوییم این تنها چالش نیست، باور کنید. اگر می‌خواهید در چالش دیگری شرکت کنید، به شما اطلاع می‌دهیم که در مجله خبری چشمک تعداد زیادی را منتشر کرده‌ایم. همه آنها یک هدف دارند: سرگرم کردن شما.

برایتان جالب خواهد بود: معمای چالشی: کدام زن همسرش را به قتل رسانده؟

امیدوارم از آزمون شناسایی اشتباه پارک استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

جالب خواهد بود:سوال هوش سیب: دکتر استرنج کدام را باید انتخاب کند؟!

 

شاید برایتان جالب باشد

آزمون شناسایی مادر واقعی: مادر واقعی کودک تصویر کدامیک از زنان تصویر است!؟

شناسایی دختر نجات یافته: به نظر شما کدامیک از این دو دختر زنده می ماند؟

معمای تصویری قتل در بالن:فکر می‌کنی باهوشی در 5 ثانیه، قاتل کاپیتان بالن را پیدا کن!

چالش شناسایی اشتباه در تصویر: آیا می‌توانید در 5 ثانیه خطای تصویر را پیدا کنید!؟

شناسایی خون آشام در فروشگاه: کدامیک از کودکان می تواند یک خون آشام باشد!؟

آزمون شناخت فرد سیگاری: تنها یک نابغه، فرد سیگاری را در 5 ثانیه تشخیص می دهد!

شناسایی صاحبخانه از دزد:به پلیس در شناسایی دزد واقعی تصویر کمک کنید!

آیا می توانید با یک نگاه در تصویر، دزد نوزاد را شناسایی کنید!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × 2 =

دکمه بازگشت به بالا