;
تفریح و سرگرمیزندگی

آزمون شناسایی صاحبخانه از دزد:به پلیس در شناسایی دزد واقعی تصویر کمک کنید!

آزمون شناسایی صاحبخانه از دزد: شما حل این مطلب از سری مطالب سوالات هوش بخش تفریح و سرگرمی وب سایت چشمک می توانید هوش و نبوغ خود را به رخ همگان بکشید. سوال معمایی امروز با عنوان آزمون شناسایی صاحبخانه از دزد از جمله معماهای تصویری است که کمتر کسی می تواند در زمان مشخص شده 5 ثانیه ای آن را حل کند. این معما واقعا شما را گیج خواهد کرد. اگر می خواهید با یک چالش واقعی روبرو شوید، این آزمون را از دست ندهید.

آزمون شناسایی قاتل در شهربازی: اگر قاتل را در 3 ثانیه شناسایی کنی، باید بگم فوق العاده باهوشی!

طراح این سوال هوش، پس از انتشار آن در شبکه اجتماعی ردیت (Reddit.com) با واکنش های جالبی از سوی مخاطبان خود مواجه شد. بسیاری معتقد بودند که اساسا این سوال هوش یا آزمون شناسایی صاحبخانه از دزد فاقد یک پاسخ واقعی و درست است. برخی دیگر از طرح سوال خواسته بودند که خود زودتر پاسخ را ارائه دهد. همه این واکنش ها نشان داد، که تنها یک فرد تیزبین و باهوش می تواند در زمان 5 ثانیه ای آزمون شناسایی صاحبخانه از دزد را تحلیل و پاسخ دهد.

شاید بپسندید:آزمون شناسایی نجات یافته: کدامیک از افراد تصویر، احتمال نجات بیشتری (از مرگ) دارد!؟

آزمون شناسایی صاحبخانه از دزد

آیا به دنبال سخت ترین ترین و جذاب ترین بازی های فکری، معماها ، تست ها و … در اینترنت هستید؟ بخش تفریح و سرگرمی مجله خبری چشمک به روزترین و جذاب ترین سوالات هوش تصویری را با شما به اشتراک می گذارد. شما با کمک این آزمون ها و سوالات هوش می توانید به بهترین شکل ممکن مغز خود را ورزش و تمرین دهید.

افزایش فعالیت مغز که نقش اصلی و کلیدی در بدن را ایفا می کند، می تواند به افزایش هوش و مهارت های شناختی شما کمک زیادی بکند. پس تلاش کنید به صورت روزانه و مرتب انجام بازی های فکری را در برنامه روزانه خود قرار دهید.

آزمون شناخت زن ثروتمند: با نکته سنجی و هوش بالای خودت، زن ثروتمند تصویر را شناسایی کنید!

در آزمون شناسایی صاحبخانه از دزد، شما باید به پلیس کمک کنید! در تمرین ذهنی امروز،  دو نفر را با اسلحه در وسط یک اتاق را می بینید که فقط یکی از آنها دزد مسلح است. فرد دیگر صاحبخانه است که توانسته است به گونه ای پلیس را مطلع کند. پلیس سر صحنه حاضر می شود، اما دو نفر را می بیند که بر روی هم اسلحه کشیده اند!

به نظر شما کدامیک صاحبخانه و کدامیک دزد مسلح است؟ به پلیس کمک کنید که بتواند زودتر تصمیم گرفته و دزد را خلع سلاح کند. زمان 5 ثانیه شما از هم اکنون که تصویر را می بینید شروع شد!

شاید بپسندید:آیا می توانید با یک نگاه در تصویر، دزد نوزاد را شناسایی کنید!

آزمون شناسایی صاحبخانه از دزد

.

برایتان جالب خواهد بود: آزمون شناسایی دزدهای بانک: اگر باهوشی بگو که کدامیک از دزدهای بانک، یک زن است!؟

.

.

.

 

 

شاید بپسندید: اگر در یک نگاه کودک گم شده زن تصویر را پیدا کنی، یک چشم عقابی تمام عیار هستی!

 

.

.

.

.

برایتان جالب خواهد بود: معمای شناسایی همسر استاد: اگر همسر استاد را در یک نگاه شناسایی کنی، نابغه ای!

.

پاسخ آزمون شناسایی صاحبخانه از دزد

شما فقط 5 ثانیه فرصت داشتید تا دزد را شناسایی کنید. آیا نیاز به مشاوره دارید؟ از هر گونه حواس پرتی اجتناب کنیدو جزئیات را بررسی کنید. 5 ثانیه دیگر نیز به شما فرصت می دهیم.

.

.

احتمالاً بپسندید: آزمون شناسایی اشکالات تصویر: اگر بتوانید در 7 ثانیه اشکالات این تصویر را پیدا کنی، نابغه ای!

.

.

.

برایتان جالب خواهد بود: آزمون شناخت فرد سیگاری: تنها یک نابغه، فرد سیگاری را در 5 ثانیه تشخیص می دهد!

پاسخ را بدست نیاوردید؟ اگر تا اینجا پیش رفتید، ممکن است هنوز مهارت های یک کارآگاه را نداشته باشید، بنابراین ما پرونده حل شده را به شما ارائه می دهیم. پاسخ شما را شگفت زده خواهد کرد.

دزد فردی است که در سمت چپ تصویر قرار دهد. دقت کنید او اسلحه را در دست راست خود گرفته است و این نشان می دهد که او راست دست است. اما به اشیا علامتگذاری شده در تصویر نگاه کنید. همه برای یک چپ دست طراحی شده اند. فرد سمت راست اسلحه را به دست چپ خود گرفته است. این نشان می دهد که این خانه شخصی او است و وی صاحبخانه است.

شاید بپسندید:یکی از زندانیان تصویر مدعی است که زندانی دیگر کودک است، آیا او راست می گوید!؟

پاسخ آزمون

شاید بپسندید: معمای تصویری قتل در بالن:فکر می‌کنی باهوشی در 5 ثانیه، قاتل کاپیتان بالن را پیدا کن!

 

اهمیت بازی های فکری

به گفته Psychology Today، ورزش منظم مغز می تواند حافظه، تمرکز و توانایی های تفکر جانبی را بهبود بخشد. باور نکردنی است که چگونه یک سرگرمی دلپذیر مانند حل پازل یا جدول کلمات متقاطع ممکن است چنین مزایای عظیمی بر سلامت کلی شما داشته باشد.

شاید بپسندید: تست هوش مدیر: فکر می کنید کدام مرد یک مدیر است؟

معماها برای مغز مفید هستند؟

به باور محققان معماها و سوالات هوش، منطق و استدلال شما را تقویت می کنند پازل ها برای تمرین مغز ساخته می شوند. جدول کلمات متقاطع، معماها، جستجوی کلمات و مسائل منطقی همگی می توانند بخش های مختلف مغز شما را فعال کنند و به شما کمک کنند تا مهارت های تفکر انتقادی و تحلیلی خود را تقویت کنید.

برایتان جالب خواهد بود: کدام معلم دزد است؟ جوابت واقعیت عجیبی را درباره ات نشان می دهد!

بازی های فکری و ورزش مغز

ورزش و ورزش منظم که نقش مهمی در کنترل بیماری هایی مانند قلبی عروقی، دیابت و فشار خون دارد، تأثیرات مثبتی بر مغز نیز دارد. ورزش با افزایش ترشح هورمون اندورفین که به هورمون شادی معروف است، عملکرد سازنده تری در روابط انسانی ایجاد می کند و در عین حال زمینه را برای بالا بردن آستانه شادی فراهم می کند. ورزش منظم باید بخشی از زندگی باشد تا از بیماری های تخریب کننده عصبی مانند زوال عقل، آلزایمر و پارکینسون جلوگیری شود. نباید فراموش کرد که یک فعالیت ذهنی با مهارت کامل، اساس یک فعالیت ورزشی است که به درستی انجام شده است.

برایتان جالب خواهد بود: آزمون شناسایی بیگانه در فروشگاه:فضایی ها را در میان انسان های فروشگاه شناسایی کنید!؟

معمای تصویری چیست؟

معمای تصویری یک سرگرمی عالی برای کاربرانی است که وقت آزاد دارند و می‌خواهند از آن بهترین استفاده را ببرند. این چالش شامل یافتن یک شخص، حیوان، شی یا عدد در یک تصویر است. برخی محدودیت زمانی دارند و برخی نه. آنها همچنین به عنوان چالش ها، تست های تصویری، پازل های تصویری یا منطقی شناخته می شوند.

جالب خواهد بود: آزمون شناسایی زن فقیر: کدام زن تصویر، اوضاع اقتصادی چندان مناسب ندارد!؟

بازی های فکری و زوال عقل

بر اساس تحقیقات، مشخص شده است که افراد مسن که به طور منظم در پازل کلمات و اعداد شرکت می کنند، مغز تیزتری دارند. هر چه بیشتر پازل بازی کنند، عملکرد مغزشان بهتر می شود. یک مطالعه نشان داد که انجام جدول کلمات متقاطع می تواند شروع زوال عقل را تا دو سال و نیم کاهش دهد.

شاید بپسندید: چالش شناسایی اشتباه در تصویر: آیا می‌توانید در 5 ثانیه خطای تصویر را پیدا کنید!؟

 

آیا دوست دارید در چالش تصویری دیگری شرکت کنید؟

این چالش ویروسی افراد بی‌شماری را سرگرم کرده است، اما وقتی به شما می‌گوییم این تنها چالش نیست، باور کنید. اگر می‌خواهید در چالش دیگری شرکت کنید، به شما اطلاع می‌دهیم که در مجله خبری چشمک تعداد زیادی را منتشر کرده‌ایم. همه آنها یک هدف دارند: سرگرم کردن شما.

امیدوارم از آزمون شناسایی صاحبخانه از دزد استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

شاید برایتان جالب باشد

آزمون شناسایی خدمتکار قاتل: کدامیک از این خدمتکاران هتل، قتل انجام داده است!؟

فقط یک جزئی‌نگر قادر است دریک نگاه، اشتباه موجود در شیرینی فروشی را پیدا کند!

آزمون شناسایی راننده مجرم: کدامیک از راننده های تاکسی، یک مجرم فراری خطرناک است!؟

شخصیت شناسی براساس برگهای پائیزی:کدام برگ زیباتر است|بیشتر درباره خودتان بدانید!

آزمون شناسایی مجرم تحت تعقیب:کدامیک از افراد در فروشگاه، متهم تحت تعقیب است!؟

شناسایی پیشخدمت خیانتکار: چه کسی نوشیدنی ها را مسموم کرده است؟

آزمون شناسایی زندانی ثروتمند: به نظر شما کدامیک از این زندانی ها ثروتمند است؟

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × 1 =

دکمه بازگشت به بالا