;
تفریح و سرگرمی

آزمون شناسایی نجات یافته: کدامیک از افراد تصویر، احتمال نجات بیشتری (از مرگ) دارد!؟

آزمون شناسایی نجات یافته:بخش تفریح و سرگرمی وب سایت مجله خبری چشمک با یک معمای تصویری جدید با شماست. سپری کردن اوقات فراغت با بازی های فکری و سوالات هوش تصویری بسیار لذت بخش است. بواقع این قبیل بازی ها که در پوشش سوالات و معماهای تصویری، ارائه می شوند می توانند لحظات شاد و مفرحی برای شما به همراه داشته باشند. معماها و سوالات تصویری در کنار جنبه سرگرم کنندگی، تمرین خوبی برای مغز شما به شما می روند. مجله خبری چشمک به صورت مستمر و منظم، با جدیدترین و به روزترین مطالب سرگرمی با شماست.

آزمون شناسایی قاتل در شهربازی: اگر قاتل را در 3 ثانیه شناسایی کنی، باید بگم فوق العاده باهوشی!

تمرین دادن مغز، می تواند فعالیت این عنصر مهم بدن که نقش اصلی و کلیدی در بدن را ایفا می کند، بهبود ببخشد. افزایش فعالیت مغز با افزایش مهارتهای شناختی همراه است. با انجام منظم بازی های فکری دقت وتمرکز شما افزایش پیدا می کند و در بلند مدت متوجه خواهید شد که جزئی نگر شده و بهتر می توانید جزئیات را شناسایی کنید. در آزمون شناسایی نجات یافته مجله خبری چشمک شما باید بتوانید در کمتر از 5 ثانیه فردی که ممکن است از بحران نجات پیدا کند را شناسایی کنید. با بخش تفریح و سرگرمی وب سایت چشمک همراه باشید.

شاید بپسندید: آیا می توانید با یک نگاه در تصویر، دزد نوزاد را شناسایی کنید!

آزمون شناسایی نجات یافته

آنطور که در بالا اشاره شد، مطالب در حوزه سرگرمی بسیار مورد توجه کاربران در فضای اینترنت هستند. آزمون ها و سوالات هوش یا آنچه که این روزها در فضای مجازی تحت عنوان معماهای تصویری به اشتراک گذاشته می شوند، جذاب و سرگرم کننده هستند. شما باید بتوانید از زمان خود به خوبی استفاده کنید. شرط ارائه پاسخ صحیح به این آزمون ها، استفاده حداکثری از توانائیهای شناختی شما می باشد.

شاید برایتان جالب باشد: آزمون شناسایی دختر نجات یافته: به نظر شما کدامیک از این دو دختر زنده می ماند؟

تصویر آزمون شناسایی نجات یافته، یک تصویر جالب را با شما به اشتراک گذاشته است. شما در این تصویر با دو تصویر متفاوت از دو فرد در موقعیت متفاوت را مشاهده می کنید. یکی از این افراد در یک دریای بیکران بر روی تخته چوبی قرار گرفته است. دیگر بر روی رودخانه ای از مواد مذاب که تنها تخته سنگ هایی حضور دارند. احتمالا این فرد برای بازدید از یک کوه آتشفشانی به کوهستان رفته بوده است. کدامیک شانس زنده ماندن دارند؟

تلاش کنید با مهارت های شناختی و همچنین قوه منطق و تحلیل خود آزمون شناسایی نجات یافته را در کمتر از 5 ثانیه تحلیل کرده و به پاسخ برسید. برای موفق شدن از نهایت دقت و قدرت دید خود استفاده کنید. اگر آماده هستید به تصویر ذیل با دقت نگاه کنید.

شاید بپسندید:یکی از زندانیان تصویر مدعی است که زندانی دیگر کودک است، آیا او راست می گوید!؟

آزمون شناسایی نجات یافته

.

برایتان جالب خواهد بود:آزمون شناسایی زندانی تحت نظر:نابغه ای اگر در یک نگاه زندانی تحت نظر را شناسایی کنی!

.

.

.

 

برایتان جالب خواهد بود: آزمون شناسایی مادر بزرگ واقعی: کدامیک از دو پیرزن با نوه خود به گردش آمده است!؟

.

.

.

.

برایتان جالب خواهد بود: آزمون شناسایی قاتل در ساختمان: یک باهوش می‌تواند در 3 ثانیه قاتل را در تصویر شناسایی کند!

.

پاسخ آزمون شناسایی نجات یافته

احتمالا که شما به این قسمت از متن رسیده اید، پاسخی برای ارائه به آزمون دارید. اما اگر هنوز پاسخ درستی پیدا نکرده اید، بهتر است با دقت بیشتری به جزئیات نگاه کنید. 5 ثانیه دیگر فرصت دارید.

.

برایتان جالب خواهد بود:آزمون شناخت شوهر فقیر: کدام شوهر در این دو تصویر فقیرتر است!؟ چرا؟

.

.

 

 

 

شاید بپسندید: اگر در یک نگاه کودک گم شده زن تصویر را پیدا کنی، یک چشم عقابی تمام عیار هستی!

.

اکنون حتما پاسخ را پیدا کرده اید. در توضیحات آزمون شناسایی نجات یافته نوشته شده است که فرد سمت راست در دریایی بیکران گیر افتاده است. لذا احتمال مرگ او بخاطر گرما و تشنگی و گرسنگی و حتی حمله آبزیان شکارچی همچون کوسه و … زیاد است. اما در تصویر دوم اشاره شده که فرد برای بازدید از آتشفشان، به کوهستان رفته است. تخته سنگ هایی در تصویر دیده می شود و فرد می تواند با عبور از آنها می تواند خود را به فضایی برساند که مواد مذاب وجود ندارد. لذا احتمال مرگ فرد سمت چپ کمتر است.

شاید بپسندید: فقط یک جزئی‌نگر قادر است دریک نگاه، اشتباه موجود در شیرینی فروشی را پیدا کند!

پاسخ آزمون

شاید بپسندید: معمای شرلوک هلمز چگونه از قرص مرگ نجات یافت؟!

معمای تصویری چیست؟

معمای تصویری یک سرگرمی عالی برای کاربرانی است که وقت آزاد دارند و می‌خواهند از آن بهترین استفاده را ببرند. این چالش شامل یافتن یک شخص، حیوان، شی یا عدد در یک تصویر است. برخی محدودیت زمانی دارند و برخی نه. آنها همچنین به عنوان چالش ها، تست های تصویری، پازل های تصویری یا منطقی شناخته می شوند.

برایتان جالب خواهد بود: آزمون شناسایی دانش آموز شیطون: کدام دانش‌آموز از ماژیک قرمز استفاده کرده است!؟

معماها برای مغز مفید هستند؟

به باور محققان معماها و سوالات هوش، منطق و استدلال شما را تقویت می کنند پازل ها برای تمرین مغز ساخته می شوند. جدول کلمات متقاطع، معماها، جستجوی کلمات و مسائل منطقی همگی می توانند بخش های مختلف مغز شما را فعال کنند و به شما کمک کنند تا مهارت های تفکر انتقادی و تحلیلی خود را تقویت کنید.

جالب خواهد بود: تست هوش آدم ربا کیست؟

بازی های فکری و ورزش مغز

ورزش و ورزش منظم که نقش مهمی در کنترل بیماری هایی مانند قلبی عروقی، دیابت و فشار خون دارد، تأثیرات مثبتی بر مغز نیز دارد. ورزش با افزایش ترشح هورمون اندورفین که به هورمون شادی معروف است، عملکرد سازنده تری در روابط انسانی ایجاد می کند و در عین حال زمینه را برای بالا بردن آستانه شادی فراهم می کند. ورزش منظم باید بخشی از زندگی باشد تا از بیماری های تخریب کننده عصبی مانند زوال عقل، آلزایمر و پارکینسون جلوگیری شود. نباید فراموش کرد که یک فعالیت ذهنی با مهارت کامل، اساس یک فعالیت ورزشی است که به درستی انجام شده است.

برایتان جالب خواهد بود: معمای تصویری قتل در بالن:فکر می‌کنی باهوشی در 5 ثانیه، قاتل کاپیتان بالن را پیدا کن!

بازی های فکری و زوال عقل

بر اساس تحقیقات، مشخص شده است که افراد مسن که به طور منظم در پازل کلمات و اعداد شرکت می کنند، مغز تیزتری دارند. هر چه بیشتر پازل بازی کنند، عملکرد مغزشان بهتر می شود. یک مطالعه نشان داد که انجام جدول کلمات متقاطع می تواند شروع زوال عقل را تا دو سال و نیم کاهش دهد.

برایتان جالب خواهد بود: آزمون شناسایی صاحبخانه از دزد:به پلیس در شناسایی دزد واقعی تصویر کمک کنید!

معمای تصویری چیست؟

معمای تصویری یک سرگرمی عالی برای کاربرانی است که وقت آزاد دارند و می‌خواهند از آن بهترین استفاده را ببرند. این چالش شامل یافتن یک شخص، حیوان، شی یا عدد در یک تصویر است. برخی محدودیت زمانی دارند و برخی نه. آنها همچنین به عنوان چالش ها، تست های تصویری، پازل های تصویری یا منطقی شناخته می شوند.

برایتان جالب خواهد بود: کدام معلم دزد است؟ جوابت واقعیت عجیبی را درباره ات نشان می دهد!

معماها برای مغز مفید هستند؟

به باور محققان معماها و سوالات هوش، منطق و استدلال شما را تقویت می کنند پازل ها برای تمرین مغز ساخته می شوند. جدول کلمات متقاطع، معماها، جستجوی کلمات و مسائل منطقی همگی می توانند بخش های مختلف مغز شما را فعال کنند و به شما کمک کنند تا مهارت های تفکر انتقادی و تحلیلی خود را تقویت کنید.

آزمون شناخت زن ثروتمند: با نکته سنجی و هوش بالای خودت، زن ثروتمند تصویر را شناسایی کنید!

آیا دوست دارید در چالش تصویری دیگری شرکت کنید؟

این چالش ویروسی افراد بی‌شماری را سرگرم کرده است، اما وقتی به شما می‌گوییم این تنها چالش نیست، باور کنید. اگر می‌خواهید در چالش دیگری شرکت کنید، به شما اطلاع می‌دهیم که در مجله خبری چشمک تعداد زیادی را منتشر کرده‌ایم. همه آنها یک هدف دارند: سرگرم کردن شما.

برایتان جالب خواهد بود: آزمون شناسایی قاتل در ساختمان: یک باهوش می‌تواند در 3 ثانیه قاتل را در تصویر شناسایی کند!

امیدوارم از آزمون شناسایی نجات یافته استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

شاید برایتان جالب باشد

آزمون شناسایی مجرم تحت تعقیب:کدامیک از افراد در فروشگاه، متهم تحت تعقیب است!؟

شخصیت شناسی براساس برگهای پائیزی:کدام برگ زیباتر است|بیشتر درباره خودتان بدانید!

آزمون شناسایی خدمتکار قاتل: کدامیک از این خدمتکاران هتل، قتل انجام داده است!؟

شناسایی راننده مجرم: کدامیک از راننده های تاکسی، یک مجرم فراری خطرناک است!؟

آزمون شناسایی پیشخدمت خیانتکار: چه کسی نوشیدنی ها را مسموم کرده است؟

شناسایی زندانی ثروتمند: به نظر شما کدامیک از این زندانی ها ثروتمند است؟

آزمون شناسایی پرستار ربات: کدامیک از این دو زن پرستار یک ربات است!؟

نوشته های مشابه

5 دیدگاه

  1. مواد مذاب اینقدر حرارت بالایی دارن که که وسطش با این لباسای معمولی گیر کنی در لحظه تبخیر میشی،و تنفس هوای اون منطقه در در ثانیه ریه هارو صد در صد نابود میکنه.ولی تو آب زمان بیشتری میتونه زنده بمونه

    1. دقیقا درسته محمد جان
      ایشون شناختی از مواد مذاب نداره وگرنه از فاصله ی ده متری از گرما میسوزی اگه از گاز کشنده اش نمیری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

10 + 13 =

دکمه بازگشت به بالا