;
تفریح و سرگرمی

تست قدرت دید با تصاویر جالب:قدرت دید و تمرکز خود را با پیدا کردن شکلک متفاوت امتحان کنید!

تست قدرت دید با تصاویر جالب: در این مطلب از سری مطالب تفریح و سرگرمی مجله خبری چشمک، چند تصویر چالشی جالب را برای شما به اشتراک گذاشته ایم. این تصاویر چالشی سرگرم کننده این توانایی را دارند که مهارت های شناختی شما، به خصوص دقت و تمرکز شما را آزمایش کنند. هر تصویر چالشی این مطلب، از دیگری سخت تر خواهد بود. لذا تلاش کنید در یک محیط آرام قرار گرفته و این تصاویر را مورد بررسی قرار دهید.

شاید بپسندید:یک نگاه تیزبین می تواند در یک نگاه چهره مخفی را در این تصویر شناسایی کند!

تست قدرت دید با تصاویر جالب

برای اینکه تست قدرت دید با تصاویر جالب برای مغز محرک باشد، محدودیت زمانی وجود دارد. شما باید بتوانید همه تصاویر چالشی را در کمتر از 20 ثانیه تجزیه و تحلیل و شکل متفاوت را در میان دیگر شکل ها شناسایی کنید. اگر در این زمان محدود موفق شدید، می توان گفت که شما دارای قدرت تمرکز، بینایی و دقت بسیار هستید.

آزمون شناخت نامزد حقیقی: اگر نکته سنج باشی در 5 ثانیه نامزد واقعی این زن را شناسایی می کنید!

بنابراین، تایمر گوشی موبایل خود را روشن کنید و سپس به پایین صفحه رفته و ببینید که  چقدر طول می کشد تا تصویر متفاوت را در هر کدام از چهار تصویر تشخیص دهید؟ اگر آماده هستید ما ابتدا چهار تصویر مربوط به تست قدرت دید با تصاویر جالب را به اشتراک می گذاریم. شما باید شکلی که در هر تصویر متفاوت است را در زمان مشخص شده شناسایی کنید. برای هر تصویر شما 5 ثانیه فرصت دارید. مطمئن هستیم این چالش، حسابی شما را سرگرم خواهد کرد.

.

.

شاید بپسندید: کدامیک از این دو زندانی زن، قرار است بزودی از زندان آزاد شود!؟

.

.

تصویر 1

تست قدرت دید با تصاویر جالب

خود را بهتر بشناسید! |در نگاه اول، چه چیزی در تصویر دیدید؟

 

در نگاه اول ممکن است هر چهار شکل یکسان به نظر برسند. با این حال، یک تفاوت بسیار ظریف و در عین حال حیاتی وجود دارد. اگر نگاه کردن به عکس به طور کامل نتیجه ای در بر نداشت، پس توجه خود را روی جزئیات ریز نقاشی متمرکز کنید: بدن، اندام، سر، مو. آیا می توانید یک مورد عجیب و غریب را تشخیص دهید؟

شاید بپسندید: اگر قدرت دید و تمرکزت عالی باشه، در 10 ثانیه تمام اعداد 1 را در تصویر پیدا می‌کنی!

تصویر 2 در تست قدرت دید با تصاویر جالب

تصویر 2

در این تصویر، چالش با وارونه بودن چهره ها کمی پیچیده تر می شود. چشمان ما بر اساس اجماع در مورد اینکه چگونه چیزها «قرار است» به نظر برسند، به دریافت محرک های تصویری عادت کرده اند، بنابراین شکلی که روی سرش چرخیده است به خودی خود یک معمای جامع را ایجاد می کند.

شاید بپسندید: آزمون شناسایی مسیر امن: ماریا از کدام مسیر عبور کند تا بدون خطر به شهر برسد!؟

تصویر 3

تصویر 2 در تست قدرت دید با تصاویر جالب

تصویر شماره سه حتی پیچیده تر از دو مورد قبلی است. در حالی که دو فیگور چوبی رو به بالا هستند، دو تا وارونه هستند. شاید لازم باشد جزئیات دقیق این تصویر را با دقت بیشتری بررسی کنید تا بفهمید چه چیزی در مورد یکی از شکل ها متفاوت است.

شاید بپسندید: آزمون شناسایی نوه پیرزن: کدامیک از دو دختر، نوه این پیرزن است؟ چرا؟

تصویر 4 در تست قدرت دید با تصاویر جالب

تصویر 4

چهارمین و آخرین تصویر پیچیده‌تر از همه است، با هر چهار چهره در جهت‌های کاملاً متفاوت: بالا، پایین، چپ و راست، و برخی از آنها برگردانده شده‌اند. برای کسانی که تا کنون تمام معماها را حل کرده اند، این تست نهایی می تواند تاج موفقیت شما باشد.

شاید بپسندید: آزمون شناسایی حرف F: فقط افراد تیزبین در 5ثانیه حرف F را در میان حروف E پیدا می‌کنند!

پاسخ ها

در اینجا پاسخ های قطعی برای هر تصویر ارائه شده است که با رنگ بنفش مشخص شده اند.

پاسخ تصویر 1

پاسخ تصویر 1

شاید برایتان جالب باشد:  کدام گربه در تصویر را بیشتر دوست دارید؟ تستی که نشان می دهد شما واقعا که هستید؟

پاسخ تصویر 2 در تست قدرت دید با تصاویر جالب

پاسخ تصویر 2 در تست قدرت دید با تصاویر جالب

برایتان جالب خواهد بود: آزمون شناسایی اشتباه میز غذاخوری: اگر جزئی نگری،اشتباه تصویر را شناسایی کن!

پاسخ تصویر 3

پاسخ تصویر 3

شاید بپسندید: شخصیت شناسی براساس برگهای پائیزی:کدام برگ زیباتر است|بیشتر درباره خودتان بدانید!

پاسخ تصویر 4 در تست قدرت دید با تصاویر جالب

پاسخ تصویر 4 در تست قدرت دید با تصاویر جالب

شاید برایتان جالب باشد: آزمون شناسایی بیگانه در فروشگاه:فضایی ها را در میان انسان های فروشگاه شناسایی کنید!؟

 

با توجه به مطالعات علوم مغز کمبریج، تمرینات “فرد-یک-بیرون” معمولا در تست های استدلال روانشناختی استفاده می شود. به گفته کارشناسان کمبریج، پازل‌هایی از این دست «برای آموزش توانایی‌های استدلالی مناسب هستند، زیرا نمی‌توانید پاسخ مسائل خاص را به طور خلاصه یاد بگیرید». در عوض، خوانندگان باید هر بار مجموعه‌ای از اطلاعات تصویری جدید را استنباط کنند.

شاید بپسندید: آزمون شناسایی خدمتکار قاتل: کدامیک از این خدمتکاران هتل، قتل انجام داده است!؟

بازی های فکری و ورزش مغز

ورزش و ورزش منظم که نقش مهمی در کنترل بیماری هایی مانند قلبی عروقی، دیابت و فشار خون دارد، تأثیرات مثبتی بر مغز نیز دارد. ورزش با افزایش ترشح هورمون اندورفین که به هورمون شادی معروف است، عملکرد سازنده تری در روابط انسانی ایجاد می کند و در عین حال زمینه را برای بالا بردن آستانه شادی فراهم می کند. ورزش منظم باید بخشی از زندگی باشد تا از بیماری های تخریب کننده عصبی مانند زوال عقل، آلزایمر و پارکینسون جلوگیری شود. نباید فراموش کرد که یک فعالیت ذهنی با مهارت کامل، اساس یک فعالیت ورزشی است که به درستی انجام شده است.

شاید بپسندید: چند چهره در این تصویر وجود دارد؟ اگر بینایی خوبی دارید همه آنها را خواهید دید

تأثیر بازی های فکری بر مغز

کار بر روی یک پازل ارتباطات بین سلول های مغز را تقویت می کند، سرعت ذهن را بهبود می بخشد و روشی موثر برای بهبود حافظه کوتاه مدت است. پازل ها تولید دوپامین را افزایش می دهند، ماده ای شیمیایی که خلق و خو، حافظه و تمرکز را تنظیم می کند. وقتی معما را حل می کنیم، دوپامین با موفقیت آزاد می شود.

امیدوارم از آزمون شناسایی بطری های خالی استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوزده − نه =

دکمه بازگشت به بالا