;
تفریح و سرگرمی

چالش تصویری 15 ثانیه ای: در 15 ثانیه چند عدد 7 می توانید در این تصویر پیدا کنید!؟

چالش تصویری 15 ثانیه ای : زندگی مدرن، نوعی کم تحرکی را برای بیشترما ایجاد کرده است. کار پشت میز و یا خیره شدن به صفحه نمایشگر، می تواند هر چه بیشتر تمرکز، دقت و حتی بینایی ما را تحت تأثیر قرار دهد. بر همین اساس برای جلوگیری از رکود حسی، ضروری است که هم چشم ها و هم مسیرهای عصبی را ورزش کنیم. پازل ها، بازی های فکری، و توهمات نوری فرصت مناسبی را فراهم می کنند تا لحظه ای از روز کاری خود را صرف حواس خود کنیم.

خود را بهتر بشناسید! |در نگاه اول، چه چیزی در تصویر دیدید؟

پازل هایی که حروف و اعداد را با هم ترکیب می کنند، بسیار مفید هستند. زیرا مغز ما به طور طبیعی داده های الفبایی عددی را با هم گروه بندی می کند. بنابراین، نیاز به استخراج اعداد از دریایی از حروف در یک پازل نوری، بهشتی برای تربیت مغز است. با مجله خبری چشمک و چالش تصویری 15 ثانیه ای همراه باشید.

شاید بپسندید: هر دو زن تصویر قاتل‌اند، اما کدام یکی همسر خود را به قتل رسانده است!؟

چالش تصویری 15 ثانیه ای

در مطلب امروز، یک پازل تصویری جذاب برای شما داریم. در چالش تصویری 15 ثانیه‌ای ، شما متوجه مجموعه‌ای از کاراکترها خواهید شد که در الگوی مشخص چیده شده‌ است، اما به‌گونه‌ای چیده شده‌ است که مشاهده تفاوت‌های ظریف را دشوار می‌سازد. بر همین اساس شناسایی این چالش یا چالش تصویری 15 ثانیه ای می تواند، برای مغز شما بسیار مفید باشد.

آنچه که شما در این چالش باید انجام دهید، شمارش تمام اعداد ۷هفتی است که باید بشمارید. برای اینکه آن را کمی چالش برانگیزتر شود، فقط 15 ثانیه فرصت دارید تا این کار را انجام دهید. اگر آماده هستید با دقت به تصویر نگاه کنید. البته اول چشمان خود را ببندید و سپس چشمان خود را باز کرده و به تصویر نگاه کنید.

هنگامی که 15 ثانیه شما تمام شد، باید متوقف شوید، و ببینید چند عدد 7 شناسایی کرده اید. سپس، به پایین بروید تا تلاش های خود را با پاسخ واقعی مقایسه کنید. ممکن است پاسخ چالش تصویری 15 ثانیه ای، شما را شگفت زده کند!

شاید بپسندید: آزمون شناسایی همسر اصلی مرد: کدامیک از این دو زن دروغ می گوید؟

چالش تصویری 15 ثانیه ای

.

برایتان جالب خواهد بود: تست قدرت دید با تصاویر جالب:قدرت دید و تمرکز خود را با پیدا کردن شکلک متفاوت امتحان کنید!

.

.

.

.

شاید بپسندید: آزمون شناسایی حرف F: فقط افراد تیزبین در 5ثانیه حرف F را در میان حروف E پیدا می‌کنند!

.

.

.

شاید برایتان جالب باشد: معمای قاتل آسانسور: کدام در خطرناک است؟

.

پاسخ چالش تصویری 15 ثانیه ای

ظاهراً، تنها 10 درصد ار کاربران موفق به انجام این پازل شده اند. بنابراین هرکسی که به پاسخ صحیح دست یابد، از قدرت بینایی و تمرکز عالی برخوردار است.

شاید بپسندید: آزمون شناسایی فرد نجات یافته: کدامیک از این دونفر خود را از چنگال خرس نجات داده و زنده می‌ماند!

.

.

.

 

 

 

برایتان جالب خواهد بود: آزمون شناسایی دکتر واقعی آزمایشگاه: اگر نکته سنج و تیزبنی،دکتر واقعی آزمایشگاه را شناسایی کنید!

 

در اینجا همه آنها به رنگ قرمز در نمودار زیر علامتگذاری شده اند:

بسیاری از کاربران اینترنتی بر این باورند که تصویر فقط شامل شش عدد 7 است. اما هفتمین عدد 7 در واقع الگوی کلی خود کاراکترها است، عدد بزرگ 7 شامل حروف و اعداد است. آیا آن را تشخیص دادید؟

شاید بپسندید: آزمون شناسایی کارآگاه خصوصی: نابغه ای اگر در 5 ثانیه کارآگاه خصوصی را پیدا کنی!

پاسخ چالش

اهمیت بازی های فکری

به گفته Psychology Today، ورزش منظم مغز می تواند حافظه، تمرکز و توانایی های تفکر جانبی را بهبود بخشد. باور نکردنی است که چگونه یک سرگرمی دلپذیر مانند حل پازل یا جدول کلمات متقاطع ممکن است چنین مزایای عظیمی بر سلامت کلی شما داشته باشد.

شاید بپسندید: آزمون شناسایی قاتل فرد ثروتمند: کدامیک از این سه پیشخدمت قاتل است!؟

بازی های فکری و ورزش مغز

ورزش و ورزش منظم که نقش مهمی در کنترل بیماری هایی مانند قلبی عروقی، دیابت و فشار خون دارد، تأثیرات مثبتی بر مغز نیز دارد. ورزش با افزایش ترشح هورمون اندورفین که به هورمون شادی معروف است، عملکرد سازنده تری در روابط انسانی ایجاد می کند و در عین حال زمینه را برای بالا بردن آستانه شادی فراهم می کند. ورزش منظم باید بخشی از زندگی باشد تا از بیماری های تخریب کننده عصبی مانند زوال عقل، آلزایمر و پارکینسون جلوگیری شود. نباید فراموش کرد که یک فعالیت ذهنی با مهارت کامل، اساس یک فعالیت ورزشی است که به درستی انجام شده است.

شاید بپسندید: فقط یک نگاه تیزبین می‌تواند، زن مخفی شده در میان فلامینگوها را پیدا کند!

معماها برای مغز مفید هستند؟

به باور محققان معماها و سوالات هوش، منطق و استدلال شما را تقویت می کنند پازل ها برای تمرین مغز ساخته می شوند. جدول کلمات متقاطع، معماها، جستجوی کلمات و مسائل منطقی همگی می توانند بخش های مختلف مغز شما را فعال کنند و به شما کمک کنند تا مهارت های تفکر انتقادی و تحلیلی خود را تقویت کنید.

برایتان جالب خواهد بود: آیا می توانید با یک نگاه در تصویر، دزد نوزاد را شناسایی کنید!

زوال عقل و بازی های فکری

بر اساس تحقیقات، مشخص شده است که افراد مسن که به طور منظم در پازل کلمات و اعداد شرکت می کنند، مغز تیزتری دارند. هر چه بیشتر پازل بازی کنند، عملکرد مغزشان بهتر می شود. یک مطالعه نشان داد که انجام جدول کلمات متقاطع می تواند شروع زوال عقل را تا دو سال و نیم کاهش دهد.

شاید بپسندید: آزمون شناسایی فردی که زنده می ماند: فردی که احتمال دارد، زنده بماند را پیدا کنید!

بازی های فکری و ورزش مغز

ورزش و ورزش منظم که نقش مهمی در کنترل بیماری هایی مانند قلبی عروقی، دیابت و فشار خون دارد، تأثیرات مثبتی بر مغز نیز دارد. ورزش با افزایش ترشح هورمون اندورفین که به هورمون شادی معروف است، عملکرد سازنده تری در روابط انسانی ایجاد می کند و در عین حال زمینه را برای بالا بردن آستانه شادی فراهم می کند. ورزش منظم باید بخشی از زندگی باشد تا از بیماری های تخریب کننده عصبی مانند زوال عقل، آلزایمر و پارکینسون جلوگیری شود. نباید فراموش کرد که یک فعالیت ذهنی با مهارت کامل، اساس یک فعالیت ورزشی است که به درستی انجام شده است.

 

معمای تصویری چیست؟

معمای تصویری یک سرگرمی عالی برای کاربرانی است که وقت آزاد دارند و می‌خواهند از آن بهترین استفاده را ببرند. این چالش شامل یافتن یک شخص، حیوان، شی یا عدد در یک تصویر است. برخی محدودیت زمانی دارند و برخی نه. آنها همچنین به عنوان چالش ها، تست های تصویری، پازل های تصویری یا منطقی شناخته می شوند.

امیدوارم از چالش تصویری 15 ثانیه ای استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

نوشته های مشابه

4 دیدگاه

  1. سلام و شما اشتباهه هر زد دو عدد ۷ حساب میشه بنابر این ۹۱ عدد ۷ در تصویر دیده میشه

  2. داوش میای می بینی پسر کوچیکه دوسال کوچیک تره حالا 2 رو منهای 18 میکنی جواب بدست میاد این فرمولهای چرت و پرت چیه:/

  3. جواب شما کاملا اشتباهه هفت های بزرگتر خیلی بیشترن ضمن این که Z ها دو تا هفتی هستن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

18 + 20 =

دکمه بازگشت به بالا