;
تفریح و سرگرمی

آزمون شناسایی بیگانه در مترو: اگر تیزبینی در 6 ثانیه آدم فضایی تصویر را شناسایی کنید!

آزمون شناسایی بیگانه در مترو: ورزش مغز همچون ورزش جسم برای بدن لازم است. مهم نیست چند سال دارید، ورزش کردن مغز برای بهبود حافظه و تمرکز حیاتی است.اما مهم است که این فرآیند را در سنین پایین‌تر شروع کنید تا با افزایش سن، سلامت مغز شما کاهش نیابد.

خود را بهتر بشناسید! |در نگاه اول، چه چیزی در تصویر دیدید؟

بازی های فکری و چیزهایی مانند پازل، معما، تست و یادگیری یک زبان جدید همگی می توانند برای ذهن شما مفید باشند. مجله خبری چشمک هر روز سوالات و معماهای زیادی برای مخاطبان خود فراهم می کند. شما باید بتوانید از دقت و تمرکز خود برای حل سوالات هوش ساده تصویری کمال استفاده را برده و برای معما یک جواب منطقی ارائه دهید. با چشمک و آزمون شناسایی بیگانه در مترو همراه باشید.

شاید بپسندید:آزمون شناسایی همسر اصلی مرد: کدامیک از این دو زن دروغ می گوید؟

آزمون شناسایی بیگانه در مترو

شما با انجام سوالات هوش ساده نظیر آزمون شناسایی بیگانه در مترو می توانید مغز خود را تمرین دهید. شما می توانید با انجام هر کدام این سوالات دقت و تمرکز خود را محک بزنید. شما می توانید با محک زدن توانائیهای شناختی، عملکرد مغزی حود را افزایش دهید. با انجام هر کدام از این تست ها می توانید دقت نظر و توجه خود را به رخ دیگران بکشید. فقط یادتان باشد برای ارائه پاسخ به آزمون شناسایی بیگانه در مترو، تنها 6 ثانیه فرصت دارید. اگر آماده هستید می توانید به تصویر آزمون شناسایی بیگانه در مترو نگاه کنید.

یادتان باشد که زمان کوتاه 6 ثانیه ای به خاطر سخت تر شدن آزمون شناسایی بیگانه در مترو است. شما باید از نهایت دقت، تمرکز و بینایی خود برای ارائه پاسخ استفاده کنید.

شاید بپسندید:آزمون شناسایی کارآگاه خصوصی: نابغه ای اگر در 5 ثانیه کارآگاه خصوصی را پیدا کنی!

آزمون شناسایی بیگانگان در مترو

.

شاید بپسندید: آزمون شناسایی مادر بی فکر: کدام مادر بی توجه تر و بی فکرتر به وضعیت کودک خود است!؟

.

.

.

.

.

.

.

برایتان جالب خواهد بود: آیا می توانید با یک نگاه در تصویر، دزد نوزاد را شناسایی کنید!

.

پاسخ آزمون شناسایی بیگانه در مترو

اگر هنوز به پاسخ سوال دست پیدا نکرده اید، می توانید به تصویر بالا، بار دیگر نگاه کنید. شما 5 ثانیه دیگر فرصت دارید که جزئیات تصویر را با دقت بیشتری بررسی کنید.

برایتان جالب خواهد بود: آیا می توانید آدم فضایی را در 5 ثانیه پیدا کنید؟

.

.

.

 

 

 

برایتان جالب خواهد بود: آزمون خطای دوقلوها: اگر فکر می کنی تیزبنی اشتباه مربوط به دوقلوها را شناسایی کن!

 

کافی به افراد و جزئیات تصویر آزمون شناسایی بیگانه در مترو بیشتر دقت کنید. به مرد اول از سمت راست دقت کنید. به دستی که کاغذ را گرفته است نگاه کنید. تعداد انگشتان او به مانند افراد عادی نیست. میان دست راست و چپ او تفاوت زیادی دیده می شود.

شاید بپسندید:اگر فکر می‌کنی ریاضی‌ات خوبه، سوال هوش ریاضی چالشی را در 10 ثانیه حل کن!

پاسخ آزمون

معماها برای مغز مفید هستند؟

به باور محققان معماها و سوالات هوش، منطق و استدلال شما را تقویت می کنند پازل ها برای تمرین مغز ساخته می شوند. جدول کلمات متقاطع، معماها، جستجوی کلمات و مسائل منطقی همگی می توانند بخش های مختلف مغز شما را فعال کنند و به شما کمک کنند تا مهارت های تفکر انتقادی و تحلیلی خود را تقویت کنید.

برایتان جالب خواهد بود: کدامیک از این دو زندانی زن، قرار است بزودی از زندان آزاد شود!؟

اهمیت بازی های فکری

به گفته Psychology Today، ورزش منظم مغز می تواند حافظه، تمرکز و توانایی های تفکر جانبی را بهبود بخشد. باور نکردنی است که چگونه یک سرگرمی دلپذیر مانند حل پازل یا جدول کلمات متقاطع ممکن است چنین مزایای عظیمی بر سلامت کلی شما داشته باشد.

 

معمای تصویری چیست؟

معمای تصویری یک سرگرمی عالی برای کاربرانی است که وقت آزاد دارند و می‌خواهند از آن بهترین استفاده را ببرند. این چالش شامل یافتن یک شخص، حیوان، شی یا عدد در یک تصویر است. برخی محدودیت زمانی دارند و برخی نه. آنها همچنین به عنوان چالش ها، تست های تصویری، پازل های تصویری یا منطقی شناخته می شوند.

شاید برایتان جالب باسد: 5 ماده غذایی که می توانند باعث ریزش مو شوند

تأثیر بازی های فکری بر مغز

کار بر روی یک پازل ارتباطات بین سلول های مغز را تقویت می کند، سرعت ذهن را بهبود می بخشد و روشی موثر برای بهبود حافظه کوتاه مدت است. پازل ها تولید دوپامین را افزایش می دهند، ماده ای شیمیایی که خلق و خو، حافظه و تمرکز را تنظیم می کند. وقتی معما را حل می کنیم، دوپامین با موفقیت آزاد می شود.

امیدوارم از آزمون شناسایی بیگانه در مترو استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

برایتان جالب خواهد بود

اگر فکر می‌کنی ریاضی‌ات خوبه، سوال هوش ریاضی چالشی را در 10 ثانیه حل کن!

آزمون شناسایی مادر کودک فراموشکار:کدامیک از این دو زن مادر دخترک است، چرا؟

شناسایی دزد گردنبند الماس: دزد گردنبند الماس چه کسی است!؟

آزمون شناسایی فرد غیر عادی:کدامیک از افراد تصویر یک انسان معمولی نیست!؟

آزمون شناسایی آدم در معرض خطر:فکر می‌کنید چه کسی ممکن است با قطار تصادف کند!؟

شناسایی احمق ترین آدم: فرد احمق تصویر چه کسی است!؟

سوال هوش ریاضی چالش برانگیز: نابغه ای اگر در 10 ثانیه جواب سوال را بدست بیاری!

کدام زن زندانی ماریا است و به زودی می خواهد ازدواج کند؟

آزمون شناسایی مأمور آتش نشان واقعی: آتش نشان غیرواقعی را شناسایی کنید!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × 5 =

دکمه بازگشت به بالا