;
تفریح و سرگرمی

آزمون شناسایی مأمور آتش نشان واقعی: آتش نشان غیرواقعی را شناسایی کنید!

آزمون شناسایی مأمور آتش نشان واقعی: اگر می خواهید ذهنی خلاق و قوی داشته باشید، باید تلاش کنید که ذهن و مغز خود را فعال نگه دارید. همان گونه که برای آمادگی بدنی هر روزه ورزش لازم است، برای فعال بودن ذهن و تقویت آن نیز باید هر روز آن را تمرزن و ورزش داد. انواع بازی های فکری از تست های ریاضی گرفته تا حل جدول و سوالات و معماهای هوش تصویری می تواند در این زمینه به ذهن و مغز شما کمک زیادی بکند.

آزمون شناسایی زن معروف: اگر تیزی، سریع بگو کدوم یک از این زنها معروف هستند!؟

بر همین اساس، مجله خبری چشمک به صورت مرتب و روزانه با اشتراک گذاری جدیدترین و جذاب ترین سوالات هوش تصویری، زمینه خوبی برای ورزش مغز شما را فراهم کرده است. کافی است به صورت مرتب چند دقیقه ای از اوقات فراغت خود را به تحلیل و بررسی این سوالات صرف کنید. در بلند مدت متوجه خواهید شد که مهارت های شناختی شما افزایش پیدا کرده است.آزمون شناسایی مأمور آتش نشان واقعی مجله خبری چشمک از جمله آزمون ها و معماهایی است که می تواند به اسانی ذهن شما را به چالش کشیده و برای چند ثانیه ای آن درگیر حل یک معمای سخت کند.

شاید بپسندید:آزمون شناسایی عامل قتل در مدرسه: با مهارت کارآگاهی،قاتل را در این تصویر شناسایی کنید!

آزمون شناسایی مأمور آتش نشان واقعی

با توجه به آنچه در بالا ذکر شد، شما می توانید با پرداختن به آزمون ها و سوالات هوش تصویری ذهنیت خلاق را در خود پرورش دهید. این امر سبب می شود تا در کهنسالی دچار کمبود حافظه و بیماری های ناشی از کاهش فعالیت های مغزی نشوید. اگر آماده هستید با دقت آزمون شناسایی مأمور آتش نشان واقعی را مورد بررسی قرار دهید.

در تصویر آزمون شناسایی مأمور آتش نشان واقعی شما به تصویر روبرو هستید که در آن چند شخص به تصویر کشیده شده اند. تصویر یک پایگاه کوچک آتش نشانی را نشان می دهد که 4 شخص در آن حضور دارند. همه افراد حاضر به غیر از یک نفر کارکنان اصلی این مرکز یا پایگاه آتش نشانی هستند. اما فردی هم در تصویر وجود دارد که واقعا یک آتش نشان نیست! آن فرد کدامیک از افراد حاضر در تصویر است؟

اگر آماده هستید با دقت تصویر آزمون شناسایی مأمور آتش نشان واقعی را مورد بررسی قرار دهید.

شاید بپسندید:افراد تیزبین در 6 ثانیه همه موجودات استتار شده در تصویر را پیدا می‌کنند!

آزمون شناسایی مأمور آتش نشان واقعی

.

شاید بپسندید: آزمون شناسایی زن فقیر: کدام زن تصویر، اوضاع اقتصادی چندان مناسب ندارد!؟

.

.

.

.

.

.

.

.

برایتان جالب خواهد بود: معمای خون آشام مهمانی کیست؟ پاسخ به آن زبل بودن می خواهد!

.

پاسخ آزمون شناسایی مأمور آتش نشان واقعی

امیدواریم که توانسته باشید در زمان مشخص شده به پاسخ این تصویر معمایی دست پیدا کرده باشید. اگر تمایل دارید زمان بیشتر به شما داده شود، می توانید به بالا برگشته و باز هم با دقت بیشتری جزئیات تصویر را مورد بررسی قرار دهید. شما فقط باید به دنبال یک نشانه کوچک باشید.

برایتان جالب خواهد بود: یکی از زندانیان تصویر مدعی است که زندانی دیگر کودک است، آیا او راست می گوید!؟

.

.

.

 

شاید بپسندید: آزمون شناخت دروغگو: نابغه ها جواب بدن:چه کسی در حال دروغ گفتن است!؟| زن یا مرد!؟

کاملا درست حدس زدید. فرد اول از سمت راست واقعا یک آنش نشان نیست. کفش و لباس او را با سه آتش نشان دیگر مقایسه کنید. فقط به لحاظ رنگ شباهت دارند. در ضمن از نوع لباس این فرد مشخص است که این لباس دوام و ضخامت لباس یک آتش نشان را ندارد. همچنین به کلاه ایمنی او نگاه کنید. کلاه ایمنی او هرگز محافط پشت گردن ندارد. پس این فرد نمی تواند یک آتش نشان باشد.

شاید بپسندید: آزمون شناسایی آدم ربای واقعی: کدامیک از افراد تصویر قصد دارد کودک را بدزدد!؟

پاسخ آزمون

شاید برایتان جالب باشد: با تست شخصیت شناسی حیوان مورد علاقه خود را بهتر بشناسید!!

 

بازی های فکری و ورزش مغز

ورزش و ورزش منظم که نقش مهمی در کنترل بیماری هایی مانند قلبی عروقی، دیابت و فشار خون دارد، تأثیرات مثبتی بر مغز نیز دارد. ورزش با افزایش ترشح هورمون اندورفین که به هورمون شادی معروف است، عملکرد سازنده تری در روابط انسانی ایجاد می کند و در عین حال زمینه را برای بالا بردن آستانه شادی فراهم می کند. ورزش منظم باید بخشی از زندگی باشد تا از بیماری های تخریب کننده عصبی مانند زوال عقل، آلزایمر و پارکینسون جلوگیری شود. نباید فراموش کرد که یک فعالیت ذهنی با مهارت کامل، اساس یک فعالیت ورزشی است که به درستی انجام شده است.

شاید بپسندید: هر دو زن تصویر قاتل‌اند، اما کدام یکی همسر خود را به قتل رسانده است!؟

اهمیت بازی های فکری

به گفته Psychology Today، ورزش منظم مغز می تواند حافظه، تمرکز و توانایی های تفکر جانبی را بهبود بخشد. باور نکردنی است که چگونه یک سرگرمی دلپذیر مانند حل پازل یا جدول کلمات متقاطع ممکن است چنین مزایای عظیمی بر سلامت کلی شما داشته باشد.

شاید بپسندید: سوال هوش جنایتکار: چه کسی جنایتکار است؟ 10 ثانیه فرصت دارید

معماها برای مغز مفید هستند؟

به باور محققان معماها و سوالات هوش، منطق و استدلال شما را تقویت می کنند پازل ها برای تمرین مغز ساخته می شوند. جدول کلمات متقاطع، معماها، جستجوی کلمات و مسائل منطقی همگی می توانند بخش های مختلف مغز شما را فعال کنند و به شما کمک کنند تا مهارت های تفکر انتقادی و تحلیلی خود را تقویت کنید.

شاید بپسندید: معمای قتل یا خودکشی؟ سناریوی واقعی چیست؟!

معمای تصویری چیست؟

معمای تصویری یک سرگرمی عالی برای کاربرانی است که وقت آزاد دارند و می‌خواهند از آن بهترین استفاده را ببرند. این چالش شامل یافتن یک شخص، حیوان، شی یا عدد در یک تصویر است. برخی محدودیت زمانی دارند و برخی نه. آنها همچنین به عنوان چالش ها، تست های تصویری، پازل های تصویری یا منطقی شناخته می شوند.

بازی های فکری و زوال عقل

بر اساس تحقیقات، مشخص شده است که افراد مسن که به طور منظم در پازل کلمات و اعداد شرکت می کنند، مغز تیزتری دارند. هر چه بیشتر پازل بازی کنند، عملکرد مغزشان بهتر می شود. یک مطالعه نشان داد که انجام جدول کلمات متقاطع می تواند شروع زوال عقل را تا دو سال و نیم کاهش دهد.

امیدواریم از آزمون شناسایی مأمور آتش نشان واقعی استفاده کرده باشید. می توانید پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مطالعه کنید.آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. چشمک را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

برایتان جالب خواهد بود

اگر تیزبینی در یک نگاه حیوان استتار شده در تصویر را شناسایی کن!

با پیدا کردن دانش آموز متقلب در 5 ثانیه، اثبات کنید نابغه اید!

به نظر شما کدام زن تصویر می‌خواهد چیزی را پنهان کند!؟

فقط یک ذهن خلاق قادر به شناسایی دانش آموز خاطی در این تصویر است!

معمای اعداد با حیوانات: مجموع عددی تصاویر حیوانات را پیدا کنید!

نوشته های مشابه

4 دیدگاه

    1. سپاس از دقت و توجه شما دوست عزیز. اصلاح گردید. ممنون از اینکه همراه وب سایت خودتان هستید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 + یک =

دکمه بازگشت به بالا