;
تفریح و سرگرمی

کدامیک از این دو زندانی زن، قرار است بزودی از زندان آزاد شود!؟

آزمون شناسایی زندانی در شرف آزادی: شبکه های اجتماعی محبوبت زیادی دارند. این محبوبیت بیشتر بخاطر فضای این شبکه هاست که افراد می توانند با توجه به سلیقه و علایق خود مطالب مورد نظر خود را دنبال کنند. معماها و سوالات هوش تصویری از جمله سرگرمی های موجود در اینترنت هستند که در بسیاری از مواقع برای ارائه پاسخ به آنها شما نیازمند استفاده از قدرت دید و دقت نظر خود هستید.

به این ترتیب معماها و سوالات هوش علاوه بر ذهن، مهارتهای شناختی شما را به چالش می کشد. درگیر شدن مغز و ذهن با سوالات هوش می تواند مغز را وادار به فعالیت کند و این مسئله توانائیهای شناختی شما را افزایش خواهد داد. مجله خبری چشمک هر روز با جدیدترین و به روزترین سوالات هوش با شماست.

خود را بهتر بشناسید! |در نگاه اول، چه چیزی در تصویر دیدید؟

آزمون شناسایی زندانی در شرف آزادی مجله خبری چشمک یکی دیگر از معماهایی است که می تواند برای شما چالش برانگیز باشد. شما باید به دنبال نشانه هایی باشید که بتواند به شما کمک کند تا این آزمون را حل کنید. کلید موفقیت در این آزمون ها تیزبینی، دقت و تمرکز است و باید شما در زمان مشخص شده معما را حل کنید. این آزمون در نهایت قدرت های شناختی و حتی ذهن شما را رشد و توسعه می دهد.

شاید بپسندید: آزمون شناسایی کارآگاه خصوصی: نابغه ای اگر در 5 ثانیه کارآگاه خصوصی را پیدا کنی!

آزمون شناسایی زندانی در شرف آزادی

شما در آزمون شناسایی زندانی در شرف آزادی با دو زندانی زن روبرو هستید. هر دوی این زندانی وضعیت و روحیه خاصی دارند. اما قرار است به زودی یکی از زندانی ها از زندان آزاد شود. به نظر شما کدامیک از این دو زندانی زن قرار است از زندان، آزاد شوند!؟ دلیل شما چیست؟

اگر آماده هستید به دقت به تصویر زیر نگاه کنید و پاسخ را همراه با تحلیل قانع کننده ارائه دهید!

شاید بپسندید: آزمون شناسایی مادر کودک فراموشکار:کدامیک از این دو زن مادر دخترک است، چرا؟

آزمون شناسایی زندانی در شرف آزادی

.

شاید برایتان جالب باشد: آزمون شناسایی فردی که زنده می ماند: فردی که احتمال دارد، زنده بماند را پیدا کنید!

.

.

.

.

.

.

.

شاید بپسندید: آزمون شناسایی خدمتکار قاتل: کدامیک از این خدمتکاران هتل، قتل انجام داده است!؟

.

پاسخ آزمون شناسایی زندانی در شرف آزادی

اگر هنوز به پاسخ نرسیدید، بهتر است بیشتر به تصویر نگاه کنید. اگر زمان بیشتر نیاز دارید، ما این زمان را به شما می دهیم.

برایتان جالب خواهد بود: این جمع و تفریق ساده همه را دچار خطا کرد! شما چطور؟؟

.

.

.

 

برایتان جالب خواهد بود: آزمون شناسایی دکتر واقعی آزمایشگاه: اگر نکته سنج و تیزبنی،دکتر واقعی آزمایشگاه را شناسایی کنید!

 

برای اینکه بتوانید معمای بالا را سریع و دقیق حل کنید، اولین کاری که باید انجام دهید این است که با دقت زوایای تصویر و نیز توضیحات را مورد توجه قرار دهید. در توضیحات گفه شد که قرار است یکی از این دو زندانی به زودی آزاد شوند، اما زمان مشخص نشده است که مثلا فردا یا پس فردا!؟

بیشتر پاسخ دهندگان زنی که مشغول دیدن خود در آینه و آرایش را انتخاب کرده اند که این مسئله با توجه به توضیح بالا اشتباه است. از سوی دیگر به ظرف غذای این زندانی نگاه کنید. تمام غذا خورده شده است. زیرا این زن کسی است که قرار نیست به زودی از زندان آزاد شود. اما زن سمت راست در حال فکر کردن است. احتمالا او روزشماری می کند برای آزادی. حتی دیگر او به غذای بی کیفیت زندان لی نزده است و پشه ها در اطراف آن در حال چرخیدن است. زیرا می داند به زودی از زندان آزاد می شود.

شاید بپسندید: بر اساس گزارشات،یکی از این دو زندانی از زندان فرار کرده است، اما کدامیک؟ چگونه؟

پاسخ آزمون

 

برایتان جالب خواهد بود: آیا می توانید آدم فضایی را در 5 ثانیه پیدا کنید؟

تأثیر بازی های فکری بر مغز

کار بر روی یک پازل ارتباطات بین سلول های مغز را تقویت می کند، سرعت ذهن را بهبود می بخشد و روشی موثر برای بهبود حافظه کوتاه مدت است. پازل ها تولید دوپامین را افزایش می دهند، ماده ای شیمیایی که خلق و خو، حافظه و تمرکز را تنظیم می کند. وقتی معما را حل می کنیم، دوپامین با موفقیت آزاد می شود.

اهمیت بازی های فکری

به گفته Psychology Today، ورزش منظم مغز می تواند حافظه، تمرکز و توانایی های تفکر جانبی را بهبود بخشد. باور نکردنی است که چگونه یک سرگرمی دلپذیر مانند حل پازل یا جدول کلمات متقاطع ممکن است چنین مزایای عظیمی بر سلامت کلی شما داشته باشد.

معمای تصویری چیست؟

معمای تصویری یک سرگرمی عالی برای کاربرانی است که وقت آزاد دارند و می‌خواهند از آن بهترین استفاده را ببرند. این چالش شامل یافتن یک شخص، حیوان، شی یا عدد در یک تصویر است. برخی محدودیت زمانی دارند و برخی نه. آنها همچنین به عنوان چالش ها، تست های تصویری، پازل های تصویری یا منطقی شناخته می شوند.

شاید برایتان جالب باشد: آزمون شناسایی مادر کودک بازیگوش:پلیس در یک نگاه مادر کودک را شناسایی کرد، شما چطور؟

بازی های فکری و زوال عقل

بر اساس تحقیقات، مشخص شده است که افراد مسن که به طور منظم در پازل کلمات و اعداد شرکت می کنند، مغز تیزتری دارند. هر چه بیشتر پازل بازی کنند، عملکرد مغزشان بهتر می شود. یک مطالعه نشان داد که انجام جدول کلمات متقاطع می تواند شروع زوال عقل را تا دو سال و نیم کاهش دهد.

 

امیدوارم از آزمون شناسایی زندانی در شرف آزادی استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

شاید برایتان جالب باشد

آزمون شناسایی فرد دروغگو در هواپیما:آیا مرد درون هواپیما واقعا یک زندانی فراری است!؟

به پلیس در شناسایی قاتل مردی که در پارک به قتل رسیده است،کمک کنید!

آزمون شناسایی پدر کودک: آیا می توانید پدر کودک را در این تصویر شناسایی کنید!

بر اساس گزارشات،یکی از این دو زندانی از زندان فرار کرده است، اما کدامیک؟ چگونه؟

آزمون شناسایی بیگانه در مترو: اگر تیزبینی در 6 ثانیه آدم فضایی تصویر را شناسایی کنید!

هر دو زن تصویر قاتل‌اند، اما کدام یکی همسر خود را به قتل رسانده است!؟

آزمون شناسایی همسر اصلی مرد: کدامیک از این دو زن دروغ می گوید؟

اگر فکر می‌کنی ریاضی‌ات خوبه، سوال هوش ریاضی چالشی را در 10 ثانیه حل کن!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

10 − هشت =

دکمه بازگشت به بالا