;
تفریح و سرگرمی

بر اساس گزارشات،یکی از این دو زندانی از زندان فرار کرده است، اما کدامیک؟ چگونه؟

آزمون شناسایی زندانی فراری زرنگ:مجله خبری چشمک امروز هم با یک معمای تصویری همراه شما است. این سوال یا معمای تصویری مهارت های شناختی شما به ویژه بینایی، دقت و نیز قدرت تحلیل شما را مورد آزمایش قرار خواهد داد. تعداد بسیاری کمی از شرکت کنندگان در این چالش تصویری توانستند در زمان مشخص شده 7 ثانیه ای این معمای تصویری را تحلیل و پاسخ درست و منطقی ارائه دهند.

خود را بهتر بشناسید! |در نگاه اول، چه چیزی در تصویر دیدید؟

سوالات هوش و در کل معماهای تصویری از جمله مطالبی است که در فضای اینترنت طرفداران زیادی دارد. این قبیل مطالب در عین سرگرمی می توانند زمینه خوبی برای محک زدن ما وتوانائیهای ما باشند. به این ترتیب بخش سرگرمی مجله خبری چشمک به صورت مرتب جدیدترین و جذاب ترین سوالات تصویری را با شما مخاطبان عزیر به اشتراک می گذارد. این قبیل سوالات می توانند سبب افزایش دقت و تمرکز شما در بلند مدت شوند. با چشمک و آزمون شناسایی زندانی فراری زرنگ همراه باشید.

شاید بپسندید: آزمون شناسایی فرد غیر عادی:کدامیک از افراد تصویر یک انسان معمولی نیست!؟

آزمون شناسایی زندانی فراری زرنگ

آیا برای محک زدن تیزبینی و دقت و نیز میزان قدرت تحلیل خود آماده اید؟ آزمون شناسایی زندانی فراری زرنگ از جمله سوالات معمایی تصویری است که شما برای حل آن باید از تمام مهارت های شناختی و نیز قدرت منطقی خود استفاده کنید.

در تصویر آزمون شناسایی زندانی فراری زرنگ شما با تصویری از یک سلول زندان مواجه هستید. دو فرد زندانی در این تصویر دیده می شوند. فرد قوی هیکل و قدرتمند و فردی لاغر اندام و نحیف. رئیس زندان به رسانه ها گزارش داده است که روز گذشته یکی از این دو زندانی موفق به فرار از زندان شده است! به نظر شما کدامیک از دوزندانی تصویر توانسته است از زندان فرار کند؟ تحلیل شما و دلیل شما برای انتخاب فرد مشخص چیست؟

اگر آماده هستید به تصویر آزمون شناسایی زندانی فراری زرنگ نگاهی بیندازید. به گفته طراح این سوال تصویری، فقط یک فرد نابغه واقعی می تواند در زمان مشخص شده 7 ثانیه ای پاسخ را بیابد. بیایئید تصویر را مرور می کنیم.

شاید بپسندید: آزمون شناسایی دزد گردنبند الماس: دزد گردنبند الماس چه کسی است!؟

آزمون شناسایی زندانی فراری

.

شاید بپسندید: سوال هوش خون آشام: کدامیک از سه نفر زیر خون آشام است؟!

.

.

.

.

.

.

.

.

برایتان جالب خواهد بود: آزمون شناسایی خدمتکار قاتل: کدامیک از این خدمتکاران هتل، قتل انجام داده است!؟

.

پاسخ آزمون شناسایی زندانی فراری زرنگ

امیدوارم به پاسخ صحیح رسیده باشید! اگر هم نرسیدید، اشکالی ندارد. این آزمون می تواند یک ترین خوب برای مغز شما باشد. اگر به زمان بیشتری نیاز دارید، در اینجا ما به شما فرصتی دوباره می دهیم تا بتوانید آزمون شناسایی زندانی فراری زرنگ را حل کنید، اما برای اینکه از سختی آن کاسته نشود فقط 3 ثانیه دیگر فرصت خواهید داشت.

.

برایتان جالب خواهد بود: آزمون شناسایی فرد باهوش تصویر:آیا فرد باندپیچی شده روی تخت، پدر کودک است؟

.

.

.

 

 

برایتان جالب خواهد بود: آزمون خطای دوقلوها: اگر فکر می کنی تیزبنی اشتباه مربوط به دوقلوها را شناسایی کن!

 

احتمالا بیشتر افراد مرد قوی هیکل را انتخاب کرده باشند. به خصوص که او در تصویر با میله های زندان در حال کلنجار رفتن است. اما واقعیت این است که او نمی تواند راهی برای عبور از میله ها برای خود ایجاد کند. در تصویر نیز کاملا مشخص است.به مرد نحفیف و لاغراندام بهتر است نگاه دقیق تری بیندازید.او از زندان فرار کرده است.اما چگونه؟

شاید بپسندید: آزمون شناسایی آدم در معرض خطر:فکر می‌کنید چه کسی ممکن است با قطار تصادف کند!؟

پاسخ آزمون

برایتان جالب خواهد بود: سوال هوش رمز در کاخ چیست؟ افراد کمی قادرند بفهمند!

 

وی با آرامش خاصی در حال کتاب خواندن است و این مسئله هر چه بیشتر مشکوک است. نگاه کنید جلوی پا او یک قاشق بدون دسته دیده می شود. به احتمال زیاد او توانسته از دسته قاشق به عنوان کلیدی برای باز کردن درب سلول استفاده کند و از زندان فرار کند.

بازی های فکری و زوال عقل

بر اساس تحقیقات، مشخص شده است که افراد مسن که به طور منظم در پازل کلمات و اعداد شرکت می کنند، مغز تیزتری دارند. هر چه بیشتر پازل بازی کنند، عملکرد مغزشان بهتر می شود. یک مطالعه نشان داد که انجام جدول کلمات متقاطع می تواند شروع زوال عقل را تا دو سال و نیم کاهش دهد.

شاید بپسندید:  به پلیس در شناسایی قاتل مردی که در پارک به قتل رسیده است،کمک کنید!

اهمیت بازی های فکری

به گفته Psychology Today، ورزش منظم مغز می تواند حافظه، تمرکز و توانایی های تفکر جانبی را بهبود بخشد. باور نکردنی است که چگونه یک سرگرمی دلپذیر مانند حل پازل یا جدول کلمات متقاطع ممکن است چنین مزایای عظیمی بر سلامت کلی شما داشته باشد.

معماها برای مغز مفید هستند؟

به باور محققان معماها و سوالات هوش، منطق و استدلال شما را تقویت می کنند پازل ها برای تمرین مغز ساخته می شوند. جدول کلمات متقاطع، معماها، جستجوی کلمات و مسائل منطقی همگی می توانند بخش های مختلف مغز شما را فعال کنند و به شما کمک کنند تا مهارت های تفکر انتقادی و تحلیلی خود را تقویت کنید.

بازی های فکری و ورزش مغز

ورزش و ورزش منظم که نقش مهمی در کنترل بیماری هایی مانند قلبی عروقی، دیابت و فشار خون دارد، تأثیرات مثبتی بر مغز نیز دارد. ورزش با افزایش ترشح هورمون اندورفین که به هورمون شادی معروف است، عملکرد سازنده تری در روابط انسانی ایجاد می کند و در عین حال زمینه را برای بالا بردن آستانه شادی فراهم می کند. ورزش منظم باید بخشی از زندگی باشد تا از بیماری های تخریب کننده عصبی مانند زوال عقل، آلزایمر و پارکینسون جلوگیری شود. نباید فراموش کرد که یک فعالیت ذهنی با مهارت کامل، اساس یک فعالیت ورزشی است که به درستی انجام شده است.

تأثیر بازی های فکری بر مغز

کار بر روی یک پازل ارتباطات بین سلول های مغز را تقویت می کند، سرعت ذهن را بهبود می بخشد و روشی موثر برای بهبود حافظه کوتاه مدت است. پازل ها تولید دوپامین را افزایش می دهند، ماده ای شیمیایی که خلق و خو، حافظه و تمرکز را تنظیم می کند. وقتی معما را حل می کنیم، دوپامین با موفقیت آزاد می شود.

امیدوارم ازآزمون شناسایی زندانی فراری زرنگ استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

برایتان جالب خواهد بود

آزمون شناسایی همسر اصلی مرد: کدامیک از این دو زن دروغ می گوید؟

آزمون شناسایی کارآگاه خصوصی: نابغه ای اگر در 5 ثانیه کارآگاه خصوصی را پیدا کنی!

اگر فکر می‌کنی ریاضی‌ات خوبه، سوال هوش ریاضی چالشی را در 10 ثانیه حل کن!

ملا نصرالدین و داستان دیگ: دیگ همسایه ملا نصرالدین بچه به دنیا می آورد!

آزمون شناسایی مادر کودک فراموشکار:کدامیک از این دو زن مادر دخترک است، چرا؟

با تست شخصیت شناسی حیوان مورد علاقه خود را بهتر بشناسید!!

نوشته های مشابه

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × 4 =

دکمه بازگشت به بالا