;
تفریح و سرگرمی

 به پلیس در شناسایی قاتل مردی که در پارک به قتل رسیده است،کمک کنید!

آزمون شناسایی قاتل مرد بیچاره: معمای تصویری امروز از آن دسته معماهایی است که قطعا برای تحلیل و حل آن باید به خوبی از سلول های خاکستری مغز و توانائیهای شناختی خود استفاده کنید. در یادداشت زیر می توانید یکی از پیچیده ترین معماهای بصری فیس بوک و سایر شبکه های اجتماعی را مرور کنید.

خود را بهتر بشناسید! |در نگاه اول، چه چیزی در تصویر دیدید؟

پازل های تصویری یکی از محبوب ترین و پرطرفدارترین پست ها و مطالب در اینترنت است، به خصوص تصاویر پیچیده تر. بنابراین، ما چالشی را به شما ارائه خواهیم کرد که کمتر کسی توانسته است در زمان مشخص شده بر آن غلبه کند. زمانی که برای ارائه پاسخ به آزمون شناسایی قاتل مرد بیچاره دارید تنها 8 ثانیه است.

شاید بپسندید: آزمون شناسایی پدر کودک: آیا می توانید پدر کودک را در این تصویر شناسایی کنید!

آزمون شناسایی قاتل مرد بیچاره

در این چالش تصویری، شما توانایی خود را در حل پرونده ها به همان سبک یک کارآگاه FBI آزمایش خواهید کرد، زیرا یک قتل در یک پارک انجام شده است. در تصویر زن و فرزندش بر روی نیمکت نشسته اند و کودک با رنگ گواش قرمز مشغول نقاشی کشیدن است. کنار زن بر روی نیمکت یک مرد که گویا مرده است، نیز حضور دارد. در سمت چپ تصویر نیز زنی دیگر حضور دارد. پلیس زن و مرد را مورد بازجویی قرار داد. هر کدام از زنان یکدیگر را متهم به قتل مرد بیچاره می کردند.اما در نهایت پلیس متوجه قاتل شد.

شما اکنون باید سعی کنید فردی را که مرد بیچاره را به قتل رسانده است، در مدت زمان 8 ثانیه شناسایی کنید، تنها در این صورت می توانید ثابت کنید که یک نابغه هستید. با دقت به تصویر زیر نگاه کنید.

شاید بپسندید: آزمون شناسایی بیگانه در مترو: اگر تیزبینی در 6 ثانیه آدم فضایی تصویر را شناسایی کنید!

آزمون شناسایی قاتل مرد بیچاره

.

برایتان جالب خواهد بود: 8 نکته آرایشی برای زنان با رنگ پوست تیره

.

.

.

.

.

.

.

.

برایتان جالب خواهد بود: آزمون شناسایی مرد مرده: چه کسی در تصویر مرده است!؟

.

پاسخ آزمون شناسایی قاتل مرد بیچاره

اگر هنوز نتوانستید که این معمای تصویری را حل کنید و به زمان بیشتری برای بررسی جزئیات تصویر دارید، می توانید به تصویر بالا مراجعه کرده و بیشتر تصویر را بررسی کنید. 5 ثانیه دیگر وقت دارید!

شاید برایتان جالب باشد: آزمون شناسایی مجرم تحت تعقیب:کدامیک از افراد در فروشگاه، متهم تحت تعقیب است!؟

.

.

.

 

 

برایتان جالب خواهد بود: آزمون شناسایی دکتر واقعی آزمایشگاه: اگر نکته سنج و تیزبنی،دکتر واقعی آزمایشگاه را شناسایی کنید!

 

ما پاسخ را در تصویر علامتگذاری کرده ایم. فردی که در سمت چپ تصویر قرار دارد، قاتل است. وی یک مرد است که برای اینکه شناسایی نشود کلاه گیس زنانه استفاده کرده و خود را به شکل زنان درآورده است.

شاید بپسندید: بر اساس گزارشات،یکی از این دو زندانی از زندان فرار کرده است، اما کدامیک؟ چگونه؟

پاسخ آزمون

اهمیت بازی های فکری

به گفته Psychology Today، ورزش منظم مغز می تواند حافظه، تمرکز و توانایی های تفکر جانبی را بهبود بخشد. باور نکردنی است که چگونه یک سرگرمی دلپذیر مانند حل پازل یا جدول کلمات متقاطع ممکن است چنین مزایای عظیمی بر سلامت کلی شما داشته باشد.

شاید بپسندید:آزمون شناسایی خون آشام: اگر تیزبینی، در 5 ثانیه خون‌آشام موجود در تصویر را شناسایی کن!؟

معماها برای مغز مفید هستند؟

به باور محققان معماها و سوالات هوش، منطق و استدلال شما را تقویت می کنند پازل ها برای تمرین مغز ساخته می شوند. جدول کلمات متقاطع، معماها، جستجوی کلمات و مسائل منطقی همگی می توانند بخش های مختلف مغز شما را فعال کنند و به شما کمک کنند تا مهارت های تفکر انتقادی و تحلیلی خود را تقویت کنید.

برایتان جالب خواهد بود: یکی از میمون ها را انتخاب کنید و خودتان را بهتر بشناسید!

چگونگی تأثیر بازی های فکری بر مغز

کار بر روی یک پازل ارتباطات بین سلول های مغز را تقویت می کند، سرعت ذهن را بهبود می بخشد و روشی موثر برای بهبود حافظه کوتاه مدت است. پازل ها تولید دوپامین را افزایش می دهند، ماده ای شیمیایی که خلق و خو، حافظه و تمرکز را تنظیم می کند. وقتی معما را حل می کنیم، دوپامین با موفقیت آزاد می شود.

برایتان جالب خواهد بود: اگر باهوشی در 5 ثانیه، سن برادر را در معمای تصویری تشخیص سن پیدا کن!

بازی های فکری و زوال عقل

بر اساس تحقیقات، مشخص شده است که افراد مسن که به طور منظم در پازل کلمات و اعداد شرکت می کنند، مغز تیزتری دارند. هر چه بیشتر پازل بازی کنند، عملکرد مغزشان بهتر می شود. یک مطالعه نشان داد که انجام جدول کلمات متقاطع می تواند شروع زوال عقل را تا دو سال و نیم کاهش دهد.

معمای تصویری چیست؟

معمای تصویری یک سرگرمی عالی برای کاربرانی است که وقت آزاد دارند و می‌خواهند از آن بهترین استفاده را ببرند. این چالش شامل یافتن یک شخص، حیوان، شی یا عدد در یک تصویر است. برخی محدودیت زمانی دارند و برخی نه. آنها همچنین به عنوان چالش ها، تست های تصویری، پازل های تصویری یا منطقی شناخته می شوند

امیدوارم از آزمون شناسایی قاتل مرد بیچاره استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

شاید برایتان جالب باشد:

هر دو زن تصویر قاتل‌اند، اما کدام یکی همسر خود را به قتل رسانده است!؟

آزمون شناسایی همسر اصلی مرد: کدامیک از این دو زن دروغ می گوید؟

اگر فکر می‌کنی ریاضی‌ات خوبه، سوال هوش ریاضی چالشی را در 10 ثانیه حل کن!

آزمون شناسایی کارآگاه خصوصی: نابغه ای اگر در 5 ثانیه کارآگاه خصوصی را پیدا کنی!

آزمون شناسایی مادر کودک فراموشکار:کدامیک از این دو زن مادر دخترک است، چرا؟

شناسایی دزد گردنبند الماس: دزد گردنبند الماس چه کسی است!؟

شناسایی دزد گردنبند الماس: دزد گردنبند الماس چه کسی است!؟

آزمون شناسایی فرد غیر عادی:کدامیک از افراد تصویر یک انسان معمولی نیست!؟

نوشته های مشابه

2 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × یک =

دکمه بازگشت به بالا