;
تفریح و سرگرمی

خود را بهتر بشناسید! |در نگاه اول، چه چیزی در تصویر دیدید؟

تست شخصیت شناسی براساس چهره: ایا  شما یک فرد “وسواسی” هستید یا خیر؟ آیا خود را به طور کامل می شناسید؟ با انجام تست شخصیت شناسی براساس چهره که پاسخ های آن شما را شگفت زده می کند، می توانید خود را بهتر بشناسید. سوالهایی که بیشتر اوقات از خود پرسیده ایم. بیشتر ما دوست داریم خود و رفتارمان را بهتر بشناسیم.

اعضای خانواده تصویر در حال گرفتن عکس یادگاری هستند، اما یکی فوت کرده، کدام یکی!؟

تست شخصیت شناسی براساس چهره، درک شما را تا حد امکان به چالش می کشد و به کنجکاوی پاسخ می دهد که ایا واقعا یک فرد وسواسی هستید با خیر؟  در حال حاضر 92 درصد از کاربران شبکه های اجتماعی، با کمک تست های شخصیت می توانند از جزئیات زندگی خود بیشتر مطلع شوند. با مچله خبری چشمک و تست شخصیت شناسی براساس چهره همراه باشید.

شاید بپسندید: آزمون شناخت بیمار در حال مرگ: کدام بیمار  با توجه به بریدن لوله سرم ها، اول خواهد مرد!؟

تست شخصیت شناسی براساس چهره

همانطور که می دانیم هر فرد رفتارهایی از خود نشان می دهد که او را با بقیه متفاوت یا گاهی همسان می کند. از این نظر تست شخصیت شناسی براساس چهرهوب سایت چشمک، بسته به نحوه معاشرت با عزیزانتان، به شما کمک می‌کند تا ویژگی‌های متنوعیاز خود  را کشف کنید. تنها به یاد داشته باشید که این تست ذهنی 100٪ دقیق و درست نیست!

شاید بپسندید:تست بررسی داشتن زندگی سالم: یکی از چشم ها را انتخاب تا بفهمید آیا سبک زندگی سالمی دارید؟

تست شخصیت شناسی براساس چهره

آیا به قدرت دید خود اطمینان دارید؟ پس به خواندن تست شخصیت شناسی براساس چهره ادامه دهید. اولین چیزی که در تصویر تشخیص می دهید به شما نشان می دهد که تا چه اندازه وسواسی هستید؟

احتمالاً بپسندید:  اگه شوکه نمیشی در این آزمون مامور اف بی آی را تشخیص بده!

دیدن درخت نخل

اگر در تست شخصیت شناسی براساس چهره، درخت نخل را در اولین نگاه دیدید باید گفت که شما رابطه بسیار خوبی با اطرافیان خود دارید. با این حال سعی کنید بیشتر روی اهداف شخصی خود تمرکز کنید، نه بر روی کالاهای مادی. باید بدانید موفقیت و پیروزی واقعی شما، در تلاش برای روبرو شدن با واقعیت های زندگی است، نه در جاه طلبی های غیرعادی.

شاید بپسندید: آزمون شناخت نامزد حقیقی: اگر نکته سنج باشی در 5 ثانیه نامزد واقعی این زن را شناسایی می کنید!

 دیدن گل ها در تست شخصیت شناسی براساس چهره

این گونه که رفتار می کنید، شما عادت زیادی به وقف کامل خود به خانواده دارید، در حالی که انتظار دارید از روابط بین فردی خود پاداش دریافت کنید. از این نظر، به یاد داشته باشید که برای به دست آوردن عشق و محبت بیشتر به خود اعتماد کنید.

احتمالاً بپسندید: آزمون شناخت مجرم: آیا می توانید بگویید کدام زن مجرم است؟

دیدن پروانه ها

اگر در تست شخصیت شناسی براساس چهره وب سایت چشمک، پروانه ها را دیدید، باید گفت که برخی عادت ها می تواند برای شما مشکلاتی ایجاد کند. به عنوان مثال، عادت به این باور که تمام دنیا حول شما می چرخد ​​می تواند برای شما مشکلاتی ایجاد کند، به خصوی وقتی که با افرادی روبرو شوید که افکاری مشابه شما دارند. بنابراین، سعی کنید آن را تغییر دهید.

شاید بپسندید: فکر می کنی باهوشی، پس تو 6 ثانیه زندانی تازه وارد را شناسایی کن!

دیدن صورت زن در تست شخصیت شناسی براساس چهره

شما تمایل به مشاهده همه چیز دارید، فقط از روی همدلی. مراقب باشید، ممکن است خود را به عنوان یک وسواسی نشان دهید.به یاد داشته باشید که رفتار شما باید بیشتر جمعی باشد تا اینکه مراقب دیگران باشید.تنها در این صورت افراد می توانند به شما نزدیک شوند.

احتمالاً بپسندید: یکی از این دو زندانی یکی از اعضای مافیا و ثروتمند است، اما کدامیک!؟

امیدوارم از تست شخصیت شناسی براساس چهره استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

 شاید بپسندید: اگر تیزبین و باهوشی، سریع بگو که کدامیک از این کارت های شناسایی پلیس، جعلی است!؟

اهمیت تست شخصیت شناسی؟

آزمون‌های شخصیتی با هدف ارزیابی ویژگی‌های شخصیتی افراد انجام می‌شوند. این تست ها اساساً به دو آزمون شخصیت تصویری و عینی تقسیم می‌شوند.آزمون‌های شخصیت عینی، آزمون‌هایی هستند که در آن مطالب ساختاریافته ارائه می‌شود و یک روش نمره‌گذاری و تفسیر استاندارد وجود دارد. در این مرحله اکثر تست های کاغذی مدادی مربوط به شخصیت در گروه تست های عینی قرار می گیرند.

شاید بپسندید:قابل توجه باهوشا: با توجه به تصویر، چه کسی وزن بیشتری را تحمل می کند!؟

از سوی دیگر، آزمون‌های تصویری، انگیزه‌های اصلی و الگوهای شخصیتی افراد را در برابر یک ماده آزمایشی بدون ساختار ارزیابی می‌کنند. تست های شخصیت شناسی تصویری که اطلاعات بسیار دقیقی در مورد پویایی های شخصی افراد ارائه می دهند، به اندازه آزمون های عینی از روش نمره گذاری و تفسیر استاندارد برخوردار نیستند، بنابراین بیشتر تحت تاثیر دانش و تجربه پزشک بالینی قرار می گیرند. تست های شخصیت علاوه بر اینکه به عنوان تست های عینی و تصویری طبقه بندی می شوند، بر اساس هدف استفاده نیز متفاوت هستند.

آزمون فرد در معرض خطر مرگ: کدامیک از افراد زودتر می میرد!؟| غواص یا فضا نورد؟

چیستی تست های شخصیت شناسی و اعتبار آنها

احتمالاً هر روزه شما با چنین تست هایی روبرو می شوید. تست های تصویری که ادعا می کنند می توانند زوایای پنها شخصیتی شما را منعکس کنند. جدا از درستی یا نادرستی کامل این تست ها، به نظر می رسد که نفس وجود این تست ها می تواننند به ما کمک زیادی کنند. این تست ها امروز بیشتر جنبه تفریح و سرگرمی پیدا کرده اند و همین مسئله کافی است. دغدغه های زندگی جدید در حال فرسوده کردن ماست و بی توجهی ما هر چند اندک به آنها می تواند، خوشی را برای ما به ارمغان آورد.

برایتان جالب خواهد بود: اگر فکر می کنی باهوشی، بگو که کدام فرد تصویر در حال دروغ گفتن است!؟

البته ناگفته نماند که روانشناسان دریافته اند که آدمی ممکن است در قبال بعضی از موقعیت واکنشی متفاوت و یا مشابه از خود نشان دهد. همین مسئله سبب شکل گیری یک معیار شناختی برای آنان شده است. برخی از تصاویر شخصیت شناسی در همین جهت شکل گرفته اند و نتایج آنها تا اندازه ای قابل اتکا است.

احتمالاً بپسندید: در این مبارزه نفس گیر چه کسی، جان خود را از دست خواهد داد!؟.

انتخاب افراد برای پذیرفتن یک چیز، اولین تصور و دید از یک پدیده و شی، همه و همه مربوط به ضمیر ناخودآگاه انسان می باشد. ضمیر ناخودآگاه آدمی نقش جدی در رفتارها و انتخاب های آدمی دارد. براساس همین موضوع، انسان در شرایط مختلف رفتارهای خاصی از خود بروز می دهد. شاید تست های شخصیت شناسی زمینه خوبی را ایجاد کرده اند که ضمیر ناخودآگاه آدمی بیشتر شناسایی شود. تست های شخصیت شناسی تصویری براساس چنین رویکردی ایجاد شده اند و تلاش دارند ما را بیشتر با خودمان آشنا سازند.

اجتمالاً بپسندید: آزمون شناسایی افراد بینا: فردی را که ادای نابینایان را در می‌آورد را شناسایی کنید!

چگونه به تست شخصیت پاسخ دهیم؟

اگر در دنیای تست های شخصیتی تازه کار هستید، اولین چیزی که باید بدانید این است که نمی توان آنها را اشتباه انجام داد. آنها باید با صداقت کامل پاسخ داده شوند و آنچه فکر می کنید برای شما مناسب است را انتخاب کنید. در هیچ موردی پاسخ درست یا غلط وجود ندارد.

برایتان جالب خواهد بود:آزمون شناسایی مقصر: کدامیک از افراد تصویر، شیشه های ساختمان را شکسته است!؟

بازی های فکری و ورزش مغز

ورزش و ورزش منظم که نقش مهمی در کنترل بیماری هایی مانند قلبی عروقی، دیابت و فشار خون دارد، تأثیرات مثبتی بر مغز نیز دارد. ورزش با افزایش ترشح هورمون اندورفین که به هورمون شادی معروف است، عملکرد سازنده تری در روابط انسانی ایجاد می کند و در عین حال زمینه را برای بالا بردن آستانه شادی فراهم می کند. ورزش منظم باید بخشی از زندگی باشد تا از بیماری های تخریب کننده عصبی مانند زوال عقل، آلزایمر و پارکینسون جلوگیری شود. نباید فراموش کرد که یک فعالیت ذهنی با مهارت کامل، اساس یک فعالیت ورزشی است که به درستی انجام شده است.

احتمالاً بپسندید: آزمون تشخیص فرد مرده: با پیدا کردن فرد مرده تصویر در 3 ثانیه، تیزبینی و نکته سنجی خود را اثبات کنید!

معماها برای مغز مفید هستند؟

به باور محققان معماها و سوالات هوش، منطق و استدلال شما را تقویت می کنند پازل ها برای تمرین مغز ساخته می شوند. جدول کلمات متقاطع، معماها، جستجوی کلمات و مسائل منطقی همگی می توانند بخش های مختلف مغز شما را فعال کنند و به شما کمک کنند تا مهارت های تفکر انتقادی و تحلیلی خود را تقویت کنید.

قابل توجه چشم عقابی ها: نکته کلاس درس را پیدا کنی، باید بگم خیلی تیزبینی!

بازی های فکری باعث بهبود عملکرد مغز می‌شود

در بازی‌های فکری، باید دائما همه چیز را در نظر بگیریم و به آنها فکر کنیم. رفتار رقبا، شرایطی که در آن گیر افتاده‌ایم، تصمیماتی که باید در مقابل رفتار طرف مقابل بگیریم و حتی، شرایطی که ممکن است بعد از هر انتخاب برایمان رخ بدهد. این یعنی، استفاده کامل از سلول‌های مغزی.

بهتر است بدانید که هر چقدر بیشتر به سلول‌های مغزتان استراحت بدهید، آنها را تنبل‌تر می‌کنید. وقتی از آنها استفاده نشود، می‌میرند و این باعث می‌شود تا در معرض کندی ذهن یا آلزایمر قرار بگیریم.

اگر روال زندگی شما یک چیز روتین شده است و در طول روز، کاری ندارید که بخواهید برای انجامش، به مغزتان فشار بیاورید، باید به فکر یک جایگزین خوب باشید. چه چیزی بهتر از  بازی فکری! با انجام بازی‌های فکری می‌توانید مغزتان را در بهترین وضعیت ممکن حفظ کنید. به ذهن ورزش بدهید و حالا حالاها، آن را جوان نگه‌دارید.

بازی های فکری،هوش هیجانی را در ما پرورش می‌دهد

از دیگر مزایای بازی فکری پرورش هوش هیجانی و تقویت آن می باشد. هوش هیجانی به مجموعه‌ای از مهارت‌ها و صلاحیت‌های اجتماعی می‌گویند که بر توانایی‌های ما برای درک و تشخیص و مدریت هیجان، حل مسائل تاثیر می‌گذارد و کمک می‌کند تا بتوانیم با چالش‌ها، نیازها و فشارهای زندگی سازگار شویم.

به این هوش EQ می‌گویند.  که با ضریب هوشی یا همان IQ فرق میکند. همه فکر می‌کنند که ضریب هوشی از اهمیت بیشتری برخوردار است و همان است که تایین می‌کند چه کسی در زندگی موفق باشد و چه کسی نباشد! اما تحقیقات چیز دیگری نشان می‌دهد! هوش هیجانی در میزان موفقیت ما تاثیر بیشتری دارد.

اهمیت بازی های فکری

به گفته Psychology Today، ورزش منظم مغز می تواند حافظه، تمرکز و توانایی های تفکر جانبی را بهبود بخشد. باور نکردنی است که چگونه یک سرگرمی دلپذیر مانند حل پازل یا جدول کلمات متقاطع ممکن است چنین مزایای عظیمی بر سلامت کلی شما داشته باشد.

آزمون شناسایی زامبی: زامبی تصویر کجاست؟ |95 درصد از مردم در این چالش تصویری شکست خوردند!

آیا دوست دارید در چالش تصویری دیگری شرکت کنید؟

این چالش ویروسی افراد بی‌شماری را سرگرم کرده است، اما وقتی به شما می‌گوییم این تنها چالش نیست، باور کنید. اگر می‌خواهید در چالش دیگری شرکت کنید، به شما اطلاع می‌دهیم که در مجله خبری چشمک تعداد زیادی را منتشر کرده‌ایم. همه آنها یک هدف دارند: سرگرم کردن شما.

برایتان جالب خواهد بود:آزمون شناسایی زن احمق: کدامیک از این دو زن با توجه به فعالیت خود، می تواند یک احمق باشد!

برایتان جالب خواهد بود

 

 اگر بینایی‌تان مشکلی نداشته باشد باید در 3 ثانیه نوشته تصویر را تشخیص دهید!

با توجه به علائم و نشانه ها،کدامیک از افراد فروشگاه تصمیم به خودکشی دارد!؟

بگین چی جوری دستتون رو مشت می کنید، تا بگم چه شخصیتی دارید!؟

 آزمون شناسایی قاتل در ساندویچی: اگر هوش کارآگاهی داری، می تونی قاتل را پیدا کنی!

 شناسایی قاتل در شهربازی: اگر قاتل را در 3 ثانیه شناسایی کنی، باید بگم فوق العاده باهوشی!

اگر فردی که در حال طراحی برای کودک ربایی است را پیدا کنی، نابغه ای!

نوشته های مشابه

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × 2 =

دکمه بازگشت به بالا