;
تفریح و سرگرمی

آزمون شناسایی بطری های خالی:اگر دقت و تمرکزت عالیه، بطری‌های خالی را در 10 ثانیه پیدا کن!

آزمون شناسایی بطری های خالی: یکی از معضلاتی که دنیای مدرن با آن روبروست کم تحرکی است. کم تحرکی جسمی و ذهنی سبب می شود که کم کم سلامت جسم و مغز از میان برود. سلامت جسم با ورزش منظم روزانه و یک رژیم غذایی مناسب قابل حل است. در کنار آن سلامت مغز نیز با انجام فعالیت ذهنی امکان پذیر است. بر همین اساس انجام منظم بازی های فکری می تواند سلامت مغز را تضمین کند.

خود را بهتر بشناسید! |در نگاه اول، چه چیزی در تصویر دیدید؟

حل جدول کلمات متقاطع، سوالات هوش، معماهای تصویری، تست ها، پازل ها و … در این زمینه می توانند کمک زیادی به ما کنند. در آزمون شناسایی بطری های خالی شما می توانید به بهترین شکل ممکن مهارت های شناختی همچون قدرت دید و تمرکز خود را به چالش بکشید. تمرکز و دقت بیشتر سبب می شود که سلول های خاکستری مغز شما فعالیت بیشتری کند و همین مسئله ما را به هدفمان نزدیک می کند. ورزش مغز! با بخش سرگرمی وب سایت خبری چشمک و آزمون شناسایی بطری های خالی همراه باشید.

شاید بپسندید: به پلیس در شناسایی قاتل مردی که در پارک به قتل رسیده است،کمک کنید!

آزمون شناسایی بطری های خالی

تصویری را که مشاهده می کنید یکی دیگر از آثار دوداس هنرمند مجارستانی است. وی همانطور که در معماهای تصویری دیگر از این هنرمند توضیح دادیم، تلاش می کند که در تصاویر خود معماهایی را بگنجاند. او در میان جنبه عمومی تصویر، یک تفاوت را ایجاد می کند و بدین ترتیب بینایی، دقت و تمرکز مخاطبان خود را به چالش می کشد.

در آزمون شناسایی بطری های خالی نیز او تفاوت هایی را در بطرهایی که حاوی نامه است ایجاد کرده است. شما در نگاه اول احساس خواهید کرد که همه بطری ها حاوی نامه هستند، اما اگر دقت بیشتری کنید متوجه خواهید شد که برخی از بطری ها خالی هستند. به باور دوداس اگر شما بتوانید در کمتر از 10 ثانیه تمام بطری های خالی را پیدا کنید، قدرت دید و نیز دقت تان عالی است. اگر آماده هستید با دقت به این تصویر نگاه کنید.

شاید بپسندید: کدامیک از این دو زندانی زن، قرار است بزودی از زندان آزاد شود!؟

آزمون شناسایی بطری های خالی

 .

برایتان جالب خواهد بود: کدامیک از این دو پدر یا مادر نسبت به رفتارهای فرزند خود بی‌خیال تر است!

.

.

.

.

برایتان جالب خواهد بود: آزمون شناسایی قاتل در ساختمان: یک باهوش می‌تواند در 3 ثانیه قاتل را در تصویر شناسایی کند!

.

.

.

.

شاید برایتان جالب باشد: آزمون شناسایی مادر کودک بازیگوش:پلیس در یک نگاه مادر کودک را شناسایی کرد، شما چطور؟

.

پاسخ آزمون شناسایی بطری های خالی

اگر موفق به پیدا کردن بطری های خالی در تصویر شدید باید بدانید جزو 30 درصد آدمهایی هستید که مهارت های شناختی خوبی دارند. اما اگر هنوز موفق به چیدا کردن این جغدها نشدید یک فرصت کوتاه دیگر هم به شما داده می شود. باز هم شانس خود را امتحان کنید. شما باید به دنبال 5 بطری خالی باشید.

.

شاید برایتان جالب باشد: آزمون شناسایی مرد اسیر: یکی از ربایندگان، همسر مرد است، اما کدامیکی!؟

.

.

.

 

 

برایتان جالب خواهد بود: آزمون شناخت مراسم خواستگاری واقعی:کدامیک از دو تصویر، یک مراسم خواستگاری واقعی است!؟

 

این پازل جدیدترین تصوییر از سری تصاویر پازلی دوداس هنرمند مجارستانی است که با شما به اشتراک گذاشته شد است. در تصویر ذیل تمام بطری های خالی علامتگذاری شده اند.

شاید بپسندید: یک نگاه تیزبین می تواند در یک نگاه چهره مخفی را در این تصویر شناسایی کند!

پاسخ آزمون

برایتان جالب خواهد بود: تست بینایی حیوان: مار را فوری پیدا کن

بازی های فکری و زوال عقل

بر اساس تحقیقات، مشخص شده است که افراد مسن که به طور منظم در پازل کلمات و اعداد شرکت می کنند، مغز تیزتری دارند. هر چه بیشتر پازل بازی کنند، عملکرد مغزشان بهتر می شود. یک مطالعه نشان داد که انجام جدول کلمات متقاطع می تواند شروع زوال عقل را تا دو سال و نیم کاهش دهد.

شاید بپسندید: آزمون شناسایی خدمتکار قاتل: کدامیک از این خدمتکاران هتل، قتل انجام داده است!؟

اهمیت بازی های فکری

به گفته Psychology Today، ورزش منظم مغز می تواند حافظه، تمرکز و توانایی های تفکر جانبی را بهبود بخشد. باور نکردنی است که چگونه یک سرگرمی دلپذیر مانند حل پازل یا جدول کلمات متقاطع ممکن است چنین مزایای عظیمی بر سلامت کلی شما داشته باشد.

برایتان جالب خواهد بود: سوال هوش: عدد بعدی را حدس بزنید: 4، 8، 14، 22؟

معمای تصویری چیست؟

معمای تصویری یک سرگرمی عالی برای کاربرانی است که وقت آزاد دارند و می‌خواهند از آن بهترین استفاده را ببرند. این چالش شامل یافتن یک شخص، حیوان، شی یا عدد در یک تصویر است. برخی محدودیت زمانی دارند و برخی نه. آنها همچنین به عنوان چالش ها، تست های تصویری، پازل های تصویری یا منطقی شناخته می شوند.

شاید برایتان جالب باشد: آزمون شناسایی نمایشگاه نقاشی: به نظر شما این آثار متعلق به کدامیک از این هنرمندان است؟

بازی های فکری و ورزش مغز

ورزش و ورزش منظم که نقش مهمی در کنترل بیماری هایی مانند قلبی عروقی، دیابت و فشار خون دارد، تأثیرات مثبتی بر مغز نیز دارد. ورزش با افزایش ترشح هورمون اندورفین که به هورمون شادی معروف است، عملکرد سازنده تری در روابط انسانی ایجاد می کند و در عین حال زمینه را برای بالا بردن آستانه شادی فراهم می کند. ورزش منظم باید بخشی از زندگی باشد تا از بیماری های تخریب کننده عصبی مانند زوال عقل، آلزایمر و پارکینسون جلوگیری شود. نباید فراموش کرد که یک فعالیت ذهنی با مهارت کامل، اساس یک فعالیت ورزشی است که به درستی انجام شده است.

شاید بپسندید: سوال هوش ماشین زمان: کدام مرد از آینده آمده است؟

 

تأثیر بازی های فکری بر مغز

کار بر روی یک پازل ارتباطات بین سلول های مغز را تقویت می کند، سرعت ذهن را بهبود می بخشد و روشی موثر برای بهبود حافظه کوتاه مدت است. پازل ها تولید دوپامین را افزایش می دهند، ماده ای شیمیایی که خلق و خو، حافظه و تمرکز را تنظیم می کند. وقتی معما را حل می کنیم، دوپامین با موفقیت آزاد می شود.

امیدوارم از آزمون شناسایی بطری های خالی استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

برایتان جالب خواهد بود

آزمون شناسایی صاحب واقعی سگ: آیا می‌توانید صاحب سگ را در یک نگاه تشخیص دهید!؟

آزمون شناسایی اشتباه تصویر زندان: اگر باهوشی اشتباه تصویر را در یک نگاه پیدا کن!

نبوغ و هوش خود را با حل معمای تصویری ریاضی جالب، اثبات کنید!

آزمون شناسایی زندانی تازه وارد: اگر باهوشی زندانی تازه وارد را در 6 ثانیه شناسایی کن!

آزمون شناسایی تفنگ مخفی: چه کسی تلاش دارد یک تفنگ واقعی را وارد اتوبوس کند!

اگر باهوشی در 5 ثانیه، سن برادر را در معمای تصویری تشخیص سن پیدا کن!

چالش تصویری 15 ثانیه ای: در 15 ثانیه چند عدد 7 می توانید در این تصویر پیدا کنید!؟

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × سه =

دکمه بازگشت به بالا