;
تفریح و سرگرمی

آزمون شناخت مراسم خواستگاری واقعی:کدامیک از دو تصویر، یک مراسم خواستگاری واقعی است!؟

آزمون شناخت مراسم خواستگاری واقعی: محمد شایسته در بخش تفریح و سرگرمی امروز با یک آزمون جالب همراه شماست. شما برای حل این آزمون باید تمام توجه و دقت خود را روی این معمای تصویر متمرکز کنید. باید بدانید که یک نابغه واقعی که بسیار نکته سنج و تیزبین است می تواند در کمتر از 5 ثانیه این معما را رمز گشایی و حل کند. با مجله خبری چشمک و آزمون شناخت مراسم خواستگاری واقعی همراه باشید و آن را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.

آزمون شناخت اشتباه در تصویر: اگر در 3 ثانیه، خطای موجود در تصویر این خانواده را پیدا کنی نابغه ای!

حل این سوالات و معماهای تصویری علاوه بر اینکه می تواند ذهن شما را آرام و از تمام دلمشغولی های زندگی راحت کند، در عین حال می تواند زمینه رشد مهارت های شناختی شما را فراهم کنند. با کمک آزمون شناخت مراسم خواستگاری واقعی و انجام این آزمون و دیگر سوالات و بازی های فکری، شما مغز را ورزش داده و وادار به فعالیت می کنید. افزایش فعالیت های مغز می تواند در بلند مدت دقت و جزئی نگری شما را افزایش دهد. زمان محدود این سوالات کمک زیادی می کند که شما بتوانید در زمان کم بر روی پدیده ها تمرکز و دقت کنید.

شاید بپسندید: اگر تیزبین هستی به شناسایی فرد سالم در میان روانی ها اقدام کنید!

آزمون شناخت مراسم خواستگاری واقعی

همانطور که در سطور بالا اشاره شد، مجله خبری چشمک امروز یک معمای تصویری جالب را با شما به اشتراک می گذارد. جزئیات تصویر و همچنین نوع منطق و تحلیل شما می تواند به رمزگشایی این سوال تصویری کمک زیادی بکند. آیا شما فکر می کنید که یک کارآگاه خبره برای حل سوالات و معماهای تصویری هستید؟ اگر چنین اعتقادی دارید بهتر است که آزمون شناخت مراسم خواستگاری واقعی را از دست ندهید. برای یافتن پاسخ صحیح نیاز به یک چشم دقیق و منطق و تحلیلی عالی دارید.

آزمون هوش جالب: در این مبارزه نفس گیر چه کسی، جان خود را از دست خواهد داد!؟

در تصویر آزمون شناخت مراسم خواستگاری واقعی شاهد دو تصویر مجزا از یک مراسم خواستگاری هستید. هر دو تصویر بسیار جالب و رمانتیک به نظر می رسند. اما یکی از تصویرها، یک مراسم ساختگی خواستگاری را به تصویر کشیده است! به نظر شما کدام مراسم خواستگاری ساختگی است!

آزمون شناسایی درب زندان: به شاهزاده خانم کمک کنید تا از برجی که زندانی شده، فرار کند!

شما برای انجام آزمون شناخت مراسم خواستگاری واقعی، فقط 5 ثانیه فرصت دارید. پس با دقت زیاد به تصویر نگاه کنید و تلاش کنید که آزمون شناخت مراسم خواستگاری واقعی را رمزگشایی نمائید.

شاید بپسندید: آزمون شناخت زن در معرض خطر: کدامیک از زنان تصویر را باید نجات داد!؟

آزمون شناخت خواستگاری واقعی

.

برایتان جالب خواهد بود: تیزبین ها بشتابند و بگویند تفاوتها در کجاست؟

.

.

.

.

 

برایتان جالب خواهد بود: آزمون شناخت کودک ربا:یک چشم تیزبین در یک نگاه،بچه دزد را در این تصویر پیدا می کند!

.

.

.

.

برایتان جالب خواهد بود:آزمون شناسایی دکتر واقعی آزمایشگاه: اگر نکته سنج و تیزبنی،دکتر واقعی آزمایشگاه را شناسایی کنید!

.

پاسخ آزمون شناخت مراسم خواستگاری واقعی

اتمام وقت! امیدواریم توانسته باشید که آزمون شناخت مراسم خواستگاری واقعی را رمز گشایی کنید. اگر هنوز به دنبال پاسخ هستید، بهتر است بیشتر فکر کنید. در هر صورت شما اکنون پیروز این آزمون هستید. شما مغز خود را هر چند بسیار کوتاه ورزش داده اید. مطئناً با انجام منظم این سوالات در اینده خیلی سریع به پاسخ دست پیدا می کنید.

 

شاید بپسندید:آزمون شناسایی نامزد زن: نابغه ای اگر در 3 ثانیه، نامزد زن را در میان 3 مرد شناسایی کنی!

.

.

.

 

جالب است: قابل توجه باهوشا: با دلیل و منطق بگوئید کدامیک از والدین تصویر، احمق تر و بی فکرتر است!؟

 

.

.

.

برایتان جالب خواهد بود:آزمون شناخت مادر واقعی نوزاد: با توجه به شواهد تشخیص دهید که مادر بچه کیست؟

 

تصویر سمت چپ یک مراسم خواستگاری ساختگی را به تصویر کشیده است. گویا دختر از قبل خبر دارد. هیچ اثاری از خجالت در چهره او دیده نمی شود. اما در تصویر سمت راست، صورت دخترک سرخ شده است. پسر با تگرانی منتظر واکنش دختر و جواب اوست. لذا این تصویر یک خواستگاری واقعی را به تصویر می کشد.

 

شاید بپسندید: آزمون شناسایی اشکال اتاق بیمار: اگر فکر می کنی خیلی تیزی، در 5 ثانیه اشکال تصویر را پیدا کن!

از لحاظ منطقی کدامیک از این دو عروس با توجه به موقعیت، زودتر در معرض خطر مرگ قرار می گیرد!؟

 

پاسخ آزمون خواستگاری

 

جالب خواهد بود: آزمون شناسایی انسان شبیه سازی شده: تیزبینی‌ات رو با پیدا کردن انسان شبیه سازی شده امتحان کن!

شما چه فکر می کنید؟ تحلیل شما چیست؟ لطفا در بخش نظرات با ما در میان بگذارید.

شاید بپسندید: آزمون شناخت قاتل در خانه: در کدامیک از تصاویر، زن می خواهد همسرش را بکشد!؟

امیدوارم از آزمون شناخت مراسم خواستگاری واقعی استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

شاید بپسندید:اگه باهوشی، سریع بگو که چه کسی در این تصادف جان سالم به در برده است!؟

معماها برای مغز مفید هستند؟

به باور محققان معماها و سوالات هوش، منطق و استدلال شما را تقویت می کنند پازل ها برای تمرین مغز ساخته می شوند. جدول کلمات متقاطع، معماها، جستجوی کلمات و مسائل منطقی همگی می توانند بخش های مختلف مغز شما را فعال کنند و به شما کمک کنند تا مهارت های تفکر انتقادی و تحلیلی خود را تقویت کنید.

شاید بپسندید: آیا قادر هستید تشخیص دهید که چه کسی ماهی را خورده است؟

تأثیر بازی های فکری بر مغز

کار بر روی یک پازل ارتباطات بین سلول های مغز را تقویت می کند، سرعت ذهن را بهبود می بخشد و روشی موثر برای بهبود حافظه کوتاه مدت است. پازل ها تولید دوپامین را افزایش می دهند، ماده ای شیمیایی که خلق و خو، حافظه و تمرکز را تنظیم می کند. وقتی معما را حل می کنیم، دوپامین با موفقیت آزاد می شود.

برایتان جالب خواهد بود:آیا می توانید به سوال هوش بازداشتگاه پاسخ دهید؟

بازی های فکری و ورزش مغز

ورزش و ورزش منظم که نقش مهمی در کنترل بیماری هایی مانند قلبی عروقی، دیابت و فشار خون دارد، تأثیرات مثبتی بر مغز نیز دارد. ورزش با افزایش ترشح هورمون اندورفین که به هورمون شادی معروف است، عملکرد سازنده تری در روابط انسانی ایجاد می کند و در عین حال زمینه را برای بالا بردن آستانه شادی فراهم می کند. ورزش منظم باید بخشی از زندگی باشد تا از بیماری های تخریب کننده عصبی مانند زوال عقل، آلزایمر و پارکینسون جلوگیری شود. نباید فراموش کرد که یک فعالیت ذهنی با مهارت کامل، اساس یک فعالیت ورزشی است که به درستی انجام شده است.

برایتان جالب خواهد بود:آزمون شناخت تفاوت تصویر پیرزن:اگر تیزبین باشی،تفاوتها را در دو تصویر پیرزن پیدا می کنی!؟

معمای تصویری چیست؟

معمای تصویری یک سرگرمی عالی برای کاربرانی است که وقت آزاد دارند و می‌خواهند از آن بهترین استفاده را ببرند. این چالش شامل یافتن یک شخص، حیوان، شی یا عدد در یک تصویر است. برخی محدودیت زمانی دارند و برخی نه. آنها همچنین به عنوان چالش ها، تست های تصویری، پازل های تصویری یا منطقی شناخته می شوند.

برایتان جالب خواهد بود: آزمون شناخت فرد دروغگو: یک نابغه می تواند در یک نگاه بگوید که کدامیک از این دو نفر دروغ می گوید!

بازی های فکری و زوال عقل

بر اساس تحقیقات، مشخص شده است که افراد مسن که به طور منظم در پازل کلمات و اعداد شرکت می کنند، مغز تیزتری دارند. هر چه بیشتر پازل بازی کنند، عملکرد مغزشان بهتر می شود. یک مطالعه نشان داد که انجام جدول کلمات متقاطع می تواند شروع زوال عقل را تا دو سال و نیم کاهش دهد.

شاید بپسندید:به نظرت کدوم یکی یه سارق خفن هست؟

شاید بپسندید:سوال هوش دزد کلیه: آیا می توانید بگویید چه کسی کلیه را دزدیده است؟

بازی های فکری و ورزش مغز

ورزش و ورزش منظم که نقش مهمی در کنترل بیماری هایی مانند قلبی عروقی، دیابت و فشار خون دارد، تأثیرات مثبتی بر مغز نیز دارد. ورزش با افزایش ترشح هورمون اندورفین که به هورمون شادی معروف است، عملکرد سازنده تری در روابط انسانی ایجاد می کند و در عین حال زمینه را برای بالا بردن آستانه شادی فراهم می کند. ورزش منظم باید بخشی از زندگی باشد تا از بیماری های تخریب کننده عصبی مانند زوال عقل، آلزایمر و پارکینسون جلوگیری شود. نباید فراموش کرد که یک فعالیت ذهنی با مهارت کامل، اساس یک فعالیت ورزشی است که به درستی انجام شده است.

شاید بپسندید: آزمون شناسایی قاتل زن: اگر در یک نگاه قاتل را در این تصویر پیدا کنی، نابغه ای!

بازی ها کمک می‌کنند تا بهتر بتوانیم روی کارهای مهم تمرکز کنیم

تمرکز کردن کار سختی نیست ولی، گاهی به کاری غیرممکن تبدیل می‌شود. مخصوصا زمان‌هایی که با مسائل زیادی روبرو هستیم. نداشتن تمرکز باعث می‌شود نتوانیم کارهایمان را به خوبی و سر موقعی که باید به اتمام برسانیم. اگر یاد بگیریم که در هر زمان، فقط به یک چیز فکر کنیم مطمئنا می‌توانیم کارها را بهتر انجام دهیم و زودتر تمام کنیم.

انجام بازی های فکری، تمرین خوبی هستند تا میزان تمرکزمان را افزایش بدهیم. هدف ما در انجام بازی‌‌های فکری نزدیک است. می‌دانیم چه چیزی از بازی می‌خواهیم و قرار است چه کاری انجام بدهیم. مسیر مشخص است. حتی می‌دانیم که قرار است کی آن را تمام کنیم. همه‌ی این عوامل در کنار هم، باعث می‌شود تا موقع انجام دادن بازی‌ فکری، بیشترین تمرکز را داشته باشیم و اجازه ندهیم که فکرمان درگیر مسائل دیگر شود.

آزمون شناسایی پلیس مخفی: آیا می توانید پلیس مخفی را در 5 ثانیه شناسایی کنید!؟

آیا دوست دارید در چالش تصویری دیگری شرکت کنید؟

این چالش ویروسی افراد بی‌شماری را سرگرم کرده است، اما وقتی به شما می‌گوییم این تنها چالش نیست، باور کنید. اگر می‌خواهید در چالش دیگری شرکت کنید، به شما اطلاع می‌دهیم که در مجله خبری چشمک تعداد زیادی را منتشر کرده‌ایم. همه آنها یک هدف دارند: سرگرم کردن شما.

شاید بپسندید: زوج های عاشق می فهمند: کدام درخواست واقعی است؟

شاید بپسندید: اگر فردی که در حال طراحی برای کودک ربایی است را پیدا کنی، نابغه ای!

نوشته های مشابه

10 دیدگاه

  1. بنظر من اصلا جوابش این نی
    اگه دقت کنین میبینین کع اون دختر و پسر سمت چپی جاشون حلقه دارن تو دستاشون هرچند که این داستان خجالت هم درسته ولی بنظرم دلیل اصلی همونی ک گفتم

    1. درود بر تو منم حدس تورو زدم اما مشکل اینجاست با اینکه حلقه تو دستشون، حلقه ازدواجه، اما قاعدتا حلقه ازدواج باید در دست چپ دو همسر باشه کهاینم خودش جای سواله. حلقه، حلقه ازدواجه اما جاش توی دست اشتباهی پس همون سرخ شدن دخمله جواب درسته اما خواستگار ریگی به کفششه حلقش چیه؟!!!!

  2. سلام سمت چپی ساختگی هست این ۲همسر نیستن و احتمالا ۲بازیگر هستند و دارند بخشی از یک فیلم را بازی میکنند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × 1 =

دکمه بازگشت به بالا