;
تفریح و سرگرمی

باهوش باشی میتونی بگی که جمله روی تخته رو کی نوشته!؟

آزمون تصویری شناسایی مجرم کلاس : در این پازل تصویری، سعی کنید تشخیص دهید که فرد شیطون کلاس درس، کدامیک از افراد تصویر است!؟ آیا می توانید در کمتر از 6 ثانیه آزمون تصویری شناسایی مجرم کلاس را رمزگشایی کنید؟  فقط افراد با ضریب هوشی و سطح بینایی بالا می توانند در عرض 5 ثانیه فرد خطاکار کلاس درس را تشخیص دهند! با مجله خبری چشمک و آزمون تصویری شناسایی مجرم کلاس همراه باشید.

این بازی فکری یک تست هوشی سرگرم کننده است که سطح بینایی و قدرت تمرکز و دقت شما را به روشی متفاوت ارزیابی می کند. انواع مختلفی از معماهای تصویری وجود دارد که میزان قدرت تمرکز، دقت و حتی سطح بینایی شما را مشخص می کند. مهمترین جنبه در این پازل ها تجزیه و تحلیل سریع مسئله برای رسیدن به نتیجه در زمان تعیین شده است.

شاید بپسندید:حکایت شنیدنی زنان بیشتر مکارند یا مردان!

آزمون تصویری شناسایی مجرم کلاس

برای حل چنین آزمون ها و پازل هایی، باید از مهارت های شناختی و نیز تا اندازه ای استدلال و تحلیلی خود استفاده کنید. از آنجایی که این بازی های فکری با تفکر خلاق و سطح بینایی بالا حل می شوند، برای رسیدن به پاسخ باید کمی با دقت و تمرکز زیاد به آزمون تصویری شناسایی مجرم کلاس نگاه کنید.

پس تمرکز کنید، زیرا این بازی تصویری آسان نیست. طبیعتاً باید صبر و واکنش خود را به صورت شبانه روزی آزمایش کنید، بگذارید ببینیم چطور پیش می رود! برای موفقیت باید سریع باشید.

خانم معلم وارد کلاس شده است و متوجه شده که بر روی تخته جمله تو یک معلم بد هستی! نوشته شده است. خانم معلم در صدد توبیخ دانش آموزان و شناسایی فردی است که این کار را کرده است. آزمون تصویری شناسایی مجرم کلاس از شما می خواهد به کمک خانم معلم رفته و فرد خاطی کلاس درس و نویسنده جمله روی تخته را شناسایی کنید. از شما می خواهیم که دقت کنید! مدت زمان شما همانطور که در ابتدای متن گفته شد، فقط 5 ثانیه است!

شاید بپسندید:با پیدا کردن پلنگ کوهستان در کمین بز کوهی ثابت کن که چشات مثل شاهین تیزه!

آزمون تصویری شناسایی مجرم کلاس

احتمالاً بپسندید: اشکال تصویر خانواده در صحنه برفی جنگلی چیست | پیدا کردن اشکال سخت است!

.

.

.

 

احتمالا بپسندید: حکایت راز ازدواج پادشاه و دختر چوپان | داستان پادشاهی که عاشق دختر چوپان می شود!

 

.

.

.

شاید بپسندید:آزمون هوش: ارزش عددی کدو تنبل و چوب دارچین را پیدا کنید!

پاسخ آزمون تصویری شناسایی مجرم کلاس

چطور گذشت؟ آیا توانستید آزمون تصویری شناسایی مجرم کلاس را در 5 ثانیه شکست دهید؟ ما می دانیم که شما ماهر هستید و اگر در بار اول شکست خوردید، می توانید از تلاش دوم خود استفاده کنید.

شاید بپسندید: تست قدرت دید: آیا می توانید 3 چهره مخفی تصویر را تشخیص دهید؟

.

.

.

.

 

 

 

آزمون تصویری شناسایی مجرم کلاس

.

.

 

 

 

 

 

شاید بپسندید: تست هوش: کی ماهی گندیده را داخل کیف خانم مدیر گذاشته!؟

پاسخ آزمون تصویری شناسایی مجرم کلاس: اگر دقت کنیم به پاسخ آزمون دست پیدا می کردید! در دستان معلم سمت راست گچ دیده می شود. همچنین باید گفت که جمله در قسمت بالای تخته دیده می شود و بعید است دست دو دانش آموز به این قسمت تخته برسد. پس معلم سمت راستی این جمله را نوشته است.

شاید بپسندید: تست هوش: با 3 عدد چوب کبریت یک عدد 6 بسازید!

پاسخ آزمون تصویری شناسایی مجرم کلاس

امیدواریم از آزمون تصویری شناسایی مجرم کلاس استفاده کرده باشید. می توانید پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مطالعه کنید.آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. چشمک را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

شاید بپسندید: حکایت شاه عیاس و پِهِن اسب| درسی که شاه عباس به چاپلوس های دربار داد!

 

 

 

 

 

 

 

تمرکز و عدم تمرکز چیست؟

تمرکز، توانایی ایجاد دقت بر روی یک کار بدون تأثیر محرک های داخلی و خارجی است. به طور خلاصه، تمرکز به معنای کنترل ذهن است. تمرکز به عنوان یکی از پیش نیازهای موفقیت پذیرفته شده است. اما عدم تمرکز به معنای کنترل ذهن توسط محرک های درونی و بیرونی است. به این ترتیب عدم تمرکز و کمبود آن، امکان یادگیری و کار با کیفیت را با خلل ایجاد می کند.

شاید بپسندید:حکایت جالب کار خوبه خدا درستش کنه سلطان محمود خر کیه!

آلزایمر و فعالیت مغز و  بازی های فکری

محققان دریافته اند که بخشی از اختلالات مغزی و رشد بیماری هایی همچون فراموش و آلزایمر با کاهش فعالیت های مغزی در ارتباط است. لذا برای جلوگیری و یا احمالا رشد این بیماری ها، باید تحرک مغز را افزایش داد. سوالات ریاضی شبیه سوال هوش ریاضی جاضر می تواند سبب افزایش عملکرد مغز شود. حل صحیح این سوال، نیازمند تمرکز و دقت است. در واقع تنها راه حل پاسخ به این سوالات نیز همین نکته است. بر همین اساس سوالاتی از این دست در کنار ایجاد سرگرمی برای سلامت مغز بسیار مفید هستند.

شاید بپسندید: آدم واقعی را بین مانکن ها شناسایی کن!

اهمیت سوالات هوش

این سوالات به شما کمک می کنند که عملکرد مغز شما افزایش پیدا کند. در دنیای کنونی که فعالیت بدنی و مغزی کاهش پیدا کرده است این سوالات هوش می تواند دقت، تمرکز و جزئی نگری شما را افزایش دهد. این مسئله از بیماری های مختلف مغزی نیر الزایمر و … می تواند جلوگیری کند.

شاد بپسندید:عدد 696 را در تصویر پیدا کن | فقط نابغه ها موفق میشن!

 

 

شاید برایتان جالب باشد

تفاوت های دو تصویر تمساح را در 10 ثانیه پیدا کنید | خیلی ها موفق نشدند!

 تست هوش: عدد آخر در این دنباله عددی خطی چند می شود!؟

حکایت مرد بدبخت و بداقبال | داستان مردی که در بدشانسی مثل او نبود!

اشتباه تصویر کودک در حال بازی چیه!؟

زامبی کجاست؟ | 80 درصد از مردم در این چالش تصویری شکست خوردند!

نوشته های مشابه

4 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار − یک =

دکمه بازگشت به بالا