;
تفریح و سرگرمی

از هوش کارآگاهی ات استفاده کن و بگو کدوم یکی از این دو آقای زرنگ میتونه قاتل باشه!

آزمون شناسایی قاتل زرنگ سریالی : سوال ساده است و شما با بررسی جزئیات و منطق و تحلیل خود می توانید به آسانی سوال آزمون شناسایی قاتل زرنگ سریالی را رمزگشایی کنید. شما در این چالش یا پازل تصویری باید سعی کنید تشخیص دهید که کدامیک از افراد تصویر یک قاتل است!؟ قاتلی که تلاش دارد زیرکانه قربانی خود را به قتل برساند. گفتیم قاتل، به این خاطر که این فرد قبلاً هم از این شگرد که شما باید شناسایی کنید قتل انجام داده است، اما در آخرین اجرای قتل خود ناکام مانده است. او را شناسایی کنید.

آیا شما می توانید در کمتر از 6 ثانیه او  را پیدا کنید؟  فقط افراد با ضریب هوشی و سطح بینایی بالا می توانند در عرض 6 ثانیه این قاتل باهوش را تشخیص دهند! با مجله خبری چشمک و آزمون شناسایی قاتل زرنگ سریالی همراه باشید. این بازی فکری یک تست هوشی سرگرم کننده است که سطح بینایی و قدرت تمرکز و دقت شما را به روشی متفاوت ارزیابی می کند. انواع مختلفی از معماهای تصویری وجود دارد که میزان قدرت تمرکز، دقت و حتی سطح بینایی شما را مشخص می کند. مهمترین جنبه در این پازل ها تجزیه و تحلیل سریع مسئله برای رسیدن به نتیجه در زمان تعیین شده است.

شاید بپسندید: آزمون شناسایی نقاش تقلبی: اگه باهوشی سریع بگو کدوم یکی از این افراد یک نقاش واقعی نیست!

آزمون شناسایی قاتل زرنگ سریالی

همان طور که اشاره شد برای حل چنین آزمون ها و پازل هایی، باید از مهارت های شناختی و نیز تا اندازه ای استدلال و تحلیلی خود استفاده کنید. از آنجایی که این بازی های فکری با تفکر خلاق و سطح بینایی بالا حل می شوند، برای رسیدن به پاسخ باید کمی با دقت و تمرکز زیاد به آزمون شناسایی قاتل زرنگ سریالی نگاه کنید و تمام جزئیات را مورد بررسی قرار دهید. پس تمرکز کنید، زیرا این بازی تصویری آسان نیست. طبیعتاً باید صبر و واکنش خود را به صورت شبانه روزی آزمایش کنید، بگذارید ببینیم چطور پیش می رود! برای موفقیت باید سریع باشید.

یکی از این دو نفر قتل های متعددی را در رستوران انجام داده است. پلیس پس از بررسی های متعدد توانست وی را شناسایی کند. همه قربانیان پس از رفتن به خانه به صورت طبعی جان خود را از دست می دادند. لذا پس از افزایش چنین مرگ هایی پلیس دست به کار شد و متوجه شد که همه قربانیان قبل از مرگ به این رستوران مراجعه کرده اند. شما چه فکر می کنید؟ چه کسی قاتل است؟

تصویر را مرور کنید. سریع باشید برای انجان و رمزگشایی آزمون شناسایی قاتل زرنگ سریالی فقط 6 ثانیه فرصت دارید.

شاید بپسندید: فکر می کنی نکته سنج و تیزبینی، پس تفاوتهای دو تا عکس رو سریع پیدا کن!

آزمون شناسایی قاتل زرنگ سریالی

شاید بپسندید: فقط نکته سنج های های باهوش، اشتباه این تصویر را در یک نگاه تشخیص می دهند!

.

.

.

.

احتمالاً بپسندید: آزمون شناسایی اشکال تصویر اداره: اگه تو یک نگاه اشتباه این عکس را پیدا کنی، واقعاً نابغه ای!

.

.

.

شاید بپسندید: آزمون شناسایی برهم زننده مراسم نامزدی:چه کسی مراسم نامزدی را با ریختن آبمیوه روی عروس بهم زد!؟

پاسخ آزمون شناسایی قاتل زرنگ سریالی

چطور گذشت؟ آیا توانستید آزمون شناسایی قاتل زرنگ سریالی را در 6 ثانیه شکست دهید؟ قاتل چه کسی است؟ ما می دانیم که شما ماهر هستید و اگر در بار اول شکست خوردید، می توانید از تلاش دوم خود استفاده کنید.

احتمالاً بپسندید: اگه تفاوتهای دو تصویر را در 5 ثانیه پیدا کنی، قدرت چشات عالیه! بپا چشم نخوری!؟

.

.

.

.

احتمالاً بپسندید: آزمون شناسایی فرد احمق هواپیما: چه کسی یه کمی بیشتر از خیلی، مخ اش تاب خورده!؟

پاسخ آزمون شناسایی قاتل زرنگ سریالی: ممکن است در این آزمون هر کسی تحلیل متفاوتی داشته باشد. اما طراح این آزمون معتقد است که پیشخدمت قاتل است. چرا که وی زیرکانه ماده سمی را به نوشیدنی افراد وارد می کرده است. حجم این سم اندازه ای نبوده که خیلی زود فرد قربانی را از بین ببرد. در ضمن در طعم نوشیدنی هم تأثیری نمی گذاشته تا فرد متوجه شود. اما آشپز مشخص است که یک ماده خوراکی را با آن حجم زیاد وارد قابلمه می کند و طبیعی نیست که یک ماده خطرناک باشد. پس پیشخدمت قاتل است.

شاید بپسندید: آزمون شناسایی قاتل مرد نقاش:هوش پلیسی داشته باشی به راحتی قاتل مرد نقاش را پیدا می کنی!

پاسخ شناسایی قاتل زرنگ سریالی

امیدوارم از آزمون شناسایی نقاش تقلبی استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

احتمالاً بپسندید:تست شخصیت براساس انتخاب پروانه: یه پروانه انتخاب کن تا بگم شخصیت وفادار هستی یا خائن!؟

 

 

تأثیر بازی های فکری بر مغز

کار بر روی یک پازل ارتباطات بین سلول های مغز را تقویت می کند، سرعت ذهن را بهبود می بخشد و روشی موثر برای بهبود حافظه کوتاه مدت است. پازل ها تولید دوپامین را افزایش می دهند، ماده ای شیمیایی که خلق و خو، حافظه و تمرکز را تنظیم می کند. وقتی معما را حل می کنیم، دوپامین با موفقیت آزاد می شود.

احتمالاً بپسندید: آزمون شناخت مرد مجرد:یه آدم نکته سنج، خیلی راحت میتونه مرد مجرد تصویر رو تو یه نگاه شناسایی کنه!

بازی های فکری و ورزش مغز

ورزش و ورزش منظم که نقش مهمی در کنترل بیماری هایی مانند قلبی عروقی، دیابت و فشار خون دارد، تأثیرات مثبتی بر مغز نیز دارد. ورزش با افزایش ترشح هورمون اندورفین که به هورمون شادی معروف است، عملکرد سازنده تری در روابط انسانی ایجاد می کند و در عین حال زمینه را برای بالا بردن آستانه شادی فراهم می کند. ورزش منظم باید بخشی از زندگی باشد تا از بیماری های تخریب کننده عصبی مانند زوال عقل، آلزایمر و پارکینسون جلوگیری شود. نباید فراموش کرد که یک فعالیت ذهنی با مهارت کامل، اساس یک فعالیت ورزشی است که به درستی انجام شده است.

احتمالاً بپسندید: در صورتی که تیزبین باشی و تمرکزت عالی باشه، در 5 ثانیه 4 تا 1 را در تصویر پیدا می‌کنی!

بازی های فکری و زوال عقل

بر اساس تحقیقات، مشخص شده است که افراد مسن که به طور منظم در پازل کلمات و اعداد شرکت می کنند، مغز تیزتری دارند. هر چه بیشتر پازل بازی کنند، عملکرد مغزشان بهتر می شود. یک مطالعه نشان داد که انجام جدول کلمات متقاطع می تواند شروع زوال عقل را تا دو سال و نیم کاهش دهد.

شاید بپسندید: قابل توجه باهوشا:میزان نکته سنجی ات رو با آزمون شناسایی اشکال تصویر خیابان امتحان کن!

اهمیت بازی های فکری

به گفته Psychology Today، ورزش منظم مغز می تواند حافظه، تمرکز و توانایی های تفکر جانبی را بهبود بخشد. باور نکردنی است که چگونه یک سرگرمی دلپذیر مانند حل پازل یا جدول کلمات متقاطع ممکن است چنین مزایای عظیمی بر سلامت کلی شما داشته باشد.

معماها برای مغز مفید هستند؟

به باور محققان معماها و سوالات هوش، منطق و استدلال شما را تقویت می کنند پازل ها برای تمرین مغز ساخته می شوند. جدول کلمات متقاطع، معماها، جستجوی کلمات و مسائل منطقی همگی می توانند بخش های مختلف مغز شما را فعال کنند و به شما کمک کنند تا مهارت های تفکر انتقادی و تحلیلی خود را تقویت کنید.

احتمالاً بپسندید:  چه کسی دروغ می گوید؟|بتونی این معما را حل کنی در باهوش بودن دست هرکول پوآرو رو از پشت بستی!

مزایای بازی فکری

تفریح و سرگرم شدن تنها یکی از فواید بازی های فکری می باشد، بازی فکری و سلامت روان رابطه ی مستقیمی باهم دارند. همچنین تاثیر بسزای بازیط فکری بر مهارت های شناختی و عملکرد ذهن را نباید از یاد برد. از جمله مزایای بازی های فکری می توان موارد زیر را نام برد.

احتمالاً بپسندید: تست هوش اشتباه در عکس جالب: اگر تو 3 ثانیه اشکالات تصویر را تشخیص بدی، باهوش و نابغه ای!

بازی های فکری باعث بهبود عملکرد مغز می‌شود

در بازی‌های فکری، باید دائما همه چیز را در نظر بگیریم و به آنها فکر کنیم. رفتار رقبا، شرایطی که در آن گیر افتاده‌ایم، تصمیماتی که باید در مقابل رفتار طرف مقابل بگیریم و حتی، شرایطی که ممکن است بعد از هر انتخاب برایمان رخ بدهد. این یعنی، استفاده کامل از سلول‌های مغزی.

بهتر است بدانید که هر چقدر بیشتر به سلول‌های مغزتان استراحت بدهید، آنها را تنبل‌تر می‌کنید. وقتی از آنها استفاده نشود، می‌میرند و این باعث می‌شود تا در معرض کندی ذهن یا آلزایمر قرار بگیریم.

اگر روال زندگی شما یک چیز روتین شده است و در طول روز، کاری ندارید که بخواهید برای انجامش، به مغزتان فشار بیاورید، باید به فکر یک جایگزین خوب باشید. چه چیزی بهتر از  بازی فکری! با انجام بازی‌های فکری می‌توانید مغزتان را در بهترین وضعیت ممکن حفظ کنید. به ذهن ورزش بدهید و حالا حالاها، آن را جوان نگه‌دارید.

شاید بپسندید: آزمون شناسایی خون آشام در منزل: کدامیک از افراد حاضر منزل خون آشام هستند!؟

بازی ها کمک می‌کنند تا بهتر بتوانیم روی کارهای مهم تمرکز کنیم

تمرکز کردن کار سختی نیست ولی، گاهی به کاری غیرممکن تبدیل می‌شود. مخصوصا زمان‌هایی که با مسائل زیادی روبرو هستیم. نداشتن تمرکز باعث می‌شود نتوانیم کارهایمان را به خوبی و سر موقعی که باید به اتمام برسانیم. اگر یاد بگیریم که در هر زمان، فقط به یک چیز فکر کنیم مطمئنا می‌توانیم کارها را بهتر انجام دهیم و زودتر تمام کنیم.

احتمالاً بپسندید: آزمون شناسایی فرد معروف اینستاگرام: کدومیک از این 3 تا دختر تو اینستاگرام، خیلی خفنه!

انجام بازی های فکری، تمرین خوبی هستند تا میزان تمرکزمان را افزایش بدهیم. هدف ما در انجام بازی‌‌های فکری نزدیک است. می‌دانیم چه چیزی از بازی می‌خواهیم و قرار است چه کاری انجام بدهیم. مسیر مشخص است. حتی می‌دانیم که قرار است کی آن را تمام کنیم. همه‌ی این عوامل در کنار هم، باعث می‌شود تا موقع انجام دادن بازی‌ فکری، بیشترین تمرکز را داشته باشیم و اجازه ندهیم که فکرمان درگیر مسائل دیگر شود.

 برایتان جالب خواهد بود: شناسایی زن مطلقه: کدامیک از زنان تصویر یک زن مطلقه است!؟

تمرکز و عدم تمرکز چیست؟

تمرکز، توانایی ایجاد دقت بر روی یک کار بدون تأثیر محرک های داخلی و خارجی است. به طور خلاصه، تمرکز به معنای کنترل ذهن است. تمرکز به عنوان یکی از پیش نیازهای موفقیت پذیرفته شده است. اما عدم تمرکز به معنای کنترل ذهن توسط محرک های درونی و بیرونی است. به این ترتیب عدم تمرکز و کمبود آن، امکان یادگیری و کار با کیفیت را با خلل ایجاد می کند.

احتمالاً بپسندید: آزمون شناسایی خانواده ساختگی: فقط یه تیزبین می تونه خانواده واقعی رو از ساختگی تشخیص بده!

دلایل عدم تمرکز چیست؟

می تواند علل روانی، محیطی و فیزیولوژیکی داشته باشد. نکته مهم این است که سعی کنیم اثرات این علل را به حداقل برسانیم. اعتیاد به فناوری نیز یکی از عواملی است که اخیراً باعث عدم تمرکز می شود.

احتمالاً بپسندید: رمزگشایی قتل در بالن: با هوش کارآگاهی خود بگوئید چه کسی مرد درون بالن را به قتل رسانده است!؟

اهمیت این آزمون های تصویری برای افزایش تمرکز

تصاویری شبیه تصویر فوق می توانند قدرت تمرکز و دقت شما را افزایش دهند. شما با حل مرتب معماها و سوالات هوش و تصاویر این چنین، مغز خود را به فعالیت وادار می کنید. این مسئله به افزایش تمرکز، دقت و جزئی نگری شما خواهد افزود.برای حل سوالات هوش و تصاویر پازلی، دقت کردن حرف اول برای موفقیت است. اکنون نیز به دقت به تصویر نگاه کنید.

شاید بپسندید: آزمون شناسایی ماهی مخفی در اتاق: اگر تیزبین هستی سریع بگو که ماهی مخفی کجاست!

اهمیت سوالات هوش

این سوالات به شما کمک می کنند که عملکرد مغز شما افزایش پیدا کند. در دنیای کنونی که فعالیت بدنی و مغزی کاهش پیدا کرده است این سوالات هوش می تواند دقت، تمرکز و جزئی نگری شما را افزایش دهد. این مسئله از بیماری های مختلف مغزی نیر الزایمر و … می تواند جلوگیری کند.

احتمالاً بپسندید:تست شناسایی حرف انگیسی در میان اعداد:تیزبین ها در یک نگاه متوجه نکته غیر معمول عکس می شوند!

آلزایمر و فعالیت مغز و  بازی های فکری

محققان دریافته اند که بخشی از اختلالات مغزی و رشد بیماری هایی همچون فراموش و آلزایمر با کاهش فعالیت های مغزی در ارتباط است. لذا برای جلوگیری و یا احمالا رشد این بیماری ها، باید تحرک مغز را افزایش داد. سوالات ریاضی شبیه سوال هوش ریاضی جاضر می تواند سبب افزایش عملکرد مغز شود. حل صحیح این سوال، نیازمند تمرکز و دقت است. در واقع تنها راه حل پاسخ به این سوالات نیز همین نکته است. بر همین اساس سوالاتی از این دست در کنار ایجاد سرگرمی برای سلامت مغز بسیار مفید هستند.

احتمالاً بپسندید: آزمون هوش آقای احمدی قاتله با بی گناه!؟ کارآگاهها بگن اون واقعاً خبیثه یا نه!؟

برایتان جالب خواهد بود

قابل توجه باهوشا: چه کسی این زن را به قتل رسانده، نظافتچی یا پیشخدمت!؟

شناسایی حیوان متفاوت میان پرندگان: دقت و تمرکزت رو با پیدا کردن خوکچه میان پرندگان اثبات کن!

آزمون شناسایی اشکال تصویر تاریخی قرون وسطا: یعنی اگه اشتباه این عکس تاریخی را پیدا کنی، نابغه ای!

 شناسایی نامزد استاد: اگر تیزبینی، سریع بگو که نامزد استاد کدامیک از دختران دانشجو است!؟

 آزمون شناسایی عروس آقا داماد: کدومیک از این دو عروس عصبانی، خانم این آقا دوماد خوش تیپه!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سیزده + 4 =

دکمه بازگشت به بالا