;
تفریح و سرگرمی

آزمون شناسایی خانواده ساختگی: فقط یه تیزبین می تونه خانواده واقعی رو از ساختگی تشخیص بده!

آزمون شناسایی خانواده ساختگی: اگر شما در حل سوالات، معماها و چالش های تصویری یک متخصص باشید، می توانید آزمون شناسایی خانواده غیر واقعی را در 5 ثانیه حل کنید. آزمون شناسایی خانواده غیر واقعی و موارد مشابه که در فضای اینترنت به معمای تصویری معروف شده اند، می توانند به خوبی ذهن شما و توانائیهای شناختی شما را به چالش بکشند.

آزمون شناسایی تفاوت 2 میرکت: فقط باهوشا می تواند در 15 ثانیه تفاوت تصویر دو میرکت بامزه را پیدا کنند!

آزمون ها و سوالات تصویری همانند آزمون شناسایی خانواده ساختگی به یکی از مورد علاقه های کاربران در فضای مجازی تبدیل شده است. چرا که این آزمون هم میوتوانند سرگرم کننده باشند و هم اینکه می توانندیک تمرین ورزشی خوب برای مغز شما باشد.

عبور از این آزمون ها و سوالاتی شبیه آزمون شناسایی خانواده ساختگی در چند ثانیه واقعا مشکل است و تنها یک ذهن خلاق و چشم تیزبین می تواند آنها را حل کند. شما نیز اگر به صورت مستمر و منظم با آزمون سوالات تصویری وب سایت چشمک همراه شوید بعد از مدتی ناخودآگاه می فهمید که دقت تان بیشتر شده و جزئیات را به خوبی مشاهده می کنید.

شاید بپسندید: آزمون شناسایی فرد معروف اینستاگرام: کدومیک از این 3 تا دختر تو اینستاگرام، خیلی خفنه!

آزمون شناسایی خانواده ساختگی

در آزمون شناسایی خانواده ساختگی شما با دو تصویر از دو خانواده مختلف مواجه هستید. ماموریت شما در این آزمون آن است که تنها موردی را که نادرست است شناسایی کنید. آیا به ظرفیت ذهنی خود اعتماد دارید؟ شما برای ارائه پاسخ به آزمون شناسایی خانواده ساختگی محدودیت زمانی 5 ثانیه ای دارید.

برای اینکه بتوانید بر این معمای تصویری غلبه کنید، باید مانند یک نابغه تحلیل کنید. علاوه بر این، شما باید تمام مهارت های خود را به عنوان یک محقق و کارآگاه فعال کنید زیرا تنها در این صورت می توانید پاسخ را پیدا کنید.

همینطور فکر نکنید که آسان است. چون طبق آمار تمرین ذهنی حداقل 2 درصد درست بوده است. بنابراین، اگر نمی‌خواهید شکست بخورید، بهتر است تمام استعدادها و مهارت‌های شناختی خود را در این آزمون پیاده کنید.

شاید بپسندید: رمزگشایی قتل در بالن: با هوش کارآگاهی خود بگوئید چه کسی مرد درون بالن را به قتل رسانده است!؟

آزمون شناسایی خانواده ساختگی

احتمالاً بپسندید: اگه تفاوتهای دو تصویر را در 5 ثانیه پیدا کنی، قدرت چشات عالیه! بپا چشم نخوری!؟

.

.

.

.

احتمالاً بپسندید:آزمون هوش شناخت فرد عادی در زندان: کدامیک از افراد تصویر، زندانی نیست!؟

.

.

.

.

.

شاید بپسندید: آزمون شناسایی ترسناک کلاس درس: تیزبین هستی بگو،چه نکته ترسناکی در این کلاس درس وجود دارد!؟

پاسخ آزمون شناسایی خانواده ساختگی

تمام کسانی که تا اینجا آمده اند به این دلیل است که آنها بخشی از آن 98 درصد از کاربرانی هستند که نتوانسته اند چالش ذهنی را حل کنند. پس پیشنهاد می کنیم منتظر توضیحات باشید. البته نباید نگران باشید. این ازمون تنها یک تمرین خوب برای فعالیت مغز شما بوده و شما به مانند جسم تان لازم است، لحظاتی از روز را به تمرین مغزتان اختصاص دهید و سلامت آن را تضمین کنید. به بالا برگشته و تصویر را بیشتر مطالعه کنید.

احتمالاً بپسندید: آزمون تشخیص فرد بی فکر: کدامیک از این دو نسبت به نگهداری کودک، بی خیال و اهمال کار است!؟.

.

 

آزمون شناسایی راست مغزی یا چپ مغزی: در این آزمون خواهید فهمید که راست مغز هستید یا برعکس!

.

.

احتمالاً بپسندید: آزمون شناسایی اشکال تصویر اداره: اگه تو یک نگاه اشتباه این عکس را پیدا کنی، واقعاً نابغه ای!

پاسخ آزمون شناسایی خانواده ساختگی: خانواده سمت چپ یک خانواده ساختگی است! دلیل؟ طبق تصویر، شخصیتی که در مرکز قرار دارد روی سینه پیراهنش یک میکروفون تعبیه شده است که نشان می دهد آنها گروهی از بازیگران هستند که در حال نقش بازی کردن در یک فیلم هستند. پاسخ شما چه بود؟ چه استدلالی داشتید؟ با ما در بخش نظرات به اشتراک بگذارید.

شاید بپسندید: آزمون شناسایی خون آشام در منزل: کدامیک از افراد حاضر منزل خون آشام هستند!؟

پاسخ آزمون خانواده ساختگی

امیدوارم از آزمون شناسایی خانواده غیر واقعی استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

احتمالاً بپسندید:تست شخصیت براساس انتخاب پروانه: یه پروانه انتخاب کن تا بگم شخصیت وفادار هستی یا خائن!؟

 

 

 

معمای تصویری چیست؟

معمای تصویری یک سرگرمی عالی برای کاربرانی است که وقت آزاد دارند و می‌خواهند از آن بهترین استفاده را ببرند. این چالش شامل یافتن یک شخص، حیوان، شی یا عدد در یک تصویر است. برخی محدودیت زمانی دارند و برخی نه. آنها همچنین به عنوان چالش ها، تست های تصویری، پازل های تصویری یا منطقی شناخته می شوند.

شاید بپسندید: آزمون شناسایی اشکال تصویر مطب:کدومیکی اشتباه فاحش تو لباس پوشیدن داره!؟ بگی آخر تیزبینایی!

تأثیر بازی های فکری بر مغز

کار بر روی یک پازل ارتباطات بین سلول های مغز را تقویت می کند، سرعت ذهن را بهبود می بخشد و روشی موثر برای بهبود حافظه کوتاه مدت است. پازل ها تولید دوپامین را افزایش می دهند، ماده ای شیمیایی که خلق و خو، حافظه و تمرکز را تنظیم می کند. وقتی معما را حل می کنیم، دوپامین با موفقیت آزاد می شود.

احتمالاً بپسندید: آزمون شناسایی میوه سالم: اگه خودت رو متخصص می دونی سریع بگو کدوم میوه ارگانیک و سالمه!؟

بازی های فکری و ورزش مغز

ورزش و ورزش منظم که نقش مهمی در کنترل بیماری هایی مانند قلبی عروقی، دیابت و فشار خون دارد، تأثیرات مثبتی بر مغز نیز دارد. ورزش با افزایش ترشح هورمون اندورفین که به هورمون شادی معروف است، عملکرد سازنده تری در روابط انسانی ایجاد می کند و در عین حال زمینه را برای بالا بردن آستانه شادی فراهم می کند. ورزش منظم باید بخشی از زندگی باشد تا از بیماری های تخریب کننده عصبی مانند زوال عقل، آلزایمر و پارکینسون جلوگیری شود. نباید فراموش کرد که یک فعالیت ذهنی با مهارت کامل، اساس یک فعالیت ورزشی است که به درستی انجام شده است.

احتمالاً بپسندید: در صورتی که تیزبین باشی و تمرکزت عالی باشه، در 5 ثانیه 4 تا 1 را در تصویر پیدا می‌کنی!

بازی های فکری و زوال عقل

بر اساس تحقیقات، مشخص شده است که افراد مسن که به طور منظم در پازل کلمات و اعداد شرکت می کنند، مغز تیزتری دارند. هر چه بیشتر پازل بازی کنند، عملکرد مغزشان بهتر می شود. یک مطالعه نشان داد که انجام جدول کلمات متقاطع می تواند شروع زوال عقل را تا دو سال و نیم کاهش دهد.

شاید بپسندید: قابل توجه باهوشا:میزان نکته سنجی ات رو با آزمون شناسایی اشکال تصویر خیابان امتحان کن!

اهمیت بازی های فکری

به گفته Psychology Today، ورزش منظم مغز می تواند حافظه، تمرکز و توانایی های تفکر جانبی را بهبود بخشد. باور نکردنی است که چگونه یک سرگرمی دلپذیر مانند حل پازل یا جدول کلمات متقاطع ممکن است چنین مزایای عظیمی بر سلامت کلی شما داشته باشد.

معماها برای مغز مفید هستند؟

به باور محققان معماها و سوالات هوش، منطق و استدلال شما را تقویت می کنند پازل ها برای تمرین مغز ساخته می شوند. جدول کلمات متقاطع، معماها، جستجوی کلمات و مسائل منطقی همگی می توانند بخش های مختلف مغز شما را فعال کنند و به شما کمک کنند تا مهارت های تفکر انتقادی و تحلیلی خود را تقویت کنید.

احتمالاً بپسندید:  چه کسی دروغ می گوید؟|بتونی این معما را حل کنی در باهوش بودن دست هرکول پوآرو رو از پشت بستی!

تمرکز و عدم تمرکز چیست؟

تمرکز، توانایی ایجاد دقت بر روی یک کار بدون تأثیر محرک های داخلی و خارجی است. به طور خلاصه، تمرکز به معنای کنترل ذهن است. تمرکز به عنوان یکی از پیش نیازهای موفقیت پذیرفته شده است. اما عدم تمرکز به معنای کنترل ذهن توسط محرک های درونی و بیرونی است. به این ترتیب عدم تمرکز و کمبود آن، امکان یادگیری و کار با کیفیت را با خلل ایجاد می کند.

احتمالاً بپسندید: آزمون شناسایی تفاوت موش و پنیر: اگه تو 5 ثانیه تفاوت های دو تصویر را پیدا کنی یه نابغه ای!

دلایل عدم تمرکز چیست؟

می تواند علل روانی، محیطی و فیزیولوژیکی داشته باشد. نکته مهم این است که سعی کنیم اثرات این علل را به حداقل برسانیم. اعتیاد به فناوری نیز یکی از عواملی است که اخیراً باعث عدم تمرکز می شود.

احتمالاً بپسندید: آزمون شناخت تفاوت تصویر پسرک:اگر تیزبین باشی،تفاوتها را در دو تصویر پسرک پیدا می کنی!؟

اهمیت این آزمون های تصویری برای افزایش تمرکز

تصاویری شبیه تصویر فوق می توانند قدرت تمرکز و دقت شما را افزایش دهند. شما با حل مرتب معماها و سوالات هوش و تصاویر این چنین، مغز خود را به فعالیت وادار می کنید. این مسئله به افزایش تمرکز، دقت و جزئی نگری شما خواهد افزود.برای حل سوالات هوش و تصاویر پازلی، دقت کردن حرف اول برای موفقیت است. اکنون نیز به دقت به تصویر نگاه کنید.

شاید بپسندید: با شناسایی جادوگر سبز در میان این 3 شاهزاده خانم، سیندرلا را از خطر طلسم شدن نجات دهید!

اهمیت سوالات هوش

این سوالات به شما کمک می کنند که عملکرد مغز شما افزایش پیدا کند. در دنیای کنونی که فعالیت بدنی و مغزی کاهش پیدا کرده است این سوالات هوش می تواند دقت، تمرکز و جزئی نگری شما را افزایش دهد. این مسئله از بیماری های مختلف مغزی نیر الزایمر و … می تواند جلوگیری کند.

احتمالاً بپسندید: آزمون هوش فرار از زندان: کدام زندانی دست به کار شده تا فرار کنه!

آلزایمر و فعالیت مغز و  بازی های فکری

محققان دریافته اند که بخشی از اختلالات مغزی و رشد بیماری هایی همچون فراموش و آلزایمر با کاهش فعالیت های مغزی در ارتباط است. لذا برای جلوگیری و یا احمالا رشد این بیماری ها، باید تحرک مغز را افزایش داد. سوالات ریاضی شبیه سوال هوش ریاضی جاضر می تواند سبب افزایش عملکرد مغز شود. حل صحیح این سوال، نیازمند تمرکز و دقت است. در واقع تنها راه حل پاسخ به این سوالات نیز همین نکته است. بر همین اساس سوالاتی از این دست در کنار ایجاد سرگرمی برای سلامت مغز بسیار مفید هستند.

احتمالاً بپسندید: فقط نکته سنج های های باهوش، اشتباه این تصویر را در یک نگاه تشخیص می دهند!

برایتان جالب خواهد بود

آزمون شناسایی واقعیت تصویر: اگر فکر می کنی باهوشی بگو، ایا کودک ربوده شده!؟ زن دروغ می گوید!؟

شناسایی تعداد افراد پارک: اگر فکر می کنی خیلی تیزبینی سریع بگو چند نفر در پارک حضور دارند!

معمای مخصوص سنجش ضریب هوشی: با پیدا کردن نکات ترسناک تصویر،میزان هوش خود را بسنجید!

 آزمون شناسایی نویسنده نوشته تخته کلاس: چه کسی جمله روی تخته را نوشته است!

با پیدا کردن نکات این عکس که با واقعیت مطابقت ندارد، نکته سنجی خود را اثبات کنید!

 آزمون شناسایی ماهی مخفی در اتاق: اگر تیزبین هستی سریع بگو که ماهی مخفی کجاست!

تست هوش اشتباه در عکس جالب: اگر تو 3 ثانیه اشکالات تصویر را تشخیص بدی، باهوش و نابغه ای!

نوشته های مشابه

5 دیدگاه

    1. میکروفن خانواده سمت چپی رو لباس مرده نشون میده ک دارن فیلمی چیزی بازی میکنن

  1. من به جای اون به یه چیز دیگه دقت کردم ، چرا مادر سمت راستی یه قسمت از لباسش سانسور شده؟

  2. موضوع اینه که خانواده واقعی سر سفره تنها چیزی که تمرکز ندارند غذا است مشغول گوشی و‌مار دیگه هستند منم راست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

20 − 6 =

دکمه بازگشت به بالا