;
تفریح و سرگرمی

آزمون شناسایی همسر واقعی آقای داماد: کدامیک از دو زن، همسر واقعی اقای داماد است!؟

آزمون شناسایی همسر واقعی آقای داماد: اوقات فراغت و چگونگی سپری نمودن آن از جمله مسائلی است که امروزه بسیار مورد توجه کارشناسان حوزه سلامت قرار گرفته است. بسیاری از بیماری هایی که ممکن است امروزه با ان روبرو باشیم، بدلیل کاهش تحرک جسمی و مغزی است. بر همین اساس بسیار معتقدند برای سلامت جسم، ورزش صبحگاهی یا عصرگاهی چند دقیقه ای برای بدن لازم است. وقتی جسم نیازمند تمرین و ورزش است ذهن ومغز نیز برای حفظ سلامتی خود به تمرین و ورزش کردن نیازمند است.

مجله خبری چشمک با درک این مسئله تلاش می کند تا روزانه جدیدترین و جذاب ترین سوالات و بازی های هوش تصویری را با مخاطبان خود به اشتراک بگذارد. شما می توانید با اختصاص تنها چند دقیقه از وقت فراغت خود برای انجام این سوالات و بازی های معمایی، سلامت مغز خود را در سنین کهنسالی و میان سالی تضمین نمائید. با آزمون شناسایی همسر واقعی آقای داماد با مجله خبری چشمک همراه باشید و تلاش کنید تا این معمای تصویری را در کمتر از 3 ثانیه حل نمائید. همسر داماد، کدام زن است؟ با مجله خبری چشمک و آزمون شناسایی همسر واقعی آقای داماد همراه باشید.

شاید بپسندید: با پیدا کردن اشتباه موجود در پارک، اثبات کنید که نبوغ و هوش بالایی دارید!؟

آزمون شناسایی همسر واقعی آقای داماد

بسیاری از معماهای تصویری بیشتر از آنکه نیازمند منطق و تحلیل باشند، تلاش دارند تا توانائیهای شناختی شما را به صورت عملی محک بزنند. در بسیار از اوقات ذهن آنقدر گرفتار کلیات شده است که نمی تواند بدیهی ترین چیزها را مشاهده کند. لذا این سوالات تصویری تلاش می کند تا قدرت تمرکز و جزئی نگری را در ما افزایش دهند. با انجام مستمر چنین آزمون هایی متوجه خواهید شد که چه اندازه دقیق تر و جزئی نگرتر شده اید.

شاید برایتان جالب باشد: از هوش کارآگاهی ات استفاده کن و بگو کدوم یکی از این دو آقای زرنگ میتونه قاتل باشه!

پس اگر احساس می کنید که نیازمند چنین آزمون ها ومعماهای تصویری هستید آزمون شناسایی همسر واقعی آقای داماد و آزمون های مشابه را که در بخش سرگرمی مجله خبری چشمک با شما به اشتراک گذاشته می شود را فراموش نکنید. پس اگر به دنبال اثبات قدرت بینایی و دیگر مهارت های شناختی خود هستید، آزمون شناسایی همسر واقعی آقای داماد را دنبال کنید. تصویر دو زن را نشان می دهد که مدعی هستند که همسر آقای داماد است. کدامیک همسر واقعی اوست؟

اگر آماده هستید به دقت به تصویر آزمون شناسایی همسر واقعی آقای داماد نگاه کنید. یادتان باشد که فقط 3 ثانیه فرصت دارید.

شاید بپسندید: یکی از گل های تصویر را انتخاب کن تا خودت را بهتر بشناسی!

آزمون شناسایی همسر واقعی آقای داماد

شاید بپسندید: آزمون شناسایی قاتل مرد فروشنده:ضریب هوشی‌ات بالاست، پس قاتل بستنی فروش را پیدا کن!

.

.

.

 برایتان جالب خواهد بود: آزمون شناسایی اشکال تصویر آشپزها: فقط تیزبین ها اشکال تصویر آشپزها را در 3 ثانیه پیدا می کنند!

.

.

.

احتمالاً بپسندید: آزمون شناخت صاحب سگ: اگه خیلی باهوشی، سریع بگو صاحب سگ پسره هست یا دختره!؟

پاسخ آزمون شناسایی همسر واقعی آقای داماد

موفقیت شما در آزمون شناسایی همسر واقعی آقای داماد وابسته به قدرت تمرکز و جزئی نگری شماست. اگر در یک نگاه نتوانستید از تصویر چیزی متوجه شوید، یک فرصت 3 ثانیه ای دیگر در اختیار شما گذاشته می شود.

شاید بپسندید: معمای فیل و یخچال: اگه باهوش سریع بگو، چگونه یک فیل را داخل یخچال جا می کنی!؟

.

.

شاید بپسندید: تست شناخت خانواده ثروتمند: فقط یک نابغه می تواند، خانواده ثروتمند تصویر را در یک نگاه شناسایی کند!

 

.

.

شاید بپسندید: با شناسایی جادوگر سبز در میان این 3 شاهزاده خانم، سیندرلا را از خطر طلسم شدن نجات دهید!

پاسخ آزمون شناسایی همسر واقعی آقای داماد: احتمالاً پاسخ را پیدا کردید. بله کاملاً درست است. زنی که تاجی از گل های رز بر سر دارد همسر اقای داماد است. داماد نیز در دهانه جیب خود نمونه ای از این گل را دارد. از سوی دیگر مرد هم لباس دامادی به تن دارد و زن سمت راست نیز لباس عروس. پس این دو در شرف ازدواج با هم هستند.

احتمالاً بپسندید: آزمون شناسایی اشکال تصویر تاریخی قرون وسطا: یعنی اگه اشتباه این عکس تاریخی را پیدا کنی، نابغه ای!

پاسخ شناسایی همسر داماد

برایتان جالب خواهد بود: آزمون شناسایی هویج متفاوت: با پیدا کردن هویج متفاوت در 3 ثانیه ثابت کنید تیزبین و نکته سنج هستید!؟

امیدوارم از آزمون شناسایی همسر واقعی آقای داماد استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

احتمالاً بپسندید: معمای لیوان آب: قابل توجه باهوشا، کدوم لیوان آب بیشتری دارد!؟

 

 

اهمیت بازی های فکری

به گفته Psychology Today، ورزش منظم مغز می تواند حافظه، تمرکز و توانایی های تفکر جانبی را بهبود بخشد. باور نکردنی است که چگونه یک سرگرمی دلپذیر مانند حل پازل یا جدول کلمات متقاطع ممکن است چنین مزایای عظیمی بر سلامت کلی شما داشته باشد.

احتمالاً بپسندید: تست هوش FBI: اگه علت مرگ مرد را در معمای نوشیدنی سمی کشف کنی،آخر باهوشایی!

معماها برای مغز مفید هستند؟

به باور محققان معماها و سوالات هوش، منطق و استدلال شما را تقویت می کنند پازل ها برای تمرین مغز ساخته می شوند. جدول کلمات متقاطع، معماها، جستجوی کلمات و مسائل منطقی همگی می توانند بخش های مختلف مغز شما را فعال کنند و به شما کمک کنند تا مهارت های تفکر انتقادی و تحلیلی خود را تقویت کنید.

احتمالاً بپسندید: آزمون شناسایی همسر واقعی خلبان: یکی از این دو زن ربات است و همسر واقعی خلبان نیست، اما کدوم!

اهمیت سوالات هوش

این سوالات به شما کمک می کنند که عملکرد مغز شما افزایش پیدا کند. در دنیای کنونی که فعالیت بدنی و مغزی کاهش پیدا کرده است این سوالات هوش می تواند دقت، تمرکز و جزئی نگری شما را افزایش دهد. این مسئله از بیماری های مختلف مغزی نیر الزایمر و … می تواند جلوگیری کند.

شاید بپسندید: آزمون شناسایی آرایشگر تقلبی: خیلی باهوشی، پس بگو کدوم یکی از این دو نفر آرایشگر واقعی نیست!؟

آلزایمر و فعالیت مغز و  بازی های فکری

محققان دریافته اند که بخشی از اختلالات مغزی و رشد بیماری هایی همچون فراموش و آلزایمر با کاهش فعالیت های مغزی در ارتباط است. لذا برای جلوگیری و یا احمالا رشد این بیماری ها، باید تحرک مغز را افزایش داد. سوالات ریاضی شبیه سوال هوش ریاضی جاضر می تواند سبب افزایش عملکرد مغز شود. حل صحیح این سوال، نیازمند تمرکز و دقت است. در واقع تنها راه حل پاسخ به این سوالات نیز همین نکته است. بر همین اساس سوالاتی از این دست در کنار ایجاد سرگرمی برای سلامت مغز بسیار مفید هستند.

شاید بپسندید: آزمون شناسایی فرار: تحلیل گران بگن چه کسی از زندان فرار کرده است!؟

تمرکز و عدم تمرکز چیست؟

تمرکز، توانایی ایجاد دقت بر روی یک کار بدون تأثیر محرک های داخلی و خارجی است. به طور خلاصه، تمرکز به معنای کنترل ذهن است. تمرکز به عنوان یکی از پیش نیازهای موفقیت پذیرفته شده است. اما عدم تمرکز به معنای کنترل ذهن توسط محرک های درونی و بیرونی است. به این ترتیب عدم تمرکز و کمبود آن، امکان یادگیری و کار با کیفیت را با خلل ایجاد می کند.

احتمالاً بپسندید: تنها باهوشا و آدمای منطقی می تونن در 5 ثانیه پدر یا مادر بی فکر تصویر را شناسایی کنند!

دلایل عدم تمرکز چیست؟

می تواند علل روانی، محیطی و فیزیولوژیکی داشته باشد. نکته مهم این است که سعی کنیم اثرات این علل را به حداقل برسانیم. اعتیاد به فناوری نیز یکی از عواملی است که اخیراً باعث عدم تمرکز می شود.

شاید بپسندید: تست هوش شناسایی اشتباه تصویر: فقط افراد باهوش می توانند 3 اشتباه را در این تصویر تشخیص دهند!

اهمیت این آزمون های تصویری برای افزایش تمرکز

تصاویری شبیه تصویر فوق می توانند قدرت تمرکز و دقت شما را افزایش دهند. شما با حل مرتب معماها و سوالات هوش و تصاویر این چنین، مغز خود را به فعالیت وادار می کنید. این مسئله به افزایش تمرکز، دقت و جزئی نگری شما خواهد افزود.برای حل سوالات هوش و تصاویر پازلی، دقت کردن حرف اول برای موفقیت است. اکنون نیز به دقت به تصویر نگاه کنید.

شاید بپسندید: آزمون شناسایی 7 حیوان پنهان: اگه 7 حیوون تصویر را پبدا کنی،تمرکز و دقت ات نمرش 20 هست!

مزایای بازی فکری

تفریح و سرگرم شدن تنها یکی از فواید بازی های فکری می باشد، بازی فکری و سلامت روان رابطه ی مستقیمی باهم دارند. همچنین تاثیر بسزای بازیط فکری بر مهارت های شناختی و عملکرد ذهن را نباید از یاد برد. از جمله مزایای بازی های فکری می توان موارد زیر را نام برد.

شاید بپسندید: قابل توجه باهوشا: چه کسی این زن را به قتل رسانده، نظافتچی یا پیشخدمت!؟

بازی های فکری باعث بهبود عملکرد مغز می‌شود

در بازی‌های فکری، باید دائما همه چیز را در نظر بگیریم و به آنها فکر کنیم. رفتار رقبا، شرایطی که در آن گیر افتاده‌ایم، تصمیماتی که باید در مقابل رفتار طرف مقابل بگیریم و حتی، شرایطی که ممکن است بعد از هر انتخاب برایمان رخ بدهد. این یعنی، استفاده کامل از سلول‌های مغزی.

شاید بپسندید: تست هوش شناسایی اشتباه تصویر: فقط افراد باهوش می توانند 3 اشتباه را در این تصویر تشخیص دهند!

بهتر است بدانید که هر چقدر بیشتر به سلول‌های مغزتان استراحت بدهید، آنها را تنبل‌تر می‌کنید. وقتی از آنها استفاده نشود، می‌میرند و این باعث می‌شود تا در معرض کندی ذهن یا آلزایمر قرار بگیریم.

اگر روال زندگی شما یک چیز روتین شده است و در طول روز، کاری ندارید که بخواهید برای انجامش، به مغزتان فشار بیاورید، باید به فکر یک جایگزین خوب باشید. چه چیزی بهتر از  بازی فکری! با انجام بازی‌های فکری می‌توانید مغزتان را در بهترین وضعیت ممکن حفظ کنید. به ذهن ورزش بدهید و حالا حالاها، آن را جوان نگه‌دارید.

احتمالاً بپسندید: آزمون شناسایی صحت اظهارات آقای اسمیت: اگر دقت ات عالیه، بگو آیا آقای اسمیت واقعاً قاتل هست!

بازی ها کمک می‌کنند تا بهتر بتوانیم روی کارهای مهم تمرکز کنیم

تمرکز کردن کار سختی نیست ولی، گاهی به کاری غیرممکن تبدیل می‌شود. مخصوصا زمان‌هایی که با مسائل زیادی روبرو هستیم. نداشتن تمرکز باعث می‌شود نتوانیم کارهایمان را به خوبی و سر موقعی که باید به اتمام برسانیم. اگر یاد بگیریم که در هر زمان، فقط به یک چیز فکر کنیم مطمئنا می‌توانیم کارها را بهتر انجام دهیم و زودتر تمام کنیم.

احتمالاً بپسندید: آزمون شناسایی بابانوئل دزد: کدامیک از این افراد در پوشش بابانوئل از فروشگاه دزدی کرده است!؟

انجام بازی های فکری، تمرین خوبی هستند تا میزان تمرکزمان را افزایش بدهیم. هدف ما در انجام بازی‌‌های فکری نزدیک است. می‌دانیم چه چیزی از بازی می‌خواهیم و قرار است چه کاری انجام بدهیم. مسیر مشخص است. حتی می‌دانیم که قرار است کی آن را تمام کنیم. همه‌ی این عوامل در کنار هم، باعث می‌شود تا موقع انجام دادن بازی‌ فکری، بیشترین تمرکز را داشته باشیم و اجازه ندهیم که فکرمان درگیر مسائل دیگر شود.

برایتان جالب خواهد بود: آزمون شناسایی صاحب سگ: کدوم یکی از این سه نفر، صاحب سگ بیرون کتابخونه است!؟

آیا دوست دارید در چالش تصویری دیگری شرکت کنید؟

این چالش ویروسی افراد بی‌شماری را سرگرم کرده است، اما وقتی به شما می‌گوییم این تنها چالش نیست، باور کنید. اگر می‌خواهید در چالش دیگری شرکت کنید، به شما اطلاع می‌دهیم که در مجله خبری چشمک تعداد زیادی را منتشر کرده‌ایم. همه آنها یک هدف دارند: سرگرم کردن شما.

احتمالاً بپسندید:آزمون شناسایی حلقه گمشده: با پیدا کردن حلقه، مانع از کنسل شدن مراسم ازدواج شوید!

برایتان جالب خواهد بود

تست شخصیت با فنجان: یکی از فنجون ها را انتخاب کن تا بفهمی ویژگی اصلی شخصیت ات چیه!؟

 آزمون شناخت پدر دختر: اگه فکر می کنی نکته سنجی، سریع بگو پدر دختر کوچولو کدوم یکی از مرداست!؟

سوال تصویری شناخت دروغگو: اگر هوش منطقی بالا داری در یک نگاه، دروغگو را شناسایی می کنی!

آزمون شناسایی نکته عجیب در قطار: با پیدا کردن نکته تصویر، ثابت کنید که کارآگاهی تیزبین هستید!

شناسایی دو کودک مخفی: فقط افراد باهوش می توانند 2 کودک پنهان را در 7 ثانیه پیدا کنند!

نوشته های مشابه

2 دیدگاه

    1. خیر!شما اشتباه میکنید!لطفا عینک بزنید! او همسر واقعی من است!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج − سه =

دکمه بازگشت به بالا