;
تفریح و سرگرمی

آزمون شناسایی 7 حیوان پنهان: اگه 7 حیوون تصویر را پبدا کنی،تمرکز و دقت ات نمرش 20 هست!

آزمون شناسایی 7 حیوان پنهان: این تست یا چالش تصویری نیازمند قدرت دید و تمرکز بسیار بالاست. آمارها نشان می دهد که تنها کسانی که از تمرکز بالایی برخوردار بوده اند، موفق به یافتن 7 حیوان نشان داده شده در تصویر شدند. بر همین اساس مجله خبری چشمکآزمون شناسایی 7 حیوان پنهان را برای شما آماده کرده است تا شما نیز میزان دقت و تمرکز خود را محک زده و آزمایش کنید. به عبارت دیگر توانائیهای شناختی خود را در تلاش برای یافتن 7 حیوانی که در تصویر حضور دارند را امتحان کنید.

احتمالاً بپسندید: آزمون شناسایی اشکال تصویر تاریخی قرون وسطا: یعنی اگه اشتباه این عکس تاریخی را پیدا کنی، نابغه ای!

با دقت به تصویر نگاه کنید و سعی کنید تمام اهداف را پیدا کنید. با مجله خبری چشمک همراه باشید. حتی برخی از کاربران معتقدند که آزمون شناسایی 7 حیوان پنهان، علاوه بر دقت و تمرکز، نیازمند هوش بالایی است تا همه حیوانات در تصویر شناسایی شوند!

شاید بپسندید: آزمون شناسایی قاتل مرد فروشنده:ضریب هوشی‌ات بالاست، پس قاتل بستنی فروش را پیدا کن!

آزمون شناسایی 7 حیوان پنهان

برای این نوع چالش، نکته کلیدی این است که به تصویری که در زیر به شما نشان خواهیم داد با دقت نگاه کنید. به هر قسمت از تصویر آزمون شناسایی 7 حیوان پنهان با دقت نگاه کنید و جزئیات را بررسی کنید. جزئی ترین چیزها می تواند شما را برای حل این چالش کمک کند.

احتمالاً بپسندید: تست هوش اشتباه در عکس جالب: اگر تو 3 ثانیه اشکالات تصویر را تشخیص بدی، باهوش و نابغه ای!

برای افزودن سختی بیشتر به این معمای تصویری، فقط 8 ثانیه فرصت خواهید داشت تا تمام حیواناتی که در تصویر آزمون شناسایی 7 حیوان پنهان، حضور دارند را شناسایی کنید. اما مطمئن باشید که یافتن تمام حیوان ها در این زمان کم، برای چشمان عادی ممکن نیست. مجله خبری چشمک تصویر زیر را برای شما به اشتراک گذاشته است. با دقت به تصویر آزمون شناسایی 7 حیوان پنهان زیر نگاه کنید!

شاید بپسندید:آزمون شناسایی دانش آموز خطاکار: اگر تیزبینی سریع بگو که کدام دانش آموز با معلم شوخی کرده است!

آزمون شناسایی 7 حیوان پنهان

احتمالاً بپسندید: آزمون شناخت صاحب سگ: اگه خیلی باهوشی، سریع بگو صاحب سگ پسره هست یا دختره!؟

.

.

.

شاید بپسندید: تست شناخت خانواده ثروتمند: فقط یک نابغه می تواند، خانواده ثروتمند تصویر را در یک نگاه شناسایی کند!

.

.

.

.

احتمالاً بپسندید: آزمون شناسایی فرد معروف اینستاگرام: کدومیک از این 3 تا دختر تو اینستاگرام، خیلی خفنه!

پاسخ آزمون شناسایی 7 حیوان پنهان

اگر پاسخ آزمون شناسایی 7 حیوان پنهان را پیدا نکردید، می توانید راه حل زیر را مشاهده کنید. به واقع اگر به این قسمت از متن رسیده اید به این معناست که شما نتوانسته اید مکان حیوانات را پیدا کنید. نگران نباشید، همانطور که اشاره کردیم، حل این معمای تصویری برای همه ممکن نیست. لذا اگر می خواهید مکان هر حیوان را بدانید، در ادامه به شما پاسخ خواهیم داد.

شاید بپسندید: شناسایی قاتل عروس:یک ذهن خلاق می‌تواند قاتل عروس را در یک نگاه شناسایی کند!

.

.

.

 برایتان جالب خواهد بود: آزمون شناسایی اشکال تصویر آشپزها: فقط تیزبین ها اشکال تصویر آشپزها را در 3 ثانیه پیدا می کنند!

 

 

 

شاید بپسندید: با شناسایی جادوگر سبز در میان این 3 شاهزاده خانم، سیندرلا را از خطر طلسم شدن نجات دهید!

پاسخ آزمون شناسایی 7 حیوان پنهان: حیوانات در تصویر زیر علامتگذاری شده اند. شما چند حیوان را پیدا کردید؟

 

شاید بپسندید: آزمون شناسایی هویج متفاوت: با پیدا کردن هویج متفاوت در 3 ثانیه ثابت کنید تیزبین و نکته سنج هستید!؟

پاسخ شناسایی حیوانات مخفی

شاید بپسندید: آزمون شناسایی اشتباه صحرا: به تیزبینی و دقت ات می بالی، بگو که اشتباه این تصویر دقیقاً چیه!؟

امیدوارم از تست قدرت بینایی یا آزمون بینایی گربه متفاوت امروز استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

برایتان جالب خواهد بود: آزمون شناسایی صاحب سگ: کدوم یکی از این سه نفر، صاحب سگ بیرون کتابخونه است!؟

 

 

اهمیت بازی های فکری

به گفته Psychology Today، ورزش منظم مغز می تواند حافظه، تمرکز و توانایی های تفکر جانبی را بهبود بخشد. باور نکردنی است که چگونه یک سرگرمی دلپذیر مانند حل پازل یا جدول کلمات متقاطع ممکن است چنین مزایای عظیمی بر سلامت کلی شما داشته باشد.

احتمالاً بپسندید: تست هوش FBI: اگه علت مرگ مرد را در معمای نوشیدنی سمی کشف کنی،آخر باهوشایی!

معماها برای مغز مفید هستند؟

به باور محققان معماها و سوالات هوش، منطق و استدلال شما را تقویت می کنند پازل ها برای تمرین مغز ساخته می شوند. جدول کلمات متقاطع، معماها، جستجوی کلمات و مسائل منطقی همگی می توانند بخش های مختلف مغز شما را فعال کنند و به شما کمک کنند تا مهارت های تفکر انتقادی و تحلیلی خود را تقویت کنید.

احتمالاً بپسندید: آزمون شناسایی همسر واقعی خلبان: یکی از این دو زن ربات است و همسر واقعی خلبان نیست، اما کدوم!

معمای تصویری چیست؟

معمای تصویری یک سرگرمی عالی برای کاربرانی است که وقت آزاد دارند و می‌خواهند از آن بهترین استفاده را ببرند. این چالش شامل یافتن یک شخص، حیوان، شی یا عدد در یک تصویر است. برخی محدودیت زمانی دارند و برخی نه. آنها همچنین به عنوان چالش ها، تست های تصویری، پازل های تصویری یا منطقی شناخته می شوند.

شاید بپسندید: قابل توجه باهوشا: چه کسی این زن را به قتل رسانده، نظافتچی یا پیشخدمت!؟

اهمیت سوالات هوش

این سوالات به شما کمک می کنند که عملکرد مغز شما افزایش پیدا کند. در دنیای کنونی که فعالیت بدنی و مغزی کاهش پیدا کرده است این سوالات هوش می تواند دقت، تمرکز و جزئی نگری شما را افزایش دهد. این مسئله از بیماری های مختلف مغزی نیر الزایمر و … می تواند جلوگیری کند.

شاید بپسندید: آزمون شناسایی نامزد دختر: باهوشی بگو، کدوم یکی از این آقایون خوش تیپ، نامزد این دختر خانم زیباست!

آلزایمر و فعالیت مغز و  بازی های فکری

محققان دریافته اند که بخشی از اختلالات مغزی و رشد بیماری هایی همچون فراموش و آلزایمر با کاهش فعالیت های مغزی در ارتباط است. لذا برای جلوگیری و یا احمالا رشد این بیماری ها، باید تحرک مغز را افزایش داد. سوالات ریاضی شبیه سوال هوش ریاضی جاضر می تواند سبب افزایش عملکرد مغز شود. حل صحیح این سوال، نیازمند تمرکز و دقت است. در واقع تنها راه حل پاسخ به این سوالات نیز همین نکته است. بر همین اساس سوالاتی از این دست در کنار ایجاد سرگرمی برای سلامت مغز بسیار مفید هستند.

شاید بپسندید: معمای فیل و یخچال: اگه باهوش سریع بگو، چگونه یک فیل را داخل یخچال جا می کنی!؟

ورزش مغز با بازی های فکری

ورزش و ورزش منظم که نقش مهمی در کنترل بیماری هایی مانند قلبی عروقی، دیابت و فشار خون دارد، تأثیرات مثبتی بر مغز نیز دارد. ورزش با افزایش ترشح هورمون اندورفین که به هورمون شادی معروف است، عملکرد سازنده تری در روابط انسانی ایجاد می کند و در عین حال زمینه را برای بالا بردن آستانه شادی فراهم می کند. ورزش منظم باید بخشی از زندگی باشد تا از بیماری های تخریب کننده عصبی مانند زوال عقل، آلزایمر و پارکینسون جلوگیری شود. نباید فراموش کرد که یک فعالیت ذهنی با مهارت کامل، اساس یک فعالیت ورزشی است که به درستی انجام شده است.

احتمالاً بپسندید: آزمون شناسایی پزشک قلابی: قبل از اینکه جان بیمار تو خطر بیفته، پزشک تقلبی را پیدا کن!

مزایای بازی فکری

تفریح و سرگرم شدن تنها یکی از فواید بازی های فکری می باشد، بازی فکری و سلامت روان رابطه ی مستقیمی باهم دارند. همچنین تاثیر بسزای بازیط فکری بر مهارت های شناختی و عملکرد ذهن را نباید از یاد برد. از جمله مزایای بازی های فکری می توان موارد زیر را نام برد.

احتمالاً بپسندید:آزمون شناسایی چهره مخفی و اسب: پیدا کردن چهره مخفی تصویر فقط برای تیزبین ها ممکن است!

بازی های فکری باعث بهبود عملکرد مغز می‌شود

در بازی‌های فکری، باید دائما همه چیز را در نظر بگیریم و به آنها فکر کنیم. رفتار رقبا، شرایطی که در آن گیر افتاده‌ایم، تصمیماتی که باید در مقابل رفتار طرف مقابل بگیریم و حتی، شرایطی که ممکن است بعد از هر انتخاب برایمان رخ بدهد. این یعنی، استفاده کامل از سلول‌های مغزی.

اجتمالاً بپسندید: تست هوش دعوا: کدام یک زودتر دیگری را می کشد!؟

بهتر است بدانید که هر چقدر بیشتر به سلول‌های مغزتان استراحت بدهید، آنها را تنبل‌تر می‌کنید. وقتی از آنها استفاده نشود، می‌میرند و این باعث می‌شود تا در معرض کندی ذهن یا آلزایمر قرار بگیریم.

اگر روال زندگی شما یک چیز روتین شده است و در طول روز، کاری ندارید که بخواهید برای انجامش، به مغزتان فشار بیاورید، باید به فکر یک جایگزین خوب باشید. چه چیزی بهتر از  بازی فکری! با انجام بازی‌های فکری می‌توانید مغزتان را در بهترین وضعیت ممکن حفظ کنید. به ذهن ورزش بدهید و حالا حالاها، آن را جوان نگه‌دارید.

احتمالاً بپسندید: آزمون شناسایی عروس آقا داماد: کدومیک از این دو عروس عصبانی، خانم این آقا دوماد خوش تیپه!

بازی هاکمک می‌کنند تا بهتر بتوانیم روی کارهای مهم تمرکز کنیم

تمرکز کردن کار سختی نیست ولی، گاهی به کاری غیرممکن تبدیل می‌شود. مخصوصا زمان‌هایی که با مسائل زیادی روبرو هستیم. نداشتن تمرکز باعث می‌شود نتوانیم کارهایمان را به خوبی و سر موقعی که باید به اتمام برسانیم. اگر یاد بگیریم که در هر زمان، فقط به یک چیز فکر کنیم مطمئنا می‌توانیم کارها را بهتر انجام دهیم و زودتر تمام کنیم.

احتمالاً بپسندید: معمای تصویری کوه پخش و پلا که جای سوزن انداختن نیس!به داد علی برسین!

انجام بازی های فکری، تمرین خوبی هستند تا میزان تمرکزمان را افزایش بدهیم. هدف ما در انجام بازی‌‌های فکری نزدیک است. می‌دانیم چه چیزی از بازی می‌خواهیم و قرار است چه کاری انجام بدهیم. مسیر مشخص است. حتی می‌دانیم که قرار است کی آن را تمام کنیم. همه‌ی این عوامل در کنار هم، باعث می‌شود تا موقع انجام دادن بازی‌ فکری، بیشترین تمرکز را داشته باشیم و اجازه ندهیم که فکرمان درگیر مسائل دیگر شود.

احتمالاً بپسندید: آزمون شناسایی اشتباهات تصویر منزل: اگر تیزبینی در 15 ثانیه تمام اشتباهات را پیدا می کنی!

آیا دوست دارید در چالش تصویری دیگری شرکت کنید؟

این چالش ویروسی افراد بی‌شماری را سرگرم کرده است، اما وقتی به شما می‌گوییم این تنها چالش نیست، باور کنید. اگر می‌خواهید در چالش دیگری شرکت کنید، به شما اطلاع می‌دهیم که در مجله خبری چشمک تعداد زیادی را منتشر کرده‌ایم. همه آنها یک هدف دارند: سرگرم کردن شما.

احتمالاً بپسندید: آزمون شناسایی صحت اظهارات آقای اسمیت: اگر دقت ات عالیه، بگو آیا آقای اسمیت واقعاً قاتل هست!

شاید برایتان جالب باشد

تنها باهوشا و آدمای منطقی می تونن در 5 ثانیه پدر یا مادر بی فکر تصویر را شناسایی کنند!

معمای لیوان آب: قابل توجه باهوشا، کدوم لیوان آب بیشتری دارد!؟

آزمون شناسایی همسر واقعی آقای داماد: کدامیک از دو زن، همسر واقعی اقای داماد است!؟

 با پیدا کردن اشتباه موجود در پارک، اثبات کنید که نبوغ و هوش بالایی دارید!؟

آزمون شناخت فرد دروغگو در هواپیما: آیا مرد داخل هواپیما، واقعا یک زندانی فراری است!؟

یکی از گل های تصویر را انتخاب کن تا خودت را بهتر بشناسی!

نوشته های مشابه

3 دیدگاه

  1. من 8 تا دیدم
    یه تمساح هم هست که قورباقه تو کمرش میفته دمش به سمت پلنگه و دهان و دندوناش سمت پوتین پسر…

  2. هفت تا حیوان نیست هشت تاس، یکیش هم فیله هم سنجاب یعنی پایین فیل یه سنجابه ❤️🥱

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیست + 1 =

دکمه بازگشت به بالا