;
تفریح و سرگرمی

آزمون شناسایی هویج متفاوت: با پیدا کردن هویج متفاوت در 3 ثانیه ثابت کنید تیزبین و نکته سنج هستید!؟

آزمون شناسایی هویج متفاوت: نوع زندگی در عصر جدید، سبب کاهش فعالیت های ما شده است. مشکلاتی همچون اضافه وزن به مشکل اساسی برخی از افراد تبدیل شده است. راهکارها و درمان های مختلفی هم برای آن ارائه می شود. از دیگر مشکلاتی که بشر با آن دست به گریبان است،مشکلات مربوط به قدرت تمرکز و حافظه و به صورت کلی آنچه مربوط به مغز است، می باشد. این اندام کلیدی نیز با کاهش فعالیت مواجه شده است. لذا طبیعی است گرفتار بیماری شود.

در گذشته برای ثبت شماره تماس، هر کدام برای خود دفتر یادداشتی داشتیم. شماره های تماس را در آن می نوشتیم و حتی گاهی بدون دفترچه یادداشت، شماره ها را به حافظه می سپردیم. اما امروز با رشد تکنولوژی همه آن فعالیت ها که برای مغز مفید بودند، فراموش شده است. آزمون شناسایی هویج متفاوت تلاش دارد، مغز شما را به فعالیت وادار کند. پس با چشمک و آزمون شناسایی هویج متفاوت همراه باشید.

شاید بپسندید: تنها باهوشا و آدمای منطقی می تونن در 5 ثانیه پدر یا مادر بی فکر تصویر را شناسایی کنند!

آزمون شناسایی هویج متفاوت

بخشی از تصاویر به خصوص تصاویری که در زمینه شناسایی تفاوت  تصاویر و … که در بخش تفریح و سرگرمی چشمک ارائه می شوند، همگی  آثار هنری Gergely Dudás می باشد. او یک هنرمند مجارستانی است که به خوبی توانسته است سرگرمی های جالبی برای فعالیت مغز ارائه دهد. هر کدام از اثار او ذهن و قدرت تمرکز مخاطبان خود را به یک چالش دعوت می کند. برای پاسخ به این چالش ها توجه به یک نکته مهم است و آن یک نکته دقت و توجه است. در این تصاویر باید به بدنبال چیزهایی بود که با جزئیات دیگر تصویر متفاوت است.

شاید برایتان جالب باشد: از هوش کارآگاهی ات استفاده کن و بگو کدوم یکی از این دو آقای زرنگ میتونه قاتل باشه!

آزمون شناسایی هویج متفاوت، مطلب جدیدی است که قرار است چشم، ذهن و مغز شما را به چالش بکشد. با این چالش همراه باشید و چشم و مغز خود را به فعالیت وادار کنید. هویج متفاوت را در 3 ثانیه شناسایی کنید. اثبات کنید که بسیار تیزبین و باهوش هستید.دوداس در این چالش تعدادی هویچ هم شکل را به تصویر کشیده است. اما یکی از هویج ها با دیگری متفاوت است. شما باید بتوانید آن را بیابید.

شاید بپسندید: معمای لیوان آب: قابل توجه باهوشا، کدوم لیوان آب بیشتری دارد!؟

آزمون شناسایی هویج متفاوت

احتمالاً بپسندید: آزمون شناخت صاحب سگ: اگه خیلی باهوشی، سریع بگو صاحب سگ پسره هست یا دختره!؟

.

.

.

.

 برایتان جالب خواهد بود: آزمون شناسایی اشکال تصویر آشپزها: فقط تیزبین ها اشکال تصویر آشپزها را در 3 ثانیه پیدا می کنند!

.

.

.

.

احتمالاً بپسندید: آزمون شناسایی اشتباه روز برفی: اگر باهوشی، اشتباه تصویر را را در 3 ثانیه پیدا کن!

پاسخ آزمون شناسایی هویج متفاوت

زمان شما به پایان رسیده است.  اگر نتوانستید پیدا کنید، اشکالی ندارد. شما با حل این پازل ها و معماها قدرت تمرکز و توجه به جزئیات را افزایش می دهید. با تمرین و حل این پازل ها، بعدها برای آزمون های بعدی می توانید سریعتر عمل کنید. می توانید در تلاش دوم، هویج متفاوت را پیدا کنید.

اجتمالاً بپسندید: تست هوش دعوا: کدام یک زودتر دیگری را می کشد!؟

.

.

.

 

شاید بپسندید: با شناسایی جادوگر سبز در میان این 3 شاهزاده خانم، سیندرلا را از خطر طلسم شدن نجات دهید!

 

 

 

شاید بپسندید: تست شناخت خانواده ثروتمند: فقط یک نابغه می تواند، خانواده ثروتمند تصویر را در یک نگاه شناسایی کند!

پاسخ آزمون شناسایی هویج متفاوت: خوب آیا توانستید این هویج را پیدا کنید؟ به تصویر علامتگذاری شده با دقت نگاه کنید. هویج متفاوت ما فقط چهار برگ دارد بر خلاف بقیه که دارای 5 برگ هستند.

شاید بپسندید: آزمون شناسایی همسر واقعی آقای داماد: کدامیک از دو زن، همسر واقعی اقای داماد است!؟

پاسخ هویج متفاوت

برایتان جالب خواهد بود: آزمون شناسایی صاحب سگ: کدوم یکی از این سه نفر، صاحب سگ بیرون کتابخونه است!؟

امیدواریم از آزمون شناسایی هویج متفاوت استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

شاید بپسندید: آزمون شناسایی قاتل مرد فروشنده:ضریب هوشی‌ات بالاست، پس قاتل بستنی فروش را پیدا کن!

اهمیت بازی های فکری

به گفته Psychology Today، ورزش منظم مغز می تواند حافظه، تمرکز و توانایی های تفکر جانبی را بهبود بخشد. باور نکردنی است که چگونه یک سرگرمی دلپذیر مانند حل پازل یا جدول کلمات متقاطع ممکن است چنین مزایای عظیمی بر سلامت کلی شما داشته باشد.

احتمالاً بپسندید: تست هوش FBI: اگه علت مرگ مرد را در معمای نوشیدنی سمی کشف کنی،آخر باهوشایی!

معماها برای مغز مفید هستند؟

به باور محققان معماها و سوالات هوش، منطق و استدلال شما را تقویت می کنند پازل ها برای تمرین مغز ساخته می شوند. جدول کلمات متقاطع، معماها، جستجوی کلمات و مسائل منطقی همگی می توانند بخش های مختلف مغز شما را فعال کنند و به شما کمک کنند تا مهارت های تفکر انتقادی و تحلیلی خود را تقویت کنید.

احتمالاً بپسندید: آزمون شناسایی همسر واقعی خلبان: یکی از این دو زن ربات است و همسر واقعی خلبان نیست، اما کدوم!

مزایای بازی فکری

تفریح و سرگرم شدن تنها یکی از فواید بازی های فکری می باشد، بازی فکری و سلامت روان رابطه ی مستقیمی باهم دارند. همچنین تاثیر بسزای بازیط فکری بر مهارت های شناختی و عملکرد ذهن را نباید از یاد برد. از جمله مزایای بازی های فکری می توان موارد زیر را نام برد.

شاید بپسندید: آزمون شناسایی اشتباه صحرا: به تیزبینی و دقت ات می بالی، بگو که اشتباه این تصویر دقیقاً چیه!؟

بازی های فکری باعث بهبود عملکرد مغز می‌شود

در بازی‌های فکری، باید دائما همه چیز را در نظر بگیریم و به آنها فکر کنیم. رفتار رقبا، شرایطی که در آن گیر افتاده‌ایم، تصمیماتی که باید در مقابل رفتار طرف مقابل بگیریم و حتی، شرایطی که ممکن است بعد از هر انتخاب برایمان رخ بدهد. این یعنی، استفاده کامل از سلول‌های مغزی.

بهتر است بدانید که هر چقدر بیشتر به سلول‌های مغزتان استراحت بدهید، آنها را تنبل‌تر می‌کنید. وقتی از آنها استفاده نشود، می‌میرند و این باعث می‌شود تا در معرض کندی ذهن یا آلزایمر قرار بگیریم.

احتمالاً بپیندید: این آشپزخانه دنج، کلی اشتباه داره، میتونی پیدا کنی!؟

اگر روال زندگی شما یک چیز روتین شده است و در طول روز، کاری ندارید که بخواهید برای انجامش، به مغزتان فشار بیاورید، باید به فکر یک جایگزین خوب باشید. چه چیزی بهتر از  بازی فکری! با انجام بازی‌های فکری می‌توانید مغزتان را در بهترین وضعیت ممکن حفظ کنید. به ذهن ورزش بدهید و حالا حالاها، آن را جوان نگه‌دارید.

احتمالاً بپسندید: آزمون شناسایی صحت اظهارات آقای اسمیت: اگر دقت ات عالیه، بگو آیا آقای اسمیت واقعاً قاتل هست!

بازی ها کمک می‌کنند تا بهتر بتوانیم روی کارهای مهم تمرکز کنیم

تمرکز کردن کار سختی نیست ولی، گاهی به کاری غیرممکن تبدیل می‌شود. مخصوصا زمان‌هایی که با مسائل زیادی روبرو هستیم. نداشتن تمرکز باعث می‌شود نتوانیم کارهایمان را به خوبی و سر موقعی که باید به اتمام برسانیم. اگر یاد بگیریم که در هر زمان، فقط به یک چیز فکر کنیم مطمئنا می‌توانیم کارها را بهتر انجام دهیم و زودتر تمام کنیم.

احتمالاً بپسندید: آزمون شناسایی اشکال تصویر تاریخی قرون وسطا: یعنی اگه اشتباه این عکس تاریخی را پیدا کنی، نابغه ای!

انجام بازی های فکری، تمرین خوبی هستند تا میزان تمرکزمان را افزایش بدهیم. هدف ما در انجام بازی‌‌های فکری نزدیک است. می‌دانیم چه چیزی از بازی می‌خواهیم و قرار است چه کاری انجام بدهیم. مسیر مشخص است. حتی می‌دانیم که قرار است کی آن را تمام کنیم. همه‌ی این عوامل در کنار هم، باعث می‌شود تا موقع انجام دادن بازی‌ فکری، بیشترین تمرکز را داشته باشیم و اجازه ندهیم که فکرمان درگیر مسائل دیگر شود.

شاید بپسندید: معمای فیل و یخچال: اگه باهوش سریع بگو، چگونه یک فیل را داخل یخچال جا می کنی!؟

آلزایمر و فعالیت مغز و  بازی های فکری

محققان دریافته اند که بخشی از اختلالات مغزی و رشد بیماری هایی همچون فراموش و آلزایمر با کاهش فعالیت های مغزی در ارتباط است. لذا برای جلوگیری و یا احمالا رشد این بیماری ها، باید تحرک مغز را افزایش داد. سوالات ریاضی شبیه سوال هوش ریاضی جاضر می تواند سبب افزایش عملکرد مغز شود. حل صحیح این سوال، نیازمند تمرکز و دقت است. در واقع تنها راه حل پاسخ به این سوالات نیز همین نکته است. بر همین اساس سوالاتی از این دست در کنار ایجاد سرگرمی برای سلامت مغز بسیار مفید هستند.

شاید بپسندید: آزمون شناسایی 7 حیوان پنهان: اگه 7 حیوون تصویر را پبدا کنی،تمرکز و دقت ات نمرش 20 هست!

اهمیت سوالات هوش

این سوالات به شما کمک می کنند که عملکرد مغز شما افزایش پیدا کند. در دنیای کنونی که فعالیت بدنی و مغزی کاهش پیدا کرده است این سوالات هوش می تواند دقت، تمرکز و جزئی نگری شما را افزایش دهد. این مسئله از بیماری های مختلف مغزی نیر الزایمر و … می تواند جلوگیری کند.

شاید بپسندید: قابل توجه باهوشا: چه کسی این زن را به قتل رسانده، نظافتچی یا پیشخدمت!؟

آیا دوست دارید در چالش تصویری دیگری شرکت کنید؟

این چالش ویروسی افراد بی‌شماری را سرگرم کرده است، اما وقتی به شما می‌گوییم این تنها چالش نیست، باور کنید. اگر می‌خواهید در چالش دیگری شرکت کنید، به شما اطلاع می‌دهیم که در مجله خبری چشمک تعداد زیادی را منتشر کرده‌ایم. همه آنها یک هدف دارند: سرگرم کردن شما.

شاید بپسندید: شناسایی قاتل عروس:یک ذهن خلاق می‌تواند قاتل عروس را در یک نگاه شناسایی کند!

برایتان جالب خواهد بود

 با پیدا کردن اشتباه موجود در پارک، اثبات کنید که نبوغ و هوش بالایی دارید!؟

یکی از گل های تصویر را انتخاب کن تا خودت را بهتر بشناسی!

آزمون شناسایی آرایشگر تقلبی: خیلی باهوشی، پس بگو کدوم یکی از این دو نفر آرایشگر واقعی نیست!؟

تست شخصیت با فنجان: یکی از فنجون ها را انتخاب کن تا بفهمی ویژگی اصلی شخصیت ات چیه!؟

 آزمون شناخت پدر دختر: اگه فکر می کنی نکته سنجی، سریع بگو پدر دختر کوچولو کدوم یکی از مرداست!؟

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه + پانزده =

دکمه بازگشت به بالا