;
تفریح و سرگرمی

آزمون شناسایی قاتل مرد فروشنده:ضریب هوشی‌ات بالاست، پس قاتل بستنی فروش را پیدا کن!

آزمون شناسایی قاتل مرد فروشنده: طبق معمول هر روز، امروز نیز در بخش تفریح و سرگرمی چشمک با یک آزمون معمایی جالب با شما همراه هستیم. در این مطلب معمایی که تحت عنوان آزمون شناسایی قاتل مرد فروشنده  در چشمک منتشر شده است، شما باید بتوانید در زمان تعیین شده 6 ثانیه ای، قاتل مرد بستنی فروش را پیدا کنید. آزمون شناسایی قاتل مرد فروشنده از جمله سوالات تصویری است که برای پاسخگویی باید از تمام مهارت های شناختی و تیزبینی خود استفاده کنید.

بسیازی از شرکت کنندگان در این آزمون مدعی هستند که تنها افراد تیزبین و نکته سنج قادر هستند در زمان مشخص شده 6 ثانیه آن را رمزگشایی کنند. آزمون شناسایی قاتل مرد فروشنده در فیس بوک، بسیار مورد توجه قرار گرفته است. این آزمون در عین جذاب بودن توانسته است به خوبی ذهن و فکر و حتی نکته سنجی افراد را تحت تأثیر قرار دهد. پس با مجله خبری چشمک و آزمون شناسایی قاتل مرد فروشنده همراه باشید.

شاید بپسندید:آزمون شناسایی دانش آموز خطاکار: اگر تیزبینی سریع بگو که کدام دانش آموز با معلم شوخی کرده است!

آزمون شناسایی قاتل مرد فروشنده

باید بدانید که شما برای اینکه بتوانید مهارت های خود را افزایش دهید، به صورت روزانه و منظم، مغز خود را ورزش دهید. بخش تفریح و سرگرمی مجله خبری چشمک این زمینه را برای شما فراهم کرده است. کافی است به صورت روزانه و مرتب با این وب سایت و آزمون های آن همراه باشید.

در آزمون شناسایی قاتل مرد فروشنده شما می توانید ثابت کنید و نشان دهید که فرد بسیار ماهری در رمزگشایی سوالات معمایی هستید . بدون مقدمه بیشتر، ما به شما توضیح خواهیم داد که راز این پرونده شامل چه چیزی است: یک فروشنده مرده است و ماموریت شما این است که کشف کنید قاتل کیست؟ برای افزایش سطح پیچیدگی این معمای تصویری، حداکثر 6 ثانیه زمان برای یافتن پاسخ صحیح خواهید داشت. آماده باشید زیرا همه نمی توانند بر این چالش غلبه کنند. تصویر را با هم می بینیم. زما ن شما هم از هم اکنون شروع شد!

شاید بپسندید: آزمون شناسایی هویج متفاوت: با پیدا کردن هویج متفاوت در 3 ثانیه ثابت کنید تیزبین و نکته سنج هستید!؟

آزمون شناسایی قاتل مرد فروشنده

شاید بپسندید: معمای فیل و یخچال: اگه باهوش سریع بگو، چگونه یک فیل را داخل یخچال جا می کنی!؟

.

.

.

احتمالاً بپسندید: آزمون شناخت صاحب سگ: اگه خیلی باهوشی، سریع بگو صاحب سگ پسره هست یا دختره!؟

 

 

 

 

 

احتمالاً بپسندید: آزمون شناسایی بابانوئل دزد: کدامیک از این افراد در پوشش بابانوئل از فروشگاه دزدی کرده است!؟

پاسخ آزمون شناسایی قاتل مرد فروشنده

زمان برای رسیدن به پاسخ صحیح برای این چالش کوتاه است و هم اکنون به پایان رسیده است. در انتهای مطلب، پاسخ آزمون شناسایی قاتل مرد فروشنده را به اشتراک می گذاریم. اما قبل از آن در صورت تمایل می توانید از فرصت دوم 6 ثانیه ای خود نیز استفاده کنید.

شاید بپسندید: با شناسایی جادوگر سبز در میان این 3 شاهزاده خانم، سیندرلا را از خطر طلسم شدن نجات دهید!

.

.

 

 برایتان جالب خواهد بود: آزمون شناسایی اشکال تصویر آشپزها: فقط تیزبین ها اشکال تصویر آشپزها را در 3 ثانیه پیدا می کنند!

 

 

 

اجتمالاً بپسندید: تست هوش دعوا: کدام یک زودتر دیگری را می کشد!؟

پاسخ آزمون شناسایی قاتل مرد فروشنده: مردی که در تصویر علامتگذاری شده است، قاتل بستنی فروش است. به نوک انگشتان او که آبی رنگ است دقت کنید. احتمالاً هنگام سرنگون کردن چرخ فروشنده دچار جراحت کوفتگی شده است. لکه ها و قطرات خون نیز به وضوح در دستان او دیده می شود.

شاید بپسندید: تنها باهوشا و آدمای منطقی می تونن در 5 ثانیه پدر یا مادر بی فکر تصویر را شناسایی کنند!

شناخت قاتل فروشنمده

شاید بپسندید: شناسایی قاتل عروس:یک ذهن خلاق می‌تواند قاتل عروس را در یک نگاه شناسایی کند!

امیدواریم از آزمون شناسایی قاتل مرد فروشنده استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

شاید بپسندید: تست شناخت خانواده ثروتمند: فقط یک نابغه می تواند، خانواده ثروتمند تصویر را در یک نگاه شناسایی کند!

 

 

اهمیت بازی های فکری

به گفته Psychology Today، ورزش منظم مغز می تواند حافظه، تمرکز و توانایی های تفکر جانبی را بهبود بخشد. باور نکردنی است که چگونه یک سرگرمی دلپذیر مانند حل پازل یا جدول کلمات متقاطع ممکن است چنین مزایای عظیمی بر سلامت کلی شما داشته باشد.

احتمالاً بپسندید: تست هوش FBI: اگه علت مرگ مرد را در معمای نوشیدنی سمی کشف کنی،آخر باهوشایی!

معماها برای مغز مفید هستند؟

به باور محققان معماها و سوالات هوش، منطق و استدلال شما را تقویت می کنند پازل ها برای تمرین مغز ساخته می شوند. جدول کلمات متقاطع، معماها، جستجوی کلمات و مسائل منطقی همگی می توانند بخش های مختلف مغز شما را فعال کنند و به شما کمک کنند تا مهارت های تفکر انتقادی و تحلیلی خود را تقویت کنید.

احتمالاً بپسندید: آزمون شناسایی همسر واقعی خلبان: یکی از این دو زن ربات است و همسر واقعی خلبان نیست، اما کدوم!

اهمیت سوالات هوش

این سوالات به شما کمک می کنند که عملکرد مغز شما افزایش پیدا کند. در دنیای کنونی که فعالیت بدنی و مغزی کاهش پیدا کرده است این سوالات هوش می تواند دقت، تمرکز و جزئی نگری شما را افزایش دهد. این مسئله از بیماری های مختلف مغزی نیر الزایمر و … می تواند جلوگیری کند.

برایتان جالب خواهد بود: آزمون شناسایی صاحب سگ: کدوم یکی از این سه نفر، صاحب سگ بیرون کتابخونه است!؟

تمرکز و عدم تمرکز چیست؟

تمرکز، توانایی ایجاد دقت بر روی یک کار بدون تأثیر محرک های داخلی و خارجی است. به طور خلاصه، تمرکز به معنای کنترل ذهن است. تمرکز به عنوان یکی از پیش نیازهای موفقیت پذیرفته شده است. اما عدم تمرکز به معنای کنترل ذهن توسط محرک های درونی و بیرونی است. به این ترتیب عدم تمرکز و کمبود آن، امکان یادگیری و کار با کیفیت را با خلل ایجاد می کند.

شاید بپسندید: آزمون شناسایی اشتباه صحرا: به تیزبینی و دقت ات می بالی، بگو که اشتباه این تصویر دقیقاً چیه!؟

دلایل عدم تمرکز چیست؟

می تواند علل روانی، محیطی و فیزیولوژیکی داشته باشد. نکته مهم این است که سعی کنیم اثرات این علل را به حداقل برسانیم. اعتیاد به فناوری نیز یکی از عواملی است که اخیراً باعث عدم تمرکز می شود.

احتمالاً بپسندید: آزمون هوش مرد عنکبوتی: اونی که واقعی هست رو پیدا کن!

اهمیت این آزمون های تصویری برای افزایش تمرکز

تصاویری شبیه تصویر فوق می توانند قدرت تمرکز و دقت شما را افزایش دهند. شما با حل مرتب معماها و سوالات هوش و تصاویر این چنین، مغز خود را به فعالیت وادار می کنید. این مسئله به افزایش تمرکز، دقت و جزئی نگری شما خواهد افزود.برای حل سوالات هوش و تصاویر پازلی، دقت کردن حرف اول برای موفقیت است. اکنون نیز به دقت به تصویر نگاه کنید.

احتمالاً بپسندید: آزمون شناسایی اشتباه روز برفی: اگر باهوشی، اشتباه تصویر را را در 3 ثانیه پیدا کن!

مزایای بازی فکری

تفریح و سرگرم شدن تنها یکی از فواید بازی های فکری می باشد، بازی فکری و سلامت روان رابطه ی مستقیمی باهم دارند. همچنین تاثیر بسزای بازیط فکری بر مهارت های شناختی و عملکرد ذهن را نباید از یاد برد. از جمله مزایای بازی های فکری می توان موارد زیر را نام برد.

احتمالاً بپسندید: آزمون شناسایی صحت اظهارات آقای اسمیت: اگر دقت ات عالیه، بگو آیا آقای اسمیت واقعاً قاتل هست!

بازی های فکری باعث بهبود عملکرد مغز می‌شود

در بازی‌های فکری، باید دائما همه چیز را در نظر بگیریم و به آنها فکر کنیم. رفتار رقبا، شرایطی که در آن گیر افتاده‌ایم، تصمیماتی که باید در مقابل رفتار طرف مقابل بگیریم و حتی، شرایطی که ممکن است بعد از هر انتخاب برایمان رخ بدهد. این یعنی، استفاده کامل از سلول‌های مغزی.

بهتر است بدانید که هر چقدر بیشتر به سلول‌های مغزتان استراحت بدهید، آنها را تنبل‌تر می‌کنید. وقتی از آنها استفاده نشود، می‌میرند و این باعث می‌شود تا در معرض کندی ذهن یا آلزایمر قرار بگیریم.

شاید بپسندید: قابل توجه باهوشا: چه کسی این زن را به قتل رسانده، نظافتچی یا پیشخدمت!؟

اگر روال زندگی شما یک چیز روتین شده است و در طول روز، کاری ندارید که بخواهید برای انجامش، به مغزتان فشار بیاورید، باید به فکر یک جایگزین خوب باشید. چه چیزی بهتر از  بازی فکری! با انجام بازی‌های فکری می‌توانید مغزتان را در بهترین وضعیت ممکن حفظ کنید. به ذهن ورزش بدهید و حالا حالاها، آن را جوان نگه‌دارید.

احتمالاً بپسندید: آزمون شناسایی اشکال تصویر تاریخی قرون وسطا: یعنی اگه اشتباه این عکس تاریخی را پیدا کنی، نابغه ای!

بازی ها کمک می‌کنند تا بهتر بتوانیم روی کارهای مهم تمرکز کنیم

تمرکز کردن کار سختی نیست ولی، گاهی به کاری غیرممکن تبدیل می‌شود. مخصوصا زمان‌هایی که با مسائل زیادی روبرو هستیم. نداشتن تمرکز باعث می‌شود نتوانیم کارهایمان را به خوبی و سر موقعی که باید به اتمام برسانیم. اگر یاد بگیریم که در هر زمان، فقط به یک چیز فکر کنیم مطمئنا می‌توانیم کارها را بهتر انجام دهیم و زودتر تمام کنیم.

انجام بازی های فکری، تمرین خوبی هستند تا میزان تمرکزمان را افزایش بدهیم. هدف ما در انجام بازی‌‌های فکری نزدیک است. می‌دانیم چه چیزی از بازی می‌خواهیم و قرار است چه کاری انجام بدهیم. مسیر مشخص است. حتی می‌دانیم که قرار است کی آن را تمام کنیم. همه‌ی این عوامل در کنار هم، باعث می‌شود تا موقع انجام دادن بازی‌ فکری، بیشترین تمرکز را داشته باشیم و اجازه ندهیم که فکرمان درگیر مسائل دیگر شود.

شاید برایتان جالب باشد: از هوش کارآگاهی ات استفاده کن و بگو کدوم یکی از این دو آقای زرنگ میتونه قاتل باشه!

آیا دوست دارید در چالش تصویری دیگری شرکت کنید؟

این چالش ویروسی افراد بی‌شماری را سرگرم کرده است، اما وقتی به شما می‌گوییم این تنها چالش نیست، باور کنید. اگر می‌خواهید در چالش دیگری شرکت کنید، به شما اطلاع می‌دهیم که در مجله خبری چشمک تعداد زیادی را منتشر کرده‌ایم. همه آنها یک هدف دارند: سرگرم کردن شما.

شاید بپسندید: آزمون شناسایی 7 حیوان پنهان: اگه 7 حیوون تصویر را پبدا کنی،تمرکز و دقت ات نمرش 20 هست!

برایتان جالب خواهد بود

 

معمای لیوان آب: قابل توجه باهوشا، کدوم لیوان آب بیشتری دارد!؟

آزمون شناسایی همسر واقعی آقای داماد: کدامیک از دو زن، همسر واقعی اقای داماد است!؟

 با پیدا کردن اشتباه موجود در پارک، اثبات کنید که نبوغ و هوش بالایی دارید!؟

یکی از گل های تصویر را انتخاب کن تا خودت را بهتر بشناسی!

آزمون شناسایی آرایشگر تقلبی: خیلی باهوشی، پس بگو کدوم یکی از این دو نفر آرایشگر واقعی نیست!؟

نوشته های مشابه

1 دیدگاه

  1. به هیچ عنوان جواب صحیح نیست .
    بعد از انجام قتل ، هرگز قاتل در اون مکان نمی ایستد .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × دو =

دکمه بازگشت به بالا