;
تفریح و سرگرمی

تست: قدرت بینایی خود را با پیدا کردن 16 چهره انسان و حیوان محک بزنید!

وب سایت چشمک و محمد شایسته این بار هم با یک پازل تصویری مهمان شما شده اند. این پازل یا تست قدرت بینایی فوق العاده است. در تصویر چهره ها و حیوانات فراوانی پنهان شده اند. این تصویر خیره کننده مطمئنا بینایی و صبر شما را آزمایش خواهد کرد. شما در این بازی تصویری با عنوان روباه گیج‌شده، 16 چهره حیوان و انسان پنهان شده است. شما در 20 ثانیه چند تا از آنها را تشخیص دادید.

بیشتر بخوانید: آزمون قدرت چشم: از یک نوع طرح، تنها یک توپ است، آن را پیدا کنید.

تست قدرت بینایی

تست قدرت بینایی

تصاویری شبیه تصویر فوق می توانند قدرت تمرکز و دقت شما را افزایش دهند. شما با حل مرتب معماها و سوالات هوش و تصاویر این چنین، مغز خود را به فعالیت وادار می کنید. این مسئله به افزایش تمرکز، دقت و جزئی نگری شما خواهد افزود.برای حل سوالات هوش و تصاویر پازلی، دقت کردن حرف اول برای موفقیت است. اکنون نیز به دقت به تصویر نگاه کنید. رکورد یافتن این تصاویر 45 ثانیه بوده است. اما طراحان این تصویر معتقدند که افراد چشم عقابی در 20 ثانیه می توانند تمام تصاویر را شناسایی کنند.

هر چه باشد مغز ما مثل ماهیچه های بدن مان است و نیاز به تمرین و پرورش دارد تا به درستی کار کند. حل معماها، تست ها، پازل ها و … مغز شما را به فعالیت و تمرین وادار می کند. تمرینات این چنینی مغز شما را از تنبلی نجات می دهد و در آینده می تواند از مشکلاتی همچون فراموشی، حافظه و … جلوگیری کند.

بیشتر بخوانید: تست شخصیت: با انتخاب گل مورد علاقه، شخصیت خود را بهتر بشناسید!

آماده اید! شروع کنید به یافتن چهره انسان ها و حیوانات!

.

.

.

.

.

.

.

چند تا را توانستید تشخیص بدهید!؟

.

.

.

.

.

.

.

.

.

اگر نتوانستید همه تصاویر را بیابید ما آنها را علامت زده ایم.

برای پاسخ آماده اید!؟ هنوز وقت دارید به بالا برگردید و خود چهره ها را بیابید.

.

.

.

.

.

و اما پاسخ

آیا فرد شایسته ای هستی؟ اولین چیزی که می بینی چیه؟

شما روباهی را در حال بالا رفتن از درخت می بینید، در حالی که سه پرنده او را تماشا می کنند.

اما در میان فضای سبز استتار شده، 12 جفت چشم دیگر مخفیانه به شما خیره شده اند.

اگر تلاش کردید و هیچ کدام را پیدا نکردید، نگران نباشید. زیرا این بازی فکری از زمانی که چاپ‌سازان آمریکایی Currier و Ives آن را در سال 1872 تولید کردند، عاشقان توهم را متحیر کرده است.

اکنون پس از گذشت نزدیک به 150 سال، روباه گیج کننده ، بار دیگر خود را برای به چالش کشیدن مخاطبان آماده کرده است.

روباه توسط حیوانات دیگری احاطه شده است: از جمله اسب، بره و یک کبوتر مسافری که اکنون منقرض شده است.

همچنین می توان گوسفندی را دید که در پای درخت نشسته است.، گراز در لای درختان کمین کرده است.

سه چهره انسان نیز در تنه درخت در سمت چپ دیده می شوند، در حالی که دو چهره دیگر درخت سمت راست جای گرفته اند.

و چند چهره دیگر در کف جنگل برای رمزگشایی پوشیده شده است.

تصاویر توهم نوری چیست؟

توهمات نوری تصاویری هستند که با واقعیت عینی متفاوت هستند و همچنین می توانند به سه دسته :نوری، فیزیولوژیکی و شناختی دسته بندی شوند. هر کدام با تفاوت های جزئی سبب به اشتباه انداختن مغز ما می شوند. اما آنها چگونه کار میکنند؟ اساساً، این ذهن ماست که سعی می کند ساده ترین راه را برای نگاه کردن به چیزها پیدا کند. لذا به راحتی از جزئیات می گذرد.

تمرکز چیست؟

درباره تعریف تمرکز و اینکه اساساً تمرکز چیست، موارد متعددی ذکر شده است. اما در یک معنای کلی تمرکز به توانایی توجه کامل و آگاهانه یک فرد به یک موضوع، پدیده یا مسئله خاص گفته می شود. به این ترتیب هنگامی که شما توانایی کنترل توجه خود را نسبت به چیزی دارید، یعنی نسبت به آن موضوع کاملاً تمرکز دارید.

اگر شما بتوانید به راحتی در حین یک فعالیت، بدون اینکه چیزی حواستان را پرت کند، توجه کنید، مطمئناً خواهید توانست نتایج خوب و دلخواهی بدست آورید. با افزایش تمرکز، دقت، جزئی نگری و… می توانیم از پریدن ذهن به مسائل نامربوط جلوگیری کنیم و تمام انرژی خود را بر روی کار دلخواه بگذاریم.

آزمون بررسی قدرت تمرکز و بینایی

آزمون قدرت بینایی و تمرکز، تمرینی است که توانایی های دیداری و شناختی شما را برای انجام یک کار آزمایش می کند. لازم به ذکر است که تمام فعالیت هایی که ما انجام می دهیم نیاز به استفاده از مغز دارد. این آزمون میزان قدرت تمرکز و بینایی شما را مورد آزمایش قرار می دهد. با شناخت ضعف تمرکز می توانید به تمرین هایی بپردازید که قدرت تمرکز شما افزایش یابید.

سوالات هوش، معماها، تصاویر معمایی و … همگی نیازمند، دقت، تمرکز و حضور ذهن دارند. شما با تلاش برای یافتن پاسخ آنها، خواهید توانست مغز خود را مجبور به فعالیت کنید. در بلند مدت این تمرین ها سبب رشد قدرت بینایی، جزئی نگری و تمرکز شما خواهد شد. این بسیار مهم است، چرا که جزئی نگری و تمرکز شرط اصلی و اساسی برای رسیدن به موفقیت در کارها است.

مزایای این تست ها چیست؟

این تست ها علاوه بر سرگرمی راهنمای خوبی است برای شناسایی میزان تمرکز و جزئی نگری شما. شما با انجام این تست ها و معماها و سوالات هوش، هر چه بیشتر مغز خود را به فعالیت وادار می کنید. همچنین این تست‌ها به سرعت پردازش ذهنی و حافظه شما می افزاید و می تواند در بلند مدت سبب افزایش قدرت تمرکز و جزئیات نگری شما شود.
تست های تصویری و هوش به ما کمک می کند تا عملکرد مغز را درک کنیم. این واقعیت که این گونه تست ها در اکثر نقاط جهان به کار می روند به ما این امکان را می دهد که با نتایج جدید به دست آمده اطلاعات جدیدی در مورد عملکرد مغز داشته باشیم.شما همواره می توانید پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در طصورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

لینک های مرتبط:

تست شخصیت:گردنبند انتخابی‌تان، بخشی از شخصیت شما را افشا می‌کند!

آزمون دقت چشم: اگر آدم برفی‌های بدون بینی را پیدا کنید، چشمان تیزبینی دارید!

تست قدرت چشم:آیا می‌توانید چهار گربه را در بین ببرها پیدا کنید؟

چالش ذهن: آیا توانستید خرس پاندای مخفی را در میان آدم برفی‌ها پیدا کنید!؟

تست شخصیت: کدام جاده را برای رانندگی انتخاب می کنید!

نوشته های مشابه

87 دیدگاه

        1. دو تصویر دیگر هم از چهره انسان که در قسمت راست بالای صفحه میان شاخ و برگ درختان ونور آسمان هم دیده میشود که آنها رو نشان ندادیدن و علامت نزدین

      1. تصویر۷عدد چهره و حیوان رو نگفتید و علامت نزدید نمونش اون پرنده زیر پای روباه و جهره زیر پای پرنده بالا

    1. چرا دروغ میگی ای کافر یک ساعت خبره شدم ۷تا پیدا کردم نکنه از خودت حیوانات اضافه کردی 😂

      اقا اصلا بیکاریم پیدا کنیم والا چشمام خون داره میاد خداوند از شما نگذارند😂😂

    2. سلام یک تصویر از صورت یک اسب هست که خوب دقت کنید مشخص است ولی دور اون علامت تردید.تعجب میکنم خیلی واضح است.دقیقآداخل دایره بزرگ روبروی صورت روباه ازسمت چپ صورت روباه است

  1. سلام

    برای من جالبه که شما اسب به اون بزرگی رو که در وسط تصویر قرار داره رو ندیدید و بهش اشاره نکردین .

    اگه دقت کنین درختی که بالای اون چند تا پرنده نشستن حاشیه ی پاهای عقب اون رو تشکیل میده و بخشی از تنه ی همون درخت دم اون رو نشون میده و شاخه ها یی که بصورت افقی هستند خط پایین شکم و بالای کمر اوت رو مشخص کرده و درختچه ای که وسط تصویر هست محدوده ی پای جلوی اون رو مشخص میکنه، البته سر اونـمشخص نیست ولی طرح کلی اون کاملا واضح هست.

  2. هر وقت ۲۲ تا پیدا کردید خبر بدید ببین. چند نفری که میگن ۱۶ تا پیدا کردیم واقعا میتونن تا دیدن ریزترین نکات پیش برن

      1. آفرین پسر خوب حالا برو یه پنج تای دیگه هم پیدا کن انشالله با این سرعت بتونی برسی همشو پیدا کنی😂

  3. چند تا چهره دیگه ای هم بود
    اگه دقت کنید برگای بالای سر روباه چند تا چهره هست مشخص ترینش شاه برگدرخت بالای روباه هست که مو های چهره رو تشکیل میده

    1. بجز اون شانزده ها چهار تای دیگه رو هم جا انداختی یه اسب وسط تصویر دقیقا خیلی هم بزرگه و سه تا چهره انسان بالای تصویر که دوتاش مرده یکیش زنه گمونم شانزده تا انسان و حیوان مخفی رو طراح گفته پیدا کنید نه همه حیوانات رو

    2. من الان هزارمین انسان و نهصد و نود و نهمین حیوانم پیدا کردم دارم میگردم باقی انسانهارو توی نقاشی پیدا کنم فکر کنم یکیشم تو شکم کارد خورده اون روباه باشه🤔🤔🤔

    1. خانم ها و آقایان من ت این تصویر هیچی ندیدم دیگه شمارو نمیدونم یا شایدم من چشام نمیبینه😪😶😑😂😂😅

    1. سه تا تصویر واضح آدم بالای سر روباه که یکیش برگهای درخت موهاش میشه و تصویر کله ی یکاسب به صورت سه رخ پایین همون سر آدم و کمی بالاتر از روباه سمت چپ ویک کله ی بزرگ اسب دقیقا وسط تصویر بالای سر گراز ونیمرخ ادم کنار کله ی اسب وسط تصویر و در امتداد بالای همون نیمرخ تصویر یک انسان که به زن شبیه و دستهاشو بالاداده هم دیده میشن که هیچ اشاره ای نشده است

  4. من بیشتر از این چیزی که علامت زدید رو پیدا کردم، بالای سر اسب سه تا دیگه صورتک انسان هست که هیچکی اشاره نکرده حتی طراح سوال

  5. با عرض معذرت یک اسب دیگر دقیقا وسط تصویره دوتا صورت انسان هم بالای اسبس که دور اونها رو خط نزدید دقیقا روبرو دماغ روباه رو نگاه کنید میبینید

  6. جالب اینه که خودتونم نتونستید همه چهره ها و حیوانات تشخیص بدین و فقط به چندتایی که خیلی راحت و بدون ذره ای زحمت مشخص هستن و علامت گذاری کنید😂😂😂

  7. و یکی دیگه تصویر نیم رخ انسان بین دو تصویری که قبلا گفتم. (فقط بالای سر روباه سه تا هست.)

  8. سلام. من خیلی با دقت نگاه کردم. بیش از ۱۶ چهره در تصویر دیده میشه ، ولی چون طراح تصویر دقیقاً مشخص نکرده که چند تا تصویر هست گفتنش یه کم سخته با این حال من ۲۳ عکس انسان و حیوان در تصویر پیدا کردم. فقط چندتا از تصاویر در کف جنگل پنهان شده. در ضمن از دوستان عزیز ممنون میشم اگه متلک گفتن به همدیگرو کنار بذارن بحرحال نظر هر کی برای خودش محترم و با ارزش محسوب میشه. تشکر از همگی دوستان عزیز و محترم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هشت − 6 =

دکمه بازگشت به بالا