;
تفریح و سرگرمی

اگه باهوشی، سریع بگو که چه کسی در این تصادف جان سالم به در برده است!؟

آزمون شناسایی نجات یافته از تصادف: سوال اساسی آزمون شناسایی نجات یافته از تصادف از شما می خواهد که در عرض 5 ثانیه تشخیص دهید که چه کسی از این تصادفی که در این عکس به تصویر کشیده شده است، نجات پیدا کرده است. پس آزمون شناسایی نجات یافته از تصادفرا در 5  ثانیه تجزیه و تحلیل و آن را حل کنید. تا کنون تنها 25 درصد از شرکت کنندگان این تصویر توانسته اند در زمان محدود 5 ثانیه ای آن را رمزگشایی کنند.

آزمون شناسایی آدم واقعی: آدم واقعی را در میان مانکن ها شناسایی کنید!

مجله خبری چشمک با آزمون شناسایی نجات یافته از تصادف، توانسته است ذهن مخاطبان خود را درگیر کند. شما با درگیر کردن ذهن می توانید، یک تمرین ورزشی خوب برای ذهن خود داشته باشید. اگر علاقمند به حل سوالات تصویری چالشی برای بالا بردن توانائیهای شناختی خود هستید، آزمون شناسایی نجات یافته از تصادف  را از دست ندهید. با مجله خبری چشمک و آزمون شناسایی نجات یافته از تصادف  همراه باشید.

شاید بپسندید:آزمون شناسایی دندانپزشک قاتل: کدام یک از این دو دندانپزشک قاتل است؟

آزمون شناسایی نجات یافته از تصادف

همان طور که اشاره شد امروز شما می توانید یک معمای تصویری را حل کنید که فقط 25 درصد از مردم آن را حل کردند، آیا شما هم یکی از آنها هستید؟ تلاش خود را انجام دهید.

هزاران نفر خود را به چالش می کشند و سخت ترین معماهای تصویری را امتحان می کنند. آیا می توانید این معمای خاص را حل کنید؟ ما 5 ثانیه به شما فرصت می دهیم تا نشان دهید “چه اندازه مهارت شناختی بالا دارید؟”

اگر بینایی‌تان مشکلی نداشته باشد باید در 3 ثانیه نوشته تصویر را تشخیص دهید!

باید بدانید که این چالش تصویری یا آنچه که با عنوان آزمون شناسایی نجات یافته از تصادف در مجله خبری چشمک منتشر شده است، کاملا چالشی و سخت است.  شما باید فردی را که از این تصادف رانندگی جان سالم به در برده است را پیدا کنید. اکنون با همدیگر تصویر آزمون شناسایی نجات یافته از تصادف را مرور می کنیم.

شاید بپسندید:آزمون شناخت خدمتکار قاتل:نکته‌سنج‌ها در یک نگاه،خدمتکار قاتل را در این تصویر پیدا می‌کنند!

آزمون شناسایی نجات یافته از تصادف

.

شاید بپسندید: آزمون شناخت قاتل فراری: تیزبین‌ها در یک نگاه، قاتل فراری را شناسایی می کنند!

.

.

.

 

برایتان جالب خواهد بود: قابل توجه ریاضیدان ها: به جای علامت سوال، چه عددی باید بگذاریم!؟

 

 

.

.

.

شاید بپسندید:.باهوش ها بچه را نجات دهید! ماجرا چیست؟!

.

پاسخ آزمون شناسایی نجات یافته از تصادف

آیا آزمون شناسایی نجات یافته از تصادف  را رمزگشایی کردید؟ اگر هنوز به دنبال حل آزمون شناسایی نجات یافته از تصادف  هستید، می توانید زمان بیشتری را صرف بررسی تصویر کنید. فقط باید به اتومبیل ها خوب دقت کنید!

شاید بپسندید:آزمون شناسایی مرد تصویر: اگر فکر می کنی نکته سنج و تیزبینی، مرد تصویر را پیدا کن!

.

.

 

 

شاید بپسندید: اگر در یک نگاه کودک گم شده زن تصویر را پیدا کنی، یک چشم عقابی تمام عیار هستی!

 

.

.

.

شاید بپسندید:آزمون شناسایی پیرزن کودک ربا:با پیدا کردن پیرزن کودک ربا، نبوغ کارآگاهی خود را اثبات کنید!

.

اگر تا اینجا پیش رفتید، شما را تحسین می کنیم! ثابت ترین و مصمم ترین افراد توانستند پاسخ معما را پیدا کنند. پاسخ با کیسه هوای اتومبیل علامتگذاری شده ارتباط دارد. به اتومبیل و کیسه هوای آن که آسیب زیادی ندیده و کیسه هوای آن به درستی باز شده است دقت کنید. این مرد از تصادف نجات پیدا کرده است. فقط افراد تیزبین در عرض چند ثانیه آن را فهمیدند آیا شما به موقع آن را دیدید؟

 

شاید بپسندید: آزمون شناسایی زندانی زرنگ: کدام زندانی،در حال اقدام عملی برای فرار از زندان است!؟

 

شناسایی بچه گمشده در باغ وحش: چه کسی بچه را در باغ وحش دزدیده است!؟

 

پاسخ آزمون شناسایی نجات یافته

 

براتیان جالب خواهد بود: آزمون شناسایی اشکال در تصویر: اگر احساس می کنی خیلی تیزبین هستی اشکال تصویر هواپیما را پیدا کن!

امیدوارم از آزمون شناسایی مادر بی خیال استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

شاید بپسندید: یه چیزی تو تصویر درست نیست بگو اون چیه؟

بازی های فکری و ورزش مغز

ورزش و ورزش منظم که نقش مهمی در کنترل بیماری هایی مانند قلبی عروقی، دیابت و فشار خون دارد، تأثیرات مثبتی بر مغز نیز دارد. ورزش با افزایش ترشح هورمون اندورفین که به هورمون شادی معروف است، عملکرد سازنده تری در روابط انسانی ایجاد می کند و در عین حال زمینه را برای بالا بردن آستانه شادی فراهم می کند. ورزش منظم باید بخشی از زندگی باشد تا از بیماری های تخریب کننده عصبی مانند زوال عقل، آلزایمر و پارکینسون جلوگیری شود. نباید فراموش کرد که یک فعالیت ذهنی با مهارت کامل، اساس یک فعالیت ورزشی است که به درستی انجام شده است.

فکر می کنی باهوشی، پس تو 6 ثانیه زندانی تازه وارد را شناسایی کن! 

تأثیر بازی های فکری بر مغز

کار بر روی یک پازل ارتباطات بین سلول های مغز را تقویت می کند، سرعت ذهن را بهبود می بخشد و روشی موثر برای بهبود حافظه کوتاه مدت است. پازل ها تولید دوپامین را افزایش می دهند، ماده ای شیمیایی که خلق و خو، حافظه و تمرکز را تنظیم می کند. وقتی معما را حل می کنیم، دوپامین با موفقیت آزاد می شود.

 برایتان جالب خواهد بود: آزمون شناسایی اشکال اتاق بیمار: اگر فکر می کنی خیلی تیزی، در 5 ثانیه اشکال تصویر را پیدا کن!

معمای تصویری چیست؟

معمای تصویری یک سرگرمی عالی برای کاربرانی است که وقت آزاد دارند و می‌خواهند از آن بهترین استفاده را ببرند. این چالش شامل یافتن یک شخص، حیوان، شی یا عدد در یک تصویر است. برخی محدودیت زمانی دارند و برخی نه. آنها همچنین به عنوان چالش ها، تست های تصویری، پازل های تصویری یا منطقی شناخته می شوند.

احتمالاً بپسندید: آزمون شناسایی حیوانات مخفی: تتیزبینی خودت رو با پیدا کردن خرگوشهای مخفی درون درخت ثابت کن!

معماها برای مغز مفید هستند؟

به باور محققان معماها و سوالات هوش، منطق و استدلال شما را تقویت می کنند پازل ها برای تمرین مغز ساخته می شوند. جدول کلمات متقاطع، معماها، جستجوی کلمات و مسائل منطقی همگی می توانند بخش های مختلف مغز شما را فعال کنند و به شما کمک کنند تا مهارت های تفکر انتقادی و تحلیلی خود را تقویت کنید.

 برایتان جالب خواهد بود:آزمون شناسایی همسر گرگینه: کدامیک از زنان تصویر، همسرش یک گرگینه است!؟

بازی های فکری و زوال عقل

بر اساس تحقیقات، مشخص شده است که افراد مسن که به طور منظم در پازل کلمات و اعداد شرکت می کنند، مغز تیزتری دارند. هر چه بیشتر پازل بازی کنند، عملکرد مغزشان بهتر می شود. یک مطالعه نشان داد که انجام جدول کلمات متقاطع می تواند شروع زوال عقل را تا دو سال و نیم کاهش دهد.

احتمالاً بپسندید: اگر قاتل عروس را در یک نگاه پیدا کنی قابلیت این را داری در FBI استخدام شوی!

اهمیت بازی های فکری

به گفته Psychology Today، ورزش منظم مغز می تواند حافظه، تمرکز و توانایی های تفکر جانبی را بهبود بخشد. باور نکردنی است که چگونه یک سرگرمی دلپذیر مانند حل پازل یا جدول کلمات متقاطع ممکن است چنین مزایای عظیمی بر سلامت کلی شما داشته باشد.

شاید بپسندید:آزمون شناخت زن باردار: کدامیک از زنان تصویر واقعاً باردار هستند!؟ چرا؟

بازی های فکری باعث بهبود عملکرد مغز می‌شود

در بازی‌های فکری، باید دائما همه چیز را در نظر بگیریم و به آنها فکر کنیم. رفتار رقبا، شرایطی که در آن گیر افتاده‌ایم، تصمیماتی که باید در مقابل رفتار طرف مقابل بگیریم و حتی، شرایطی که ممکن است بعد از هر انتخاب برایمان رخ بدهد. این یعنی، استفاده کامل از سلول‌های مغزی.

بهتر است بدانید که هر چقدر بیشتر به سلول‌های مغزتان استراحت بدهید، آنها را تنبل‌تر می‌کنید. وقتی از آنها استفاده نشود، می‌میرند و این باعث می‌شود تا در معرض کندی ذهن یا آلزایمر قرار بگیریم.

اگر روال زندگی شما یک چیز روتین شده است و در طول روز، کاری ندارید که بخواهید برای انجامش، به مغزتان فشار بیاورید، باید به فکر یک جایگزین خوب باشید. چه چیزی بهتر از  بازی فکری! با انجام بازی‌های فکری می‌توانید مغزتان را در بهترین وضعیت ممکن حفظ کنید. به ذهن ورزش بدهید و حالا حالاها، آن را جوان نگه‌دارید.

آزمون شناخت بابانوئل زن: با یک نگاه سریع بگو که کدام بابانوئل یک زن است!؟

آیا دوست دارید در چالش تصویری دیگری شرکت کنید؟

این چالش ویروسی افراد بی‌شماری را سرگرم کرده است، اما وقتی به شما می‌گوییم این تنها چالش نیست، باور کنید. اگر می‌خواهید در چالش دیگری شرکت کنید، به شما اطلاع می‌دهیم که در مجله خبری چشمک تعداد زیادی را منتشر کرده‌ایم. همه آنها یک هدف دارند: سرگرم کردن شما.

بهم بگو وقتی چای می خوری، لیوان رو چه جوری نگه می داری تا بگم نقاط قوت و ضعف ات چیه!؟

شاید برایتان جالب باشد

آزمون شناخت مادر واقعی نوزاد: با توجه به شواهد تشخیص دهید که مادر بچه کیست؟

شناسایی زن ثروتمند: اگر فکر می کنی باهوشی، سریع بگو کدوم زن ثروتمندتره!؟

آزمون شناخت فرد راستگو: کدامیک از افراد تصویر زنده نیستند!؟

شناخت اشتباه پارک: اگر تیزبنی در یک نگاه، اشکال را در این تصویر پیدا کن!

شناسایی کودک ربا:یک چشم تیزبین در یک نگاه،بچه دزد را در این تصویر پیدا می کند!

شناسایی همسر واقعی: در کدامیک از این تصاویر، زن و شوهر واقعی حضور ندارند!؟

آزمون پیدا کردن قاتل: میزان هوش کارآگاهی ات را با پیدا کردن قاتل در خانه، اثبات کن!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

12 − 11 =

دکمه بازگشت به بالا