;
تفریح و سرگرمی

بهم بگو وقتی چای می خوری، لیوان رو چه جوری نگه می داری تا بگم نقاط قوت و ضعف ات چیه!؟

تست شخصیت با نگه داشتن لیوان: در این تست تصویری با توجه به نحوه نگه داشتن لیوان یا ماک می توانید خود را خوب بشناسید. این تست تصویری به دلیل پاسخ های غیرمنتظره اش در مورد شخصیت بسیار مورد توجه قرار گرفته است.تستی که به این مناسبت برای شما می آوریم به یک ترند تبدیل شده است زیرا نه انتظار پاسخ آنها را داشتید و نه آنها را تصور می کردید اما به دلایلی با آنها روبرو شده اید.

اگه باهوشی سریع بگو چه کسی کیک را به سوی پسرک پرتاب کرده است!؟

در واقع تست شخصیت با نگه داشتن لیوان، شش ترکیب از نوع نگه داشتن لیوان است که ممکن است یکی از شکل ها به نوع نگه داشتن لیوان هنگام نوشیدن چای برای شما باشد.پس بر اساس ویژگی هایی که ایجاد می کنید، موردی را که شبیه به شماست انتخاب کنید و پاسخ ها را ببینید. بار دیگر شبکه های اجتماعی به لطف این تست تصویری که سطح هوش هیجانی شما را آشکار می کند، بر سر زبان ها افتاده است.

برایتان جالب خواهد بود:آزمون تشخیص فرد مرده اتاق: اگر تیزبینی بگو که کدومیک از افراد حاضر تصویر خیلی وقته مرده!

تست شخصیت با نگه داشتن لیوان

بر اساس پاسخ شما، این تست شخصیت بصری اولویت های شما را به طور کلی به شما نشان می دهد، اینکه در حال حاضر چگونه رفتار یا احساس می کنید. بنابراین به تصویر توجه کنید، زیرا فقط صداقت شما نتایج را به شما نشان می دهد. به تصویر نگاه کنید، با توجه به نحوه نگه داشتن فنجان پاسخ دهید که کدام شکل به نوع نگه داشتن لیوان در دستان شما شباهت دارد و معنای آن را در انتهای یادداشت بخوانید.

 احتمالاً بپسندید: ببین گوشات شبیه کدوم یکی از گوش های تصویر داخل متن هست،تا بگم دقیقا چه جور آدمی هستی!؟

تست شخصیت با نگه داشتن لیوان

برایتان جالب خواهد بود: با پیدا کردن قاتل تصویر، اثبات کنید که هوش کارآگاهی بالاتری از شرلوک هلمز دارید!

شاید بپسندید: آزمون تشخیص همسر واقعی از ربات ها: همسر واقعی مرد را در میان ربات ها شناسایی کنید!

نوع شماره 1

اگر ترجیح می دهید در فنجان کوچک چای بخورید باید گفت به صورت کلی شما دارای چنین ویژگی هایی هستید: فضائل: شما فردی هستید که به خودش، به تلاش هایش اعتماد دارد و به آنچه در زندگی می خواهید شک ندارید. شما می دانید چگونه تصمیم بگیرید، به همین دلیل است که شما را یک رهبر متولد شده می دانند. شما قلب بزرگی دارید که به شما امکان می دهد بدون مشکل با دیگران ارتباط برقرار کنید، به همین دلیل است که اطرافیان شما را بسیار قدردانی می کنند.

برایتان جالب خواهد بود: اگر تیزبین و باهوشی، سریع بگو که کدامیک از این کارت های شناسایی پلیس، جعلی است!؟

نوع شماره 1

برایتان جالب خواهد بود: تست شخصیت بر اساس اخم کردن:اخم کردنت چه جوریه، تا بگم چه جور شخصیتی داری!؟

عیوب: گاهی از خودشیفتگی خاصی که دارید، احساس گناه می کنید. اعتمادبه نفس بیش از حد به خود می تواند شما را در مقابل دیگران متکبر جلوه دهد. سعی کنید این جزئیات از شخصیت خود را در خود داشته باشید و کمتر بروز دهید تا از مشکلات غیر ضروری محافظت کنید.

احتمالاً بپسندید: آزمون شناسایی زن کودک ربا: اگر هوش کارآگاهی داری، زنی کودک ربا را شناسایی کنید!

نوع شماره 2 در تست شخصیت با نگه داشتن لیوان

اگر در تست شخصیت با نگه داشتن لیوان، این نوع نحوه نگه داشتن لیوان در دستان شماست باید گفت که فضایل و معایب شما در این موارد خلاصه می شود:

فضائل: چیزی که بیشتر از همه شما را تعریف می کند، توانایی شما در کار با دیگران است. کار تیمی کار شماست. شما در گوش دادن به صحبت های دیگران خوب هستید و به لطف انعطاف پذیری خود، این امکان را برای گروه فراهم می کنید که یکدیگر را به خوبی درک کنند.

اگر فکر می کنی خیلی تیزبینی، در یک نگاه زن و شوهر واقعی را شناسایی کن!

نوع شماره 2 در تست شخصیت با نگه داشتن لیوان

احتمالاً بپسندید: اگر فکرمی کنی نکته سنجی، نکته عجیب تصویر دانش آموزان را در 3 ثانیه پیدا کن!

عیب ها: اگرچه کار با افراد دیگر برای شما بسیار خوب است، اما با دانستن اینکه آنها شایستگی های شما را در سطح فردی برجسته نمی کنند، همیشه نمی توانید همان انرژی را هنگام کار به تنهایی تولید کنید.

شاید بپسندید:بازی فکری برای ذهن نابغه ها: آیا می توانید این معمای ریاضی را در 5 ثانیه حل کنید!؟

نوع شماره 3

اگر در تست شخصیت با نگه داشتن لیوان این شماره نحوه نگه داشتن لیوان شماست: فضایل: شما فردی آرام هستید. سخت است که شما را از لاک درونی تان خارج کنند. شاید این مسئله به این دلیل باشد که شما ذهن نسبتاً سردی دارید که به شما امکان می دهد احساسات خود را هدر ندهید و همچنین بدون آسیب از پیچیده ترین موقعیت ها خارج شوید. شما از آن دسته افرادی هستید که ترجیح می دهند احساسات خود را برای خود نگه دارند.

آزمون شناخت فرد قدیمی: در میان افراد حاضر در فروشگاه، چه کسی از زمان گذشته آمده است؟

نوع شماره 3

 احتمالاً بپسندید:آزمون شناسایی پرستار قاتل: اگر نکته سنج و دقیق باشی، خیلی سریع پرستار قاتل را پیدا می‌کنی!

ایرادات: این آرامش و آن سردی ظاهری، افراد را وادار می کند که در برخورد با شما محتاط باشند. سعی کنید بازتر باشید تا مردم احساس ترس نکنند. در غیر این صورت، با نشان ندادن احساسات خود، ممکن است منزوی شوید.

آزمون شناسایی پلیس مخفی: آیا می توانید پلیس مخفی را در 5 ثانیه شناسایی کنید!؟

نوع شماره 4 در تست شخصیت با نگه داشتن لیوان

فضائل: قبل از بازیگری فکر کنید شعار شماست. شما ترجیح می دهید قبل از انجام هر اشتباهی که می تواند منجر به عواقب متعددی شود، وقت خود را صرف تفکر در مورد اعمال خود کنید. در سخت ترین شرایط و همچنین در مسائل عشقی به عقل گوش می دهید.

برایتان جالب خواهد بود: وضعیت واقعی رابطه خود یا اطرافیانتان را با نوع دست گرفتن، بفهمید!

نوع شماره 4 در تست شخصیت با نگه داشتن لیوان

احتمالا بپسندید: آزمون تشخیص فرد احمق: در این تصویر زمستانی چه کسی خنگ تر و احمق تره؟

معایب: ترس از شکست می تواند باعث شود از زندگی لذت نبرید. احتیاط بیش از حد شما می تواند فرصت های زیادی را از شما سلب کند. سعی کنید در موقعیت هایی قرار بگیرید که برای دیدن جهان به گونه ای دیگر چندان مهم نیستند.

شاید بپسندید: تست ضریب هوشی: آیا می توانید اشتباه را در تصویر ایستگاه فضایی در 7 ثانیه پیدا کنید؟

نوع شماره 5

فضایل: شما نسبت به افراد دیگر حس حساسیت بیشتری دارید. در واقع، شما آماده نیستید که فرزند درون خود را رها کنید و حتی کمتر از آن مسئولیت دیگران را بپذیرید. شما فقط اطرافتان را با افرادی احاطه کرده اید که این گونه که هستید را می پذیرند.

برایتان چالب خواهد بود: قابل توجه باهوشا: یکی از دو زن یک قاتل روانی است، در 3 ثانیه او را شناسایی کنید!نوع شماره 5

احتمالاً بپسندید: آزمون تشخیص فرد مرده: با پیدا کردن فرد مرده تصویر در 3 ثانیه، تیزبینی و نکته سنجی خود را اثبات کنید!

ایرادات: اینقدر حساس بودن گاهی باعث می شود خیلی بچه به نظر برسید. اگر روی تقویت خودکفایی خود کار نکنید، ممکن است به یک فرد دمدمی مزاج تبدیل شوید و دیگران این را دوست نداشته باشند.

احتمالاً بپسندید: آزمون شناخت اشتباه در تصویر: اگر در 3 ثانیه، خطای موجود در تصویر این خانواده را پیدا کنی نابغه ای!

نوع شماره 6 در تست شخصیت با نگه داشتن لیوان

فضائل: آسایش پشتیبان شماست. بخشیدن بیشتر از خود بخشی از برنامه های شما نیست. دیگران شما را فردی می دانند که همیشه می توانند روی او حساب کنند. شما به یک برنامه سرگرم کننده نه نمی گویید، مشکلات را کنار می گذارید و فقط روی زندگی تمرکز می کنید.

آزمون شناخت اشتباه در تصویر: اگر در 3 ثانیه، خطای موجود در تصویر این خانواده را پیدا کنی نابغه ای!

نوع شماره 6 در تست شخصیت با نگه داشتن لیوان

شاید بپسندید: آزمون تشخیص همسر واقعی از ربات ها: همسر واقعی مرد را در میان ربات ها شناسایی کنید!

عیوب: آدمی هستید که به معنای واقعی کلمه به ماجراجویی می‌پردازید تا مجبور به فکر کردن نباشید، گاهی اوقات از عواقبی که ممکن است اعمالتان داشته باشد، جلوگیری نمی‌کنید و ممکن است خیلی دیر شده باشد. شاید بهتر باشد در مورد مسائل مهم کمی بیشتر فکر کنید.

شاید بپسندید: آزمون شناسایی خطای جالب: اگر در 3 ثانیه خطای جالب تصویر را پیدا کنید، نابغه اید!؟

امیدوارم از تست شخصیت با نگه داشتن لیوان استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

برایتان جالب خواهد بود: از هوش کارآگاهی خود استفاده و بگوئید کدامیک از این دو زن تصویر در معرض خطر قرار دارد!؟

 

 

اهمیت تست شخصیت شناسی؟

آزمون‌های شخصیتی با هدف ارزیابی ویژگی‌های شخصیتی افراد انجام می‌شوند. این تست ها اساساً به دو آزمون شخصیت تصویری و عینی تقسیم می‌شوند.آزمون‌های شخصیت عینی، آزمون‌هایی هستند که در آن مطالب ساختاریافته ارائه می‌شود و یک روش نمره‌گذاری و تفسیر استاندارد وجود دارد. در این مرحله اکثر تست های کاغذی مدادی مربوط به شخصیت در گروه تست های عینی قرار می گیرند.

از سوی دیگر، آزمون‌های تصویری، انگیزه‌های اصلی و الگوهای شخصیتی افراد را در برابر یک ماده آزمایشی بدون ساختار ارزیابی می‌کنند. تست های شخصیت شناسی تصویری که اطلاعات بسیار دقیقی در مورد پویایی های شخصی افراد ارائه می دهند، به اندازه آزمون های عینی از روش نمره گذاری و تفسیر استاندارد برخوردار نیستند، بنابراین بیشتر تحت تاثیر دانش و تجربه پزشک بالینی قرار می گیرند. تست های شخصیت علاوه بر اینکه به عنوان تست های عینی و تصویری طبقه بندی می شوند، بر اساس هدف استفاده نیز متفاوت هستند.

شاید بپسندید: آزمون شناخت نادان ترین فرد: کدامیک از افراد تصویر در حماقت و نادانی رودست ندارد!؟ چرا؟

تمرکز و عدم تمرکز چیست؟

تمرکز، توانایی ایجاد دقت بر روی یک کار بدون تأثیر محرک های داخلی و خارجی است. به طور خلاصه، تمرکز به معنای کنترل ذهن است. تمرکز به عنوان یکی از پیش نیازهای موفقیت پذیرفته شده است. اما عدم تمرکز به معنای کنترل ذهن توسط محرک های درونی و بیرونی است. به این ترتیب عدم تمرکز و کمبود آن، امکان یادگیری و کار با کیفیت را با خلل ایجاد می کند.

دلایل عدم تمرکز چیست؟

می تواند علل روانی، محیطی و فیزیولوژیکی داشته باشد. نکته مهم این است که سعی کنیم اثرات این علل را به حداقل برسانیم. اعتیاد به فناوری نیز یکی از عواملی است که اخیراً باعث عدم تمرکز می شود.

اهمیت این آزمون های تصویری برای افزایش تمرکز

تصاویری شبیه تصویر فوق می توانند قدرت تمرکز و دقت شما را افزایش دهند. شما با حل مرتب معماها و سوالات هوش و تصاویر این چنین، مغز خود را به فعالیت وادار می کنید. این مسئله به افزایش تمرکز، دقت و جزئی نگری شما خواهد افزود.برای حل سوالات هوش و تصاویر پازلی، دقت کردن حرف اول برای موفقیت است. اکنون نیز به دقت به تصویر نگاه کنید.

معمای تصویری چیست؟

معمای تصویری یک سرگرمی عالی برای کاربرانی است که وقت آزاد دارند و می‌خواهند از آن بهترین استفاده را ببرند. این چالش شامل یافتن یک شخص، حیوان، شی یا عدد در یک تصویر است. برخی محدودیت زمانی دارند و برخی نه. آنها همچنین به عنوان چالش ها، تست های تصویری، پازل های تصویری یا منطقی شناخته می شوند.

اگر تیزبینی در کمتر از 5 ثانیه کلاه را در تصویر شناسایی کنید.

بازی های فکری و ورزش مغز

ورزش و ورزش منظم که نقش مهمی در کنترل بیماری هایی مانند قلبی عروقی، دیابت و فشار خون دارد، تأثیرات مثبتی بر مغز نیز دارد. ورزش با افزایش ترشح هورمون اندورفین که به هورمون شادی معروف است، عملکرد سازنده تری در روابط انسانی ایجاد می کند و در عین حال زمینه را برای بالا بردن آستانه شادی فراهم می کند. ورزش منظم باید بخشی از زندگی باشد تا از بیماری های تخریب کننده عصبی مانند زوال عقل، آلزایمر و پارکینسون جلوگیری شود. نباید فراموش کرد که یک فعالیت ذهنی با مهارت کامل، اساس یک فعالیت ورزشی است که به درستی انجام شده است.

شاید بپسندید: تست بینایی با موش کنار شیر: اگه فکر می کنی قدرت دیدت عالی هست، دو موش تصویر شیر را پیدا کن!

بازی ها کمک می‌کنند تا بهتر بتوانیم روی کارهای مهم تمرکز کنیم

تمرکز کردن کار سختی نیست ولی، گاهی به کاری غیرممکن تبدیل می‌شود. مخصوصا زمان‌هایی که با مسائل زیادی روبرو هستیم. نداشتن تمرکز باعث می‌شود نتوانیم کارهایمان را به خوبی و سر موقعی که باید به اتمام برسانیم. اگر یاد بگیریم که در هر زمان، فقط به یک چیز فکر کنیم مطمئنا می‌توانیم کارها را بهتر انجام دهیم و زودتر تمام کنیم.

احتمالاً بپسندید: آزمون خانواده ثروتمندتر رو شناسایی کن بدون اینکه متعجب بشی!

انجام بازی های فکری، تمرین خوبی هستند تا میزان تمرکزمان را افزایش بدهیم. هدف ما در انجام بازی‌‌های فکری نزدیک است. می‌دانیم چه چیزی از بازی می‌خواهیم و قرار است چه کاری انجام بدهیم. مسیر مشخص است. حتی می‌دانیم که قرار است کی آن را تمام کنیم. همه‌ی این عوامل در کنار هم، باعث می‌شود تا موقع انجام دادن بازی‌ فکری، بیشترین تمرکز را داشته باشیم و اجازه ندهیم که فکرمان درگیر مسائل دیگر شود.

تیزبینی و هوش خود را با شناسایی خون آشام در غذاخوری اثبات کنید!

معماها برای مغز مفید هستند؟

به باور محققان معماها و سوالات هوش، منطق و استدلال شما را تقویت می کنند پازل ها برای تمرین مغز ساخته می شوند. جدول کلمات متقاطع، معماها، جستجوی کلمات و مسائل منطقی همگی می توانند بخش های مختلف مغز شما را فعال کنند و به شما کمک کنند تا مهارت های تفکر انتقادی و تحلیلی خود را تقویت کنید.

شاید بپسندید: اگر ضریب هوشی بالایی دارید، می توانید فرد دروغگو فروشگاه را در 3 ثانیه شناسایی کنید!

بازی های فکری باعث بهبود عملکرد مغز می‌شود

در بازی‌های فکری، باید دائما همه چیز را در نظر بگیریم و به آنها فکر کنیم. رفتار رقبا، شرایطی که در آن گیر افتاده‌ایم، تصمیماتی که باید در مقابل رفتار طرف مقابل بگیریم و حتی، شرایطی که ممکن است بعد از هر انتخاب برایمان رخ بدهد. این یعنی، استفاده کامل از سلول‌های مغزی.

بهتر است بدانید که هر چقدر بیشتر به سلول‌های مغزتان استراحت بدهید، آنها را تنبل‌تر می‌کنید. وقتی از آنها استفاده نشود، می‌میرند و این باعث می‌شود تا در معرض کندی ذهن یا آلزایمر قرار بگیریم.

احتمالاً بپسندید: آزمون اشتباه در تصویر انسان ها: آیا می توانید در عرض 10 ثانیه، اشتباه را در این تصویر تشخیص دهید؟

اگر روال زندگی شما یک چیز روتین شده است و در طول روز، کاری ندارید که بخواهید برای انجامش، به مغزتان فشار بیاورید، باید به فکر یک جایگزین خوب باشید. چه چیزی بهتر از  بازی فکری! با انجام بازی‌های فکری می‌توانید مغزتان را در بهترین وضعیت ممکن حفظ کنید. به ذهن ورزش بدهید و حالا حالاها، آن را جوان نگه‌دارید.

احتمالاً بپسندید: آزمون شناسایی فرد خاطی کلاس درس: باهوشی، نویسنده جمله روی تخته را شناسایی کن!

بازی های فکری،هوش هیجانی را در ما پرورش می‌دهد

از دیگر مزایای بازی فکری پرورش هوش هیجانی و تقویت آن می باشد. هوش هیجانی به مجموعه‌ای از مهارت‌ها و صلاحیت‌های اجتماعی می‌گویند که بر توانایی‌های ما برای درک و تشخیص و مدریت هیجان، حل مسائل تاثیر می‌گذارد و کمک می‌کند تا بتوانیم با چالش‌ها، نیازها و فشارهای زندگی سازگار شویم.

به این هوش EQ می‌گویند.  که با ضریب هوشی یا همان IQ فرق میکند. همه فکر می‌کنند که ضریب هوشی از اهمیت بیشتری برخوردار است و همان است که تایین می‌کند چه کسی در زندگی موفق باشد و چه کسی نباشد! اما تحقیقات چیز دیگری نشان می‌دهد! هوش هیجانی در میزان موفقیت ما تاثیر بیشتری دارد.

 احتمالاً بپسندید:یکی از این دو زندانی یکی از اعضای مافیا و ثروتمند است، اما کدامیک!؟

تأثیر بازی های فکری بر مغز

کار بر روی یک پازل ارتباطات بین سلول های مغز را تقویت می کند، سرعت ذهن را بهبود می بخشد و روشی موثر برای بهبود حافظه کوتاه مدت است. پازل ها تولید دوپامین را افزایش می دهند، ماده ای شیمیایی که خلق و خو، حافظه و تمرکز را تنظیم می کند. وقتی معما را حل می کنیم، دوپامین با موفقیت آزاد می شود.

اهمیت بازی های فکری

به گفته Psychology Today، ورزش منظم مغز می تواند حافظه، تمرکز و توانایی های تفکر جانبی را بهبود بخشد. باور نکردنی است که چگونه یک سرگرمی دلپذیر مانند حل پازل یا جدول کلمات متقاطع ممکن است چنین مزایای عظیمی بر سلامت کلی شما داشته باشد.

مطلب مرتبط: در تصویر تست شخصیت شناسی اسب و چهره ابتدا چی دیدی،بگو تا بگم دقیقاً کی هستی!؟

برایتان جالب خواهد بود

 

اعضای خانواده تصویر در حال گرفتن عکس یادگاری هستند، اما یکی فوت کرده، کدام یکی!؟

آزمون شناسایی کودک گرگینه: گرگینه کدامیک از کودکان تصویر است!؟

عملکرد کدامیک از دو نفر درباره کسی که توسط مار نیش زده شده، درست نیست!؟

آزمون شناسایی وضعیت خطرناک تر: با توجه به شرایط، کدامیک از این دو زن زنده نخواهد ماند!؟

چگونه می خندید!؟| نحوه خندیدن، اطلاعات زیادی را در مورد شما افشا می کند!

نوشته های مشابه

6 دیدگاه

  1. واقعا عالی بود خیلی ممنونم از این که حرفاتون با شخصیت اصلی ادم ها تطابق داره عین یه پیشگویی😘😘😘

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار + شانزده =

دکمه بازگشت به بالا