;
تفریح و سرگرمی

آزمون تشخیص فرد احمق: در این تصویر زمستانی چه کسی خنگ تر و احمق تره؟

آزمون تشخیص فرد احمق: اگر این معما را تنها در 7 ثانیه تجزیه و تحلیل و پاسخ دهید، نشان دهنده تیزبینی و نکته سنجی شماست. مجله خبری چشمک با انتشار سوالات و معماهای چالشی، از یک سو تلاش می کند تا لحظاتی سرگرم کننده را برای مخاطبان خود ایجاد کند و در عین حال بتواند یک تمرین ورزشی مناسب برای مغز شما فراهم کند. پس هر روز با مجله خبری چشمک و آزمون ها و سوالات جدید همراه باشید.

برایتان جالب خواهد بود: آزمون تشخیص فرد ثروتمند: نکته سنجی خود را با شناسایی فرد ثروتمند تصویر اثبات کنید!

این معمای تصویری جدید به شما کمک می کند تا با حل آن در زمان مشخص شده 4 ثانیه ای به یک متخصص اصلی در حل آزمون ها و سوالات تصویری تبدیل شوید. بازی های فکری با افزایش فعالیت های مغزی بر رشد توانائی ها و مهارت فردی افراد تأثیر می گذارند.

شاید بپسندید: اگر فکرمی کنی نکته سنجی، نکته عجیب تصویر دانش آموزان را در 3 ثانیه پیدا کن!

آزمون تشخیص فرد احمق

بنابر آنچه در سطور بالا به آن اشاره کردیم، ورزش روزانه مغز با حل آزمون ها و سوالات تصویری امکان پذیر است. آزمون تشخیص فرد احمق  به عنوان یک معمای تصویری، از جالب ترین معماهایی است که ممکن است تاکنون با آمن مواجه شده باشید. شما برای اینکه بتوانید این آزمون را رمزگشایی و پاسخ درست را ارائه دهید، نیاز دارید که در مرحله اول ذهن خود را آرام کنید، سپس از تمام حواس و قدرت تمرکز خود استفاده کنید.

احتمالاً بپسندید: آزمون شناسایی زن بچه دار: با تیزبینی و هوش بالای خود تشخیص دهید که کدامیک از زنان، بچه دار است!؟

در آزمون تشخیص فرد احمق شما شاهد تصویر جالب و خنده داری از یک روز برفی هستید.  دو جوان را در حال انجام فعالیت هایی در یک پارک می بینید. در حالی که در شهرشان برف می بارد. هر دو کاری عجیب و غیرمنتظره انجام می دهند. اما یکی از آنها احمق تر یا به عبارت دیگر خنگ تر است.به نظر شما کدامیک احمق تر و خنگ تر است.

برای شناسایی فرد احمق فقط 5 ثانیه فرصت دارید. اگر آماده هستید، تصویر آزمون تشخیص فرد احمق را با هم مرور می کنیم.

شاید بپسندید: ببین گوشات شبیه کدوم یکی از گوش های تصویر داخل متن هست،تا بگم دقیقا چه جور آدمی هستی!؟

آزمون تشخیص فرد احمق

احتمالاً بپسندید: آزمون علت نجات: نابغه ها بگویید چه اتفاق عجیبی افتاده؟!

.

.

.

اجتمالاً بپسندید: تست شخصیت براساس حمل کیف: چگونه کوله پشتی یا کیف خود را حمل می کنید؟

.

.

.

جالب است: آزمون شناخت خطاها در زمین فوتبال: تنها تیزبین ها می توانند 13 خطای زمین فوتبال را پیدا کنند!

پاسخ آزمون تشخیص فرد احمق

مطمئن هستیم حالا که شما به این قسمت از متن رسیده اید، نتوانسته اید پاسخ آزمون تشخیص فرد احمق را پیدا کنید. وقت اول شما تمام شده است، پس لازم است دومین تلاش خود را داشته باشید. این بار هم 5 ثانیه فرصت دارید.

برایتان جالب خواهد بود: از هوش کارآگاهی خود استفاده و بگوئید کدامیک از این دو زن تصویر در معرض خطر قرار دارد!؟

.

.

 

شاید بپسندید:آزمون هوش کی راست می گه؟ ببینیم آدم تیزی هستی یا نه!

 

.

.

احتمالاً بپسندید:تست سنجش ضریب هوشی: می تونی تو 4 ثانیه مشخص کنی که چه کسی را باید زودتر نجات داد؟

پاسخ آزمون تشخیص فرد احمق: احمق ترین جوان، جوانی است که با وجود دمای پایین آب، بر روی سرش آب سرد می ریزد. اگر در این حالت بماند لباس او یخ می بندد و او حسابی دچار مشکل می شود. ممکن است با این کار حتی جان خود را از دست بدهد. در مورد شخص مقابل، زبان او فقط برای چند ثانیه به فلز می چسبد. بعد گرمای بدن باعث می شود که دوباره آزاد شود. البته ممکن است به زبان این فرد احمق هم آسیب برسد.

شاید بپسندید: یکی از این دو زندانی یکی از اعضای مافیا و ثروتمند است، اما کدامیک!؟

پاسخ شناخت احمق ترین

احتمالاً بپسندید: آزمون هوش کبریت: یک چوب را حرکت دهید تا برابری 9=11+5 تصحیح شود

امیدوارم از آزمون تشخیص فرد احمق استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

برایتان جالب خواهد بود: آزمون شناسایی قاتل در دفترکار:اگر مهارت کارآگاهی داری،می‌تونی قاتل مرد کشته شده را پیدا کنی!

آیا دوست دارید در چالش تصویری دیگری شرکت کنید؟

این چالش ویروسی افراد بی‌شماری را سرگرم کرده است، اما وقتی به شما می‌گوییم این تنها چالش نیست، باور کنید. اگر می‌خواهید در چالش دیگری شرکت کنید، به شما اطلاع می‌دهیم که در مجله خبری چشمک تعداد زیادی را منتشر کرده‌ایم. همه آنها یک هدف دارند: سرگرم کردن شما.

برایتان چالب خواهد بود: قابل توجه باهوشا: یکی از دو زن یک قاتل روانی است، در 3 ثانیه او را شناسایی کنید!

بازی های فکری،هوش هیجانی را در ما پرورش می‌دهد

از دیگر مزایای بازی فکری پرورش هوش هیجانی و تقویت آن می باشد. هوش هیجانی به مجموعه‌ای از مهارت‌ها و صلاحیت‌های اجتماعی می‌گویند که بر توانایی‌های ما برای درک و تشخیص و مدریت هیجان، حل مسائل تاثیر می‌گذارد و کمک می‌کند تا بتوانیم با چالش‌ها، نیازها و فشارهای زندگی سازگار شویم.

در تصویر تست شخصیت شناسی اسب و چهره ابتدا چی دیدی،بگو تا بگم دقیقاً کی هستی!؟

به این هوش EQ می‌گویند.  که با ضریب هوشی یا همان IQ فرق میکند. همه فکر می‌کنند که ضریب هوشی از اهمیت بیشتری برخوردار است و همان است که تایین می‌کند چه کسی در زندگی موفق باشد و چه کسی نباشد! اما تحقیقات چیز دیگری نشان می‌دهد! هوش هیجانی در میزان موفقیت ما تاثیر بیشتری دارد.

 شاید بپسندید: تست بینایی با موش کنار شیر: اگه فکر می کنی قدرت دیدت عالی هست، دو موش تصویر شیر را پیدا کن!

بازی های فکری و زوال عقل

بر اساس تحقیقات، مشخص شده است که افراد مسن که به طور منظم در پازل کلمات و اعداد شرکت می کنند، مغز تیزتری دارند. هر چه بیشتر پازل بازی کنند، عملکرد مغزشان بهتر می شود. یک مطالعه نشان داد که انجام جدول کلمات متقاطع می تواند شروع زوال عقل را تا دو سال و نیم کاهش دهد.

احتمالاً بپسندید: آزمون شناسایی خانواده ثروتمند در پارک: کدام خانواده ثروتمندتر است!؟

معمای تصویری چیست؟

معمای تصویری یک سرگرمی عالی برای کاربرانی است که وقت آزاد دارند و می‌خواهند از آن بهترین استفاده را ببرند. این چالش شامل یافتن یک شخص، حیوان، شی یا عدد در یک تصویر است. برخی محدودیت زمانی دارند و برخی نه. آنها همچنین به عنوان چالش ها، تست های تصویری، پازل های تصویری یا منطقی شناخته می شوند.

احتمالاً بپسندید: آزمون تشخیص زندانی مشکوک: باهوشا بگن که کدامیک از زندانیان تصویر در صدد فرار از زندان است!؟

بازی های فکری و ورزش مغز

ورزش و ورزش منظم که نقش مهمی در کنترل بیماری هایی مانند قلبی عروقی، دیابت و فشار خون دارد، تأثیرات مثبتی بر مغز نیز دارد. ورزش با افزایش ترشح هورمون اندورفین که به هورمون شادی معروف است، عملکرد سازنده تری در روابط انسانی ایجاد می کند و در عین حال زمینه را برای بالا بردن آستانه شادی فراهم می کند. ورزش منظم باید بخشی از زندگی باشد تا از بیماری های تخریب کننده عصبی مانند زوال عقل، آلزایمر و پارکینسون جلوگیری شود. نباید فراموش کرد که یک فعالیت ذهنی با مهارت کامل، اساس یک فعالیت ورزشی است که به درستی انجام شده است.

احتمالاً بپسندید: آزمون شناسایی فرد خاطی کلاس درس: باهوشی، نویسنده جمله روی تخته را شناسایی کن!

تمرکز و عدم تمرکز چیست؟

تمرکز، توانایی ایجاد دقت بر روی یک کار بدون تأثیر محرک های داخلی و خارجی است. به طور خلاصه، تمرکز به معنای کنترل ذهن است. تمرکز به عنوان یکی از پیش نیازهای موفقیت پذیرفته شده است. اما عدم تمرکز به معنای کنترل ذهن توسط محرک های درونی و بیرونی است. به این ترتیب عدم تمرکز و کمبود آن، امکان یادگیری و کار با کیفیت را با خلل ایجاد می کند.

احتمالاً بپسندید:تست شخصیت شناسایی در معرض خطر:اگر در شرایط تصویر قرار بگیرید، ابتدا چه کاری انجام می‌دهید؟

دلایل عدم تمرکز چیست؟

می تواند علل روانی، محیطی و فیزیولوژیکی داشته باشد. نکته مهم این است که سعی کنیم اثرات این علل را به حداقل برسانیم. اعتیاد به فناوری نیز یکی از عواملی است که اخیراً باعث عدم تمرکز می شود.

شاید بپسندید: آزمون شناسایی فرد احمق تصویر: واقعاً کدوم یکی از افراد در حماقت و خنگی دست همه رو از پشت بسته!؟

اهمیت این آزمون های تصویری برای افزایش تمرکز

تصاویری شبیه تصویر فوق می توانند قدرت تمرکز و دقت شما را افزایش دهند. شما با حل مرتب معماها و سوالات هوش و تصاویر این چنین، مغز خود را به فعالیت وادار می کنید. این مسئله به افزایش تمرکز، دقت و جزئی نگری شما خواهد افزود.برای حل سوالات هوش و تصاویر پازلی، دقت کردن حرف اول برای موفقیت است. اکنون نیز به دقت به تصویر نگاه کنید.

آیا دوست دارید در چالش تصویری دیگری شرکت کنید؟

این چالش ویروسی افراد بی‌شماری را سرگرم کرده است، اما وقتی به شما می‌گوییم این تنها چالش نیست، باور کنید. اگر می‌خواهید در چالش دیگری شرکت کنید، به شما اطلاع می‌دهیم که در مجله خبری چشمک تعداد زیادی را منتشر کرده‌ایم. همه آنها یک هدف دارند: سرگرم کردن شما.

برایتان جالب خواهد بود: تست شخصیت بر اساس اخم کردن:اخم کردنت چه جوریه، تا بگم چه جور شخصیتی داری!؟

برایتان جالب خواهد بود

 

آزمون شناسایی پرستار قاتل: اگر نکته سنج و دقیق باشی، خیلی سریع پرستار قاتل را پیدا می‌کنی!

شناخت قاتل فراری در رستوران: به پلیس کمک کنید تا قاتل زنجیره ای را در رستوران پیدا کند!

قابل توجه چشم عقابی ها: نکته کلاس درس را پیدا کنی، باید بگم خیلی تیزبینی!

آزمون شناخت اشتباه در تصویر: اگر در 3 ثانیه، خطای موجود در تصویر این خانواده را پیدا کنی نابغه ای!

شناسایی آدم واقعی: آدم واقعی را در میان مانکن ها شناسایی کنید!

نوشته های مشابه

7 دیدگاه

  1. پاسخ اشتیاه هست شاید اب گرم باشه و یا یک چالش باشه ولی اینکه ادم بیاد زبونشو بچسبونه به تاب احمقانه تر است درضمن عواقبشون هم در نظر بگیرید اون مرد شاید خانه اش همان نزدیکی باشد و عاقبت یک سرما کوچک میخورد ولی ان مرد هم سرما میخورد و معلوم نیست سر زبانش چه بیاد
    –_—

    1. اگه بخوایم علمی صحبت کنیم حتی اگه آب گرمم ریخته رو خودش باز احمقه چون آب گرم به سرعت دمای آب میاد پایین و آب سرد میشه اگه آب سرد هم ریخته باشه بعد از مدتی صورتش یخ میزنه البته اگه آب سردی باشه به دلیل اینکه اختلاف دما در برابر دمای صفر کم هستش دیر تر یخ میزنه نتیجه میگیریم درهرصورت همون احمقیه که آب میریزه رو خودش

    2. نخیر اونی ک زبونشو میچسبونه چون تو فصل سرما زبون رو بزنی ب وسیله فلزی و اهن زبون میچسبه بهش و به سختی جدامیشه

    1. آخه چرا باید یه آدم زبونش رو بزنه به میله تاب 😒😏😏 خب این خنگ تر در شرایط عادی حالا شرایط برفی که جای خود دارد ‌

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سیزده − یازده =

دکمه بازگشت به بالا