;
تفریح و سرگرمی

وضعیت واقعی رابطه خود یا اطرافیانتان را با نوع دست گرفتن، بفهمید!

تست شخصیت براساس نوع دست گرفتن همسر: وضعیت فعلی رابطه شما با همسرتان چگونه است؟ با تست شخصیت براساس نوع دست گرفتن همسر می توانید کاملاً متوجه شوید. پس اگر علاقمند به این تست هستید با بخش تفریح و سرگرمی چشمک همراه شوید. در این یادداشت خواهید دانست که رابطه عاشقانه شما واقعاً چگونه پیش می رود، بسیاری از کاربران پاسخ هایی را پیدا کردند که از این تست شخصیتی انتظار نداشتند، جرات کنید آن را انجام دهید تا حقایق رابطه خود یا اطرافیان خود را کشف کنید.

 احتمالاً بپسندید: بگو چه جوری دست میدی، تا بگم به لحاظ شخصیتی چه جور آدمی هستی!

 تست شخصیت براساس نوع دست گرفتن همسر

برای حل این تست باید چند ثانیه وقت بگذارید، کمی فکر کنید و ببینید که معمولاً نحوه گرفتن دست همسرتان چگونه است. اگر هنوز ازدواج نکردید و می خواهید نوع رابطه و وضعیت زندگی عاشقانه اطرافیان خود را بدانید، می توانید به این آزمون مراجعه کنید.

شاید بپسندید: آزمون شناسایی الاغ در تصویر: الاغ مرد کجاست؟

 تست شخصیت براساس نوع دست گرفتن همسر

احتمالاً بپسندید:پازل شناسایی حرف F: یافتن حرف F در این تصویر، برای نوابغ و تیزبین ها فقط 4 ثانیه طول می کشد!

تصویر 1

اگر به این ترتیب دست در دست بگیرید، به این معنی است که پیوند شما بر اساس محبت است، نه بر اساس اشتیاق. همچنین نشان می‌دهد که هر کسی که کف دست را رو به پایین قرار دهد، شخصیت قوی‌تری دارد، اغلب ابتکار عمل می‌کند و قاطع‌تر است.

برایتان جالب خواهد بود: از هوش کارآگاهی خود استفاده و بگوئید کدامیک از این دو زن تصویر در معرض خطر قرار دارد!؟

تصویر 1

تصویر 2 در تست شخصیت براساس نوع دست گرفتن همسر

این شکل مربوط به اشتیاق است. انگشتان در هم تنیده نماد شور و شوق و ارتباط قوی بین دو نفر است. هنگامی که اینگونه دست ها را می گیرید، مهم است که هر دوی شما دست طرف مقابل را محکم بگیرید. اگر یکی از دستان شما خیلی شل باشد، نشانه خوبی نیست.

برایتان جالب خواهد بود: قبل از اینکه زامبی حاضر در کابین هواپیما به بقیه افراد آسیب برساند، او را شناسایی کنید!

تصویر 2 در تست شخصیت براساس نوع دست گرفتن همسر

احتمالاً بپسندید: آزمون تشخیص فرد مرده: با پیدا کردن فرد مرده تصویر در 3 ثانیه، تیزبینی و نکته سنجی خود را اثبات کنید!

تصویر 3

زوج هایی که دست در دست هم می گیرند به این معنی است که هر دو استقلال خود را در اولویت قرار می دهند. آنها یک زوج هستند، اما می دانند چگونه به فضای یکدیگر احترام بگذارند. همچنین می‌تواند نشان‌دهنده این باشد که زن و شوهر لحظه‌ای حساس را سپری می‌کنند که یکی از آن دو احساس می‌کند که نیاز به بازگشت به روزهای تازه آشنایی دارد.

      احتمالا بپسندید: آزمون تشخیص احمق ترین فرد: احمق تر چه کسی است!؟

تصویر 3

شاید بپسندید: آزمون شناخت اشتباه در تصویر: اگر در 3 ثانیه، خطای موجود در تصویر این خانواده را پیدا کنی نابغه ای!

تصویر 4 در تست شخصیت براساس نوع دست گرفتن همسر

یعنی ارتباط و رابطه شما در اوج هست، اما این نوع دست گرفتن همیشه نیز چیز مثبتی نیست، چرا که تا اندازه ای به احساس تملک بر طرف مقابل نیز مربوط می شود.

 

تصویر 4

تصویر 5

گرفتن بازوی شریک زندگی اغلب در رویدادهای اجتماعی استفاده می شود. هر که بازو را بگیرد یعنی به دنبال حفاظت است یا در لحظه ای از زندگی قرار دارد که به دنبال امنیت است. زوج هایی که نسبت به یکدیگر علاقه بی چون و چرا دارند از این سبک همواره پشتیبانی می کنند.

احتمالاً بپسندید: کودکی که تلاش کرده خود را به مانند دیگر کودکان متمول نشان دهد را شناسایی کنید!

تصویر 5

 احتمالاً بپسندید: آزمون شناسایی پرستار قاتل: اگر نکته سنج و دقیق باشی، خیلی سریع پرستار قاتل را پیدا می‌کنی!

تصویر 6 در تست شخصیت براساس نوع دست گرفتن همسر

زوج در لحظات حیاتی متفاوتی هستند. شخصی که دستش را می کشد سعی می کند در طرف مقابل، زودتر تصمیم گیرنده باشد.

امیدوارم از تست شخصیت براساس نوع دست گرفتن همسر استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

شاید بپسندید: آزمون شناخت نادان ترین فرد: کدامیک از افراد تصویر در حماقت و نادانی رودست ندارد!؟ چرا؟

 

تمرکز و عدم تمرکز چیست؟

تمرکز، توانایی ایجاد دقت بر روی یک کار بدون تأثیر محرک های داخلی و خارجی است. به طور خلاصه، تمرکز به معنای کنترل ذهن است. تمرکز به عنوان یکی از پیش نیازهای موفقیت پذیرفته شده است. اما عدم تمرکز به معنای کنترل ذهن توسط محرک های درونی و بیرونی است. به این ترتیب عدم تمرکز و کمبود آن، امکان یادگیری و کار با کیفیت را با خلل ایجاد می کند.

شاید بپسندید: آزمون شناسایی فرد احمق تصویر: واقعاً کدوم یکی از افراد در حماقت و خنگی دست همه رو از پشت بسته!؟

دلایل عدم تمرکز چیست؟

می تواند علل روانی، محیطی و فیزیولوژیکی داشته باشد. نکته مهم این است که سعی کنیم اثرات این علل را به حداقل برسانیم. اعتیاد به فناوری نیز یکی از عواملی است که اخیراً باعث عدم تمرکز می شود.

اهمیت این آزمون های تصویری برای افزایش تمرکز

تصاویری شبیه تصویر فوق می توانند قدرت تمرکز و دقت شما را افزایش دهند. شما با حل مرتب معماها و سوالات هوش و تصاویر این چنین، مغز خود را به فعالیت وادار می کنید. این مسئله به افزایش تمرکز، دقت و جزئی نگری شما خواهد افزود.برای حل سوالات هوش و تصاویر پازلی، دقت کردن حرف اول برای موفقیت است. اکنون نیز به دقت به تصویر نگاه کنید.

برایتان جالب خواهد بود: آزمون تشخیص زندانی فراری: فکر می کنی باهوشی، بگو زندانی فراری کدومیک از آدمای این فروشگاهه!؟

بازی های فکری و ورزش مغز

ورزش و ورزش منظم که نقش مهمی در کنترل بیماری هایی مانند قلبی عروقی، دیابت و فشار خون دارد، تأثیرات مثبتی بر مغز نیز دارد. ورزش با افزایش ترشح هورمون اندورفین که به هورمون شادی معروف است، عملکرد سازنده تری در روابط انسانی ایجاد می کند و در عین حال زمینه را برای بالا بردن آستانه شادی فراهم می کند. ورزش منظم باید بخشی از زندگی باشد تا از بیماری های تخریب کننده عصبی مانند زوال عقل، آلزایمر و پارکینسون جلوگیری شود. نباید فراموش کرد که یک فعالیت ذهنی با مهارت کامل، اساس یک فعالیت ورزشی است که به درستی انجام شده است.

احتمالاً بپسندید: آزمون زنده ماندن نفس ها را در سینه حبس کرده، کدوم یکی زنده می مونه؟

معماها برای مغز مفید هستند؟

به باور محققان معماها و سوالات هوش، منطق و استدلال شما را تقویت می کنند پازل ها برای تمرین مغز ساخته می شوند. جدول کلمات متقاطع، معماها، جستجوی کلمات و مسائل منطقی همگی می توانند بخش های مختلف مغز شما را فعال کنند و به شما کمک کنند تا مهارت های تفکر انتقادی و تحلیلی خود را تقویت کنید.

احتمالاً بپسندید: در معمای خانواده یک اشتباه فاحش وجود دارد! نابغه ها بگن!

بازی های فکری باعث بهبود عملکرد مغز می‌شود

در بازی‌های فکری، باید دائما همه چیز را در نظر بگیریم و به آنها فکر کنیم. رفتار رقبا، شرایطی که در آن گیر افتاده‌ایم، تصمیماتی که باید در مقابل رفتار طرف مقابل بگیریم و حتی، شرایطی که ممکن است بعد از هر انتخاب برایمان رخ بدهد. این یعنی، استفاده کامل از سلول‌های مغزی.

بهتر است بدانید که هر چقدر بیشتر به سلول‌های مغزتان استراحت بدهید، آنها را تنبل‌تر می‌کنید. وقتی از آنها استفاده نشود، می‌میرند و این باعث می‌شود تا در معرض کندی ذهن یا آلزایمر قرار بگیریم.

احتمالاً بپسندید:آزمون تشخیص فرد ثروتمند زندانی: با شناسایی فرد ثروتمند تصویر، هوش بالا و نبوغ شناختی خود را اثبات کنید!

اگر روال زندگی شما یک چیز روتین شده است و در طول روز، کاری ندارید که بخواهید برای انجامش، به مغزتان فشار بیاورید، باید به فکر یک جایگزین خوب باشید. چه چیزی بهتر از  بازی فکری! با انجام بازی‌های فکری می‌توانید مغزتان را در بهترین وضعیت ممکن حفظ کنید. به ذهن ورزش بدهید و حالا حالاها، آن را جوان نگه‌دارید.

احتمالاً بپسندید: اگر فکر می کنی باهوشی، بگو که کدام فرد تصویر در حال دروغ گفتن است!؟

بازی های فکری و زوال عقل

بر اساس تحقیقات، مشخص شده است که افراد مسن که به طور منظم در پازل کلمات و اعداد شرکت می کنند، مغز تیزتری دارند. هر چه بیشتر پازل بازی کنند، عملکرد مغزشان بهتر می شود. یک مطالعه نشان داد که انجام جدول کلمات متقاطع می تواند شروع زوال عقل را تا دو سال و نیم کاهش دهد.

شاید بپسندید: یکی از این دو زندانی یکی از اعضای مافیا و ثروتمند است، اما کدامیک!؟

اهمیت بازی های فکری

به گفته Psychology Today، ورزش منظم مغز می تواند حافظه، تمرکز و توانایی های تفکر جانبی را بهبود بخشد. باور نکردنی است که چگونه یک سرگرمی دلپذیر مانند حل پازل یا جدول کلمات متقاطع ممکن است چنین مزایای عظیمی بر سلامت کلی شما داشته باشد.

شاید بپسندید: قابل توجه چشم عقابی ها: نکته کلاس درس را پیدا کنی، باید بگم خیلی تیزبینی!

معماها برای مغز مفید هستند؟

به باور محققان معماها و سوالات هوش، منطق و استدلال شما را تقویت می کنند پازل ها برای تمرین مغز ساخته می شوند. جدول کلمات متقاطع، معماها، جستجوی کلمات و مسائل منطقی همگی می توانند بخش های مختلف مغز شما را فعال کنند و به شما کمک کنند تا مهارت های تفکر انتقادی و تحلیلی خود را تقویت کنید.

شاید بپسندید: آزمون شناخت قاتل فراری در رستوران: به پلیس کمک کنید تا قاتل زنجیره ای را در رستوران پیدا کند!

برایتان جالب خواهد بود

 

آزمون شناسایی آدم واقعی: آدم واقعی را در میان مانکن ها شناسایی کنید!

آزمون شناخت معلم فقیر: کدامیک از معلمان حاضر در سلف سرویس، فقیر است!؟ چرا؟

با پیدا کردن قاتل تصویر، اثبات کنید که هوش کارآگاهی بالاتری از شرلوک هلمز دارید!

بگو کدوم نوع شکلات را دوست داری تا بگم دقیقا چه جور آدمی هستی!؟

آزمون شناخت فرد جانی: اگر فکر می کنی باهوشی سریعاً فرد جانی را در این تصویر شناسایی کنید!؟

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × پنج =

دکمه بازگشت به بالا