;
تفریح و سرگرمی

با پیدا کردن قاتل تصویر، اثبات کنید که هوش کارآگاهی بالاتری از شرلوک هلمز دارید!

آزمون شناسایی قاتل در پارک: این آزمون از جمله معماهای تصویری است که می تواند سلول های خاکستری مغز شما را به معنی واقعی کلمه درگیر خود بکند. از این جهت که ممکن است شما برای ارائه پاسخ دچار سردرگمی شوید. به باور بسیاری از اشتراک کنندگان در  آزمون شناسایی قاتل در پارک تنها تیزبینی نمی تواند در این آزمون به کمک شما بیاید و شما باید در کنار تیزبینی، از سطح بالایی از نکته سنجی و قدرت تحلیل برخوردار باشید. پس با مجله خبری چشمک و آزمون شناسایی قاتل در پارک همراه باشید.

 احتمالاً بپسندید: بگو چه جوری دست میدی، تا بگم به لحاظ شخصیتی چه جور آدمی هستی!

آزمون شناسایی قاتل در پارک قدرت مهارت های شناختی و نیز سطح تحلیل شما را مشخص کند. پس اگر می خواهید حسابی خود را به چالش بکشید در جای درستی قرار گرفته اید. مجله خبری چشمک هر روز با ارائه جدیدترین و جذاب ترین معماهای تصویری تلاش می کند تا شما را به چالش بکشد و شما با کمک این آزمون ها هم خود را محک بزنید و هم مغزتان را ورزش دهید.

شاید بپسندید: بگو کدوم نوع شکلات را دوست داری تا بگم دقیقا چه جور آدمی هستی!؟

آزمون شناسایی قاتل در پارک

همانطور که بارها اشاره کرده ایم مغز شما با کمک بازی های فکری مجبور به فعالیت مثبت می شود. این فعالیت می تواند توانائیهای شناختی شما را افزایش دهد. پس اگر به دنبال کسب توانائیهای شناختی بالا هستید، انجام مستمر و منظم بازی های فکری را فراموش نکنید.

احتمالاً بپسندید: آزمون شناسایی زن بچه دار: با تیزبینی و هوش بالای خود تشخیص دهید که کدامیک از زنان، بچه دار است!؟

در آزمون شناسایی قاتل در پارک شما باید قاتلی را شناسایی کنید که توانسته از چنگال پلیس خود را مخفی کنید. شما در تصویر با دو فرد روبرو هستید که هر دو مشکوک به نظر می رسند. اما فقط یکی از این دو نفر قاتل هستند! اما کدام یکی؟

تلاش کنید از تمام نبوغ و استعداد خود استفاده کنید تا بتوانید در زمان مشخص 3 ثانیه ای این بازی فکری را رمزگشایی کنید. به هم تصویر آزمون شناسایی قاتل در پارک را مرور می کنیم.

شاید بپسندید: آزمون شناخت فرد جانی: اگر فکر می کنی باهوشی سریعاً فرد جانی را در این تصویر شناسایی کنید!؟

آزمون شناسایی قاتل در پارک

برایتان جالب خواهد بود: آزمون شناخت معلم فقیر: کدامیک از معلمان حاضر در سلف سرویس، فقیر است!؟ چرا؟

.

.

.

.

برایتان جالب خواهد بود:آزمون شناخت قاتل فراری در رستوران: به پلیس کمک کنید تا قاتل زنجیره ای را در رستوران پیدا کند!

.

.

.

.

احتمالاً بپسندید: آزمون شناخت اشتباه در تصویر: اگر در 3 ثانیه، خطای موجود در تصویر این خانواده را پیدا کنی نابغه ای!

پاسخ آزمون شناسایی قاتل در پارک

اگر تا این لحظه به پاسخ آزمون شناسایی قاتل در پارک  دست پیدا نکردید، باید بگوئیم فرصت شما تمام شده است. لذا باید برای شانس دوم آمادگی بگیرید. فرصت دوم شما نیز 5 ثانیه خواهد بود.

احتمالاً بپسندید: اگه زبل و قهاری تو این تست کفش ایمن را شناسایی کن!

.

.

 

احتمالاً بپسندید: اگر فکر می کنی باهوشی، بگو که کدام فرد تصویر در حال دروغ گفتن است!؟

.

.

شاید بپسندید:آزمون شناسایی سایه الاغ و بز: باهوشا در 3 ثانیه، سایه دقیق این دو حیوان بامزه را تشخیص می دهند!

پاسخ: مرد سمت چپ تصویر قاتل است. عصای او در واقع وسیله تیزی است که او قربانیان خود را با آن به قتل می رسد. نوک این وسیله تیز خون آلوده است. حتی قسمت از لباس این مرد خون آلود است. او تحت تعقیب پلیس است، لذا انقدر مضطرب است که اگر چه تلاش کرده تا خود را عادی جلوه دهد، اما کتاب را برعکس به دست گرفته است.

شاید بپسندید: آزمون شناخت فرد قدیمی: در میان افراد حاضر در فروشگاه، چه کسی از زمان گذشته آمده است؟

پاسخ شناخت قاتل

آزمون شناسایی پلیس مخفی: آیا می توانید پلیس مخفی را در 5 ثانیه شناسایی کنید!؟

امیدوارم از تست شخصیت با شکلات مورد علاقه استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

شاید بپسندید: آزمون شناخت نادان ترین فرد: کدامیک از افراد تصویر در حماقت و نادانی رودست ندارد!؟ چرا؟

تمرکز و عدم تمرکز چیست؟

تمرکز، توانایی ایجاد دقت بر روی یک کار بدون تأثیر محرک های داخلی و خارجی است. به طور خلاصه، تمرکز به معنای کنترل ذهن است. تمرکز به عنوان یکی از پیش نیازهای موفقیت پذیرفته شده است. اما عدم تمرکز به معنای کنترل ذهن توسط محرک های درونی و بیرونی است. به این ترتیب عدم تمرکز و کمبود آن، امکان یادگیری و کار با کیفیت را با خلل ایجاد می کند.

احتمالاً بپسندید: آزمون شناسایی دو کودک مخفی: فقط افراد باهوش می توانند 2 کودک پنهان را در 7 ثانیه پیدا کنند!

دلایل عدم تمرکز چیست؟

می تواند علل روانی، محیطی و فیزیولوژیکی داشته باشد. نکته مهم این است که سعی کنیم اثرات این علل را به حداقل برسانیم. اعتیاد به فناوری نیز یکی از عواملی است که اخیراً باعث عدم تمرکز می شود.

اهمیت این آزمون های تصویری برای افزایش تمرکز

تصاویری شبیه تصویر فوق می توانند قدرت تمرکز و دقت شما را افزایش دهند. شما با حل مرتب معماها و سوالات هوش و تصاویر این چنین، مغز خود را به فعالیت وادار می کنید. این مسئله به افزایش تمرکز، دقت و جزئی نگری شما خواهد افزود.برای حل سوالات هوش و تصاویر پازلی، دقت کردن حرف اول برای موفقیت است. اکنون نیز به دقت به تصویر نگاه کنید.

احتمالاً بپسندید: تست شخصیت براساس انگشت: اگر میخای طرف مقابلت را بشناسی،کافیه به انگشتای دستش نگاه کنی!

بازی های فکری و زوال عقل

بر اساس تحقیقات، مشخص شده است که افراد مسن که به طور منظم در پازل کلمات و اعداد شرکت می کنند، مغز تیزتری دارند. هر چه بیشتر پازل بازی کنند، عملکرد مغزشان بهتر می شود. یک مطالعه نشان داد که انجام جدول کلمات متقاطع می تواند شروع زوال عقل را تا دو سال و نیم کاهش دهد.

احتمالاً بپسندید: تست هوش توطئه گر کیه؟ فقط افراد تیز قضیه رو زود می گیرن!

معماها برای مغز مفید هستند؟

به باور محققان معماها و سوالات هوش، منطق و استدلال شما را تقویت می کنند پازل ها برای تمرین مغز ساخته می شوند. جدول کلمات متقاطع، معماها، جستجوی کلمات و مسائل منطقی همگی می توانند بخش های مختلف مغز شما را فعال کنند و به شما کمک کنند تا مهارت های تفکر انتقادی و تحلیلی خود را تقویت کنید.

آزمون شناسایی پرستار قاتل: اگر نکته سنج و دقیق باشی، خیلی سریع پرستار قاتل را پیدا می‌کنی!

بازی های فکری و ورزش مغز

ورزش و ورزش منظم که نقش مهمی در کنترل بیماری هایی مانند قلبی عروقی، دیابت و فشار خون دارد، تأثیرات مثبتی بر مغز نیز دارد. ورزش با افزایش ترشح هورمون اندورفین که به هورمون شادی معروف است، عملکرد سازنده تری در روابط انسانی ایجاد می کند و در عین حال زمینه را برای بالا بردن آستانه شادی فراهم می کند. ورزش منظم باید بخشی از زندگی باشد تا از بیماری های تخریب کننده عصبی مانند زوال عقل، آلزایمر و پارکینسون جلوگیری شود. نباید فراموش کرد که یک فعالیت ذهنی با مهارت کامل، اساس یک فعالیت ورزشی است که به درستی انجام شده است.

شاید بپسندید: یکی از این دو زندانی یکی از اعضای مافیا و ثروتمند است، اما کدامیک!؟

اهمیت بازی های فکری

به گفته Psychology Today، ورزش منظم مغز می تواند حافظه، تمرکز و توانایی های تفکر جانبی را بهبود بخشد. باور نکردنی است که چگونه یک سرگرمی دلپذیر مانند حل پازل یا جدول کلمات متقاطع ممکن است چنین مزایای عظیمی بر سلامت کلی شما داشته باشد.

برایتان جالب خواهد بود: قبل از اینکه زامبی حاضر در کابین هواپیما به بقیه افراد آسیب برساند، او را شناسایی کنید!

معمای تصویری چیست؟

معمای تصویری یک سرگرمی عالی برای کاربرانی است که وقت آزاد دارند و می‌خواهند از آن بهترین استفاده را ببرند. این چالش شامل یافتن یک شخص، حیوان، شی یا عدد در یک تصویر است. برخی محدودیت زمانی دارند و برخی نه. آنها همچنین به عنوان چالش ها، تست های تصویری، پازل های تصویری یا منطقی شناخته می شوند.

احتمالاً بپسندید: پازل شناسایی حرف F: یافتن حرف F در این تصویر، برای نوابغ و تیزبین ها فقط 4 ثانیه طول می کشد!

تأثیر بازی های فکری بر مغز

کار بر روی یک پازل ارتباطات بین سلول های مغز را تقویت می کند، سرعت ذهن را بهبود می بخشد و روشی موثر برای بهبود حافظه کوتاه مدت است. پازل ها تولید دوپامین را افزایش می دهند، ماده ای شیمیایی که خلق و خو، حافظه و تمرکز را تنظیم می کند. وقتی معما را حل می کنیم، دوپامین با موفقیت آزاد می شود.

احتمالاً بپسندید: آزمون تشخیص فرد مرده: با پیدا کردن فرد مرده تصویر در 3 ثانیه، تیزبینی و نکته سنجی خود را اثبات کنید!

آیا دوست دارید در چالش تصویری دیگری شرکت کنید؟

این چالش ویروسی افراد بی‌شماری را سرگرم کرده است، اما وقتی به شما می‌گوییم این تنها چالش نیست، باور کنید. اگر می‌خواهید در چالش دیگری شرکت کنید، به شما اطلاع می‌دهیم که در مجله خبری چشمک تعداد زیادی را منتشر کرده‌ایم. همه آنها یک هدف دارند: سرگرم کردن شما.

برایتان جالب خواهد بود

اگه باهوشی سریع بگو چه کسی کیک را به سوی پسرک پرتاب کرده است!؟

آزمون شناسایی زامبی: زامبی تصویر کجاست؟ |95 درصد از مردم در این چالش تصویری شکست خوردند!

شناسایی زن کودک ربا: اگر هوش کارآگاهی داری، زن کودک ربا را شناسایی کنید!

بهم بگو وقتی چای می خوری، لیوان رو چه جوری نگه می داری تا بگم نقاط قوت و ضعف ات چیه!؟

اگر ضریب هوشی بالایی دارید، می توانید فرد دروغگو فروشگاه را در 3 ثانیه شناسایی کنید!

بازی فکری برای ذهن نابغه ها: آیا می توانید این معمای ریاضی را در 5 ثانیه حل کنید!؟

نوشته های مشابه

4 دیدگاه

  1. به نظر من اشتباهه چون سمت راستی کوره ولی تو سبدش چاقو هست که برای پوست کردن میوه استفاده میشه اما اون نمیتونه ببینه 🗿

  2. آخه انقدر راحت تاحالا ندیده بودم
    واقعا اونایی که نفهمیدن کدومه باید دقتشونو ببرن بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × چهار =

دکمه بازگشت به بالا