;
تفریح و سرگرمی

آزمون تشخیص فرد مرده اتاق: اگر تیزبینی بگو که کدومیک از افراد حاضر تصویر خیلی وقته مرده!

آزمون تشخیص فرد مرده اتاق: پاسخگویی کاربران در صفحه فیس بوک سازنده ازمون تشخیص فرد  مرده اتاق نشان می دهد که تنها عده کمی از افراد توانسته در تلاش اول و زمان مشخص شده 5 ثانیه ای این آزمون را حل کنند. به عیارت دیگر تیزبین ها و نابغه ها موفق به غلبه بر این معمای تصویری مرموز و جالب شده اند. با مجله خبری چشمک و آزمون تشخیص فرد مرده اتاق همراه باشید.

 شاید بپسندید: تست بینایی با موش کنار شیر: اگه فکر می کنی قدرت دیدت عالی هست، دو موش تصویر شیر را پیدا کن!

پس شما می توانید توانایی ها و مهارت های خود را در رمزگشایی این چالش امتحان کنید. آیا احساس می کنید که برای رویارویی با آزمون تشخیص فرد مرده اتاق آماده هستید؟ همان طور که اشاره شد فقط باهوش ترین ها و تیزبین ترین ها می توانند بر آن غلبه کنند. پس با آزمون تشخیص فرد مرده اتاق وب سایت چشمک باشید.

شاید بپسندید: آزمون جالب برای شناخت روحیات: فکر می کنید مادر کودکان کدامیک از این دو زن است!؟

آزمون تشخیص فرد مرده اتاق

شکی نیست که هر روز که می گذرد معماهای تصویری پیچیده و پیچیده تر می شوند. به همین دلیل است که برای غلبه بر آنها باید تا حد امکان تمرکز کنید و ذهن خود را از انواع مزاحمت ها پاک کنید. در ادامه مطلب آزمون تشخیص فرد مرده اتاق قصد داریم تصویری را به شما ارائه دهیم که در آن باید کشف کنید فردی که چند روز پیش مرده و هیچ کس به موقع متوجه نشده است، کیست؟ به یاد داشته باشید که برای یافتن پاسخ صحیح فقط 5 ثانیه فرصت دارید.

احتمالاً بپسندید: آزمون تشخیص زن عاشق: کدامیک از زنان تصویر عاشق شده است!؟

تمام جزئیات تصویر زیر را مشاهده کنید و سعی کنید معمای بزرگی را که این معمای ذهنی را احاطه کرده است، رمزگشایی کنید. به یاد داشته باشید که زمان محدود است و ارزش تقلب را ندارد. اگر احساس آمادگی می کنید، آزمون تشخیص فرد مرده اتاق از 3، 2، 1 شروع می شود.

شاید بپسندید: آزمون تشخیص پدر نوزاد: پدر واقعی نوزاد کوچولو کدام یکی از این دو مرد است!؟

آزمون تشخیص فرد مرده اتاق

آزمون تشخیص فرد ثروتمند زندانی: با شناسایی فرد ثروتمند تصویر، هوش بالا و نبوغ شناختی خود را اثبات کنید!

.

.

.

.

.

شاید بپسندید:آزمون شناسایی سایه الاغ و بز: باهوشا در 3 ثانیه، سایه دقیق این دو حیوان بامزه را تشخیص می دهند!

.

.

.

.

.

احتمالاً بپسندید: پازل شناسایی حرف F: یافتن حرف F در این تصویر، برای نوابغ و تیزبین ها فقط 4 ثانیه طول می کشد!

پاسخ آزمون تشخیص فرد مرده اتاق

در چالش یا آزمون تشخیص فرد مرده اتاق چطور عمل کردید؟ اگر نتوانستید فرد مرده را در این تصویر پیدا کنید، احساس بدی نداشته باشید. شما تنها کسی نیستید که نتوانستید این کار را انجام دهید. 3 ثانیه دیگر به شما فرصت می دهیم تا وضعیت را به خوبی تحلیل کنید. اگر با وجود این، آن را دریافت نکردید، ما پاسخ را به شما واگذار می کنیم.

شاید بپسندید: آزمون تشخیص پزشک قلابی: در صورت تیزبین بودن، سریع می تونید پزشک تقلبی را شناسایی کنید!

.

.

 

احتمالاً بپسندید: آزمون تشخیص زندانی مشکوک: باهوشا بگن که کدامیک از زندانیان تصویر در صدد فرار از زندان است!؟

 

.

.

احتمالاً بپسندید:آزمون شناسایی قاتل با کف دست: اگر باهوش هستید می توانید این معما را در 5 ثانیه شکست دهید!

پاسخ آزمون تشخیص فرد مرده اتاق: واضح بود. کا مطمئن هستیم که همه کسانی که توانایی تصویری بالا داشتند متوجه پاسخ در همان تلاش اول شدند. فرد فوت شده، فرد”B” است. آیا به ریش این مرد دقت کردید؟ پر از کرم است، یعنی او در حال پوسیدن است، چون چند روزی است که مرده است.

شاید بپسندید: تست شخصیت بر اساس اخم کردن:اخم کردنت چه جوریه، تا بگم چه جور شخصیتی داری!؟

پاسخ شناخت فرد مرده

شاید بپسندید: آزمون شناخت زن خون آشام پارک: با توجه به شواهد، سریع بگید که کدوم یکی از این دخترا خون اشامه!؟

امیدوارم از پاسخ آزمون تشخیص فرد مرده اتاق استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

برایتان جالب خواهد بود: سوال تصویری شناخت دروغگو: اگر هوش منطقی بالا داری در یک نگاه، دروغگو را شناسایی می کنی!

 

 

اهمیت سوالات هوش

این سوالات به شما کمک می کنند که عملکرد مغز شما افزایش پیدا کند. در دنیای کنونی که فعالیت بدنی و مغزی کاهش پیدا کرده است این سوالات هوش می تواند دقت، تمرکز و جزئی نگری شما را افزایش دهد. این مسئله از بیماری های مختلف مغزی نیر الزایمر و … می تواند جلوگیری کند.

احتمالاً بپسندید:تست شخصیت شناسایی در معرض خطر:اگر در شرایط تصویر قرار بگیرید، ابتدا چه کاری انجام می‌دهید؟

تمرکز و عدم تمرکز چیست؟

تمرکز، توانایی ایجاد دقت بر روی یک کار بدون تأثیر محرک های داخلی و خارجی است. به طور خلاصه، تمرکز به معنای کنترل ذهن است. تمرکز به عنوان یکی از پیش نیازهای موفقیت پذیرفته شده است. اما عدم تمرکز به معنای کنترل ذهن توسط محرک های درونی و بیرونی است. به این ترتیب عدم تمرکز و کمبود آن، امکان یادگیری و کار با کیفیت را با خلل ایجاد می کند.

برایتان جالب خواهد بود:آزمون شناسایی قاتل مرد بر زمین: با پیدا کردن قاتل، اثبات کنید که هوش کارآگاهی تان بالاست!

دلایل عدم تمرکز چیست؟

می تواند علل روانی، محیطی و فیزیولوژیکی داشته باشد. نکته مهم این است که سعی کنیم اثرات این علل را به حداقل برسانیم. اعتیاد به فناوری نیز یکی از عواملی است که اخیراً باعث عدم تمرکز می شود.

شاید بپسندید: آزمون شناخت فرد در معرض خطر: کدام یک از این زن در موقعیت بدتری قرار گرفته است!؟

اهمیت این آزمون های تصویری برای افزایش تمرکز

تصاویری شبیه تصویر فوق می توانند قدرت تمرکز و دقت شما را افزایش دهند. شما با حل مرتب معماها و سوالات هوش و تصاویر این چنین، مغز خود را به فعالیت وادار می کنید. این مسئله به افزایش تمرکز، دقت و جزئی نگری شما خواهد افزود.برای حل سوالات هوش و تصاویر پازلی، دقت کردن حرف اول برای موفقیت است. اکنون نیز به دقت به تصویر نگاه کنید.

تأثیر بازی های فکری بر مغز

کار بر روی یک پازل ارتباطات بین سلول های مغز را تقویت می کند، سرعت ذهن را بهبود می بخشد و روشی موثر برای بهبود حافظه کوتاه مدت است. پازل ها تولید دوپامین را افزایش می دهند، ماده ای شیمیایی که خلق و خو، حافظه و تمرکز را تنظیم می کند. وقتی معما را حل می کنیم، دوپامین با موفقیت آزاد می شود.

احتمالاً بپسندید: آزمون تشخیص دزد لباس: چه کسی در فروشگاه، لباس دزدیده است!؟

معمای تصویری چیست؟

معمای تصویری یک سرگرمی عالی برای کاربرانی است که وقت آزاد دارند و می‌خواهند از آن بهترین استفاده را ببرند. این چالش شامل یافتن یک شخص، حیوان، شی یا عدد در یک تصویر است. برخی محدودیت زمانی دارند و برخی نه. آنها همچنین به عنوان چالش ها، تست های تصویری، پازل های تصویری یا منطقی شناخته می شوند.

اهمیت بازی های فکری

به گفته Psychology Today، ورزش منظم مغز می تواند حافظه، تمرکز و توانایی های تفکر جانبی را بهبود بخشد. باور نکردنی است که چگونه یک سرگرمی دلپذیر مانند حل پازل یا جدول کلمات متقاطع ممکن است چنین مزایای عظیمی بر سلامت کلی شما داشته باشد.

آیا دوست دارید در چالش تصویری دیگری شرکت کنید؟

این چالش ویروسی افراد بی‌شماری را سرگرم کرده است، اما وقتی به شما می‌گوییم این تنها چالش نیست، باور کنید. اگر می‌خواهید در چالش دیگری شرکت کنید، به شما اطلاع می‌دهیم که در مجله خبری چشمک تعداد زیادی را منتشر کرده‌ایم. همه آنها یک هدف دارند: سرگرم کردن شما.

برایتان جالب خواهد بود

قبل از اینکه زامبی حاضر در کابین هواپیما به بقیه افراد آسیب برساند، او را شناسایی کنید!

تیزبینی و نکته سنجی خودتان را با شناسایی زنی که تظاهر به ثروتمندی می کند، اثبات کند!

اگر نکته سنج و تیزبین باشی، به راحتی نکته تصویر را تشخیص می دهی!

خطای موجود در این تصویر ساحلی را در 5 ثانیه پیدا کنی، در باهوش بودن رو دست نداری!

تست شخصیت براساس حمل کیف: چگونه کوله پشتی یا کیف خود را حمل می کنید؟

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

19 + سیزده =

دکمه بازگشت به بالا