;
تفریح و سرگرمی

آزمون شناسایی وضعیت خطرناک تر: با توجه به شرایط، کدامیک از این دو زن زنده نخواهد ماند!؟

آزمون شناسایی وضعیت خطرناک تر: در آزمون یا سوال تصویری امروز شما به دنبال پاسخ به این سوال باشید که اساساً چه کسی زنده نخواهد ماند؟ معمای تصویری امروز را که با عنوان آزمون شناسایی وضعیت خطرناک تر در مجله خبری چشمک منتشر شده است را حل کنید و به همه اثبات کنید که واقعا کسی به تیزبینی، زیرکی و قوه تحلیل شما در میان اطرافیانتان وجود ندارد. برای اثبات این موضوع با آزمون شناسایی وضعیت خطرناک تر و مجله خبری چشمک همراه باشید.

قابل توجه چشم عقابی ها: نکته کلاس درس را پیدا کنی، باید بگم خیلی تیزبینی!

به واقع یک کارآگاه واقعی قادر خواهد بود این معمای تصویری را در 5 ثانیه حل کند. شاید زمان محدود این آزمون به این علت باشد که شما را برای تمرکز کردن آموزش دهد. تمرکز کردن سریع و دقت صد در صدی می تواند به شما در بالا بردن توانائیهای فردی و شناختی شما کمک کند. لذا تلاش کنید این آزمون و آزمون های مشابه مجله خبری چشمک را از دست ندهید. این آزمون ها می توانند به خوبی شما را برای تبدیل شدن به یک نابغه آماده کنند.

شاید بپسندید: چگونه می خندید!؟| نحوه خندیدن، اطلاعات زیادی را در مورد شما افشا می کند!

آزمون شناسایی وضعیت خطرناک تر

نتایح موجود در صفحه فیس بوک آزمون شناسایی وضعیت خطرناک تر نشان می دهد که تنها 25 درصد از مشارکت کنندگان در این آزمون توانستند در زمان اول و اولین تلاش آن را رمزگشایی و حل کنند. ما برای موفقیت شما در این تست تصویری، توصیه می کنیم که کارهایتان را به کناری بگذارید و تمام جزئیات عکس را مورد بررسی قرار دهید تا راه حل معما را پیدا کنید.

آزمون شناخت فرد قدیمی: در میان افراد حاضر در فروشگاه، چه کسی از زمان گذشته آمده است؟

چه کسی زنده نخواهد ماند؟ این چالش تصویری، شامل شناسایی زنی است که زنده نخواهد ماند و برای این کار شما 5 ثانیه فرصت دارید. آیا برای حل آزمون شناسایی وضعیت خطرناک تر اماده اید؟ خوب، شروع کنید. زمان شما شروع شد.

شاید بپسندید: آزمون شناخت حماقت: کدامیک از این دو فرد در حماقت رو دست ندارند!؟

آزمون شناسایی وضعیت خطرناک تر

احتمالاً بپسندید: بگو چه جوری دست میدی، تا بگم به لحاظ شخصیتی چه جور آدمی هستی!

.

.

.

اگه باهوشی سریع بگو چه کسی کیک را به سوی پسرک پرتاب کرده است!؟

.

.

.

.

.

برایتان جالب خواهد بود:آزمون هوش: کدام یک در موقعیت خطرناک تری قرار دارد؟

.

پاسخ آزمون شناسایی وضعیت خطرناک تر

اگر در تلاش اول نتوانستید راه حل آزمون شناسایی وضعیت خطرناک تر را پیدا کنید، ناراحت نشوید. شما به این علت که توانستید مغز خود را ورزش دهید، برنده هستبد. پس بهتر است برای بار دیگر با دقت و تمرکز به کل تصویر آزمون شناسایی وضعیت خطرناک تر نگاه کنید، همچنین سعی کنید هیچ نوع حواس پرتی نداشته باشید.

برایتان جالب خواهد بود:اعضای خانواده تصویر در حال گرفتن عکس یادگاری هستند، اما یکی فوت کرده، کدام یکی!؟

.

.

 

احتمالاً بپسندید: آزمون تشخیص فرد مرده: با پیدا کردن فرد مرده تصویر در 3 ثانیه، تیزبینی و نکته سنجی خود را اثبات کنید!

 

.

 

برایتان جالب خواهد بود: از هوش کارآگاهی خود استفاده و بگوئید کدامیک از این دو زن تصویر در معرض خطر قرار دارد!؟

 

 

 

شاید بپسندید: آزمون تشخیص همسر واقعی از ربات ها: همسر واقعی مرد را در میان ربات ها شناسایی کنید!

پاسخ آزمون شناسایی وضعیت خطرناک تر : زنی که سعی می کند از رودخانه آب بنوشد، کسی است که زنده نمی ماند زیرا این مایع آلوده به مواد رادیواکتیو آلوده است. در حالی که زنی که در بیابان است، ممکن است بزودی به واحه ای رسیده و عطش خود را رفع کند. به خصوص اینکه اسکلت حیوانات در اطراف او دیده می شود. احتمالا زنده ماندن او خیلی بیشتر از زن اول است.

جالب است: آزمون شناخت خطاها در زمین فوتبال: تنها تیزبین ها می توانند 13 خطای زمین فوتبال را پیدا کنند!

شاید بپسندید: آزمون شناسایی افراد بینا: فردی را که ادای نابینایان را در می‌آورد را شناسایی کنید!

پاسخ آزمون زنی که زنده نمی ماند

شاید بپسندید: آزمون تشخیص احمق ترین فرد: احمق تر چه کسی است!؟

امیدوارم از آزمون شناسایی وضعیت خطرناک تر استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

احتمالاً بپسندید: تست قدرت بینایی با میوه متفاوت: قابل توجه تیزبین‌ها، تیزبینی خود را با یافتن میوه متفاوت تصویر اثبات کنید!

تمرکز و عدم تمرکز چیست؟

تمرکز، توانایی ایجاد دقت بر روی یک کار بدون تأثیر محرک های داخلی و خارجی است. به طور خلاصه، تمرکز به معنای کنترل ذهن است. تمرکز به عنوان یکی از پیش نیازهای موفقیت پذیرفته شده است. اما عدم تمرکز به معنای کنترل ذهن توسط محرک های درونی و بیرونی است. به این ترتیب عدم تمرکز و کمبود آن، امکان یادگیری و کار با کیفیت را با خلل ایجاد می کند.

دلایل عدم تمرکز چیست؟

می تواند علل روانی، محیطی و فیزیولوژیکی داشته باشد. نکته مهم این است که سعی کنیم اثرات این علل را به حداقل برسانیم. اعتیاد به فناوری نیز یکی از عواملی است که اخیراً باعث عدم تمرکز می شود.

اهمیت این آزمون های تصویری برای افزایش تمرکز

تصاویری شبیه تصویر فوق می توانند قدرت تمرکز و دقت شما را افزایش دهند. شما با حل مرتب معماها و سوالات هوش و تصاویر این چنین، مغز خود را به فعالیت وادار می کنید. این مسئله به افزایش تمرکز، دقت و جزئی نگری شما خواهد افزود.برای حل سوالات هوش و تصاویر پازلی، دقت کردن حرف اول برای موفقیت است. اکنون نیز به دقت به تصویر نگاه کنید.

آزمون شناسایی اشتباه مرز حقیقت و دروغ را جا به جا می کند، خطا کجاست؟

معمای تصویری چیست؟

معمای تصویری یک سرگرمی عالی برای کاربرانی است که وقت آزاد دارند و می‌خواهند از آن بهترین استفاده را ببرند. این چالش شامل یافتن یک شخص، حیوان، شی یا عدد در یک تصویر است. برخی محدودیت زمانی دارند و برخی نه. آنها همچنین به عنوان چالش ها، تست های تصویری، پازل های تصویری یا منطقی شناخته می شوند.

عملکرد کدامیک از دو نفر درباره کسی که توسط مار نیش زده شده، درست نیست!؟

بازی های فکری و زوال عقل

بر اساس تحقیقات، مشخص شده است که افراد مسن که به طور منظم در پازل کلمات و اعداد شرکت می کنند، مغز تیزتری دارند. هر چه بیشتر پازل بازی کنند، عملکرد مغزشان بهتر می شود. یک مطالعه نشان داد که انجام جدول کلمات متقاطع می تواند شروع زوال عقل را تا دو سال و نیم کاهش دهد.

احتمالاً بپسندید:  آزمون شناخت دانش آموز دروغگو: ضریب هوشی بالای خود را با شناسایی دانش آموز دروغگو اثبات کنید!

بازی ها کمک می‌کنند تا بهتر بتوانیم روی کارهای مهم تمرکز کنیم

تمرکز کردن کار سختی نیست ولی، گاهی به کاری غیرممکن تبدیل می‌شود. مخصوصا زمان‌هایی که با مسائل زیادی روبرو هستیم. نداشتن تمرکز باعث می‌شود نتوانیم کارهایمان را به خوبی و سر موقعی که باید به اتمام برسانیم. اگر یاد بگیریم که در هر زمان، فقط به یک چیز فکر کنیم مطمئنا می‌توانیم کارها را بهتر انجام دهیم و زودتر تمام کنیم.

تست ضریب هوشی: آیا می توانید اشتباه را در تصویر ایستگاه فضایی در 7 ثانیه پیدا کنید؟

انجام بازی های فکری، تمرین خوبی هستند تا میزان تمرکزمان را افزایش بدهیم. هدف ما در انجام بازی‌‌های فکری نزدیک است. می‌دانیم چه چیزی از بازی می‌خواهیم و قرار است چه کاری انجام بدهیم. مسیر مشخص است. حتی می‌دانیم که قرار است کی آن را تمام کنیم. همه‌ی این عوامل در کنار هم، باعث می‌شود تا موقع انجام دادن بازی‌ فکری، بیشترین تمرکز را داشته باشیم و اجازه ندهیم که فکرمان درگیر مسائل دیگر شود.

آزمون شناسایی پلیس مخفی: آیا می توانید پلیس مخفی را در 5 ثانیه شناسایی کنید!؟

اهمیت بازی های فکری

به گفته Psychology Today، ورزش منظم مغز می تواند حافظه، تمرکز و توانایی های تفکر جانبی را بهبود بخشد. باور نکردنی است که چگونه یک سرگرمی دلپذیر مانند حل پازل یا جدول کلمات متقاطع ممکن است چنین مزایای عظیمی بر سلامت کلی شما داشته باشد.

برایتان جالب خواهد بود:آزمون شناسایی خطای جالب: اگر در 3 ثانیه خطای جالب تصویر را پیدا کنید، نابغه اید!؟

بازی های فکری و ورزش مغز

ورزش و ورزش منظم که نقش مهمی در کنترل بیماری هایی مانند قلبی عروقی، دیابت و فشار خون دارد، تأثیرات مثبتی بر مغز نیز دارد. ورزش با افزایش ترشح هورمون اندورفین که به هورمون شادی معروف است، عملکرد سازنده تری در روابط انسانی ایجاد می کند و در عین حال زمینه را برای بالا بردن آستانه شادی فراهم می کند.

احتمالاً بپسندید: آزمون شناسایی فرد خاطی کلاس درس: باهوشی، نویسنده جمله روی تخته را شناسایی کن!

ورزش منظم باید بخشی از زندگی باشد تا از بیماری های تخریب کننده عصبی مانند زوال عقل، آلزایمر و پارکینسون جلوگیری شود. نباید فراموش کرد که یک فعالیت ذهنی با مهارت کامل، اساس یک فعالیت ورزشی است که به درستی انجام شده است.

آزمون شناسایی قاتل شاهزاده: از هوش کارآگاهی خودت استفاده کرده و قاتل را شناسایی کنید!

بازی های فکری،هوش هیجانی را در ما پرورش می‌دهد

از دیگر مزایای بازی فکری پرورش هوش هیجانی و تقویت آن می باشد. هوش هیجانی به مجموعه‌ای از مهارت‌ها و صلاحیت‌های اجتماعی می‌گویند که بر توانایی‌های ما برای درک و تشخیص و مدریت هیجان، حل مسائل تاثیر می‌گذارد و کمک می‌کند تا بتوانیم با چالش‌ها، نیازها و فشارهای زندگی سازگار شویم.

برایتان جالب خواهد بود:آزمون شناسایی کودک گرگینه: گرگینه کدامیک از کودکان تصویر است!؟

به این هوش EQ می‌گویند.  که با ضریب هوشی یا همان IQ فرق میکند. همه فکر می‌کنند که ضریب هوشی از اهمیت بیشتری برخوردار است و همان است که تایین می‌کند چه کسی در زندگی موفق باشد و چه کسی نباشد! اما تحقیقات چیز دیگری نشان می‌دهد! هوش هیجانی در میزان موفقیت ما تاثیر بیشتری دارد.

احتمالاً بپسندید: آزمون علت نجات: نابغه ها بگویید چه اتفاق عجیبی افتاده؟!

معماها برای مغز مفید هستند؟

به باور محققان معماها و سوالات هوش، منطق و استدلال شما را تقویت می کنند پازل ها برای تمرین مغز ساخته می شوند. جدول کلمات متقاطع، معماها، جستجوی کلمات و مسائل منطقی همگی می توانند بخش های مختلف مغز شما را فعال کنند و به شما کمک کنند تا مهارت های تفکر انتقادی و تحلیلی خود را تقویت کنید.

احتمالاً بپسندید: آزمون شناخت قاتل فراری در رستوران: به پلیس کمک کنید تا قاتل زنجیره ای را در رستوران پیدا کند!

تأثیر بازی های فکری بر مغز

کار بر روی یک پازل ارتباطات بین سلول های مغز را تقویت می کند، سرعت ذهن را بهبود می بخشد و روشی موثر برای بهبود حافظه کوتاه مدت است. پازل ها تولید دوپامین را افزایش می دهند، ماده ای شیمیایی که خلق و خو، حافظه و تمرکز را تنظیم می کند. وقتی معما را حل می کنیم، دوپامین با موفقیت آزاد می شود.

 احتمالاً بپسندید:آزمون شناسایی پرستار قاتل: اگر نکته سنج و دقیق باشی، خیلی سریع پرستار قاتل را پیدا می‌کنی!

آیا دوست دارید در چالش تصویری دیگری شرکت کنید؟

این چالش ویروسی افراد بی‌شماری را سرگرم کرده است، اما وقتی به شما می‌گوییم این تنها چالش نیست، باور کنید. اگر می‌خواهید در چالش دیگری شرکت کنید، به شما اطلاع می‌دهیم که در مجله خبری چشمک تعداد زیادی را منتشر کرده‌ایم. همه آنها یک هدف دارند: سرگرم کردن شما.

برایتان جالب خواهد بود: قبل از اینکه زامبی حاضر در کابین هواپیما به بقیه افراد آسیب برساند، او را شناسایی کنید!

برایتان جالب خواهد بود

در تصویر تست شخصیت شناسی اسب و چهره ابتدا چی دیدی،بگو تا بگم دقیقاً کی هستی!؟

اگر ضریب هوشی بالایی دارید، می توانید فرد دروغگو فروشگاه را در 3 ثانیه شناسایی کنید!

اگر تیزبینی، این چالش تصویری را با پیدا کردن 5 تفاوت میان دو تصویر شیر امتحان کنید !

آزمون شناسایی زوج تقلبی: کدامیک از این 3 زوج،حاضر به ازدواج نبوده و تقلبی هستند!؟

آزمون فرد در معرض خطر مرگ: کدامیک از افراد زودتر می میرد!؟| غواص یا فضا نورد؟

تست روان شناسی جالب: در این موقعیت قرار بگیرید چه کسی را نجات می دهید!؟| همسر یا فرزند!؟

آزمون شناخت تصمیم دزد: یک سوال تحلیلی|دزد تصمیم دارد کدامیک از اشیای این گالری را بدزدد!؟

نوشته های مشابه

6 دیدگاه

  1. باشه ولی پیتونه بالا تر بره زنه و این نشون میده یه شهر همون نزدیکی هاس وگرنه خدا همینجوری که آب رادیواکتیوی نمیشه 😐

  2. مزخرف ترین جواب ممکن رو دادی. اون زنه که تو جنگله اون بشکه های مواد سمی رو میبینه و اب نمیخوره. میتونه از گیاهان اب تهیه کنه و یا از درختان میوه بچینه.امکلن زنده موندن تو جنگل خیلی زیاده.منابع تو جنگل زیاده.حتی از ریشه درختا هم میشه استفاده کرد. درضمن وجود اون بشکه ها نشون دهنده ی بودن یک ساختمان یا نیروگاه هسته ایی هستش پس به زودی میتونه به یک جای امن برسه. ولی اون زنی که تو بیابونی که حتی علف خشک هم نداره با اون مقدار اب کم امکان زنده موندنش خیلی کمه. حتی یه حیون اون جا زنده نمونده و اسکلتش هست. یا از تشنگی و گشنگی یا براثر حمله حیوان وحشی کشته میشه.

    1. سلام آخه مرد مومن اگه بخواد بره توی ساختمان یا نیروگاه باید رود خونه رو رد کنه و بدنش با انرژی رادیو اکتیو برخورد می کنه و درضمن گیاهان از آب سمی روخونه نزدیکشون آب میگیرن پس گیاهان هم سمی میشن دیگه

  3. ببین نه دیگ نفهمیدی اگه رودخونرو بره بالا به منبعش برسه به آب تمیز میرسه اون پایینش و جایی ک الان هست کثیفه.مرداب ک نیست آب جریان داره

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفده − هفت =

دکمه بازگشت به بالا