;
تفریح و سرگرمی

آزمون شناسایی نوه پیرزن: کدامیک از دو دختر، نوه این پیرزن است؟ چرا؟

آزمون شناسایی نوه پیرزن: در آزمونی که امروز با شما به اشتراک گذاشته شده است، شما می توانید مهارت های شناختی خود را به نحو احسن مورد آزمایش قرار دهید. شما باید از تمام مهارت های شناختی خود برای انجام این تست استفاده کنید. این آزمون به گونه ای طراحی شده است که شما نیاز دارید دقت و تمرکز خود را به اندازه کافی مورد توجه قرار دهید.

آزمون شناخت نامزد حقیقی: اگر نکته سنج باشی در 5 ثانیه نامزد واقعی این زن را شناسایی می کنید!

به باور کارشناسان بسیاری از بازی های فکری می توانند، زمینه را برای فعالیت مغز فراهم کنند.  سوالات و بازی های فکری علاوه بر اینکه می توانند مهارت های شناختی شما را محک بزنند، آزمونی دقیق و جذاب برای بررسی میزان قدرت تحلیل شماست. آزمون شناسایی نوه پیرزن مجله خبری چشمک از جمله همین آزمون هاست که بسیار چالش برانگیز است. شما باید به کمک نشانه ها و نیز درک و منطق خود آن را حل کنید. فقط فراموش نکنید که برای حل این آزمون تنها 6 ثانیه فرصت دارید.

شاید بپسندید: تنها یک ذهن خلاق و تیزبین می تواند در یک نگاه خانواده ثروتمند را در این تصویر شناسایی کند!!

آزمون شناسایی نوه پیرزن

در تصویر آزمون شناسایی نوه پیرزن، یک پیرزن و دو نوجوان حضور دارند. پیرزن مدعی است که یکی از دو نوجوان، فرزند اوست.اما هر دو نوجوان این مسئله را کتمان می کنند. اما به واقع یکی از دو نوجوان، نوه این پیرزن است و احتمالا متاسفانه در جمع خجالت می کشد که بگوید این پیرزن مادر بزرگ اوست!

تست بررسی داشتن زندگی سالم: یکی از چشم ها را انتخاب تا بفهمید آیا سبک زندگی سالمی دارید؟

به نظر شما کدامیک از این نوجوانان، نوه واقعی این پیرزن است؟ دلیل شما برای ادعایتان چیست؟ پس با آمادگی کامل، تصویر زیر را نگاه کنید. تحلیل و منطق شما می تواند به حل این آزمون کمک کند. پس چشمان خود را ببندید. نفس عمیقی بکشید و سپس چشمان خود را باز کرده و به دقت زوایای تصویر را نگاه کنید.

شاید بپسندید: آزمون شناسایی دزد کتاب: کدامیک از افراد تصویر از کتابخانه، کتاب دزدیده است!؟

آزمون شناسایی نوه پیرزن

.

برایتان جالب خواهد بود: آزمون شناسایی فرد باهوش تصویر:آیا فرد باندپیچی شده روی تخت، پدر کودک است؟

.

.

.

برایتان جالب خواهد بود: آزمون شناسایی دزد کیف: کدامیک از افراد تصویر راست می گویند! کیف دختر را کی دزدیده!؟

.

.

.

برایتان جالب خواهد بود: آزمون شناسایی خون آشام: اگر تیزبینی، در 5 ثانیه خون‌آشام موجود در تصویر را شناسایی کن!؟

.

پاسخ آزمون شناسایی نوه پیرزن

آیا به پاسخ دست پیدا کرده اید؟فکر می کنید جواب را درست داده اید؟ اگر فکر می کنید زمان بیشتر نیاز دارید؛ می توانید زمان بیشتری اختصاص دهید. 6 ثانیه زمان دوم شما از همین حالا شروع شد.

.

.

برایتان جالب خواهد بود: معمای سر به هوا ترین کدام است، پدر یا مادر؟!

.

.

.

 

 جالب خواهد بود”: آزمون شناخت مادر بی فکرتر: کدامیک از دو مادر تصویر بی فکر و حواس پرت است!؟

به خال گونه دخترک سمت چپ نگاه کنید. پیرزن نیز نمونه این خال را در گونه خود دارد. پس دختر سمت چپ نوه واقعی این پیرزن است!

 

شاید بپسندید: احتمال کشته شدن کدامیک از افراد تصویر بیشتر است؛ مرد یا زن!؟

 

پاسخ آزمون

 

برایتان جالب خواهد بود:آزمون شناخت مراسم خواستگاری واقعی:کدامیک از دو تصویر، یک مراسم خواستگاری واقعی است!؟

 

آیا دوست دارید در چالش تصویری دیگری شرکت کنید؟

این چالش ویروسی افراد بی‌شماری را سرگرم کرده است، اما وقتی به شما می‌گوییم این تنها چالش نیست، باور کنید. اگر می‌خواهید در چالش دیگری شرکت کنید، به شما اطلاع می‌دهیم که در مجله خبری چشمک تعداد زیادی را منتشر کرده‌ایم. همه آنها یک هدف دارند: سرگرم کردن شما.

 

برایتان جالب خواهد بود: آزمون شناسایی مجرم تحت تعقیب:کدامیک از افراد در فروشگاه، متهم تحت تعقیب است!؟

 

اهمیت بازی های فکری

به گفته Psychology Today، ورزش منظم مغز می تواند حافظه، تمرکز و توانایی های تفکر جانبی را بهبود بخشد. باور نکردنی است که چگونه یک سرگرمی دلپذیر مانند حل پازل یا جدول کلمات متقاطع ممکن است چنین مزایای عظیمی بر سلامت کلی شما داشته باشد.

شاید بپسندید: آیا قادر هستید 6 تفاوت بین دو عکس را در عرض 10 ثانیه پیدا کنید؟

بازی های فکری و زوال عقل

بر اساس تحقیقات، مشخص شده است که افراد مسن که به طور منظم در پازل کلمات و اعداد شرکت می کنند، مغز تیزتری دارند. هر چه بیشتر پازل بازی کنند، عملکرد مغزشان بهتر می شود. یک مطالعه نشان داد که انجام جدول کلمات متقاطع می تواند شروع زوال عقل را تا دو سال و نیم کاهش دهد.

شاید برایتان جالب باشد: اگر قدرت دید و تمرکزت عالی باشه، در 10 ثانیه تمام اعداد 1 را در تصویر پیدا می‌کنی!

تأثیر بازی های فکری بر مغز

کار بر روی یک پازل ارتباطات بین سلول های مغز را تقویت می کند، سرعت ذهن را بهبود می بخشد و روشی موثر برای بهبود حافظه کوتاه مدت است. پازل ها تولید دوپامین را افزایش می دهند، ماده ای شیمیایی که خلق و خو، حافظه و تمرکز را تنظیم می کند. وقتی معما را حل می کنیم، دوپامین با موفقیت آزاد می شود.

برایتان جالب خواهد بود: آزمون شناخت فرد سیگاری: تنها یک نابغه، فرد سیگاری را در 5 ثانیه تشخیص می دهد!

بازی های فکری و ورزش مغز

ورزش و ورزش منظم که نقش مهمی در کنترل بیماری هایی مانند قلبی عروقی، دیابت و فشار خون دارد، تأثیرات مثبتی بر مغز نیز دارد. ورزش با افزایش ترشح هورمون اندورفین که به هورمون شادی معروف است، عملکرد سازنده تری در روابط انسانی ایجاد می کند و در عین حال زمینه را برای بالا بردن آستانه شادی فراهم می کند. ورزش منظم باید بخشی از زندگی باشد تا از بیماری های تخریب کننده عصبی مانند زوال عقل، آلزایمر و پارکینسون جلوگیری شود. نباید فراموش کرد که یک فعالیت ذهنی با مهارت کامل، اساس یک فعالیت ورزشی است که به درستی انجام شده است.

برایتان جالب خواهد بود: فواید چغندر برای زیبایی که مثل معجزه عمل می کند!

معمای تصویری چیست؟

معمای تصویری یک سرگرمی عالی برای کاربرانی است که وقت آزاد دارند و می‌خواهند از آن بهترین استفاده را ببرند. این چالش شامل یافتن یک شخص، حیوان، شی یا عدد در یک تصویر است. برخی محدودیت زمانی دارند و برخی نه. آنها همچنین به عنوان چالش ها، تست های تصویری، پازل های تصویری یا منطقی شناخته می شوند.

برایتان جالب خواهد بود: اگر در یک نگاه، ربات موجود در میان آدم ها را تشخیص دهی، یک تیزبین واقعی هست!

بازی های فکری و زوال عقل

بر اساس تحقیقات، مشخص شده است که افراد مسن که به طور منظم در پازل کلمات و اعداد شرکت می کنند، مغز تیزتری دارند. هر چه بیشتر پازل بازی کنند، عملکرد مغزشان بهتر می شود. یک مطالعه نشان داد که انجام جدول کلمات متقاطع می تواند شروع زوال عقل را تا دو سال و نیم کاهش دهد.

شاید برایتان جالب باشد: سوال هوش خون آشام: کدامیک از سه نفر زیر خون آشام است؟!

معماها برای مغز مفید هستند؟

به باور محققان معماها و سوالات هوش، منطق و استدلال شما را تقویت می کنند پازل ها برای تمرین مغز ساخته می شوند. جدول کلمات متقاطع، معماها، جستجوی کلمات و مسائل منطقی همگی می توانند بخش های مختلف مغز شما را فعال کنند و به شما کمک کنند تا مهارت های تفکر انتقادی و تحلیلی خود را تقویت کنید.

 

برایتان جالب خواهد بود: آزمون شناسایی قاتل در ساختمان: یک باهوش می‌تواند در 3 ثانیه قاتل را در تصویر شناسایی کند!

امیدوارم از آزمون شناسایی نوه پیرزن استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

شاید بپسندید: آزمون شناسایی اشتباه میز غذاخوری: اگر جزئی نگری،اشتباه تصویر را شناسایی کن!

 

نوشته های مشابه

26 دیدگاه

  1. برام قابل قبول نبود چرا که پیر زن سمت چپ صورتش خال داشت و دختر سمت راست صورتش
    به نظر من دختر سمت راست میتونه نوه باشه
    چون موهاش مثل پیر زن فر هست و از طرفي اول جمله خودش از کلمه مادر بزرگ استفاده کرده

    1. من هم دقیقا همین نظر رو دارم مگه فیلم هندیه که از روی یه خال بشه تشخیص داد😐به نظرم سمت راستی نوشه

  2. چرا باید یک نوه تو جمع از گفتن اینکه مادربزرگ داره خجالت بکشه ، لطفا از مطالب مناسب استفاده کنید

  3. از نظر من جواب اشتباهه چون از نظر ژنتیکی مو های فر فری دختر سمت راست و همینطور صدا کردن پیرزن «مادربزرگ» نشون میده که اون نوه ی اون هست وگرنه هرکسی میتونه خال داشته باشه لطفا اگه درست گفتم بگید…

  4. نمیدونم اشنباه تایپیه که شما به فارسی ترجمه کردید یا نه ولی من یه جورایی اولش به خاطر خال درست حدس زدم ولی بیشتر دقت کردم نفر سمت راست گفته “مادربزرگ”، من نوه شما نیستم
    از نطر من اگه اینجوری باشه واقعا میشه گفت که جفتشون نوش هستن ولی اگه اشتباه تایپی یا یه همچین چیزی هست اوکیه

      1. از نظر روانشناسی سمت راست نوه اوست چون دورتر وایستاده، چون طرف رو میشناسه، ولی سمت چپ پیرزن رو نمی‌شناسه و خودش رو مخفی نمیکنه

      2. به نظر من اون دختره که موهاش فر هست چون گفت مادربزرگ و اینکه اون یکی ک خال داره نیست چون از طرز گفتنش و طرز قیافش اصلا شبیه مادربزرگ نیست پس میشه مو فرفریه

  5. به نظر من که دختری که موهاش فره نوه هستش چون اول جمله خودش میگه مادر بزرگ
    و اینکه خال رو هر کسی میتونه داشته باشه

  6. به نظر من دختر سمت راستی نوه اش هستش بخاطر گفتن کلمه مادر بزرگ و همچنین موهای فری که داره اون یکی دختر درسته صورتش خال داره ولی اگه دقت کنید سمت مخالف صورت پیره زنه خال داره

  7. منم اولش فکر میکردم دختر سمت راست نوه اشه، و خب منطق های قوی ای هم بیان کردین،

    اما سوال اینجاست که چرا یه دختر باید رابطه فامیلیشو با پیرزن انکار کنه؟؟
    بخاطر خال روی صورتش هست که از اونجایی که فکر میکنه این خال زشته، در نتیجه فکر میکنه مادربزرگش خیلی زشته،
    به علاوه اینکه اون یه “نهههه” کشیده رو استفاده میکنه.

    در مورد واژه مادربزرگ دختر سمت راست هم باید گفت که صرفا جهت خطاب قرار دادن پیرزن و ادای احترام میتونه باشه، لزومی نداره حتما مادربزرگش باشه که به این عنوان صدا بزنه.

    (این بیان صرفا یه زاویه دید به ماجرا بود)
    (به مسئله اصلی معما دقت کنید، یعنی “علت انکار رابطه فامیلی”، به هر حال بی‌دلیل نیست که نوه رابطه شو انکار کرده، یه دلیل داشته که روی همین “علت” یک معما ساخته شده)

  8. اقا دقت کنید من نمدونم شما فقط به موها و لباس و…دقت میکنید.نوه همون سمت راستیه اگه به حرف راستیه دقت کنید،میگه(نه)(مادربزرگ)من نوه تو نیستم یعنی دختر سمت راستیه نوه مادربزرگه😂💔

  9. آقا این مادربزرگ گفتن با علامت تعجبه یعنی مادربزرگ چیچیه همون خال سمت چپی درسته

    1. پیر زنه نگفته مادربزرگ که اون تعجب کنه اگه میخواست تعجب کنه می‌گفت نوه!
      علامت تعجب رو جلوی منادا هم میذارن.

    2. دختری که خال داره میترسه بگه مادزبزرگش خال داره چون مادربزرگش فقیره خجالت میکشه خودش رو نوه ی اون معرفی کنه اگه به لباساش هم نگاه کنین میفهمین

  10. من برای شما ۳ دلیل خوب میارم که چرا راستیه نوه هست
    ۱_توی جملش از کلمه (مادربزرگ)استفاده کرده
    ۲_موهاش مثل اون فرفریه
    ۳_اگه دقت کنید اون سمت چپیه و پیرزن روبروی هم اند و خال سمت چپیه اگر اونجا باشه خال پیرزن باید اون ور تصویر باشه تا در جای ثابت در بیان

    به هر حال اشتباهه

  11. چی دارید واسه خودتون میگید ببینید دختر سمت چپیه مامان بزرگش وضع مالی خوبی نداره و باکلاس هم نیست بخاطر همین خجالت میکشه بگه این مامان بزرگمه واین نههه رو خیلی کشیده . 😏😏😏😏😏

    1. هیچ کدام نوه ی او نیستند چون ناخن ها و دماغ مادربزرگ و حرف هاش به خوناشامی می زنه🎃🙃

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 + 6 =

دکمه بازگشت به بالا